-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aarpok
őstag
válasz
Antonius1978 #23299 üzenetére
Nekem úgy rémlik a SMRTER picit előbb készült.,mint az SGM2.2 Enot.
-
Antonius1978
addikt
Most a SMRTER-el jatszom, ott veletlenszeruen vannak Monolitos osztagok, a' la' Alpha csapatok.
Kerdes, hogy az Enot vagy SMRTER volt elobb, mert nagyon hasonlo az otlet.
Amugy en is ugy vagyok, hogy ruhellem, ha hirtelen egy kuldetesre osszpontositok, es utamba kerul par Monolitos ahol nem kene...Csupancsak azert mert hirtelen rad tamadnak bokrok stb modul, leamortizaljak a pancelod - fizetheted a javitast, ki is nyiffanhatsz stb. -
Aarpok
őstag
Szeretek én is harcolni,de ha utána van egy kis nyugi az még jobb.Egyszer valami torrentes sgm2.2 - ben jött a hajóhoz vagy 5 alfa csapat egyszerre kicsináltak mindenkit persze engem is.Valamikor régebben kipróbáltam az egyik Ferr-Um módot abban meg zsoldosok jöttek 6 fővel mire 1 - el végeztem és szedtem volna össze a cuccaikat a másik csapat mesterlövésze már fejbe is küldött (ebben csak mester fokozat volt).Valaki szereti az ilyen eseményeket én nem nagyon.
-
PeL
addikt
válasz
Dhampir #23292 üzenetére
SGM modban túl sok az ellenség?
Én pont azt nem szeretem benne hogy egy idő után kihal az egész, hiányolom azt hogy random belefuthassak ellenfélbe, mutánsba. Egy idő után kiismeri az ember és tudja nagyjából hol fordulnak elő mutánsok, emberi ellenfelekkel meg csak a nagy táboroknál lehet találkozni, emiatt uncsi lesz a sok mászkálás. Tök jó lenne ha pl. random zsoldosok vagy monolithosok mászkálnának a pályákon és lehetne velük balhézni. Ezt az MSO-ban meg is csinálták faszán, de az meg ugye nem jó az SGM modokhoz (kivéve a 2.1-hez amihez integráltak egyet, de az meg nálam kitörésnél állandóan megfagyott így le is töröltem)
-
xFreex
aktív tag
válasz
rétisün #23293 üzenetére
Kordonban és a mocsárban megtizedelheted az anomáliákat. Amint a szerelő összerakta az aknakeresőt ami a géptelephez való bejutáshoz kell a mocsárban. Ha az a ketyere a hátizsákomban volt akkor, ha elég közel mentem az anomáliához akkor az is eltűnt. Pont mint az akna. Ha meg beleálltam akkor max kétszek kisült az anomália azt annyi. Megszűnt létezni.
-
Dhampir
félisten
válasz
Antonius1978 #23290 üzenetére
Egyébként jó az a mod, csak sokalltam azt, hogy Zatonba érve állandóan lövöldöztek rám és rengeteg volt a láthatatlan zombi, vagy mi a csuda.
Talán jobb lett volna, ha nem lövöldözök rájuk, hanem inkább elhúzom a csíkot, mert felesleges lőszerpazarlással és a fegyverek leamortizálásával végződtek ezek az ütközetek.
Úgy vélem, hogy az SGM modokban már túl sok az ellenség, a mutánsokkal együtt.
-
rétisün
veterán
válasz
Antonius1978 #23290 üzenetére
igen, mintha benne lenne az összes alap küldi.
-
-
egyedülülő
őstag
Köszönöm a válaszokat.
-
Dhampir
félisten
válasz
Antonius1978 #23284 üzenetére
AMK Devolution : Uj palya, mas kepzodmenyek, mar kuldetes, teljesen mas tortenet.
Teljesen más történet? Mintha úgy rémlene, hogy a régi küldik is benne maradtak, pont emiatt nem foglalkoztam vele tovább, amikor a mocsár után Zatonba mentem.
-
Antonius1978
addikt
válasz
egyedülülő #23285 üzenetére
Ha nem ismered oket, akkor epp itt az ideje hogy megismerkedj veluk
Az hogy melyik mit gyur a grafikan, nem tudom, en balga, mindig a legsilanyabb modon jatszodtam az osszes moddal, hogy ne akadjanak. (2 magos AMD-m van 4200, azaz 2x2,1 gigahz + 9500as 1 gigas kartyam 2x2 giga rammal)
Mostanaban viszont, feltettem arra a beallitast ami a Directx10 elott van, atallitottam par dolgot es sokkal szebb a jatek es nem is akad erosen...Nem tudom, a kartya megtaltosodott, vagy mi
Tukrozodo vizfelulet meg ilyenek, igaz a texturakat nem huztam magasra, de majd ugy is kiprobalom.A Misery-t en is feltettem, egy ideig szorakoztam vele, de aztan rauntam.Az szep hogy eletszeruve tettek, de a jatek nem tudja ugyanazt az eletszeruseget mintazni a jatekos szempontjabol.Pl egy ormanyos ugrik felem, hogy jol fejbeb.sszon, de en a fegyvert meg felig vittem az iranyaba, es mar at is ugrott a fejem folott, holott ilyen esetben a valos eletben te epp olyan gyorsan forditanad a fegyvert egy fenyegetes fele, mint ahogyan az ugrik.Szoval minden tul gyors, a jatekost kiveve.Ezt ugy lehetne megoldani, hogy amint feltunik valami ellenseg, magatol a celra menne a fegyver azonnal. (nos, ez sajat velemeny csak, mert vegulis vegig lehet vinni, csak unom a sok elfecserelt idot).
Nos, ahany mod, annyi fele, egyesek pl a fegyvereket helyezik eloterbe, masok hogy sok uj palya legyen, masik hogy sok kuldetes, masok meg a grafikara gyurnak, megint masok egy mas tortenetet alakitanak ki stb.
FREE : igen, a Spectrum tenyleg hangulatos, azt hiszem mar emlitettem, hogy ilyennek kepzeltem volna el a Lost Alphat is, tortenetileg meg picitt hajaz a WIP-re, ugy ertve hogy van nemi hasonlosag kozottuk,egy enyhe parhuzam, hogy ugy mondjam.
-
xFreex
aktív tag
válasz
egyedülülő #23285 üzenetére
Ha lenyitod az összefoglalót, akkor még találsz másik módokat is. SGM, Enot. Plusz némelyik említettnek ott a rajongói oldalához a link. (WIP, AMK) Ezeken az oldalakon láthatsz a módhoz néhány képet is.
A Spectrum viszont szerintem eddig a leghangulatosabb. A készítői a meglévő pályákat is átszabták.
-
egyedülülő
őstag
válasz
Antonius1978 #23284 üzenetére
Ezek közül egyiket sem ismertem. Amivel játszottam az a Misery és a Complete volt eddig. A felsorolt modok közül gyúr a grafikán bármelyik is vagy a játék egyéb aspektusait helyezi csak előtérbe.
-
Antonius1978
addikt
válasz
egyedülülő #23282 üzenetére
Hat ez jo kerdes...mivel rengeteg jo mod van, ami erdekes, vagy ilyen, vagy olyan szempontbol.
Minddel en sem jatszodtam, de van par amit felsorolok : Geonezis/Geonesis 2 (valami uj palya is van -ha jol emlekszem, rengeteg kuldetes, fegyver, kepzodmeny stb).De ehhez kell egy fix, mert anelkul sokszor osszeomlik.
[link]
A Fixrol is van emlites de nem latom, hogy letoltheto lenne, azt majd talan innen tudja neked odaadni valaki a forumrol.AMK Devolution : [link]
Uj palya, mas kepzodmenyek, mar kuldetes, teljesen mas tortenet.Way in Pripyat : [link]
Itt is van uj palya (azaz a masik Stalkerekbol), erdekes tortenet, fegyverek.Spectrum Project, ebbol ujabb valtozat jott ki, de nincs magyarra forditva a mod, ha nem tudsz angolul, akkor hagyd.Ez is ott van a legfelso hivatkozasnal, CTRL+F es ird be hogy Spectrum Project, csak kerdes hogy ez melyik valtozat, az uj az 1.07es ha jol emlekszem.Talan valakinek szinten megvan az uj, nekem az 1.05 van meg.
Egyelore talan ennyi, ezekkel is elleszel jopar honapig
-
egyedülülő
őstag
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy mi most a legjobb, legkomplexebb mod a CoP tekintetében?
-
kislaki92
senior tag
válasz
Antonius1978 #23272 üzenetére
kéne a turul legújabb változata!
lehetőleg megaról!
-
shield
Topikgazda
válasz
sklopp #23278 üzenetére
Már legalább 4x átnéztem a magas épületet. A könyvet ott találtam ahol írtad. Már én is nézegettem azt az L alakú akármit, de az elektromos anomáliák miatt hanyagoltam. Majd jól fel artizom magam.
A raktárat is kipucoltam, szerintem mindent megcsináltam és oda adtam. Na mindegy, már nincsenek az élők sorában.
Amúgy sem hat meg ha valami apró küldetés kimarad. Nagyon ritkán találkozok alfásokkal, bosszantóan kevés barangol a területeken. Azt hiszem a következő mod megint ShoC lesz. Vagy ha végre elkészül az LA... -
sklopp
őstag
válasz
shield #23276 üzenetére
Novikov rajzát mindig a cementgyárban a magas épületben találtam, ahol Nitro cuccait is, a másik a rakétatelepen szokott lenni lenn a pincében egy polc tetején. A fegyver nekem legtöbbször az udvaron volt, az L alakú rozsdás szögletes szellőzőcső-szerűségben. A monolitosokhoz: mikor átadtad Shulgának Morgan PDA-ját, kapnod kellett a raktár kipucolására az engedélyt. Azt megcsináltad?
-
shield
Topikgazda
Amikor felvettem a küldit, azonnal indultam, de semmi. Régebben volt amikor az épületben találtam meg ahol végül is mutatja a térkép, de volt olyan is amikor a tornyon levő kis épület tetején találtam meg. Novikovnak kellenének a rajzok a detektorokhoz, de azt sem találom.
Nem rég találtam a Sniperhez fixet, más az "all_swap" fájlja is, de már szerintem nem sokat fog változtatni.Aarpok azért még keresgélem. Régebben is sokat kellett keresgélni, de ennyire. Azt azért sajnálom, hogy Kósza nem jöhet velem Pripyatba, egy fegyverrel több lett volna. Hogy mi a fenének nem jött össze a monolitosok beajánlása, nem értem?
-
Aarpok
őstag
válasz
shield #23269 üzenetére
Szolgálattal nem próbáltam,de a szabadsággal mindig betudtam őket delegálni hozzájuk a PDA - k nélkül is.A Vintorez - el pedig az lehet amit PeL írt vagy van pár hely ahova elpakolja a játék,de a cementgyár környékén van ez biztos.Igen néha szereti szívatni a játékost és nem csak crasheléssel.
-
SaGa59
őstag
Az ST2-ben (bár ez ShoC mod) ugyanez a helyzet. Ráadásul ott van olyan hely, ahova a puska mellé egyből 16 bandita spawnol be, és mind téged vár.
Viszont valami scriptelési hiba miatt ugyanott, az épület belsejében velük együtt egy halom - ha jól emlékszem legalább 8 - kiméra is táborozik, így arrafelé menet már messziről hallható az ordítás és a fegyverropogás. Ha a feladat felvétele előtt kóricál ara az ember, akkor csak a kimérák vannak meg a kutyák, és nem könnyű meglépni előlük...
Ha a banditák is ott vannak, akkor általában elég a megmaradt 2-3 banditát leabálni és felszedni a cuccaikat. Néha a céltárgyat is náluk lehet megtalálni és ilyenkor előfordul, hogy nem adja be a feladat megoldását jelző csiripet
-
PeL
addikt
válasz
shield #23269 üzenetére
Ha nem találod a Vintorezt sehol, és korábban felvetted a küldit sanszos hogy valamelyik arra portyázó NPC megtalálta és elvitte. Sajnos jártam már én is így valamelyik SGM verzióval, már le is tettem róla hogy meglesz a fegyver, aztán a kőfejtő melletti egyik tűzharc után odamentem a hullákhoz és az egyiknél megtaláltam... Figyelni kell hogy ha elvállalsz egy egy ilyen küldit ahol fegyvert kell keresni akkor azonnal célszerű elindulni felkutatni, mert ha lassú vagy előbb-utóbb felveszik előled.
-
kekeeci
senior tag
válasz
Antonius1978 #23264 üzenetére
Hátha így sikerül:
magnet:?xt=urn:btih:4b045eb631b6b4950e186361510c4e50e851911e&dn=rutor.org_S.T.A.L.K.E.R.%3A+%D0%97%D0%BE%D0%B2+%D0%9F%D1%80%D0%B8%D0%BF%D1%8F%D1%82%D0%B8+-+%D0%A1%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%BA%D0%B0+Braz+%5Bv1.6.1%5D+%282011%29+PC&tr=udp://bt.rutor.org:2710&tr=http://retracker.local/announce
-
shield
Topikgazda
válasz
Aarpok #23262 üzenetére
Na most én is úgy jártam mint Telda, amint előrébb írta. A monolitosokat nem tudtam befogadtatni, pedig mindent oda adtam/befújtam Shulgának, de nem állt kötélnek. Elmentem a Konténer raktárhoz ahol 14 jól felfegyverzett Stalker volt, az egyik monolitos rájuk lőtt, ez lett a vesztük. A Stalkerek legázolták őket. Most Kósza nélkül mehetek Pripyatba.
Ráadásul a személyre szabott Vintorezt és Novikovnak a rajzokat sem találom meg a cementgyárban.
Mindig tud valami meglepetést okozni a játék. -
SchmittFire
csendes tag
üdv mindenkinek!
szeretnék multizni valamelyik stalkeren csak nem találok elég infót hogy melyik mod hozzá a legjobb és melyikkel foglalkoznak még melyik részen. rátaláltam a stalker online-ra, de ahogy nézem a fejlesztés két éve leállt és elég bizonytalan vagyok. felfedeztem egy másik hasonlót a nato invasion-t is de nem tom hogy érdemes e. valakinek valami tapasztalata vmelyikkel? vagy ismertek mást is? elsősorban co-op szintű játékmenetre gondolok. a válaszokat előre is köszi
-
Dhampir
félisten
válasz
Antonius1978 #23264 üzenetére
-
Dhampir
félisten
válasz
Antonius1978 #23264 üzenetére
Nálam rögtön betöltődik a honlap. Ez 3.1 GB verzió. Shield felhívta rá a figyelmet, hogy "Ez a verzió működő képes a kisebb méretű mod bugos".
-
Dhampir
félisten
válasz
Antonius1978 #23261 üzenetére
Innen gyönyörűen tölthető a Braz 1.6.1 torrenten.
-
Aarpok
őstag
válasz
shield #23260 üzenetére
Persze hogy nem jelent hiszen annak a módosulata.Az is igaz az alappályák feladatai egyeznek,de a sniper (2.2 miatt) 8 területtel gazdálkodik ellenben a Braz csak 3 - val.Persze a fegyvercsomagok is eltérnek.Amúgy a 2.2 - ben nem hagyták ki a Gauss - t csak megtréfálták a játékost és szerintem ez nem baj mi értelme lenne a játéknak ha egyszerre a legerősebb fegyvert adná kezedbe.Elég jól ismerem az sgm 2.2 verziókat játszottam 1 - 2 - vel (alap,enot,nano,sniper)
-
Antonius1978
addikt
válasz
SaGa59 #23258 üzenetére
A meloban bejott az oldal, itthon meg idotullepes miatt leall, na ennek annyi egyelore, marmint a Braznak.
Shield : epp most neztem meg a Smrter targylistajat, hat van benne par fegyver ami erdekel.Legalabbis az equip allomany sok fegyvert tartalmaz, kerdes, hogy minden benne van-e ?
UI : ezt a Brazt akkor mindenkepp meg kellene szereznem...de nem jon be a ruszki oldal, esetleg megprobalom a MODDB-n.
-
shield
Topikgazda
válasz
Aarpok #23256 üzenetére
Szerintem semmit nem jelent, hogy a Sniper tartalmazza a SGM2.2-őt. Ezek a küldetések meg vannak a Brazban is, talán még több is. A Brazban vannak olyan fegyverek amit a SGM2.2 és a Sniperben sem találsz meg. Pl. már Zaton beli küldetésekkor Gauss-t használtam, olyan Gauss-t ami a többiben nincs. Ha jól rémlik akkor több féle fegyvert is kihagytak már a magasabb verziókban. Először olyan érzésem volt, hogy a Sniper (SGM 2.2) az már ennek a lájtosabb verziója. Ráadásul jobban használhatóak benne a fegyverek. Ha jól emlékszem az AEK 417-tel nyírtam az Alfásokat. A Sniperben az elején kapott puska dobja meg, amúgy semmi extra.
Először a Snipert játszottam végig, azután a Braz-t és most megint a Snipert tolom. És most merült fel bennem ez az érzés.
-
rétisün
veterán
válasz
Antonius1978 #23257 üzenetére
van olyan orosz oldal is (asszem rusfolder), ahonnan én csak letöltőprogival (pl. jdownloader) tudtam letölteni....
-
SaGa59
őstag
válasz
Antonius1978 #23257 üzenetére
Valami ilyet keress: скачать
-
Antonius1978
addikt
válasz
Aarpok #23256 üzenetére
Aha, talaltam egy is vagy 2-3 ladat, ami olyan helyen volt, hogy a jatekos tuti megtalalja altalaban..
Az egyikben talaltam tegnap egy fasza egyedi AK74/U-t ami nagyon sokat sebez...
Az SGM sorozatot ismerem, de a Braz-t nem, meg kell tekintsem, csak tudnam hogy mi kell nyomni az orosz oldalon a letolteshez... -
Aarpok
őstag
válasz
Antonius1978 #23255 üzenetére
A SMRTER mozgalmas mód és egy csomó rejtekhelyet tettek a területekre a készítők (youtube - on van is videó róla).Szerintem a Braz semmiben nem tesz túl a Sniperen mivel a Braz 1.6 - os míg a Sniper a 2.2 - es SGM -et tartalmazza.
-
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #23248 üzenetére
Ott megtalálod a SMRTER-t, az eredetit és az Emre által átírtat is. BRAZ.t pedig torrentként.
A Braz talán túl tesz a Sniperen is. -
rétisün
veterán
válasz
Antonius1978 #23250 üzenetére
tulajdonképpen az 1.6-os sgm braz verziója, új terület nincs benne, új fegyverek, küldik meg talán artik. magyarítás is van hozzá.
-
rétisün
veterán
válasz
Antonius1978 #23248 üzenetére
a braz CoP mod, az 1.6-ost nagyjából mindenki végigjátszotta itt a topikban.
-
Antonius1978
addikt
válasz
shield #23247 üzenetére
Az a Sniper es SMRTER fenn van neked Megan vagy valahol ? A SMRTERT sose tudtam kiprobalni, nem tudtam letolteni sehonnan.
Azert kellene letoltsem, mert egyszerubb, ha en nezem meg, mert minden fel van telepitve ami ahhoz kell hogy megnezzem a modelleket.
Amugy most jut eszembe, a Megarol nagy allomanyokat nem tudok leszedni, de ha neked az emlitett 2 jatek fent van, megprobalom leszedni.
Amugy eszembe jutott hogy az oldaladon lattam a Braz nevu modot, remelem COP mod, le is szedem most, es beleturkalok.Hmh, az oldaladon semmi nem elerheto...
Hopp, lattam egy kicsi letoltes gombot alul, megnyomtam es bejott egy masik oldal, ahol van egy rakas mod, lam onnan probalok letolteni dolgokat.
-
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #23240 üzenetére
Én most a Sniperrel játszok és szt hiszem a SMRTER is fent van. Mondd melyik mappa vagy fájlok kellenek!
Én inkább a fordítással kapcsolatos dolgokat ismerem, válaszolva a pm-ben feltett kérdésedre. -
M@trixfan
addikt
EuroGamer vizsgálja mi a helyzet az AREAL körül.
-
xFreex
aktív tag
Az igazság az, hogy a problémánk a Shoker-es fegyvernél van. Ha az onnan kiszedett modellü fegyvert eldobom, akkor a földön a kiegészítök, pl tár. tus, optikai irányzék, belecsúsznak a fegyverbe.
Az enotos RPK jó lenne, csak az animációs fájl hozná magával az enotos abakant is, ami szerintem nagyon tréé.
Olyan modellek kellenének, ami saját kézanimációval rendelkezik, és nem egy másik fegyver kézanimációs fájljába van beleszerkesztve.
Ha ez így érthetô?
-
op.erik
aktív tag
válasz
Antonius1978 #23242 üzenetére
oh fuck... valószínű mert nekem semmi gond nincsen a MEGA-val
-
op.erik
aktív tag
válasz
Antonius1978 #23240 üzenetére
az én modpack-omban benne vannak, talán abból valamit ki tudnál nézni... bár ahogy elnézem ebben is külön van a markolat a tár és a fegyvertok maga
-
Antonius1978
addikt
Az lenne a kerdesem, hogy jatszik valaki pl a Sniperrel, SMRTER-el ?
Vagy legalabb ki az aki jatszott veluk ?
Kellene egy ehhez hasonlo model valamelyik modbol : [link]Az Enotban, Shocker modban levok nem jok, mert a fegyver modellje nem egy darabban van.
Ugyanakkor kellene egy RPK-74 modell is...ha van kedvetek, picitt atnyalaznatok a jelenleg jatszott modokat ?
-
SaGa59
őstag
válasz
SaGa59 #23233 üzenetére
Egy kicsit még játszottam a betűméretekkel, sikerült is produkálnom a méretnövelést, az alábbi módszerrel:
A már említett fonts.ltx-ben létrehoztam z ui_fonts_letterica18_russian mintájára létrehoztam az ui_fonts_letterica21_russian definíciót, ami alá beillesztettem az ui_fonts_arial_21-ben lévő defínicót.
A configs\ui\talk.ltx-ben és a configs\ui\talks_16.ltx-ben (a kettő között felbontásbeli eltérés van, de nem tudom megmondani, hogy fullHD-ben melyik az érvényes) lecseréltem a letterica18 fonthivatkozásokat letterica21-re és a beszélgetések paneljén a betűk sokkal nagyobbak lettek.Aztán megpróbáltam úgy, hogy az arial-t írom be ebbe a két ltx-be, de elszállt azzal a hibával, hogy nincs ilyen betűtípus. Arra nem tudtam rájönni, hogy a fonts.ltx-ben felsorolt betűk közül a nem letterica14_russian, letterica18_russian és graffiti22_russian stílusú megnevezésekkel definiált fontokra hogyan kell hivatkozni.
Aztán valamiért (azt nem sikerült kiderítenem miért) a korábban működő trükk sem jött be és elhasalt azzal, hogy a letterica21 nem létezik. Ekkor abbahagytam, ha van kedve valakinek kisérletezni vele, ebbben az irányban elindulhat.Mindenesetre ez a módja a méret változtatásnak és a két "talk" az, ami a beszélgetések paneljét állítja be.
Ja: és a configs könyvtár tartalma a CoP-ban a resources\configs.db-ben lakik, onnan lehet kibontani az eredeti fájlokat.
-
kislaki92
senior tag
http://www.moddb.com/mods/autumn-aurora-compilation-mod/downloads/secret-trails-2-autumn-aurora-2-eng aki szereti a realisztikusságot
csak pdf..bocsi
-
kislaki92
senior tag
válasz
Antonius1978 #23232 üzenetére
a lost alphát????????
-
Dhampir
félisten
válasz
Antonius1978 #23225 üzenetére
Valamilyen javítás kell hozzá, az fix.
Köszönöm szépen!
Önmagában szépen fut már a játék, mármint az OL2010 mod nélkül.
-
shield
Topikgazda
válasz
SaGa59 #23226 üzenetére
A CoP-ban nincsen karakter .dds-esek, máshogy van valahogy megoldva.
Azért érdeklődtem, mert ha valaki tudná akkor nem kellene vakon neki állni átnyálazni a sok fájlt.
Ha szerencsém van akkor ráakadok hamar arra a fájlra amiben lehet változtatni.
A párbeszédeknél jól jönne a nagyobb karakterek, nagy felbontás mellett elég kicsik tudnak lenni.
A kicsomagoláshoz használd a Totalcommandert, csak .dbx plugin kell hozzá. Simán kilehet másolni az állományokból ami kell és vissza is lehet másolni. Amikor a .db fájlt nem nyitja meg, akkor hozzá rendeled a programhoz (pl. .db7 vagy .db8) ekkor ikont is ad a fájlhoz és ezután az ilyen nevű fájlt már megfogja nyitni és látod is hogy melyik fájlnál van a TC ikon. Remélem azért érthető amit írtam.
IDE felraktam a TC-t és a plugint. -
SaGa59
őstag
válasz
shield #23220 üzenetére
A betűméret hangolás is megvan, de azt nem én fogom megoldani azt hiszem.
A textures\ui könyvtárban vannak a betűfájlok. Egy-egy dds és egy leíró táblázat tartozik minden mérethez és verzióhoz (nyugat-európai, közép-európai és cirill). A dds.ben vannak a betűk lerajzolva, ha olyan méret kell, ami nincs meg, azt magadnak kellene megrajzolnod.A configs-ban van a font_definitions.ltx (ha jól emlékszem a nevére), abban van a játékban használt betűk szimbolikus nevéhez tartozó dds, és egyéb információk meghatározása, betűnként 3 jellemző. Az itt megadott szimbolikus névre hivatkozva vannak a különböző letx-ekben a configs\ui alatti ltx-ekben, megadva, hogy melyik felületen melyiket kell használni és milyen alapparaméterekkel: szín, kezdő pont és sormagasság. Az én problémámon ez utóbbi segít, de még nem volt időm kitesztelni.
A méreteken, ha túl kicsinek tartod, talán azzal tudsz a legkönnyebben javítani, ha megnézed, hogy van-e abból a típusból nagyobb a textures\ui alatt és átírogatod az configs\ui-ban a megfelelő ltx-eket.
A gond csak annyi, hogy ezek a fájlok nincsenek kicsomagolva a modokban sem, neked kell az eredeti gamedata.dbx-ekből kibányászni, vagy keríteni valakitől kibontottat.
A CoP-hoz nem találtam működő unpackert, a fenti megállapítások a ShoC szétszedésével és átvizsgálásával születtek. -
Antonius1978
addikt
válasz
Dhampir #23223 üzenetére
Hmh, elso ranezesre olyan hibauzenetnek tunik, mint amilyennel a Geo 2 vegigjatszasa soran talalkoztam, amig valaki nem szolt hogy kell hozza egy javitas, ami atalakit valami leiro tablazatot, mert a javitas elottiben 12 hely volt, es 24 helyes kell, hogy minden targy es egyebek elferjenek benne.Lehet hogy ez igy nem pontos megfogalmazas, de remelem erted.
Szerintem keress ra valami fixre, egyelore ennyit tudok javasolni.Retisun : akkor jo, viszont mintha valaki emlitette volna, hogy van hozza ujabb is, azert kerdeztem meg.
-
rétisün
veterán
válasz
Antonius1978 #23221 üzenetére
bocs, kicsit belefeledkeztem a breaking bad-be
ha van is újabb, én lemaradtam róla, a 01.03.13 a legutolsó nekem is.
-
Dhampir
félisten
Sziasztok, erre a hozzászólásra valaki tudna válaszolni? Nagy a csönd arrafelé.
-
rétisün
veterán
válasz
Antonius1978 #23221 üzenetére
lehet, hogy az az utolsó, este tudom majd csak megmondani.....
shield; paint.net nevű ingyenes progit, még itt a fórumban ajánlotta valaki.
-
shield
Topikgazda
válasz
xFreex #23216 üzenetére
Inkább "sötétkékes lilás", megnézem akkor a konzolban. Ha jól emlékszem, akkor a SGM Braz 161-ben is meg volt ez a gond.
rétisün melyik progit használod a .dds szerkesztéshez? Ami most be került, nagyon csicsásnak találom és a célkereszt is nagyon 'világít'. ITT
SaGa59 ez nagyon jó.
Már csak a betűméretet kellene megoldani és már is barátibb lenne a feliratozás.
-
rétisün
veterán
válasz
Antonius1978 #23217 üzenetére
nekem megvannak, ha hazaértem este melóból, felteszem valahova, ha még kell.
-
SaGa59
őstag
válasz
shield #23214 üzenetére
Ezt a képet
ezzel a sorral hoztam össze:<text>%c[255,255,1,1]Ez itt a %c[255,1,255,1]Kordon.%c[255,238,153,26] Ne akarj%c[255,1,1,255] hős %c[255,238,153,26]lenni. %c[default]Az őrség katonái %c[red]nem %c[gray]értik a tréfát. %c[light_gray]Nyugodtan odamegyünk, átadjuk a papírokat és átmegyünk. A mesénket nem felejtetted el ugye?</text>
A [default], [red] és társai akkor működnek, ha a configs\ui\color_defs.xml is megvan.
Annak ilyen a szerkezete:<colors>
<!-- For applying specified color insert "%cColorName" into the text -->
<color name="red" r="255" g="0" b="0"/>
<color name="green" r="0" g="255" b="0"/>
<color name="blue" r="0" g="0" b="255"/>
<color name="white" r="255" g="255" b="255"/>
<color name="black" r="0" g="0" b="0"/>
<color name="gray" r="128" g="128" b="128"/>
<color name="light_gray" r="115" g="114" b="112"/>
<color name="tut_gray" r="100" g="100" b="100"/>
<color name="dark_gray" r="80" g="80" b="80"/>
<color name="yellow" r="255" g="255" b="0"/>
<!-- Use "%cDEFAULT" color when need to switch to default color of UI element -->
</colors>Ellentétben a benne leírtakkal, a %c[red] működik.
Az első szám szerepe a közvetlenül megadott definícióban még mindig nem világos, bármire változtatom az értékét, nem változik semmi. Lehet, hogy csak kitöltő, hogy a 32 bites színmélységet kiadja a 3 színnel, ami csak 24 bit lenne.
-
Antonius1978
addikt
Skacok fel akarom tenni az Enot 2.2 valtozatot, van valakinek fix es magyar nyelv hozza ?
-
xFreex
aktív tag
válasz
shield #23215 üzenetére
Fekete vagy az a sötétkékes lilás, mint amikor valaminek (pl talaj) nincs textúrája?
Ha sötétkék akkor olyan dds fájlra hivatkozik ami nem található a fájlok közt. Játék közben nyomj egy ` vagy magyar billentyün 0 gombot. Ez lehozza a konzolt és az aktuális logot. Pirossal írja azokat a sorokat ami nem tetszik neki, vagy nincs.
Ha meg fekete akkor lehet hogy az adott fájl hibás, vagy csak szimplán nincs neki alpha rétege.
-
shield
Topikgazda
válasz
rétisün #23205 üzenetére
A fr@ncba...
. Rosszul emlékeztem a távcsőre, így rosszat cseréltem le. Vagyis most az is jó. Megoldódott. Elnézést kérek mindenkitől, hogy hülyeséggel zaklattam.
SaGa59 ez nagyon jó. Ha megkérlek töltesz fel nekem egy olyan fájlt ahol jól illusztrálja!?
Előre is köszi. -
SaGa59
őstag
válasz
SaGa59 #23212 üzenetére
Hopp, most jöttem rá, hogy rossz felé keresgélek és titeket is félrevittelek.
Az egész bekezdés egyben értelmezendő és ott arról van szó, hogy nem most jár először a Zónában, ismeri elég jól. Igaz, az utóbbi pár hónapot a normális világban töltötte, de ettől még mindig tudja, hogy hogyan lehet a Zónában megélni, nem felejtette el.Lehet, hogy a legjobb erre:
Ugyan pár hónapot a Nagy Földön töltöttem, de ahogy mondani szokás: ez olyan, mint a biciklizés, ha egyszer belejössz, sosem felejted el.
Gyanítom ez a piás utalás az oroszoknál valami hasonló értelmű szólás lehet, csak kicsit durvább szokásokra utal...
-
SaGa59
őstag
válasz
Antonius1978 #23211 üzenetére
Ezek nekem is eszembe jutottak, csak pont abba a mondatba nem illik.
Borland valami olyat akar mondani, hogy ugyan az utóbbi hónapokban a Zónán kívül élt és jjól elvolt, de egy idő múlva mégis vissza akart jönni...Правда, последние несколько месяцев на Большой земле провёл, но, как говорится, опыт не пропьёшь!
Ez a gépi angol fordítása a yandexről. Fura, tegnap a google még nem ezt adta vissza, most már arról is ez jön le. Tanulnak egymástól is?
However, the last few months on the mainland, but, as they say, an experience not to be spoiled!
-
SaGa59
őstag
válasz
shield #23201 üzenetére
A színezésre azt hiszem rájöttem:
%c[x,x,x,x] a szerkezete. Az x-ek helyén 0-255 közötti értékek lehetnek.
Az első valószínűleg a fényerő, ahogy látom ezt mindig 255-re veszi mindenki
A következő három szép sorban a vörös, zöld és kék színek értéke.
0: kioltva, 255: maximális fényerő az adott színből. Ahogy látom a 0-t nem használják, a legkisebb érték mindig az 1.Gyakorlatilag a 255,255,1,1 a világító vörös, a 255,1,255,1 a tiszta zöld, a 255,1,1,255 meg a tiszta kék.
Egy képfeldolgozó program rgb színkeverőjében össze lehet rakni a megfelelő szín értékeit.Fontos, hogy a beállított szín mindaddig érvényes, míg valami másra át nem állítod (pl vissza az alapszínre) egy más értékeket tartalmazó %c[x,x,x,x] struktúrával, vagy az adott szöveg véget nem ér (eléred a /text tag-et.).
Más: kéne egy kis segítség az oroszul tudóktól. Találtam egy kifejezést, amir keresnék valami megfelelő jelentést. Beszélgetés arról szól, hogy Borland egy ideig a Zónán kívül élt, de ahogy mondják: опыт не пропьёшь
Angolul azt jelenti, hogy Talent is stronger than booze.
Azaz valami olyat, hogy a piálás nem rombolja le a tehetséget. Erre kellene valami frappáns magyar kifejezés vagy "szólás-mondás", de egyszerűen leblokkolt az agyam. Orosz és angol kifejezések pörögnek benne, de magyarul semmi jó.
Még annyit: a http://translate.yandex.com/ sokkal gördülékenyebb orosz->angol fordítást csinál, mint a google...
-
Telda
addikt
Köszönöm a véleményeket, tanácsokat!
Már Zaton-ban járok, de eddig csak egyszer kellett visszatölteni a mocsárban. -
-
shield
Topikgazda
válasz
SaGa59 #23203 üzenetére
Én már jártam úgy, hogy nem találtam meg a hibát, csináltam másik fájlt és a régit átkopíztam és az jó lett.
Más
A Sniperben levő kezdő mesterlövész puska távcsövéhez találtam jó .dds-t, de hiába cseréltem le, maradt az ovális látkép. Nem tudom, most még át kell valamit írni vagy a mentés miatt maradt az ovalítás? -
SaGa59
őstag
nem egészen.
Ebben az üzenetben
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrXMLParser\xrXMLParser.cpp
[error]Line : 87a 87. sor az xrXMLParser.cpp 87. sorát jelenti, mert abban van az a függvény, ami lehasal. Ez biztos.
Egyébként ebben a fájlban a 87. sor pont üres is.
Amúgy meg mindegy, mert ma reggel anélkül, hogy bármit csináltam volna, gond nélkül elindult, pedig felkészültem rá, hogy soronként törölgetve kitesztelem, melyiknél száll el...
De azért köszi mindenkinek.
-
shield
Topikgazda
"Ha valaki játszik még az SGM 2.2 Enot verziójával, kijavítottam az AtmosFear merge hibákat. Van minden, kitörés,"
A Snipernél is működés képes lenne?
SaGa59 "Ha már betűk. Lehet valahogy állítani, hogy a párbeszéd ablakban mekkora legyen a betűméret?"
Engem is érdekelne, hogy lehet beállítani a betű méretet. Az 1920×1080-as felbontásnál, egyes modoknál már nagyon kicsik a betűk. A színezés is érdekelne.rétisün én is még a Snipert tolom. Én sem olyan gyorsan rohanok végig, mint pl. Antonius1978. Nekem hetekig vagy egy hónapig is eltart, pedig akkor szinte minden nap órákig játszom.
ALL A Sniperben az elején kapott mesterlövész puska távcsöve ovális képet ad és az OC-14 Groza távcsöve használhatatlan, mert fekete képet ad. Ha jól emlékszem valamelyik másik modban is ez volt.
Lehet, hogy most találtam rá megoldást, csak még nem ellenőriztem. Ha valaki már megoldotta, akkor kérem szóljon!Amikor a mesterlövész puskával tevékenykedek, a távcső használatakor pl. 6 fős zsoldos csapat likvidálása, hajlamos a fagyásra. Már gyűjtöttem be log fájlokat, hamarosan felrakom. Aki tud majd rá megoldást, kérem segítsen!
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- PlayStation 4/5 kontroller analóg cseréje HALL TMR érzékelősre, 1 év garancia!!! Nincs többé drift!!
- PlayStation 5/4 kontroller analóg cseréje HALL TMR érzékelősre, 1 év garancia!!! Nincs többé drift!!
- XBOX ONE/Series kontroller analóg cseréje HALL TMR érzékelősre, 1 év garancia!!! Nincs többé drift!!
- XBOX Series S 512GB, 6 hó garanciával Bp-i üzletből eladó!
- Dell Latitude 5400 / i5-8365u / 8Gb DDR4 / 256Gb SSD / FHD IPS / Excellent akku
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 45GS95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Akciós dokkolók, Lenovo Legion Pro 7 RTX 4080/4090 laptopok, licencek, antivírusok
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 9/Apple Watch Ultra/Apple Watch Ultra 2
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest