-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dhampir
félisten
Én tapasztaltam furcsaságokat a mocsárban. Hans (ha jó emlékszem a nevére) küldetését megcsináltam, de mégsem fogadta el, vissza kellett mennem és újra végigkövetni. Azután valami falu megtámadásánál valahogyan átváltoztam ellenséggé és a küldetés után ismét visszatett a játék a saját bőrömbe.
Talán az volt a baj, hogy egyszerre több küldetést is felvettem és emiatt megkergült?
Későbbekben nem tudom, mert csak Zatonig vittem. Nehéznek találtam, mert állandóan letámadtak láthatatlan, szinte kinyírhatatlan zombik és mindig lőtt rám valaki.
-
rétisün
veterán
én eddig nem találkoztam olyan buggal, ami miatt ne lehetne végigjátszani (az is igaz, hogy azért még nem értem a végére) olyannal találkoztam viszont, hogy az itt-ott összeszedett cuccok később kellettek volna valakinek, de addigra eladtam őket, ilyenkor ugye ezek a (mellék)küldik már nem teljesíthetőek
-
Antonius1978
addikt
válasz
SaGa59 #23193 üzenetére
Nos, lehet koricalni a palyak kozott, mert a Bartol vissza tudtam menni Kordonba, hogy a kalibralo keszletet odaadjam a szerelonek.
Az "atjaro lezarva kovetkezo kiadasig" nem tudom mire vonatkozhat, talan egy regi valtozatbol maradhatott benne...emlekszel ugye, hogy a 0.25-ben egyszeruen nem tett at az ajto elottrol be a laborba, tehat a jatek csak odaig volt programozva.Az az osszecsapas amit olvastal meglesz, es ott er veget a jatek gyakorlatilag, az osszecsapas utan.
Kordonos kuldik : nos igen, valoszinuleg azert van olyan sok kuldi, hogy elegendo penzt tudj gyujteni felszerelesre.
Baros kuldi : ott Nitronak kell segiteni, kb ugy lehet a dolog, hogy minden kuldetessorozat utan elerhetove tesz szamodra 1 sor fejlesztest.Azaz 1so kuldetes alap, 2 kuldetes utan finom, 3ik kuldetes utan kalibralos dolgokat tudsz fejlesztetni vele.
Laborok : nincs is kulonosebben semmi erdekes bennuk, amolyan karaktertapolo jelleguek, mert van bennuk jopar kepzodmeny, ami fontos a kesobbiekben.
Szemettelepen semmi, a Kihalt Varosban meg keves kuldetes van es az osszecsapassal le is zarul a jatek. -
xFreex
aktív tag
Igen végigjátszható. Egy bugról tudunk, ami fix. Ha a mocsárban ér a kitörés akkor addig nem szabad a vadászbázisra menni, ott lenni, amíg a kitörés teljesen véget nem ér. Ha az ég is szépen kitisztult akkor nyugodtan bemehetsz, nem lesz baj, de ha még borús az ég és bepróbálkozol akkor összeomlik.
SaGa59
Biztos, hogy nem intéztél el egy bekezdést sem?
</string>
Ezek teljesek?
<text>szöveg</text>
Meg ezek is?
-
Telda
addikt
Hali!
Az AMK mod végigjátszható? Nincs semmi bug, crash, vagy hasonló, ami miatt ne lehetne?
-
SaGa59
őstag
Aki már fordított, attól kérdem: ha ez a hiba, akkor mit szúrtam el a szövegben?
FATAL ERROR
[error]Expression : false
[error]Function : CXml::Load
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrXMLParser\xrXMLParser.cpp
[error]Line : 87
[error]Description : XML file:text\hun\st_dialogs_escape.xml value: errDescr:Error reading Attributes.Amikor sikerült egy lezáró vagy nyitó tag-et elintézni, az más hibát ad és tudom, hogyan javítsam, de ezt nem is értem.
Nem látok a fájlban semmi szerkezeti gondot. -
SaGa59
őstag
válasz
Antonius1978 #23191 üzenetére
Passz.
Az a helyzet, hogy fordítás közben találtam olyan mondatot, hogy "Átjáró lezárva a következő kiadásig".
Azt még meg nem mondom, hogy ezt csak benne felejtették, vagy még mindig nincs kész teljesen a sztori.A "végefőcím" (aka epilóus) szövege szerint a végén valami nagyon nagy összecsapásnak kellett lennie, amit a hadsereg (-ből dezertált) katonák és talán a Spectrum csoport között zajlik. Ha ilyen nem volt, akkor még sokminden nincs kész.
Az biztos, hogy a jelen állás szerint a Cordon beli questekből úgy 4-5-ször annyi van, mint a Bárban felvehetők, a másik négy pálya (a két labor, a Szeméttelep meg a Kihalt város) dolgai meg elenyészőek.
-
Antonius1978
addikt
válasz
SaGa59 #23190 üzenetére
Csak azert kerdem, mert fennakadtam egy kuldetessel Nitronak.Csinaltam valami fulhallgatokat, es at kellett menni Szemettelepre...Ott talaltam egy tabort, ahol volt 5 Tiszta Egboltos urge, azoknak oda is tudtam adni a fulcsiket, utana use Radio, de semmi sem lett, sot a radio eltunt.Csak kivancsi voltam hogy en mit szartam el.Lehet az elejen, amikor rossz parametereket adhattam meg a lehallgatoknak...
-
SaGa59
őstag
válasz
Antonius1978 #23188 üzenetére
1.07, ha már egyszer kijött. Amúgy nem találtam sok eltérést, legalábbis a szövegekben. Itt-ott némi kozmetikai javítás, illetve egy plusz xml fájl.
-
shield
Topikgazda
Huhh...de sok mindenből kimaradtam. Alszok egyet és utána próbálok 'témára' állni.
-
SaGa59
őstag
válasz
Antonius1978 #23186 üzenetére
Az David.m.e fordítása, még dolgozik rajta, de már nagyjából érthető. A GSC fórumon már többen besegítenek, így előbb-utóbb lesz rendes angol is. Én nagyjából a negyedénél tartok a magyar fordítással. nagyon sok hosszú párbeszéd és magyarázat van benne.
-
Antonius1978
addikt
válasz
Alienhun79 #23185 üzenetére
Hat nem tudom hogy melyik valtozattal, azzal amit SaGa59 adott, most nem tudom hogy az DavidME forditasa vagy mas, de vannak benne leforditatlan orosz szavak, ugyhogy valoszinu hogy a guglis forditas lehet.
-
Alienhun79
tag
válasz
Antonius1978 #23184 üzenetére
A guglis angol fordítással játszottad végig ?
-
Antonius1978
addikt
Na skacok, befejeztem a Spectrum Projectet...Egesz erdekes, amolyan WIP szeru a tortenet.
-
Dhampir
félisten
Köszönöm bajtársak.
-
Aarpok
őstag
válasz
Alienhun79 #23177 üzenetére
Akkor is utáltam ezt a küldetést volt,hogy fejbe lőttem Noé - t mert kiakasztott.
(#23178) Dhampir Megerősítve mind a 4 fut rajta hibátlanul.A játékok saját hibái megmaradtak,de erről ugye nem az OS tehet.
-
Dhampir
félisten
Sziasztok!
Nektek Windows 8.1 x64 alatt rendben futnak a Stalker-játékok?
-
Aarpok
őstag
válasz
Alienhun79 #23173 üzenetére
Aztán ezzel cseszheted is a küldetést jön 3 vadkan és leaprítja az egész csapatot
(mission failed)
-
Antonius1978
addikt
válasz
Alienhun79 #23173 üzenetére
Tiszta Assasins Creed Stalker kontosben
-
op.erik
aktív tag
válasz
Alienhun79 #23173 üzenetére
Az alap dolog az SGM-ben ilyenkor, hogy Noé folyton basztat a kérésével: Szerezz mesterlövész puskát!?
-
SaGa59
őstag
válasz
kekeeci #23169 üzenetére
Ebben tökéletesen egyetértünk.
Ha már betűk. Lehet valahogy állítani, hogy a párbeszéd ablakban mekkora legyen a betűméret? Valahogy olyan érzésem van a nagy ablak utolsó 2-3 soránál, mintha a sortáv kicsit kicsi lenne a betűmérethez képest. Valahogy hirtelen eltűnik a betűk alja. Még nem olvashatatlan, de már zavaróan észrevehető
Illetve még egy kérdés: van valahol lista arról, hogy a szövegekben mi a zöld és a piros szín kódja?
Az 1.07-es verzióba bekerült spéci tárgyak (pl képződmények) listája és leírása, de a képességeiknél egszerűen elhagyták a színezést. Pedig nem árt, ha az ember látja, hogy ott az a rádiokativitás +2 nem hasznos, (zöld), hanem káros (piros). Persze valamelyik másik modból is kitúrhatom, ha nincs rá valami útmutató oldal. -
Antonius1978
addikt
Igazad van, nagy a fegyverboseg a Geo 2-ben, de az Enotban sem lehet panaszkodni
Az Enotban viszont megoldottak hogy a kezdo fegyvert teljesen fel lehessen fejleszteni, es kb a jatek feleig hasznalhato...utanna jonnek mas AK valtozatok, melyeket el tudsz latni extrakkal, valamint olyan mas fegyverek, melyek tobbet sebeznek, igy en is lecsereltem az alapfegyvert a tobbet sebzore.A rohamkarabelyokra gondolok, mert ugye ott lesz pl egy mesterlovesz puska is amit Janovban tudunk megszerezni mindket valtozatban.A Geo 2-t en egy fejlesztett Enotnak neztem, mert az Enot valtozathoz kepest meg be van rakva egy rakas plusz kuldi.
Az alap SGM-el nem jatszodtam, igy az nem tudom milyen az Enothoz kepest.Most a Spectrum Projecttel nyomatom, kituno mod ez is, ujracsinalt fegyverek, viszont itt en a fegyverplusszokat hianyolom...
UI : a Geo 2-hoz kell kotelezoen egy fix, mert ha nem sokszor osszeomlik, es igy csak a szurke hajszalainkat gyarapitja
-
kekeeci
senior tag
válasz
SaGa59 #23164 üzenetére
Igazad van, a CoP magyarításban tényleg nincs betűkészlet, ettől függetlenül fenntartom, hogy nem az egyéb nyelvi könyvtárakat (eng, rus stb) kellene módosítgatni, hanem létrehozni (vagy ha már úgyis említettem a fi-csoport magyarítását - módosítani) egy külön magyar (hun) nyelvi könyvtárt.
-
PeL
addikt
válasz
Carasc0 #23166 üzenetére
Közel sem, viszont itt legalább normálisan meg vannak csinálva a hozzáadott fegyverek is. A GEO-ba hiába raktak bele egy tonna új mordályt, a nagy részüknek teljesen hibás a jobb gombos célzása, ami engem baromira idegesít pl. Ebben ilyennel még nem találkoztam, ami fegyver eddig megfordult a kezemben mind jó volt.
Egyébként szerintem azért is hülyeség annyi fegyvert belerakni a játékba egyrészt az előbb említett ok miatt, másrészt bőség zavarával fogsz küszködni, harmadrészt a fegyverek nagy részét nem is fogod használni. Legyen kevesebb fegyver de azok normálisan meg legyenek csinálva. Az ENOT-ban ezt pont eltalálták. A legjobb SGM verzió sztem, igaz a múltkor dícsértem az SGM 2.0 Geo-t de ott a plusz küldik tetszettek amiket belerakott az SGM-en felül, sztem akkor is jobb az Enot. Így meg már hogy az AF3 is működik vele rendesen pláne.
-
Antonius1978
addikt
válasz
SaGa59 #23163 üzenetére
Igen az megvolt, tanfolyam, oszcilloszkop meres, zsoldos kinyiras, utanna radiozas az erdobol es a toronybol, most valakit kell megkeressek a Duty bazison, de az istennek nem talalom az urget.Valami huzalt es egyeb bizbaszt kell kerni tole, hogy mi is valami csapdat allithassunk...Szoval en azt a faszit keresem aki adja a hozzavalokat de nem talalom.Nem az kell adja, aki a radiozasra oktatott, nala mar voltam...
-
-
SaGa59
őstag
válasz
Antonius1978 #23161 üzenetére
Nitrótól belefogtam az Eletronic Warfare sorozatba. Előbb el kell menni elvégezni egy tanfolyamot (forrasztás, oszcilloszkóp kezelés, stb,) majd használni kell a szkópot. Ennek a harmadik lépését csak úgy tudtam lezárni, hogy visszatettem orosz nyelvre, mert az angol elrontott valamit.
Itt hagytam abba és kezdtem inkább fordítani.Más: az 1.07-es patchelés annyira sikeres volt, hogy az items mappa hiba még mindig megvan, de most már elég a javításhoz kitörölni a két thm fájlt a mappából és helyrejön.
-
PeL
addikt
Ha valaki játszik még az SGM 2.2 Enot verziójával, kijavítottam az AtmosFear merge hibákat. Van minden, kitörés, psi storm, és még a feladatokat is adja a fedezék kereséshez ahogy kell. Akit érdekel innen letöltheti:
http://www72.zippyshare.com/v/40420838/file.html
Telepítési sorrend:
1) CoP
2) SGM 2.2 Enot (Albor)
3) Fix 01.03.13
4) AtmosFear 3 by CrommCruac
5) Merge patch a fenti linkről
6) magyarítások (először a sima SGM2.2 majd az enot magyarítás, mert előbbi tartalmazza csak az AtmosFear 3 magyarítását)Tetszés szerint telepíthetőek a textúra packok
-
Antonius1978
addikt
válasz
SaGa59 #23155 üzenetére
Na, en nem fogom ujrakezdeni, mar tul messze haladtam...
UI : mindegy hogy minek nevezzuk, malomnak, vagy magtarnak, az a lenyeg, hogy erted, hogy melyik epuletrol van szo.Most a barban varom Szido uzenetet, az is lehet visszamegyek Kordonba, nem tudom lehet-e...Meg var ram ott par kuldi, mert mint lattam, a Sztalkerekhez meg nem csatlakoztal...
-
SaGa59
őstag
válasz
SaGa59 #23154 üzenetére
A fene... Újat kell kezdeni az új verzióval...
Patched and optimized version with all the patches.
Patch version 1.07 of 15.06.2014Minimum requirements: Core i3 | 4GB RAM | 1GB Video
To install:
- Remove the previous version of the mod
- Unzip the file to a folder with a clean gameNew Game required
-
SaGa59
őstag
válasz
Antonius1978 #23122 üzenetére
Új verzió jött ki. Spectrum Project 1.07. Este letöltöm...
-
SaGa59
őstag
válasz
hubai1979 #23152 üzenetére
Text\nyelv\st_dialogs_terület.xml, st_dialogs_terület.xml, a már említett st_characters.xml és a gameplay-ban lévő characters_terület.ltx-ekkel biztosan.
Még kellhet az st_sp_notepad.xml is.De ha nem akarsz kevert nyelvezetet (ciril nevek a képernyőn, érthetetlen karakterekkel kiírva) akkor az összes xml-t a nyelvi könyvtárban végig kell túrni.
Amúgy a dialógusos és a quest-es xml-ek a legnagyobbak, ha azokkal megvagy, a többi már nem fáj annyira. Pl a Spectrum projectben az st_dialog_cordon.xml 228 kb, ami egy fél könyv gyakorlatilag. -
hubai1979
őstag
Skacok a kereskedők neve melyik fájlban található.
-
SaGa59
őstag
válasz
kekeeci #23143 üzenetére
Hmmm.. Amit leszedtem fi-csoport féle magyarítást (2.0 verzió), abban nem találtam betűfájlokat. Vagy nem jól emlékszem. Este megnézem.
Még gondolkodtam is azon, hogy ha a szöveg Windows-1250 kódlappal mentve mutatja jól a magyar ékezetes karaktereket a játékon belül, akkor az xml-ekben miért 1251 van a headerben és nem 1250...A hun almappát és a hun lokalizációs beállítást használom hozzá egyébként.
-
SaGa59
őstag
válasz
Antonius1978 #23145 üzenetére
Ha jól emlékszem, azt az artit nem találtam meg.
A híd előtt egy terményszárító van (mindenki liftnek fordítja, merthogy elevátornak nevezték oroszul, de az nem lift, hanem egy futószalag, a magfelhordó, ami a szárító tetejére viszi a magot és onnan lefelé haladva kirostálják, meleg levegővel megszárítják és utána megy a mellette álló magtárba. (Ennyit mára mezőgazdasági szakismeretekből). De az sem kizárt, hogy malom volt, bár mindkét funkcióhoz kicsit alacsony az építmény A tetejére nem tudtam felmenni, mert egy ponton "túl magas" volt a karakter és nem találtam meg a "mélyguggolás" gombot hirtelen, mert az opcióknál valami más a neve. Azóta rájöttem, melyik az.
Majd ha már meglesz a fordítás, úgyis elkezdem elölről, mert minden pontot tesztelni akarok, hogy jó lett-e a szöveg, illik-e az az értelmezés, amit kihámoztam az orosz és angol keverékből. Néhol az angol egész másról szól, mint az orosz, de ezt már fentebb is írtam.
-
SaGa59
őstag
válasz
hubai1979 #23139 üzenetére
Már megválaszolták, hogy a karakterkódolás okozza, de adok egy ötletet, ami nálam bevált.
Amikor az orosz fájlból fordítok magyarra, a notepad++-ban beállítom, hogy az F5-re Windows-1250, az F6-ra Windows-1251 legyen a kódlap. Így a 1251-gyel olvashatóak a cirill betűk (viszont olyanok lesznek a magyarok, ahogy nálad is látszik), majd amikor megvan a magyar fordítás, azt 1250-re váltva írom be. Így ugyan a cirill betűk lesznek zavarosak, de a magyarok jók. Mentés, vissza 1251-re orosz szöveg olvasás, i ták dálse...Ahogy látom, a f.i csoportban is voltak olyanok, akik elkavarodtak a kódlapok között. Pár magyar fájlban nincsenek ékezetes betűk. Ez akkor jön elő, ha a magyar szöveg beírásakor a 1251-es kódlap volt érvényes (a ciril betűk olvashatók), majd a mentéskor visszaváltott 1250-re. Ilyenkor a notepad++ visszaváltja az ékezetes betűket az ékezet nélküli párjára...
-
Antonius1978
addikt
válasz
SaGa59 #23116 üzenetére
Erdekes, hogy amint jovnk fel a melybol, a letra - amely a Szemettelepre vezet a Szolgalatosok koze - melletti szobaban van egy olyan kepzodmeny, ami -10 sgarzas, es +6 elme vedelmet ad...
Az neked vajon elkerulte a figyelmed ?
Igy batran lehet cipekedni a felszinen a +25os kepzodmennyel, csak kar hogy nem a fegyverszoba elott kapjuk, mert igy csak loszert es a mesterloveszt tudtam elvenni.A nalam levo fegyverek fejlesztesebol itelve nem talaltad meg a kozepso szerszamkeszletet, az osszeomlott hid elotti malom vagy minek a tetejen van egy szobacskaban, az alapjatekban ott egy kepzodmenyt lehetett talalni ha jol emlekszem.
-
kekeeci
senior tag
válasz
op.erik #23142 üzenetére
Csak úgy mellesleg kérdezném, ha már úgyis általában a fi-csoport fordítása az alap, miért nem lehet az általuk használt lokalizáció szerkezetet (hun mappa a txt-ben, _hu végződésű betűfájlok a textures\ui-ban, és a localization.ltx-ben a nyelvnél hun, a betűtípusnál _hu)?
Ez vonatkozik a SoC modok fordítására is.
Rögtön nem lenne problémája hubai1979 fórumtársnak sem. -
SaGa59
őstag
válasz
Antonius1978 #23137 üzenetére
A mentést a többi fájl közé.
-
SaGa59
őstag
válasz
Antonius1978 #23135 üzenetére
Felraktam, ez pont az az ajtó. A szerszámkészletért még menj vissza, mert azt nem vettem fel, és ha már átléptél, nem tudsz visszajönni.
Ahogy fordítgatom, kiderült, hogy van egy fajta történet a játékban, érdemes úgy játszani, hogy érted is, mit miért.
-
Antonius1978
addikt
-
SaGa59
őstag
válasz
Antonius1978 #23133 üzenetére
Mivel automatikus mentéseket csinál minden nagyobb vállalkozásnál, van pár.
A fegyvertár gyakorlatilag az alapjátéké, meg egy 7.62-es AK könnyűgéppuska, oszt slussz. Bár a fegyvereket tartalmazó szövegfájl jóval többet tartalmaz a text\rus mappában, mint a magyarításban ugyanez. Még nem tudtam teljesen összefésülni a kettőt, de nem fogom az oroszban azokat a szövegeket is lefordítani, amik már magyarul is megvannak... Viszont a játékon belül nem találkoztam mással és a config\weapons mappában sincs több, mint az alapjátékban.
A küldetések talán több kimenetelűek (pl Borland megmentése legalább 4 féle lehet, attól függően, hogy mennyi pénzzel és mikor mész vissza érte)..
-
Antonius1978
addikt
válasz
SaGa59 #23131 üzenetére
Oke, amint hazaerek kiprobalom.Az jutott az eszembe, hogy elkepzelheto , hogy a 0.25-ben azert nem tdtam tovabblepni, mert a jatek csak odaig tartott, azaz csak odaig volt elkeszitve.
Neked vannak menteseid a labor elottrol ? Habar lehet az lesz a legjobb ha ujrakezdem, mert lehet bovult a fegyvertar, kldetesek stb... -
Aarpok
őstag
Igen a zsoldosokat el kell távolítani.Menj a Jupiter üzemhez és keresd meg az adminisztrációs dokumentumot amikor felveszed megjelenik a 7 zsoldos akik a bunkernál vannak.Kinyírod őket.Ezután ha beszélsz Hermann - al megjelenik a "mi történt az őrökkel" sor és ekkor felajánlhatod,hogy szerzel újakat illetve a doksit is leadhatod.Ekkor elmész a szabadsághoz és megkérdezed Lokit nem e őriznék a tudósokat.
A fehér karikán jelzi a helyét a doksinak.
-
SaGa59
őstag
válasz
Antonius1978 #23122 üzenetére
Emlékeim szerint ez lesz az.
A mega oldalamról leszedett item.7z tartalmára cseréld le a textures/item könyvtárat. Abban 4 fájl van, a tőlem letölthetőben csak kettő, de ez lesz a jó. A négyet töröld ki és tedd a helyére a kettőt.
Aztán told rá a másik javítást (gamedata.7z), meg az angolosítást. -
Telda
addikt
-
sklopp
őstag
Pl. a Szolgálatosoknál be lehet vágódni, ha még Zatonból nálad van Morgan PDA-ja és átadod Shulgának, aztán a janovi hűtőtoronynál kiszabadítod a térbuborékból a halott szolgálatosokat (ehhez kell a sárga detektor), így hozzád kerül a Szolgálatot alapító faszi PDA-ja és átadod azt is Shulgának, szintén neki fújod be Szarkát aki gazember és Gonta keresi. Ezek jó eséllyel elegendőek ahhoz, hogy Shulga megbízzon benned, így kezeskedhetsz a volt Monolitosokért.
-
Telda
addikt
Hali!
Emlékszik még valaki hogy az SGM 2.2-ben mi kellett ahhoz, hogy Janovban valamelyik frakció befogadja a Monolithosokat? -
SaGa59
őstag
válasz
Antonius1978 #23120 üzenetére
Passz. A második képen van az az ajtó, amihez ha jó közel megyek (kb 30 centi a zsanérok felöli oldalon), akkor beadja a "szintváltó" képernyőt. utána egy Controller randalírozik...
lehet, hogy te nem is az 1.05-tel játszol? A javítások ahhoz kellenek és az items.7z-ben lévő nélkül el sem indul. A másik az alábbiakat javítja:
- Wrong model Bronicas CHN
- Wrong model jackets beginner
- Incorrect icon when upgrading jackets beginner
- Incorrect icon when upgrading Bronicas CHN
- There is no description for CSG
- Missing after the fight in the Arena knife ( now available in the Bar)
- The lack of night vision for " Seva " and scientific helmet
- The weight of helmets
- No icons merchant bandits Mite
- The sound of opening \ closing armored steel doors of the Arena (and that was from the wooden furniture doors)
- Haunting phrases Sidorovicha on location Cordon arising out of nowhere
- Incorrect names recording autosave - BAR 100 X-RAYS , Hazardous duty , important cargo diversion , Sturm ( quotes because the game could not create saves with these names)
- Nitrogen upgrade all Bronicas and helmets , plus Daemonwood not be steeper Van - they equalized in opportunities
- Coordinates of documents icons x14 ( not displayed those that were )Added:
- Ukrainian voice for the speaker based on the military cordon.Ezek közöl egyik sem az, ami nálad.
-
Antonius1978
addikt
válasz
SaGa59 #23118 üzenetére
Na, azokat nem, mert csak a forditas irta valaki, mar nem tudom hogy te, vagy Dhampir ?! Elfelejtettem.
Akkor meg azt sem tudtam hogy mit szedek le, utanna kellett keressek a neten hogy ez egyaltalan milyen mod, aztan a fomenuben irta, igy megtudtam
Remelem a regi mentest nem befolyasolja, esetleg egy labor elotti mentest kell visszatoltsek... -
SaGa59
őstag
válasz
Antonius1978 #23117 üzenetére
Megvan. Elég csak elég közel lépni az ajtóhoz és felugrik a következő szintre vivő képernyő.
Felraktad innen a két javítást?
-
SaGa59
őstag
válasz
Antonius1978 #23115 üzenetére
Spoiler, ha nem érdekel, ugord át, de ha nem olvasod el, lesz némi szívás...
Ha majd továbbjutsz, a laborból kimenve a duty-sok elkapnak. Mielőtt Borlanddal beszélsz pakolj le a kocsi melletti ládába, csak a védőruha, a fő fegyver, pár tárnyi lőszer, meg kötszer legyen nálad, mert futni kell sokat, oda-vissza, közben némi pofozkodással. 3 perced lesz életbenmaradni és életbentartani Borlandot. Aztán beljebb megint lesz egy jó futás a szuper blowout elöl, így gondold át, hogyan pakolsz. A lent található egyik artiffact ad 25 kg többletet, 6 sugárzásért cserébe, egy másik viszont levesz 3 sugárzást, így pár percig jó lehet. vagy vedd fel a raktárban a "herkulest" és használd azt.
-
SaGa59
őstag
válasz
Antonius1978 #23113 üzenetére
Ha nem felejtem el, este ránézek...
-
Antonius1978
addikt
válasz
SaGa59 #23107 üzenetére
Habar nem teljesen jo, de Antibiotic lehet meg Ellenanyag vagy Hatoanyag esetleg.
Labor : ez a csatornakban levo labor, ahogy megynk lefele a lepcsokon 3 zombi van ott, es a lepcsohazban legalul a lepcso alatt a kalibralo cucc. Akkor kovetkezik a szamzaras ajto, a 7200as koddal, az ajton bemenve van egy kis szoba, 2 vezetek log a falon, a 3ik le van szakadva, es van egy ajto ahol Borland megall es nem csinal semmit, beszelni sem lehet vele, lehet az a baj ? Az ajto nem nyilik, nem tudom miert, lehet ott palyavaltas kovetkezik esetleg, nem tudom.
Borlandot ugy szabaditottam ki, hogy eloszor osszekapartam a 30 ezret, odamentem leadni a zset, de kozbe elcsesztem Szido egyik kuldeteset, es mikor szembesultem, hogy meg 10 ezer kell vagy a kimera, akkor visszatoltottem, es 40 ezerrel mentem oda, igy elengedtek Borlandot.
OP ERIK : igen erre gondoltam, akkor granatveto, csak hasonlitott a Danvia magyar pisztolyra kicsiben, azert kerdeztem ra.
USP kompenzatoros : es kezben fogva is tenyleg olyan mint a kepen ?
Halal Leple : de azert megeri vegigvinni, nem ? Na es tobbi mod ? Majd az SGM-et megcsinalom egyszer, tiszta Enotnak tunik. -
SaGa59
őstag
Megintcsak fordítás: Kordonban az ATP-t (ahol a ShoC-ban a banditákat kell eliminálni első feladatként) mire szoktátok fordítani. Nekem az egy Tsz központnak tűnik, gépműhellyel, mérlegházzal. Szívem szerint gépállomás lenne (tudom, a fiataloknak nem sokat mond, de anno nem minden Tsz.nek volt saját kombájnja, meg traktorja, hanem a gépállomások szolgáltak ki több környező tsz-t ilyenekkel. Ők javították, tárolták a gépeket ott voltak a traktorista lányok is, akik dolgoztak velük, ahol szántai vetni, aratni kellett, oda mentek.)
Aztán ezeket idehaza már talán a '60-as években felszámolták, de nem kizárt, hogy Ukrajnában még a '80-as években is léteztek ilyenek. Én '80 körül 4 évet egy állami gazdaság gépműhelyében melóztam, az pont ilyen volt, de már csak magának az ÁG-nak dolgoztunk.
Szóval: maradjon ATP, vagy lehet gépállomás? -
SaGa59
őstag
válasz
SaGa59 #23108 üzenetére
No várj csak, Kicsit mintha rémlene még egy ajtó, amihez van kód, de azt fel kell törni.
Az egyik szobában van egy halott, nála egy spéci elektronika. Ha az a hátizsákban van és ennek az ajtónak a kódpaneljéhez mész, felugrik egy kis kezelőpanel, amivel meg lehet hackelni a zárat...Más: Borlandod hogy szabadítottad ki? Leadtad a felszerelésedet (előtte érdemes lecuccolni Szidnél), vagy bevállaltad a kimérát. Ha ez utóbbi, akkor Wolf-nál lehet szerezni kiméra parfümöt, ami talán segít. Én már a kiméra kinyírása (4 gránát, meg 6 telitalálat a sörétessel kellett bele) találtam rá, így nem tudom, mit segítene. Valami feromon, amitől a hímek bevadulnak, a nőstények meg nem tudom micsinálnak, még nem jutottam el addig a fordításban.
Egyébként egyre jobban gyanakszom, hogy az angol nem pont ehhez az 1.05-ös verzióhoz van. Pár helyen az orosz egész másról szól, mint az angol. Ez utóbbi sokkal rövidebb, egyszerűbb, vagy egész mást jelent. A vége persze mindig nagyjából ugyanaz a mesének, de a köztes magyarázatok eltérnek erősen.
-
op.erik
aktív tag
válasz
Antonius1978 #23106 üzenetére
Jaaa... Az egy AG-36-os gránátvető a G36-os gépkarabélyhoz.
Az USP Match-nek valamivel hosszabb a csöve, illetve egy 3 hosszvágásos kompenzátor (csőszájfék) van rajta.
A Halál leple alatt egy sajnos nem teljesen kiforrott mod. Én szívem szerint nem bánom a fordításba belefektetett időmet, csak kár hogy nem fejezték be normálisan.
Egy küldetésszálat visz végig egy csomó új pályán (sok a Los Alphában is használt). -
SaGa59
őstag
válasz
Antonius1978 #23103 üzenetére
Bocs, azt hittem a Bárban valami ajtó...
Az X5 laborban a kódos ajtó után nekem nem kellett nyitni egyet sem. Lent, ahol a halott katona van a liftben, el kell válni Borlandtól, le kell menni egyedül és bekapcsolni az áramot, hogy ő le tudjon menni a lifttel. Aztán csak menni lefelé, hol egy lépcsőn, hol egy lyukba beugorva. Amikor legközelebb találkoztok, ő bent van egy ablak mögött, az ajtót nem tudod kinyitni. Állj kicsit hátrébb, mert be fog robbanni. Bent lesz egy jó kis pofozkodás, az egyes ajtók kulcsai az elhullott monolitosoknál lesznek. Érdemes benézni mindenhova, mert van egy jó kis raktár, tele finom cuccokkal. Az itt-ott lezárt széfekhez nem találtam kulcsokat. Innen megint egy lyukba kell leugrani, majd egy létrán le, aztán egy beomlott rámpa szerű csövön fel.
Előtte az artifactokat szedd össze, van vagy 4, jobbnál jobbak. Némelyiket nem egyszerű kicsalni a helyéről... -
SaGa59
őstag
válasz
Antonius1978 #23093 üzenetére
Addig még nem jutottam el, most meg fordítok. El fog tartani pár napig.
A Fertő tetszik, ez lesz a neve. Van párja is: Antibiotik. Ő meg Gyógyász lesz, amúgy is ő a helyi doki...
A Doki is jó lenne, de az ő neve a ShoC óta foglalt... -
Antonius1978
addikt
válasz
op.erik #23105 üzenetére
Fene, most nezem az alairasodban ott van a Megas cimed
Picitt beszamolnal hogy melyik mod milyen ? A Halal Leplerol is volt szo, az milyen ? De a tobbi is erdekel.Ennek a HK USP Matchnak jo hosszu csove van ? Ugy ahogy latszik a kepen ?
En nem a 4ik keprol - PMM - beszelek, hanem ami utanna jon, a ket szerszam alatt kozepen.Vagy az nem is pisztoly hanem granatveto, vagy valami egyeb cucc ? -
op.erik
aktív tag
válasz
Antonius1978 #23103 üzenetére
Természetesen a MEGA-mon van az SGM 2.2-nél!
AK-k sorban lefelé:
AKM, AKMS, AK-74, AKS-74, AK-74M, AK-74M (Álcafestett), AN-94, AK-47, AK-101, AEK-971, AK-103
A nagyobb sötét színű pisztoly: HK USP Match
A kisebb szürke: PMM - a Makarov Pisztoly modernizált változata -
Antonius1978
addikt
válasz
SaGa59 #23097 üzenetére
Hmh, ugy tunik elsiklottal a kerdesem felett : a Spectrum Project-ben, neked a 7200-as ajto utan kinyilott a masik ajto is, ami a laborba visz ? mert nalam a tarsam csak alldogal elotte, es nem tortenik semmi, az ajtora nincs szerelve F gomb, hogy ki lehessen nyitni...Mi lehet a gubanc ?
op.erik nofene, es kit vagy mit lottem fel, es hova ? talan a Holdra ?
AK-k : ugy tunik, hogy jobb oldalt a 3ik AK modell erdekelni fog, ha a jatekban is igy nez ki a modellje, mint ahogy a hatizsakos kepen latszik.
Bal felolrol meg alulrol folfele az 5ik fegyver.
Szinten bal felol a pisztolyoknal meg tudnad mondani, hogy fentrol a 4ik elso fegyver az mi ?
Es az 5ik sorban az 5ik valami a 2 taska alatt az szinten pisztoly, vagy valami egyeb ?Na es a legfontosabbat elfelejtetted, hova is lotted fel ? Asszed iranyitok vagyunk es gondolatot tudunk olvasni ?
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- X1 Carbon 9th 14" FHD+ IPS érintő i7-1185G7 16GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv IR kam gar
- FÓLIÁS! LG UltraFine 32UN88A-W Ergo IPS Monitor! 3840x2160
- Intel Core i7-14700K processzor eladó!
- Asztali PC , i7 10700 , RTX 3070 Ti , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 1TB HDD
- Gamer PC , i9 9900 , RTX 3070 , 32GB DDR4 , 500GB NVME , 1TB HDD
- BESZÁMÍTÁS! MSI MAG321QR 32 165Hz WQHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel - használt
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 15" 2018 i9 9850HK 32GB 500GB 560X 4GB garanciával hibátlan működéssel
- Az ASUS TUF Gaming B550-Plus csak rád vár! Kamatmentes rèszletre is!!
- BESZÁMÍTÁS! Asus B760M i7 12700KF 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800 16GB Rampage SHIVA FSP 700W
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest