-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
shield
Topikgazda
válasz
SaGa59 #23599 üzenetére
Legyártottam az 5 kütyüt és ezután kellett elvinni Fürgének a pákát. Mondta, hogy osszam szét, ekkor mentem a Szeméttelepre.
Remélem még dolgoznak a modon, mert még rengeteg dolgot/feladatot lehetne bele vinni.
Még egy kicsit küzdök vele és mail-ben küldöm a mentést, amikor Fürgének viszem a pákát.
Lehet, hogy csak kis baki az egész, majd kiderül.szerk.
Későbbiek folyamán vissza megyek Kordonba, Szabad Sztalkereknél lesz valami meló? -
SaGa59
őstag
válasz
shield #23597 üzenetére
Küldj egy mentést, este megnézem, mi lehet a gond.
Elvileg az Azót-Fürge feladatvonal nincs összefüggésben a Csapos-Voronyin-Spectrum vonallal, inkább afféle időkitöltőnek tűnik, hogy a két napos várakozást, míg a csapos ismét jelentkezik, legyen mivel kitölteni, ne csak az Arénában csellengve, vagy alvással teljen az idő.Jutszembe: legyártottad a forrasztóállomással a lehallgató kütyüket, mielőtt átadtad a cuccot Fürgének? Mert ha nem, akkor nincs miről beszélj a Bolhapiacon a manyusokkal. Azoknak nálad kell lenni a hátizsákban. Olyanok, mint a bluetooth-os mobil headsetek és 5 darabnak kell lennie.
Nem tudom kizárni, hogy az kimaradt és valamiért a program nem figyel rá és így is beadja Fürgénél a kiosztásukról szóló beszélgetést. Máshol is találtam ilyen kis következetlenséget, hogy egy adott beszélgetés akkor is feljött, ha a logika szerint még nem kéne, mert egy másik feladat, vagy információ kellene hozzá, hogy egyáltalán tudj róla.
Pl ha Fürgéhez csak az után mész először, hogy Azót odaküld, akkor is bejön az a beszélgetés, aminek akkor kéne, ha épp csak összefutsz vele és azt sem tudod, ki ő. Meg ugye azt mondja Lepel Fürgének, hogy még nem is hallott a Tiszta Égbolt csoportról, pedig dehogynem. Ők szabadították ki a banditáktól, csak az egy másik maradék csapat és itt lenne az alkalom, hogy megmondja Fürgének: létezik az a csoport, amiről hallott, ott tanyáznak a Kordonon éppen. Akát egy feladatsort is el tudnék képzelni ezen a vonalon. Ahogy azt is hiányoltam, hogy amikor megérkeztek a Kordonra a mocsáriak, nem kellett nekik besegíteni a Szabad Sztalkerekkel együtt a tábor kitakarításában.
-
shield
Topikgazda
válasz
SaGa59 #23596 üzenetére
Ahogy Fürgének elvittem a forrasztóállomást, megbeszéltük a poloskák szétosztását, rögtön átmentem a Szeméttelepre. A leírtak szerint jó helyre mentem, a beszélgetések előtt levadásztunk pár vadkant, de hiába álltam szóba mindenkivel nem vezetett eredményre. Többször megismételtem a 'Fürgének vinni a pákát' résztől, de semmi eredmény. A Szeméttelep másik átjáróján is mentem, de szintén semmi.
Arra gondoltam, hogy megvárom a 2 nap leteltét, hogy a Csapos üzenjen. Lehet hogy ezután meg lehet csinálni.Kicsit lelombozódtam amikor Bárban mászkáltam és rádöbbentem, nem lehet tovább menni, sem Rosztok felé, sem a Katonai Raktárak felé.
Ebben a modban nagy lehetőségek rejlenek. Csak lesz-e energiájuk a srácoknak kiaknázni a lehetőségeket!?
Állítom, hogy ebből az egyik, úgymond a 'legnagyobb' modot kihozni.A Bár területének kihasználásánál leesett az állam, de a Gépállomást is jól berendezték. Ez az új történet kizökkentette a játékost a már megszokottaktól. Még nem tudom mi lesz a vége, de nem is sietek, élvezem a területek bejárását.
Képződményeket még nem is kerestem, csak 2 darabom van, amit elvettem egy stalkertől, a másikat valakinél találtam. Amint elnézem rejtekhelyeket nem nagyon kell keresni.
-
SaGa59
őstag
válasz
shield #23586 üzenetére
Nem kell hozzá újabb fordítás, benne van az első óta, csak finomítani kellett, mert rájöttem játék közben, hogy a fordításkor nem jól értelmeztem, hogy melyik mondat kinek a szövege. Ez már az 5-ösben megtörtént
A Bolhapiac az az emeletes betonház rom a Szeméttelepen, ami előtt egy kis "emlékmű" áll, meg egy kis elkerített, anomáliákkal teli üzemanyagtartály. Ahol a ShoC-ben Sztrelokot leütik és egy szál pisztollyal és egy doboz lőszerrel kell a banditáktól visszaszerezni a cuccot. Valamelyik (talán az eredeti Oblivion Lost, ami Dezodor és Kanyhalos műve volt) modban volt ott pár árus, meg talán egy javító és Bolhapicaként (Fleamarket vagy Blackmarket. Ez utóbbi ugyan a feketepiac, de itt az orosz szövegben a Bolhapiac orosz megfelelője szerepelt, ráadásul a Zónában a "feketepiac" elég nehezen értelmezhető, hisz nincs "hivatalos, legális" kereskedelem, minden a "feketepiacon" kel el, hisz gyakorlatilag a kutatókon és a katonákon kívül mindenki illegálisan tartózkodik itt.) emlegették. Azóta sok modban ez a szerepe.
SPOILER
Ahogy átmész a Bárból a szeméttelepre, jobbra fordulsz, az úton pártíz lépésre lesz egy balra vezető kis utacska. De már a kaputól lehet látni, hogy ott mocorognak sokan. Meg kell keresni az összes kék-fehér "pólós" (CS-3 ruhás) tagot, és beszélni kell velük. Itt egy kicsit összecsapták a sztorit, semmi kertelés, Lepel rögtön belevág és elmondja, hogy valami nyomkövetőt kell elvinniük ide-oda és felszerelni, majd átad egy poloskát. Azaz átveri őket, mert a cél az, hogy lehallgassuk, ki nem az, akinek kiadja magát. Fordítás közben ez nem volt egyértelmű (a Bolhapiac szövegei a fájl legelején vannak, míg a kütyügyártás, meg Fürge szövegei a végén és amíg el nem jutottam odáig a játékban, nem láttam az összefüggést. Azt hittem, hogy Lepelnek hozogatják a kütyüket és ki kell velük menni a megjelölt helyekre, ami azért megnyújtotta volna a sztorik kissé.)
Ha mindet kiosztod, akkor kapsz egy üzenetet, hogy ellenőrizd a jeleket és lesz egy jel a Szeméttelepen lévő "vagonjavító hangár" udvarában. Oda kell menni (csak hátulról lehet, az alagút felől, az első ajtó zárva van), majd egy újabb üzenet, hogy rendezd le a bandát. Azok meg a roncstelepen vannak, ahol a sok sugárzó Zil, busz, meg a helikopter ácsorog... -
-
-
hubai1979
őstag
válasz
shield #23584 üzenetére
Ehhez van már magyarosítás.
Bocs elírtam a tiszta égboltosokat kell felkeresni.Csak menj oda ahol tanyáznak és beszélgess velük.Had kérdezzem már meg,hogy te a legújabb magyarosítást szedted le hozzá?Mert az előbbiekből hiányzik ez a szövegrész.Mert mihelyst oda mégy a tiszta égboltosokhoz beszélgetni,a legfelső szövegrészben már írja is,hogy Fürge küldi ezeket a cuccokat.
-
shield
Topikgazda
válasz
rétisün #23580 üzenetére
Szerintem Te is nyugodtan hanyagolhatod a LA-t. Megfogsz lepődni ennél a modnál, ez rohadt jó. Nem volt fagyás vagy kilépés, ami ugye elég ritka a modoknál. Nem a megszokott történet, de többet nem árulok el.
MÁS: kicsit elakadtam. Fürgével megcsináltuk a poloskákat és azt mondja, hogy menjek át a Szeméttelepre a Fekete piacra. Nem jelöli és nem is találom a helyet. Az egyik modban már volt valami a Fekete piacról, de azon a helyen semmi.
Valaki valami okosat!? -
shield
Topikgazda
válasz
SaGa59 #23577 üzenetére
Eszméletlen jónak tartom ezt a modot, ahogy hubai1979 mondja beszippant a játék.
Tátottam a számat amikor elkezdtem körbe járkálni Bárt. Itt aztán jól ki van használva a terület és az épületek. Ráadásul a földalatti folyosók, eltéved benne az ember.
Amit már írtam a Gépállomás is jól be van rendezve.
Szerintem a legjobb mod ami mostanában terítékre került.
Ráadásul még rengeteg lehetőséget biztosít a fejlesztésre. -
SaGa59
őstag
válasz
hubai1979 #23576 üzenetére
Ha már megjöttek a "mocsáriak", akkor már sehogy.
Beállni az elején lehet. Amikor átmész az alagúton, kapsz egy üzenetet Logopédustól, hogy munkát adna. Ki kell rabolni egy sztalkert. Elvileg elég elvenni tőle a cuccot (rá lehet beszélni), de nekem mindaddig nem fogadta el a küldetést, míg le nem lőttem szegényt, így inkább kihagytam az egészet. Igazából úgy beállíni, ahogy a Sztalkerek közé lehet (etikai kódex és egyebek), nem lehet, vagy csak nem emlékszem, hogy láttam volna ilyen beszélgetést, csak csinálhatod a feladataikat. Igazából az elején a rablás, a szerezz egy szerelőt, illetve ha Gollam megúszta a levadászást, akkor az ő "rendreokítása" jöhet szóba. Ennek elvileg két kimenete van: vagy leadod Logopédusnak a táskát, vagy elviszed Szidorovicsnak. Illetve ezt nem tudom biztosan, csak Gollammal beszél Lepel arról, hogy bocs, haver, hazudtam, ez a pénz Szidoré, te meg kapsz egy golyót a fejedbe, mert a Zóna veszélyes és a holtak már nem mesélnek senkinek semmit.
-
hubai1979
őstag
A hajnalosok kipucolták a bandita tábort hogy fogok be állni hozzájuk,egyáltalán belehet.
-
SaGa59
őstag
válasz
shield #23571 üzenetére
A faluban az a kulcs Órás házát nyitotta. Ez egy másik kulcs, valemelyik monolitos hullánál találtad és azt a lenti raktárat nyitotta, ahol a ruhák is voltak.
A Bárban receg sajnos, túl sokan vannak. Ha szétnézel, láthatod, hogy a föld alatt van vagy három szint, meg a hadtápos pl a második emelten lakik fent.
Máshol nem volt ilyen gondom nekem sem, de ott folyamatos a lag...A rádiót én nem is akartam felvenni, így nem vettem észre. A sörétest igen, de ez van.
-
shield
Topikgazda
válasz
SaGa59 #23569 üzenetére
Be értünk Barba, most nézem van nálam egy kulcs a Monolit raktárához. Valamit kihagyhattam? Lent a laborban találtam egy raktárat amiben megtaláltam a 2 Seva ruhát és más cuccokat. Talán később lesz érdekes? Ha jól emlékszem ez már a faluban is nálam volt.
Megköszönném a segítséget.szerk.
Amint rohantunk Barba nagyon akadozott, még lent a kocsmában is akad. Nálad volt ilyen?
Eddig nem volt ilyen szívatás. -
SaGa59
őstag
válasz
shield #23568 üzenetére
Lesz még egy vagy két (szinttől függ) burer, bloodsucker, néhány zombi, meg egy monolit osztag.
Azért a végén tankolj fel lőszerrel a raktárban, mert utána három rohanás és közben harc jön, ahol nincs utánpótlás. Emiatt nem szabad a súlykorlátot átlépni, mert ha nem tudsz folyamatosan rohanni, esélytelen, hogy három perc alatt végzel. Az energiaitalokat ne dobáld el, jól jönnek.
A legmagasabb szinten játszva volt olyan képződmény lent, ami súlykorlát növelést adott, tán 25 kg-t, alacsonyabb szinten viszont ez hiányzott, bár két jelzést találtam, aminél nem tudtam megközelíteni a cuccot, lehet, hogy ez is köztük volt, csak rossz helyre spawnolt. Egy fal rossz oldalára, vagy rossz szintre. A detektor akkor is jelez, ha egy szinttel lejjebb, vagy följebb van a képződmény. -
shield
Topikgazda
válasz
SaGa59 #23566 üzenetére
Lehet hogy megcsináltam a 2 küldit, de eddig 'fog' az agyam, mert a 2 napba bele fértem.
A laborba ahogy bementünk, Borland térdre esett és elbódult, ezek szerint nem hal meg, de azért gyorsabban fogom kinyírni az Irányítót. Most értem ide vissza a ruha tuningból.
Még találtam apróbb elírást, gyűjtögetem. -
SaGa59
őstag
válasz
shield #23562 üzenetére
Az angol fordításban volt Szavanna is szegény Lepel.
Tökfej meg Daemonwood. Eredetileg Дуболом, ami az orosz akadémiai szótár szerint stupid alak, de aztán egy google képek keresőben bejött pár töklámpás is, mint Дуболом, így Tökfej lett. Farkas jellemzése, amit adott róla az elején, még jobban kihangsúlyozza, hogy nem véletlenül ragadt rá...
-
SaGa59
őstag
válasz
shield #23562 üzenetére
Kösz, nézem...
SPOILER
Ha időben összeszeded a 30 rugót és visszamész, akkor Koljazin elmondja, hogy Borland meg akart szökni, pofánverte az egyik őrt, és el akarta venni a fegyverét. Mivel a fájdalomcsillapító pénzbe kerül, kell még 10 rugó.
Itt választhatsz: vagy odaadod azt is, vagy a bejáratnál lepakolt cuccaidat nem kapod vissza, jó lesz a seregnek, vagy bevállalsz két melót nekik. Az elsőben vagy megküzdesz egy kimérával, vagy előbb beszélgetsz kicsit Farkassal és csak utána mész vadászni. A másodikban elő kell keríteni egy katonaszökevényt, ehhez is beszélni kell Farkassal, majd Fertővel, végül Logopédussal.Ha kicsúszol a két napból (Koljazin üzenget, hogy el ne feledkezz róla), akkor 30+20 rugó kell.
Ha egyáltalán nem mész vissza a pénzzel két és fél nap múlva sem, akkor a boltosoktól gyakorlatilag minden eltűnik a minimális alapdolgokon kívül (pl Szidorovicsnál csak kenyér volt meg talán kötszer, semmi más), és az is baromi drága lesz, mert Koljazin berágott, hogy megszívattad és vámot vet ki minden áthaladó cuccra. Asszem az ószeres is bezárja a boltot, mert nem tud behozatni semmit.
Borlandot meg lehet menteni lent, csak néha nehezen éled fel. Kell is, hogy éljen, mert lent ő tud beengedni egy ajtón.
-
shield
Topikgazda
válasz
SaGa59 #23561 üzenetére
Nincs semmi baj a Lepel névvel, így hogy tudjuk mire utal már érthetőbb.
A katonáknak megszereztem a váltság díjat, de már nem emlékszem hogy lett volna 2 megbízás.
Most már lent vagyok a laborban, nem tudom hogy Borlandot megmentem-e ha gyorsabban kinyírom az Irányítót. A térkép halottként jelezte.Mail ment.
-
SaGa59
őstag
válasz
SaGa59 #23545 üzenetére
A Spectrum Project - Út a homályba mappából leszedhető mind a HardCore 1.05, mind a "normál" 1.07 hunfiles újabb verziója. Sajnos az Enciklopédia ebben a HC verzióban is csak annyira működik, hogy megnyílik és így észrevettem, hogy pár szó beragadt oroszul, de a lista mindvégig üres marad, nem kerülnek bele a bejegyzések. Gyanítom ugyanaz az oka, mint annak, hogy a lelőtt mutánsokat nem lehet "megnyitni". Az alapjátékban akkor kerül egy bejegyzés a tudástárba, amikor megnézed a mutánst, kézbeveszed az artifactot, vagy először hallasz egy frakcióról... Itt ezek elmaradnak valamiért.
Mindenesetre az 1.07-hez való szövegekben is javítottam ezt a pár orosz sort..
A Spectrum_Project_1_05_HardCore_hunfiles-2.7z a HC-hez és a Spectrum_Project_1_07-hunfiles-7.7z a "simához"Pár percre belenéztem a HC verzióba, hogy az Enciklopédiát teszteljem és a hangok tényleg jók, de nem csak a fegyvereké. A röfik (flash) hangja olyan, mintha egy nagyon részeg ember, egy pohár pián keresztül fejhangon énekelni akarna. Bugyborékol, vartyog, de határozottan emberi hang...
Viszont a fegyverek annyira gyengék, a dögök meg annyira erősek, hogy ez így nem játék, inkább szenvedés.
Az első feladatnál az elektromos anomálián a disznók 5-6 alkalommal oda-vissza átgyalogolnak, túlélik, majd ez után (azaz elvileg már minimum félig döglött) közvetlen közelről, bele az arcába 6 sörétes patron nem elég a kinyírásához. Ez nem HC, hanem marhaság... -
SaGa59
őstag
válasz
shield #23556 üzenetére
Igen, csak a Szemfedő valahogy már túl bizarr lett volna, így maradt a Lepel. A szónak van áttételes jelentése is, ami a leplezéssel, fedéssel kapcsolatos abban az értelemben, ahogy a titkos ügynököket "fedik", de arra nem találtam megfelelő, névként használható szót, pedig ebben a szövegkörnyezetben az jobban illeszkedne. Jobb híján lett Lepel.
-
SaGa59
őstag
válasz
shield #23553 üzenetére
Jön helyette másik szerelő és ő megörökli azokat, amit Furgonnak adtál, így csak a hiányzókat kell odaadni neki.
Vagy a sztalkerbázison adod le mindet a két szerelőnek szép sorban, vagy ha beállsz a banditákhoz, akkor oda meghívod Tökfejet (abban a pincében ácsorog végig, ahol az elején, Farkas mellett) és ő lesz az ottani szerelő. Akkor neki add oda mind a három készletet. -
shield
Topikgazda
A Déli Előőrsön a katonáktól nem kapunk melót?
-
hubai1979
őstag
Kivel kel beszélni hogy a banditáknak legyen szerelője.
-
SaGa59
őstag
válasz
hubai1979 #23544 üzenetére
Elérhető a Spectrum_Project_1.05_HardCore-hunfiles.7z .
Ezzel játszható, de még nem végleges, mert ebben működik az Enciklopédia és találtam pár sornyi bennmaradt orosz szöveget, amit még ki kell túrnom a fájlokból. Nem a text alatt vannak az biztos és ilyenkor akár egy-két óra is kellhet a lokalizáláshoz, fordítani meg csak az után lehet.Kiderült, hogy nem 1.5, hanem az 1.05 az alapja ennek a verziónak, azaz, kis visszalépés. A texture\item hibát jól benne hagyták ebben is, igaz cirill betűs gépen ez nem is tűnik fel. A hunfilesben benne van a javítás, de a két régi item_c4 fájlt kézzel ki kell törölni, ahogy a readme-ben is benne van. Vagy átnevezni.
Amit még felfedeztem, hogy az árak csúnyán meg lettek emelve. Gyakorlatilag 10x annyiba kerülnek pl a fegyverek, mint az alap modban.
Ettől persze tényleg hardcore, csak épp nem tetszik, de ez az én problémám.Mindegy, aki ki akarja próbálni, már menni fog, este meg megkeresem a maradék orosz szöveget és ha kész, feldobom az új csomagot a mega-ra.
-
SaGa59
őstag
válasz
hubai1979 #23541 üzenetére
Elkezdtem. Ahogy látom, a szövegeken nem bővítettek, mert a rus alatti xml-ek sorra ugyanannyit tartalmaznak, mint a korábbiak, csak helyesírási hibákat javítgattak, meg az artefactok statjait, mert azokhoz a "hardcore" miatt alaposan hozzányúltak. Még este át kell nézzem a többi fájlt, amit a magyarítás érint és össze kell fésülni a kettőt.
Ha nem jön közbe semmi, holnap este már ki tudom tenni az ehhez valót magyarítást is.Sajnálom, hogy nem bővítették a történetet (az 1.5 verzió miatt reménykedtem). A "Hardcore" alapvetően a fegyvereket rontotta erősen és az artefactokat (legalábbis az orosz ismertető szerint, ki még nem próbáltam. Az artikat biztos, hogy rontották, negatív effektek kerültek némelyikre, meg a 12%-os Bulletproofot levették 3%-ra, legalábbis a leírásuk szerint).
Ez nem annyira tetszik. Ne attól legyen HC egy játék, hogy a benne lévő fegyverekkel két lépésről nem lehet célbatalálni és ha igen, akkor egy tár kelljen egy kóbor kutyába.Mindegy, meglássuk...
-
hubai1979
őstag
Érdekes videó.
-
SaGa59
őstag
válasz
hubai1979 #23535 üzenetére
Össze kell fésülnöd az ui_custom_msgs.xml-t a magyarításéval. Abban (így az alap 1.07-es modban) nincs benne ez az "hud_gas_blue" xml node.
Ha van winmerge-d, meg tudod csinálni, ha nincs, tedd ki valahova és megnézem, mi a difi.
De ha új dolgok vannak benne, máshol is lehet eltérés.
IIyenkor a legjobb az eredeti orosz mod (még magyarítás nélkül) *.xml, *.ltx és *.script fájljait összevetni egymással (a winmerge képes alkönyvtárakon át megtenni és azokat megmutatni, ahol eltérés van) és ha kell, összeolvasztani a tartalmukat. Majd ezeket összevetni a magyarítás által érintett fájlokkal és ugyancsak összeolvasztani őket.
Ahogy látom, ez a Путь во мгле 1.5-ös verzióján alapul. Mondjuk olyat még nem láttam, csak 1.05-öst, amiben van eltérés az 1.07-hez képest is...
-
hubai1979
őstag
FATAL ERROR
[error]Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function : CUIXmlInit::InitStatic
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line : 156
[error]Description : XML node not found
[error]Argument 0 : hud_gas_blue
[error]Argument 1 : ui\ui_custom_msgs.xmlNa nekem nagyon bejött a történet,ezért gondoltam megnézem a játékot még egyszer.Le is töltöm egy kis MISERY besütéssel,ráraktam a magyarosítást és ez történt.Pedig vannak benne új szörnyek meg mit tudom.
-
SaGa59
őstag
válasz
shield #23532 üzenetére
Másik pályán nem kell, Azót akkor tunningol, ha elvégzed neki a feladatait szép sorban.
A harmadikat az X5 labor lejáratánál, a zombik megszállta lépcső aljába találod. Én innen visszamentem vele a szerelőhöz a csatornán, feltunningoltam a ruhát és a csúzlit maxra, majd vissza a csatornán. Borland jól megvár odalent. Csak a lépcső alatt lévő ajtót (ez nem a kódos, hanem utána van) ne nyisd ki, ott egy szintváltó van, ahonnan már nincs visszaút.Az első a Farkas mögötti ház padlásán van, a második a terményszárító (régen malom) tetején a magasabbik részen lévő "fülkében".
Nem emlékszem, hogy Furgonnál kiraboltak volna, de sok pénzt sosem tartottam magamnál. A Szabad Zónást nem lelőtték, hanem öngyilkos lett nálam mindig.
Azt a ruhát és fegyvert, amit az elején találsz, nem igazán érdemes tunningolni, inkább csak javítani. Ha jól csinálod, a laborba lemenet előtt kapsz egy jó ruhát és fegyvert, amit az utolsó szerszámkészletet megtalálva maxra tudsz huzatni. Érdemes is, mert lent van egy halom képződmény, amiknek az előszedéséhez kell a jó ruha.
A Bárban is kapsz majd fegyvert és ruhát a másik labba lemenet előtt, a ruhát megtartottam, a fegyvert eladtam, mert amit korábban adtak nekem jobban bevált.
Már írtam: a második ajándékruha tartósságát és golyóállóságát, meg a képződményzsebek számát érdemes felhúzni maxra, a többi képesség szabadon választott. A fegyvereknél a pontosság és tartósság a lényeg, a többi elhanyagolható. -
shield
Topikgazda
válasz
SaGa59 #23529 üzenetére
A szerszám készletekről: előrébb kérdeztem hol találhatóak. Szeretném felhasználni Kordonon vagy vigyem tovább másik pályára? Az a helyzet, hogy a banditák kinyírták a Tiszta Égboltos-t, én elvettem a PDA-t tőle, hülyefejjel oda adtam a szerelőnek Furgonnak a Gépállomáson kikódolásra. A jóember meg is csinálta és az infót felhasználva maga szakállára akciózott és ebbe bele halt, valaki megölte. A banditák fogságba ejtettek, így buktam 23 rongyot. Legalább fegyver fejlesztésbe öltem volna bele. Korábbi mentést fogok visszatölteni, korainak találtam Furgon halálát.
Lesz még benne ilyen, hogy kirabolnak?
Eddig nagyon jónak tartom a modot, ez hozott egy kis felüdülést a megszokott pályákra.Este majd rakok fel neked képmentéseket ahol vannak elírások. Most megyek gyorsan sokat aludni, hosszú volt a 24 óra.
-
SaGa59
őstag
Ha elolvasgatod az összes megjelenő beszélgetést, kikérdezel mindenkit, akivel kapcsolatba hoz a sztori, hogy tényleg bele tudj merülni a sztoriba és még az arénában is kijátszod a 30 menetet, a 15 óra össze tud jönni. Ha csak végigdarálod, 8-10 óra alatt letudható.
Nekem a teljes végigjátszás 10 játékbeli nap körül jön össze. A pénzt mondjuk össze lehet kaparni akár egyetlen nap alatt is, de inkább 2. Borland kiszabadulása utánra vagy marad a Kordonon még feladat, vagy nem.
A feladatok (nem feltétlen ez a sorrend):SPOILER
Kordon
Tökfej csomagjának megmentése
Szidorovicsnak egy képződmény
Szafári
Goblin
Diák
Csomagszállítás a Gépállomásra
Szerszámok a szerelőnek
A tolvaj
A banditatábor felszámolása
Éjszakai pszikutya-vadászat
Farkas kísérgetése anomálianézőbe
Szidorovics pénze (Gollam, minimum két menet, ha elbukod a másodikat, még a banditákhoz beállva lehet menteni talán, de ezt nem próbáltam, csak a szövegekből és a quest listából ez jött ki)
Az eltűnt összekötő
A Szabad Zónás kiszabadítása
Rádió Sámánnak Szidortól
Vagy belépsz a Szabad Sztalker csapatba vagy nem
Furgon esete a PDA-val
Logopédus esete
Órás
Szétnézni odalent
Órás 2
SzidorovicsEzeket vagy felveszed vagy nem Koljazinnál:
Kiméra vadászat
Szökött katonaBandita vonalon:
rabolj ki egy sztalkert
szerezz szerelőt a banditáknak
szerszámok ennek a szerelőnek (ha már a másiknak elkezdted leadni, itt nem érdemes felvenni, mert csak egy sorozat készlet van)
tanítsd meg Gollamot a banditák rendjéreAzt nem tudom, hogy ha eleve beállok a banditákhoz, akkor az összekötő és a Szabad Zónás feladat hol és hogyan jön elő, de a szövegekben nem voltak túl nagy kanyarok, így gyanítom ugyanúgy, ahogy semlegesként Hol Szidor indít, hol Borland kér meg, hogy beszélj valakivel. Ők semlegesek mindenképp.
X5 labor
Szeméttelep
Itt egyenes a pálya, futás oda visszaBár
Szövetség Csapossal (itt van két nap várakozási idő, ezalatt lehet a többi dolgot csinálni)
Azót rádióbemérései
Fürge rádióadásai
Lehallgató készítés
Készülékek kiosztása
bemérés
radikálisok lepofozása
Voronyin feladata (itt is várni kell este 6-ig, hogy megkezdhesd)
A mocsári apóX14 lab
Város
Rádióalkatrészek
Robbanóanyag összeszedése
Robbanóanyag telepítése
Roham (PSzH felrobbantása)
Helikopterek
Második roham
Végjáték -
Telda
addikt
Nagyon jó ez a mod, tegnap alig tudtam abba hagyni. A sztory is érdekes, játszatja magát
.
Elején voltak gondjaim de Saga-nak hála sikerült megoldani, amit bele is tett az utolsó magyarításba.
Tegnap 3 óra folyamatos játék után nem fagyott ki.
Milyen hosszú amúgy? -
SaGa59
őstag
válasz
hubai1979 #23522 üzenetére
Ennyi a sztori, nincs tovább. Nem kizárt, hogy később még kerülnek bele mellékágak, esetleg bővítik a pályákat. Szétnéztem kicsit a terepeken és pl a Bár melletti gyár (ahonnan a mutánsroham jön) pl cak úgy eltűnt a semmiben. Le lehet esni a térkép szélén, nagyjából ott, ahol a ShoC-ban a sniper ácsorgott a toronyban, alatta meg egy vérszívó garázdálkodott. Már azok az épületek és a torony sincs meg, ahogy a vasútikocsik se... A Garbage is meglehetősen üres. ott mondjuk a bemért "bajkeverőknél" egy szimpla bandita csapatnál többre számítottam...
SPOILER
A gazdag stalker lehet akár Lepel, akár Koljazin. A legvégét többféleképp meg lehet oldani. Megtarthatod amit kaptál, vagy átadod és utána jön a végjáték.A végén a kis sztori betűinek színezésével vagy egy órát szórakoztam, hogy azon a háttérképen olvasható is legyen normálisan, de aztán maradtam az alapszínnél, mert bármelyik más szín csak idegesítő lett volna, de nem olvasható jobban egyik sem, sőt..
Az látszik, hogy a fejlesztését lépésről-lépésre csinálták. A korábbi verziókban .nem lehetett végigmenni, hanem egy ponton egyszercsak nem lehetett tovább jutni, de az addigi részeket alaposan kitesztelték. Az 1.0-s óta van itt a vége, azóta csak javítgatják.
-
SaGa59
őstag
válasz
hubai1979 #23519 üzenetére
Igen, emiatt vágtam bele a fordításba. Idegesített, hogy a gépi angolból sem tudom kisilabizálni, hogy ki kivel van. Annyi átjött, hogy valami bonyolult, több ágon futó sztorija van (már amennyire az ilyen játékos sztorik bonyolultak tudnak lenni). Úgy gondoltam, nem árt, ha mindenki érti, mit miért csinál, nem csak a kirakott útjelzőket követi vakon...
-
rétisün
veterán
válasz
hubai1979 #23526 üzenetére
ez lesz az, mindenképpen ki akarom próbálni, de előbb metrózok egyet. bár ahogy elnéztem egy végigjátszás videót, lehet nem lesz hozzá türelmem, épp az előbb volt vagy 10 percig átvezető videó, és még igencsak az elején vagyok.
lehet, ha jobban érteném, miről volt szó, nem tűnt volna ennyire unalmasnak, de így alig vártam már hogy vége legyen -
Telda
addikt
válasz
SaGa59 #23517 üzenetére
Nem baj jó ez így, már így is sokat segítettél!
Spoiler
Amikor visszamegyek leadni a 30000-et, mondja az ezredes hogy rosszalkodott a haverom ezért 40k kell.
Na most azt választottam, hogy csinálok neki pár küldetés.
A második küldetésben valami dezertőrt kell elkapni, de nem jelöli a térkép, csak annyit hogy kérdezősködjek a stalkerektől a Kordonban.
Farkass annyit mondott, hogy a géptelep felé ment. Viszont a géptelepen szinte senkivel nem tudok beszélni. -
SaGa59
őstag
Nem értem dolgot. A torrentből letöltött verzió és az általam eddig használt külön mod verzió gamedata mappájában nincs semmi különbség az ltx, script és xml fájlokban, így nem értem, mitől volt nálad - és csak nálad - problémás ez az xml.
A korábban feltöltött hunfiles-ben a mod saját xml-je van, amit külön felraktam, az a CoP magyarítás és a mod saját xml-jének összefésült verziója, úgy 40 sorral hosszabb, mint az eredeti.
Hogy másnak ne legyen ilyen gondja, felteszek a mega mappába egy olyan hunfiles-t, amiben ez a változat van. Ez jó kell legyen mindenhova.
Ez lesz a 6-os.
Az UAZ-on közlekedő katonákat még mindig nem értem...
-
SaGa59
őstag
Letöltöm és megnézem. Az a serega-lus verzió, ami a teljes CoP és mod egyben.
Azért fura, mert az ui_closecaptions.xmlhez nem is kellett hozzányúlni és a CoP magyarításban sincs benne...Izé... Ezt te rádobtad egy telepített CoP-ra? Lehet, hogy ez a gond. Ezek a SeregA-Lus verziók mind full játékok, tartalmazzák az alapot is. Felrakod (nem kell hozzá telepített CoP. sőt gyanítom kifejezetten káros, ha van) és abba kell beledobni a magyarítás fájljait.
3 óra múlva kiderül... -
Telda
addikt
válasz
SaGa59 #23505 üzenetére
1.07-es, te raktad ki. A torrent fájl.
FATAL ERROR
[error]Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function : CUIXmlInit::InitStatic
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line : 156
[error]Description : XML node not found
[error]Argument 0 : closecaption_9_shadow
[error]Argument 1 : ui\ui_custom_msgs.xml -
rétisün
veterán
nos, az AMK-t befejezettnek nyilvánítom, a talált cuccokhoz nincs küldi, hiába beszélgetek bárkivel, semmi újat nem mondanak, szóval ennyi. még lehetne gyűjtögetni mindenféle mutáns-alkatrsézt, artikat, más feladat nincs.
összességében nem volt rossz.
-
-
SaGa59
őstag
Passz. Visszamentem (van róla automatikus mentés, mielőtt lemész Kusztóhoz) és simán lement. Ráadásul most körbementem, é a vasút felől támadtam be a csapatot, mire azok elkezdték a közeben táborozó kutyákat lőni, azok meg berágtak és elintézték az egész csapatot.
Kezdek egy játékot alapszinten...
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Milyen légkondit a lakásba?
- Hobby rádiós topik
- FOTÓS beárazás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Nintendo Switch 2
- Hálózatokról alaposan
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A Micron újszerű módszerrel javítja QLC-s SSD-jének sebességét
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Autós topik
- További aktív témák...
- Apple iPhone 16 Pro Max - Natural Titanium - Újszerű - 1 töltési ciklus - 2026. 05. 13.-ig Apple gar
- Dell és HP szerver HDD caddy keretek, adapterek. Több száz darab készleten, szállítás akár másnapra
- BESZÁMÍTÁS! Asus B760M i7 12700KF 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800 16GB Rampage SHIVA FSP 700W
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! Honor Magic6 Lite, Honor Magic6 Pro, Honor Magic7 Lite, Honor Magic7 Pro
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged