Új hozzászólás Aktív témák

  • xFreex

    aktív tag

    válasz Antonius1978 #21346 üzenetére

    Elsőre értelmezted jód. Az ogf tartalmazza az elérési utat és a fájl nevét. Ha a fegyver ltx fájlja adná meg (w_xyz.ltx) akkor csak annyi történne, hogy ugyan úgy az akm textúráit használná és az esetleges a más elrendezés a képen fura textúrát adna. (pl.: a markolat fa textúrája a tárra vagy a csőre vagy valahova máshova kerülne.)

    Az ui_icon_equipment.dds és az ui_actor_weapons.dds kivételével minden dds-t másolj át ami a textures mappában van. Ha akkor is kék marad, akkor az a baj, hogy megváltoztattad a két .ogf állomány nevét. A kettő egymásra is hivatkozik. Értsd: Az akms.ogf-et átnevezted akm.ogf-re és az akms_hud.ogf-et meg szintén átnevezted akm_hud.ogf-re attól még az új akm.ogf fájlban a hivatkozás még mindíg az akms_hud.ogf-re hivatkozik. Ezért nem találhatja a textúrákat.

    Másold át a saját nevével a saját könyvtárába az akms ogf-eket és az akm.ltx-ben írd át a 3D-s modell hivatkozásait.

Új hozzászólás Aktív témák