-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#90933760
törölt tag
válasz Antonius1978 #21062 üzenetére
Kár volt belerakniuk az Absolute Naturet meg az Atmosfeart, vagyis inkább csinálták volna meg úgy hogy utólag aki akarja beleteszi. Mert az elég sokat lekap, bár mivel ha leveszem a grafot ugyanúgy kidob elvileg nem ezért out of memoryzik. Mivel az alapjáték tökéletesen megy, meg eddig minden mod is tökéletesen ment, ezzel a moddal lesz a gubanc akkor. nV kari miatt kétlem hogy ilyet csinálna attól hogy AMD-s a játék.
De annyira nem baj amúgy, az új területet láttam, egész jó bár látszik hogy befejezetlen mert nagy része üres, az egész hemzseg a Zsoldosoktól azt ennyi. A küldetések fele hozd el ezt-azt. De jó kis mod amúgy.
Majd ha lesz időm felrakom a halál leple alattot aztán remélem az jó lesz.[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz Antonius1978 #21062 üzenetére
TWD?
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz Antonius1978 #21069 üzenetére
the walking dead
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
#90933760
törölt tag
válasz Antonius1978 #21069 üzenetére
Vinném, de nem megy át Zatonba sehogy. És az a szánalmas, hogy az össz ramfogyasztás 1600 Mega mikor kidob, tehát maga a játék ezsik olyankor még csak 1 Gigát. Mi fogy el neki akkor? Baszódjon meg. Lapozó is ugyanúgy 4 Gigára van állítva.
-
félisten
válasz Antonius1978 #21062 üzenetére
Ja, de hát ezek a túlélős filmek eredetileg is valóban megtörténtek.
A korábban említett játékról meg azt írják, hogy alig van benne zombi, inkább a jó szomszédok szadizzák egymást. -
Kotomicuki
senior tag
válasz Antonius1978 #21084 üzenetére
A 32 bites op.rendszer (XP) 4 GB RAM-ra van korlátozva, amibe beleszámít a videokártyád memóriamennyisége is... - ha van pl. egy új, 2 GB-os karid és egy régi, 32 bit-es op.rendszered, akkor már esélyes, hogy semmi sem óhajt megindulni/működni!
[ Szerkesztve ]
A regisztrációdat véglegesen kitiltottuk a következő ok miatt: III.10.8 Üdvözlettel: PROHARDVER!
-
#90933760
törölt tag
válasz Antonius1978 #21094 üzenetére
XP alapból csak 2 GB memóriát enged címezni a programoknak, ugye az xray engine is csak ennyit enged ezért nem foglalkoztam vele. De van egy nem hivatalos patch amivel a játék korlátja kitolható 3 GB-ig, nem tudom még sose próbáltam. Úgy néz ki az AMKban benne van alapból ez.
Csak ettől még az XP korlátja ott van, tehát azt is át kell írni.
A a rendszerpartíción van egy rejtett rendszerfájl a boot.ini, ennek az alsó sora végére kell szóközzel utána írni, hogy /3GB és akkor az XP is ennyi memóriát enged egy programnak. Csak nem szabad elrontani mert akkor újraindítás után nem fog többet betölteni a gép. Illetve van egy kis gond is, hogy kicsit meghülyül az XP ma már amúgy se tökéletes memóriakezelése ettől és lezabálja a 3 Gigát a programnak, a maradékra bepakolja a saját háttéralkalmazásait, minden mást meg kiöl és hibával leállnak a háttérprogik játék alatt. Afterburner, Aida, Speedfan, Skype, Firefox stb. Attól függ mennyit zabál épp fel a Stalker.Valószínű le fogom cserélni elég hamar az XP-t. Egyszer már lecseréltem, csak visszatértem mivel a DX11 effektek elég szegényesek a Stalkerbe és emiatt nem foglalkoztam vele, de így már hogy a játszhatóságot is befolyásolja érdemes. Pláne, hogy amúgy is lejár a támogatása két hónap múlva.
-
op.erik
aktív tag
válasz Antonius1978 #21100 üzenetére
Az ENOT egy külön mód, ne is próbálkozzatok az alapra rátenni a fegyvereit mert nem működik.
Az OWR egy tökéletes alap fegyverarzenál "cserélő" mod, én azt ajánlom, de azért figyelni kell az egyes fájlok összefésülésekor! -
op.erik
aktív tag
válasz Antonius1978 #21103 üzenetére
A textúrázás nem gáz, csak a fegyver modellja passzoljon a skinhez. De ugye ott az animáció, a config, az ikonja a HUD-ban... Néztem, hogy lehet vatta új fegyvert betenni, nem lehet olyan bonyolult de azért tudni kell egysmást.
De kitartást nektek, és sikeres modolást! -
#90933760
törölt tag
válasz Antonius1978 #21120 üzenetére
Nem kell, 1-2 óra alatt lefutom még az elején voltam.
Na és melyik beállítás a DX9? A statikus, objektum dinamikus, teljes dinamikus vagy a javított teljes dinamikus? Mert ugye alapból DX10-en fogja indítani a gép.Amúgy DX9-DX10 között van az a hatalmas grafikai eltérés vagy DX10-DX11 között?
-
#90933760
törölt tag
válasz Antonius1978 #21125 üzenetére
ShoC-ban az első DX8 volt. Ennél nem tudom.
DX10-et tud a kártya, szóval azon fogja elindítani. Azért érdekelne a különbség, hogy DX9 full vagy DX10 közepes, mi az amit érdemes. De szerintem DX9-en érdemes maradni... -
xFreex
aktív tag
válasz Antonius1978 #21117 üzenetére
Az AMK módból az Akm nem tetszik? Azt megpróbálhatom neked kiszedni egy külön módnak. Az Enot-ról nem nyilatkozom, mert nekem nincs meg mód. Ha az Akm megteszi, akkor szólj. Esetleg írhatok minden kiszedet fájlra infot, hogy miért kell, mire kell nála figyelni stb...
- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...
-
kislaki92
senior tag
válasz Antonius1978 #21157 üzenetére
ma csak veled beszéltem! amúgy szoktam használni... de nem mindig
ha lelősz egy embert a seregből szemétláda vagy, ha egy sötét bőrűt lősz le a Közel-Keletről,hőssé válsz, sikolyok melyet országod okoz,füledig sosem érnek el...
-
kislaki92
senior tag
válasz Antonius1978 #21163 üzenetére
csak nem dobnak atomot
ha lelősz egy embert a seregből szemétláda vagy, ha egy sötét bőrűt lősz le a Közel-Keletről,hőssé válsz, sikolyok melyet országod okoz,füledig sosem érnek el...
-
xFreex
aktív tag
válasz Antonius1978 #21154 üzenetére
Ezt kezdtem el kiszedni külön módnak:
- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...
-
xFreex
aktív tag
válasz Antonius1978 #21185 üzenetére
1. Passsz... Nem vagyok fegyverszakértő.
2. Call of Pripyat AMK 2.0 Devolution.
Talán hétvégén végzek vele. Rohadt egy meló. Egy elcseszett karakter vagy hiányzó hivatkozás vagy fájl és crash...
Először kiszedem, hogy működjön, utána meg minden fájlhoz írok infot. Eltart majd egy darabig...
Gondolom neked a bekeretezett kellene, de az AMK-ban ilyent nem találtam.
- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...
-
#90933760
törölt tag
válasz Antonius1978 #21188 üzenetére
A VRAM a videokártyán lévő memória mennyisége. 512MB, 1GB, 2GB stb. Az alapjáték fHDban csuton DX9-ben kb 600-at használ fel, DX11ben már nem elég az 1 GB se. Modolva pedig pláne nem, ott már eléri DX9ben is az 1 Gigát.
Mikor megtelik elkezdi a ramba pakolni a folytatást, meg variálgat azzal hogy mi az ami fontos a vramban és onnan cserélget adatot. Persze ez időbe telik, a ramok meg kurva lassúak ráadásul és várni kell az adatra.A GPU a grafikus feldolgozó chip, a videokártyán ami van. Olyan mint a proci.
-
#90933760
törölt tag
válasz Antonius1978 #21193 üzenetére
A GPU adja a kártya 90%-át, arról nevezik el a kártyát is. Lényegében. GPU-n kívül semmi más nincs a kártyán, csak a vram meg az áramot ami adja. Meg egy-két apróság. Szóval gpu az mondhatni a videokártya.
A 9500GT egy elég régi és gyenge kártya, simán le tud esni ilyen kevésre a sebesség. Hiába van rajta 1GB memória, ott a gpu az ami gyenge.
-
xFreex
aktív tag
válasz Antonius1978 #21190 üzenetére
Amit lehet megpróbálok az eredeti fájlokba átírni, hogy ne az legyen a vége, hogy még másik 25 fájlt kelljen mellékelnem, mert a mód fájljait másoltam csak át és azok hivatkoznak nekem össze-vissza olyanokra amik nekem nem is kellenek. Hétvégén lesz rá igazán időm, majd akkor belevetem magam. Most még csak szoktatom magam, meg szedem össze hozzá a mellékes cuccokat.
Anno a S.M.R.T.E.R. ből szedtem ki magamnak az XM-8 - ast meg az AK47-est, de beleőszültem, mire sikerült és müködött a saját módkreálmányommal.
- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...
-
xFreex
aktív tag
válasz Antonius1978 #21198 üzenetére
1. Azt még az 1.6-01-re csináltam, és van benne egy rahedli más módosítás is amire már nem is emlékszem, hogy mik.
az alap jatekban szereplo fegyverrol csinalunk egy
Lehet így is, de előfordul, hogy többet bajlódsz vele, mintha a mód bizonyos fájljait átmented. Persze az átmentésnek is vannak hátulütői, mert lehetnek benne olyan hivatkozások, amik az alapfájlokban nem nincsenek.all egy modell allomanybol, ami a fegyver 3 dimenzios megjelenitese
Igen. Ez a gamedata/meshes/diynamics/weapons/xyz mappában van többnyire. XYZ = a fegyver neve, "többnyire".all a fegyver borebol
Igen. Ezek a .DDS kiterjesztésú fájok. gamedata/textures mappában lehet több helyen is. Pl wpn, vagy death, vagy sgm stb mappában, ha szerencsénk van akkor valamelyik almappában megegyezik a fegyver nevével az a mappa amiben benne van hozzá minden.valamint all egy ugymond tablazatbol
Nos ez inkább kettő. ui_icon_equipment.dds és a második, amiben fejlesztési/javítási és a pda statisztika részénél mutatott fegyverkép van. Ez meg az ui_actor_weapons.dds.Azon kivul van valami allomany, ami gyakorlatilag ugyanaz mint a fegyver neve
igen. gamedata/configs/weapont mappában a w_xyz.ltx Na ezzel kell vigyázni, mert ez hivatkozik a 3D-s modellre meg egy rahedli más dologra. Ha valamelyik hivatkozásból kimarad pl a fegyver neve akkor crash
Szintén ez a w_xyz.ltx hivatkozik a az ui_actor_weapons.dds-re és azui_icon_equipment.dds-re is.
Ha jól tudom akkor a 3D-s modell hivatkozik a fegyver textúrájára.De még van egy rakás más dolog is, amit most fejből nem akarok, mert csak hülyeség lesz a vége.
Ha szerencsém van akkor hétvégén lesz annyi időm és sikerül.
- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...
-
kekeeci
senior tag
válasz Antonius1978 #21198 üzenetére
Meg azok az állományok, melyek meghatározzák melyik fegyver hol - mikor spawnol, milyen rangú npc-nél található, mikortól és mennyiért vásárolható a kereskedőknél, és mennyiért adható el, stb.
Ezek egyrésze szöveges állomány, szerkeszthető, a többi talán sdk-al (ezt még nem próbáltam).kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :( "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"
-
warmonger441
aktív tag
válasz Antonius1978 #21196 üzenetére
Milyen felbontáson és milyen grafikai beállításokkal is játszol?
http://www.youtube.com/user/warmonger441 -------- https://www.twitch.tv/warmonger441
-
warmonger441
aktív tag
válasz Antonius1978 #21206 üzenetére
Lehet hogy a mod miatt eszik többet a játék és az lesz a gond. :S Javaslom inkább más moddal játsz
Ajánlom pl az AMK modot: viheted az alapsztorit is benne, viszont van külön történet, új pályák és egy halom fegyver, új képződmények, ja és persze teljes magyarosítás van hozzá Am nekem (bár erős vasam van) nekem a Misery 2.1 csinálta hogy folyton akadozott de valami irdatlan szinten: 50 FPS-ről zuhant 0-ra (kép fagyás) [link] <<< tekerd el 0:25rehttp://www.youtube.com/user/warmonger441 -------- https://www.twitch.tv/warmonger441
-
Kotomicuki
senior tag
válasz Antonius1978 #21206 üzenetére
Nálam javult a helyzet, vmelyest: mindent visszavettem minimumra, a látótávolságot kivéve és így már akár 1 órán keresztül is tudok játszani -> engedi a rendes mentést az első negyedórában, utána már csak az F5 marad és az első félórában még visszatölteni is tudok (1024x768)!
Memóriát kell(ene) bővítenem, de ahhoz már új, 64 bit-es op.rendszer is kelleni fog, sz'al, nem lesz egyszerű...C2D 2,4 GHz (conroe)
4 GB 800 MHz DDR2
7900 GTO 512 MB
(egy 6 éves gép...)A regisztrációdat véglegesen kitiltottuk a következő ok miatt: III.10.8 Üdvözlettel: PROHARDVER!
-
warmonger441
aktív tag
válasz Antonius1978 #21211 üzenetére
Arra nekem se volt megoldás sajna
http://www.youtube.com/user/warmonger441 -------- https://www.twitch.tv/warmonger441
-
emre
veterán
válasz Antonius1978 #21161 üzenetére
Valamelyik modban volt ilyen AK ha jó emlékszek.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
emre
veterán
válasz Antonius1978 #21221 üzenetére
Ez az ShoC OL2.2 modhoz készült fegyver kiegészítésben van benne.
Szerintem nézd meg magad, én ezekhez nem értek letöltés
Asszem a textúrákat nem ez a mod hanem az OL2.2 tartalmazza.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
emre
veterán
válasz Antonius1978 #21223 üzenetére
Ne szedd le, megnéztem ebben nincsenek textúrák.
De találtam egy ilyent:Az eredeti mod-ban kell körülnézni, pl a ShoC 2010 Complete.
Persze megy a wot is de erősen mérsékelt lelkesedéssel, de már kellene stalkereznem is kicsit. Csak már azt sem tudom melyik modot raktam fel utoljára.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
emre
veterán
válasz Antonius1978 #21225 üzenetére
Ha nem örömmel játszanék akkor nem csinálnám, csak nem volt rá se időm se energiám.
Meg a gépem sem volt 100%-os ami nem kicsit vette el a kedvem a wottól.Na, találtam egy ilyent
Meg feltöltöttem a OL 2010 Complete mod összes AK textúráját, ezek közül válogathatsz kedvedre.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
emre
veterán
válasz Antonius1978 #21227 üzenetére
ó hogy kabbe, mondhattad volna
akkor kiszedjem a smrter-ből a textúrákat?
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
emre
veterán
válasz Antonius1978 #21229 üzenetére
Persze, lehet szó róla, de csak ha van hang chat. (bocs, de ebből továbbra sem engedek)
Meglepő módon Smrter is rengeteg Arsenal-os textúrát használ. smrter_ak_textures.rar
Braz nincs sajnos, de találtam egy ars_cop_mod_v0.4-nak nevezett valamit. Arsenal_cop_v04_wpn_textutes.rar
Egyéb olyan modot nem találtam amiből érdekelhet a textúra csomag.
Esetleg mondj valami jó magyarított mod-ot ami ad új küldetéseket is.
Lassan megint kéne zónáznom kicst, bár mióta a 3,5-fél éves fiam belenézett a játékba folyamatosan az ölemben akar ülni ha nekiállok. Csak akkor van a gondban amikor jön pl egy bloodsucker...nem akarom ilyen korán beszaratni szegényt.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
emre
veterán
válasz Antonius1978 #21231 üzenetére
Ha nem tudsz beszélni az már sajnos kizáró ok bocs, de akkor minek hozzá program?
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
lsc
nagyúr
válasz Antonius1978 #21234 üzenetére
Ez a baj hogy jupiterig egyelőre egyiknél sincs.
Az élet kegyetlen .
-
xFreex
aktív tag
válasz Antonius1978 #21207 üzenetére
Elkészültem. Nem vagyok a szavak embere, de remélem azért érthető lett.
Ha nem működne, akkor küldj egy e-mail címet privátban és átküldöm úgy.
- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...
-
rétisün
veterán
válasz Antonius1978 #21279 üzenetére
nincs benne valamelyik config fájlban, hogy honnan töltse be a textúrát? esetleg más néven szerepel a textúra, mint a fegyver? mert pl. másik modból szedték, nem nevezték át a fegyver nevére, és az eredeti nevére hivatkozik a config fájlban, így tudja a játék, hogy azt a textúrát kell betölteni?
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
kislaki92
senior tag
válasz Antonius1978 #21286 üzenetére
hát jah...ezeknek van...nekem full hd-ben maxon szépen fut a complete meg úgy általában minden hála...ezért gyűjtöttem egész nyáron hát a modok sajna mindig ilyen durvák gépigényügyileg
ha lelősz egy embert a seregből szemétláda vagy, ha egy sötét bőrűt lősz le a Közel-Keletről,hőssé válsz, sikolyok melyet országod okoz,füledig sosem érnek el...
-
xFreex
aktív tag
válasz Antonius1978 #21286 üzenetére
Igen. A 3D-s modell tárolja. Írtam is, hogy nem tudom megnyitni, ezért nekem maradt a keresgélős módszer.
Egyébként, ha nem másolod át a bőr fájlt de minden más jó, akkor még a játék elfogadja a módot, betölti, látszik a fegyver, csak éppen nem lesznek színei hanem teljesen sötétkék/lila lesz.
Az Enottal vigyázz. Ha jól tudom, akkor SGM alapú mód. Ha igen akkor a hud miatt néhány paramétert (pl sebzés) kiszedtek minden fegyverfájlból (w_xyz.ltx) és átrakták egy másik fájlba, továbbá az összes ilyen fájlt hivatkozással indítják az adott paraméterekre. Azt hiszem w_sections.ltx a neve.
Helyileg ez is a gamedata\configs\weapons mappában van.- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...
-
Kotomicuki
senior tag
válasz Antonius1978 #21299 üzenetére
/Enot/
A Cordon-nál éppen, hogy fel tudtam fejleszteni a fegyvert, mert a bázison újratermelődő vadak megölték a szerelőt - így a rucit is Kardán Mester javította fel az első szintig - , aki nincs helyhez kötve - bár, ekkor is megennék a szörnyikék, hiszen a közvetlen közeléből kezdenek azok! (Ekkora programozói hibát! A túlzásba vitt anomália-sűrűséggel együtt! )
Nekem a 7,62-es lőszervásárlás vitte még el a zsét, mert a kutyákra is azt használtam: a + loot fontosabbnak tűnt... (alig akad tároló ládika a mocsárban...)
Ill, ha kipucolom az első 2 térképet, akkor már csak a vadak termelődnek újra a kifosztani való "ellenfelek" nem és a kezdő detektorral sem lehet értelmes arti-kat begyűjteni - szerelő nélkül meg nem bóklászok ott.
A Mocsárban maradt készletemért nem mentem még vissza (RPG + lőszerek, 3 tucat, eladnivaló fegyver, stb.), de a kezdő fegyverrel való rohangálás eléggé pénzpazarló mulatság, még Zlaton-ban is - alig potyog hozzá lőszer, a többi fegyver meg nem fejleszthető a kívánt szintre.
Van még ~100k-m arti-kban, de ez az összes vésztartalékom - a 'majdan fejlesztünk rajta' fegyvereken kívül!
A Bagoly által meg nem "vehető" fegyvereket meg dobáltam/hagytam el, nem tudva a 80 alkatrész fontosságáról - az első végjátszás varázsa, ugye!Hhmm, akkor az AK-107-es lesz a befutó: távcső + 2-3k "ingyen lőszer" már van hozzá! Aztán, majd meglátom, hogy mit dob a gép!
A Zsoldosok ellen a Fürgétől rendelt SVD-t használtam (ehhez hoztam lőszert az első 2 térképről és vettem Bagolynál is; ezt is 2.-ra hozta Nimble, mert először a K-s verziót adta, ahhoz meg nincs lőszer, még aranyáron sem), mert semmi más, "komoly" fegyvert nem lehet beszerezni, rabolni!
Messzebbről nézelődve kevésbé találnak el, viszont nagyon kell vigyázni, hogy még időben ki legyenek fosztva a hullák, mert elég rövid idő alatt eltűnnek -> egy visszatöltés is elég ehhez és máris ugrik a bevétel!/Enot/
A regisztrációdat véglegesen kitiltottuk a következő ok miatt: III.10.8 Üdvözlettel: PROHARDVER!
-
Kotomicuki
senior tag
válasz Antonius1978 #21303 üzenetére
Medúzát és még pár, "kezdő" képződményt a Banditáktól "kaptam": nagyon felhúzott, hogy még a 2. detektorral - ezt is hulla-raboltam - is csak látom a motoszkáló képződményt, de "észlelni" nem észlelem!
A kereskedő arti-ját ignoráltam, mert sokba került a sikertelen utánajárás is: az elem, lőszer és javítási költségek!
A kereskedőnél 20-80, 7,62-es lőszer terem (ha terem, mert volt olyan nap, amikor nem is volt olyan nála), de annak is 100 rubel a darabonkénti kezdőára - ezt meg elég nehéz kigazdálkodni kutyákból, vaddisznókból!A megoldás tényleg egy AK-74(M) lenne, mert ilyesmit - viszonylag - gyakran találok a hulláknál és miután átírom a javítási hajlandóságát a szerelőnek, akkor onnantól még használható is lenne -> fejleszteni nem lehet, de optika és lőszer van hozzá. A sörétessel (SPAS) az a gondom, hogy legalább 4 Kg és a lőszer is még ennyi hozzá, ami sokat elvesz a kezdeti tároló- és cipekedőkapacitásból - már annak is nagyon örültem az elején, hogy van sugárzáselnyelő képződményem és nem kell a vegyszerekkel és a plusz táplálkozással "szórakozni", extra súlyként magammal vinnem őket...
A zsoldosok tényleg jól hoznak a konyhára, de még most is azt mondom, hogy ellenük olcsóbb és egyszerűbb egy jó távcsöves puska beüzemelése, mint egy nála drágább páncél vétele, fel- és megjavítása -> gyakran nem is vesznek észre és egy-két lövésből megvan az apraja, csak az exo-soknak kell 4-6 (sima) lőszer...
A képződményekből megtartok egy-egy mintapéldányt - kivételt képez a "Szem" (és a "Gravi" - de ezen utóbbi ritkább, ill. a Jupiternél már szépem "terem"), amit Szakál 18k-ért vesz át és ilyesmit gyakran találok Zlatonban...
A kezdő fegyver tényleg pöpec, de mivel én is uo sérülékeny vok, mint az ellenfeleim, akikből még több is van egyszerre ellen, így nagyon szeretnék már egy "normális" közép-hosszú lő-távú, automata fegyvert is, amivel biztonságos távolságból tudnék hentelni és nem kellene folyamatosan az "F-eket" nyomogatnom az életben maradásom és a fejemet fognom a javítási költségek miatt...
A regisztrációdat véglegesen kitiltottuk a következő ok miatt: III.10.8 Üdvözlettel: PROHARDVER!
-
félisten
válasz Antonius1978 #21332 üzenetére
A mod készítőjének sem ingyen adják a kenyeret a boltban, ha már egy csomó munkaidőt beleölt.
Ám lehet, hogy csak letorrentezte a rutorról a más munkáját, osztán picit drágábban eladja a bénábbaknak. Az Internetköltség, a DVD és a lemezborító nyomtatási költségeinek sokszorosát keresheti meg, ha ügyes.
-
xFreex
aktív tag
válasz Antonius1978 #21334 üzenetére
A model működik, csak a fegyverhez tartozó w_xyz.ltx -et nem lehet csak simán átmásolni. Mondjuk ahogy láttad a w_akm.ltx-et sem lehetett csak simán átmásolni, módosítanom kellet.
Az egész textures mappát átmásoltad vagy csak abból a wpn mappát?
A nem tudom, mennyire ismered az alap fájlokat. A textúrákat keresd olyan mappában, ami az alapban nem volt. Pl.: gamedata\textures\death_mod vagy gamedata\textures\amk- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...
-
emre
veterán
válasz Antonius1978 #21346 üzenetére
Nézd meg lehet hogy a weapon.ltx-ben van felsorolva amikhez nem készült külön ltx fájl.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
xFreex
aktív tag
válasz Antonius1978 #21346 üzenetére
Elsőre értelmezted jód. Az ogf tartalmazza az elérési utat és a fájl nevét. Ha a fegyver ltx fájlja adná meg (w_xyz.ltx) akkor csak annyi történne, hogy ugyan úgy az akm textúráit használná és az esetleges a más elrendezés a képen fura textúrát adna. (pl.: a markolat fa textúrája a tárra vagy a csőre vagy valahova máshova kerülne.)
Az ui_icon_equipment.dds és az ui_actor_weapons.dds kivételével minden dds-t másolj át ami a textures mappában van. Ha akkor is kék marad, akkor az a baj, hogy megváltoztattad a két .ogf állomány nevét. A kettő egymásra is hivatkozik. Értsd: Az akms.ogf-et átnevezted akm.ogf-re és az akms_hud.ogf-et meg szintén átnevezted akm_hud.ogf-re attól még az új akm.ogf fájlban a hivatkozás még mindíg az akms_hud.ogf-re hivatkozik. Ezért nem találhatja a textúrákat.
Másold át a saját nevével a saját könyvtárába az akms ogf-eket és az akm.ltx-ben írd át a 3D-s modell hivatkozásait.
[ Szerkesztve ]
- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...
-
dodopek
addikt
válasz Antonius1978 #21367 üzenetére
Először Szultán mondja, hogy nem érdekli Hideg problémája, utána tudsz Fimaval beszélni.
-
xFreex
aktív tag
válasz Antonius1978 #21378 üzenetére
Letöltő linket tudsz adni az OGF viewer-hez. Én ezt találtam, de nem tudom hogy jó lesz-e?
- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...
-
kislaki92
senior tag
válasz Antonius1978 #21380 üzenetére
küldheted az e-mailt de most már van egy kis munkám
ha lelősz egy embert a seregből szemétláda vagy, ha egy sötét bőrűt lősz le a Közel-Keletről,hőssé válsz, sikolyok melyet országod okoz,füledig sosem érnek el...
-
xFreex
aktív tag
válasz Antonius1978 #21380 üzenetére
Ok. Már le is jött. Meg elindítottam az Enot letöltését is. Remélem időben leér. Ha igen és kell akkor ki tudom majd szedni belőle az AKMS-t.
- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...
-
xFreex
aktív tag
válasz Antonius1978 #21383 üzenetére
Gratula.
Lehet róla szó, csak nekem nincs fix netem. Most is csak látogatóban vagyok ismerősöknél és azért vagyok. Cégnél meg nem nagyon értékelik. Csak stikában megy, a le és feltöltés meg szinte sehogy.
Ha megírod privátban, hogy melyikek kellenek akkor összedobhatok valamit. Nekem a következők vannak meg és máshoz nem tudom hogy mikor jutok hozzá.
SGM 2.2 all in one
Enot (most csordogál lefelé)
AMK 2.0 Devolution
WiP
S.M.R.T.E.R.[ Szerkesztve ]
- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...
-
xFreex
aktív tag
válasz Antonius1978 #21385 üzenetére
Amit én kiszedtem annak nincs külön fejlesztő fájlja, hanem az AK74-es fegyverét használja. A változtatás megoldható, csak akkor az ak 74-et sem lehet majd távcsővel felszerelni. Egyébként a gamedata\configs\weapons\upgrades mappában kell megnyitni a w_ak74_up.ltx fájlt. Jelenleg ez nincs abban amit én csináltam. Rá kell keresni a [up_sect_fiftha_ak74] -es bekezdésre.
alatta ez van :
cost = 1500
scope_status = 2
scopes_sect = scope_ak74, scope_x2.7_ak74, scope_live_detector_ak74, scope_night_ak74, scope_thebest_ak74Az aláhúzott sorok törlése után valami hasonlót kell beírni:
value = +10
ammo_mag_size = 10Így a tárat fogja növelni, de a játékban fejlesztéskor még mindíg a távcső fejlesztőikon fog jelentkezni és a fejlesztés leírása is a régi marad.
- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- OLED TV topic
- Vírusirtó topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Router gondok
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Gaming notebook topik
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
- Eladó Samsung Galaxy A40 64GB, Dual, kártyafüggetlen (A405) -
- BenQ PD3200U - 32" 4K 16:9 100% sRGB 60Hz Designer Monitor
- ASUS TUF Gaming A15 FA507XU- LP4050W Gray ELADÓ!!!!!! (GARANCIÁLIS 36-HÓNAP)
- Újszerű Spigen Liquid Air Folio Tok, iPad Pro 12.9, Fekete
- Huion Kamvas Digitalizáló Tábla / Rajztábla / Külső Monitor okos tollal /// ÚJ // Számla + Garancia