-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rétisün
veterán
válasz
banánocska #23699 üzenetére
ez a legutolsó javítás hozzá. ha jól emlékszem, elég ezt feltenni, és utána a magyarítást.
-
banánocska
aktív tag
-
rétisün
veterán
válasz
banánocska #23697 üzenetére
akkor valamit nem jól csináltál, mert nem kell(ene) sehol állítani, hogy magyar legyen. én eddig csak a lost alphánál találkoztam olyannal, hogy külön magyarra kellett állítani, egyik másik modnál sem, akár CoP, akár ShoC mod volt is.
-
banánocska
aktív tag
Sziasztok! Felraktam az SGM Enot modot és hozzá a magyarítást de sehol nem tudom magyarra állítani. ötlet?
-
rétisün
veterán
félreértés ne essék, nem kötekedésből, de ha már észrevettem:
"levágom a fejét és eljuttatom mindehova"
ja, és bele lehet tenni az enot hudját, ha esetleg másnak is az a 'legbejövősebb', mint nekem
-
Dhampir
félisten
válasz
Balathruin #23693 üzenetére
Nem lehet rossz, a HD 3200 diavetítésszerű élményt adott a Clear Sky futtatásakor.
-
Dhampir
félisten
xFreex és rétisün
Köszönöm!
-
-
pvtneo
csendes tag
A halál leple alatt-ban, nincs doksi a dobozban az agroprom intézetnél, mit lehet tenni?
-
SaGa59
őstag
válasz
Dhampir #23680 üzenetére
Nekem egy régi, E8200-as c2d proci, 4 GB DDR2 RAM, Win 8.1 64bit, HD7770-es videokártya, minden fullon, kivéve az árnyékok, azok félen, 1920x1080-ban csak a Bárban recegett kicsit, mert ott tényleg nagyon sokan vannak a népek.
Illetve amikor mozgás közben egy nagyobb ember- vagy mutánscsoport felé közeledtem, amikor azokat betölti (még nem látszanak, de már belül kerülnek egy sugarú körön), akkor egy-egy pillanatra megtorpant, de ez nem grafika, inkább proci és diszksebesség kérdése. És ez minden stalkernél, bármilyen beállításnál bebeugrik.
-
SaGa59
őstag
válasz
hubai1979 #23676 üzenetére
Ami oda van írva. Vagy hiányzik a 'select_next_sound' meghatározás, vagy nincs rendesen feltöltve adattal.
Ez akkor jön össze, ha két modot összedobsz és az egyik fájl felülcsapja a mésikat, amiben voltak olyan hivatkozások, amik ebben nincsenek, de valami más "meghívná"...
Csak ismételni tudom magam: winmerge-t kell letölteni a netről és ráfuttatni a két mod gamedata könyvtárára, az ltx, xml és script fájlok összehasonlítására és minden olyet soronként átnézni, ahol eltérést mutat. Ha ez elmarad, nem fog működni a kombináció.
Mintha valahol láttam volna valami stalker modmerger tool-t, de meg nem mondom hol... Az valami ilyesmire lehet jó a neve alapján.
-
SaGa59
őstag
válasz
shield #23673 üzenetére
Azót feladatai arra kellenek, hogy ne csak javítson, tunningoljon is. Ha nem csinálod végig mindet, akkor nem fog 3. szintű kiegészítőket rakni a cuccaidra, de ha ezt el tudod végeztetni Kordonon az aktuális szerelővel, nem veszítesz semmit. Így egy nem túl nehéz (4-5 bandita) pofozkodásról és kb 15 perc játékról maradtál le...
-
hubai1979
őstag
Expression : !m_error_code
Function : raii_guard::~raii_guard
File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
Line : 748
Description : e:\braz telepít\gamedata\scripts\sound_theme.script:610: bad argument #1 to 'select_next_sound' (interval is empty)Ez megint mi a retek.Jön a kitörés annyi.
-
shield
Topikgazda
válasz
Alienhun79 #23668 üzenetére
Nekem azóta van grafikai hibák amióta visszavettem a beállításokat, Bárban nagyon akadozott. Most hirtelen vált át sötétből világosba és van amikor villódzik kicsit.
-
shield
Topikgazda
válasz
SaGa59 #23670 üzenetére
Akkor ez a poloskás rész kimarad, mert már tovább mentem. Gondolom nem hoz sokat a konyhára.
Amúgy a katonák kinyírása nekem semmilyen gondot nem okoz Kordonon. Amikor megyek vissza a faluba és hallom, hogy a katonák lövik a stalkereket akik csak sörétessel vannak felszerelkezve. Beavatkozom és a katonákat likvidálom hangtompítósommal. Eddig nem 'pirosodtak' be.
-
hubai1979
őstag
[wpn_groza_specops]:wpn_groza_nimble
$spawn = "weapons\unique\wpn_groza_specops"[wpn_groza_m1]:wpn_groza,cost_wpn_groza_m1
$spawn = "weapons\wpn_groza_m1"
inv_name = st_wpn_groza_m1
inv_name_short = st_wpn_groza_m1
installed_upgrades = up_firsta_groza,up_firste_groza,up_seconc_groza[wpn_groza_m2]:wpn_groza,cost_wpn_groza_m2
$spawn = "weapons\wpn_groza_m2"
inv_name = st_wpn_groza_m2
inv_name_short = st_wpn_groza_m2
installed_upgrades = up_seconf_groza,up_thirdc_groza,up_fourte_groza[wpn_groza_m3]:wpn_groza,cost_wpn_groza_m3
$spawn = "weapons\wpn_groza_m3"
inv_name = st_wpn_groza_m3
inv_name_short = st_wpn_groza_m3
scope_status = 2
silencer_status = 2
installed_upgrades = up_firstc_groza,up_secona_groza,up_secone_groza,up_fiftha_groza Mondjatok valamit. -
SaGa59
őstag
válasz
xFreex #23666 üzenetére
Nem, ez egy "szekció" neve, amiben a groza paramétereit írják le. Gyanítom az alapmodban és a hozzáadottban más nevű fájlban van definiálva. Erre írtam pár napja, hogy össze kell fésülni a fájlokat mindig, ha valaki több modot akar összerakni, vagy egy másik modverzió fordítását felhasználni.
Kell egy wingrep program és rá kell keresni a gamedata könyvtárban, az összes ltx-ben és xml-ben erre a szövegre "wpn_groza_m1". Aztán megnézni, hogy melyik a megfelelő és a másikat kikommentezni. Az, hogy mi a "komment", attól függ, hogy xml, vagy ltx a fájl, amiben benne van. De törölni is lehet a felesleges rész, de figyelni kell, hogy a teljes szekció ki legyen szedve vagy kommentezve, minden sora.
De ha ez ilyen, akkor valószínűleg lesz ég pár fegyver, amivel hasonló "összeakadás".Mivel "m1" valószínűleg a módosított verziókat leíró fájlokba lesznek.
-
Antonius1978
addikt
válasz
Balathruin #23667 üzenetére
Egesz jol nezett ki ahogy a felhok usztak az egen, csak valaki rajuk ijesztett
-
Alienhun79
tag
válasz
Balathruin #23650 üzenetére
Nálam is voltak grafikai problémái, vissza vettem javított dinamikus világításra, vagy statikusra.Hiába van combos gépem, pikk-pakk lefingatja a videó kártyát, hm ez van
-
Balathruin
veterán
-
Antonius1978
addikt
válasz
hubai1979 #23664 üzenetére
Talan ne torold egyiket sem, keress ra a Total Commanderben a nevre, ha megtalaltad, az egyiket nevezd at, pl tegyel egy 1-est vagy egy szoveget az allomany nevebe...
Az is lehet hogy ez egy alkonyvtar, nem egy allomany, fene tudja.
De semmikepp ne torold, mert lehet hogy neki epp az fog majd kelleni amit ovatlanul letoroltel -
hubai1979
őstag
válasz
Balathruin #23663 üzenetére
és töröljem az egyiket?
Basszus hol keresem?
-
hubai1979
őstag
Fölraktam az sgm2.2új artikaft módot ebbe vannak a nanoexok is,hozzá [link] ezt hogy kicsit érdekesebb legyen hát ez történt.
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::Load
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 274
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Duplicate section 'wpn_groza_m1' found.stack trace:
Valami ötlet?
-
Balathruin
veterán
Miért nem elég? Azért mert néha megakad tölteni? -
SaGa59
őstag
válasz
Balathruin #23656 üzenetére
Passz. Mintha a Dx10-zel lenne baja.
Ez alap CoP és arra a Spectrum Project, vagy egy SeregA-Lus verzió? Az utóbbiban valami tunningolt motor van, a logója is egy X-szel díszített kép, az induláskor, nem a megszokott stalkeres töltő kép. Olyan, mintha valami enb-vel megspékelt cucc lenne...
Nekem pl az alap CoP + Spectrum Project mod nem tud 1920x1080 full screenben indulni. Elindul valami 640x480 körüli ablakban, majd ha kiveszem és visszateszem a pipát, rednben beáll fullra. A SeregA-Lus verzió viszont egyből jó így is...
-
Telda
addikt
Spektrum project
Spoiler!
Amikor a hadsereggel karöltve kell lecsapni a spektrumosokra, az a vége? Remélem nem. -
Dhampir
félisten
SaGa59 és hubai1979
Köszönöm!
-
SaGa59
őstag
válasz
Dhampir #23648 üzenetére
Csak az utolsó kell. A "sima" 1.07-hez az azonos című 8-as, a HardCore 1.05-höz abból a 3-as.
A régebbieket csak a biztonság kedvéért hagytam fent, hátha sikerült valamit elgépelni az utolsókban. Igazából csak "kozmetikai" eltérések vannak, meg az elektronikai eszközök közül a tekercs induktivitás értékét korrigáltam, hogy a megfelelő frekitartományt ki lehessen számítani. A modban ez alapvetően hibás, bár a számítási képlet helyes.A HC grafikailag más, és irreálísan nehezített. Minden fegyver 10x annyiba kerül, a fegyverek gyengébbek és sokkal pontatlanabbak, a mutánsok erősebbek, a képződmények gyengébbek.
Illetve két kereskedő pénze másképp limitált, mint az 1.07-ben, de ez az alapmod 1.05 és 1.07 közötti eltérése.
-
SaGa59
őstag
válasz
Balathruin #23650 üzenetére
Ez a legvége a logfájlnak? A legutolsó sora?
Ha nem, akkor lehet, hogy nem ez a gond... Ilyet mintha nálam is láttam volna valamikor, de csak valami olat jeletett, hogy kétféla hangeszköz van a gépen (egy alaplapi, meg a videokrártyába épített) és ebből csak az egyiket használja. -
Balathruin
veterán
Felraktam a Spectrum Project-et, csutkára a grafika, betöltés vége fele...
FATAL ERROR
[error]Expression : Hardware device removed.
[error]Function : Fvisual::Load
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\Layers\xrRender\FVisual.cpp
[error]Line : 178
[error]Description : dx10BufferUtils::CreateIndexBuffer(&p_rm_Indices, data->pointer(), iCount*2)
stack trace:
Hardware device removed. Hogyan??? -
hubai1979
őstag
válasz
Dhampir #23648 üzenetére
Így van, avval a magyarosítással végig játszhatod.
[link]
Ő van megáldva a Miseris grafikával meg a többi baromsággal ami vele jár,nekem tetszett a szörnyeknek olyan érdekes hangot adtak,meg a grafika ami inkább bejött.De alapjában ugyan az mint a másik.Itt az eredeti nem kell javítás hozzá,telepíted és kész.
-
Dhampir
félisten
Újabb idegőrlő kérdéssel jelentkezem.
A Spectrum Project 1.07 verzió magyarításához mindkét fájlt le kell szedni a Megáról vagy csak az egyiket (melyiket)?
-
rétisün
veterán
válasz
Dhampir #23644 üzenetére
a hardcore ha jól emlékszem irreálisan nehezítve van.
itt van pár link, van asszem olyan verzió is, amiben benne van az alapjáték is.
-
Alienhun79
tag
Köszi a válaszokat srácok, a baj az volt, hogy likvidáltam egy hadsereges amigót, így vissza kellett mentenem három mentéssel korábban.Tényleg alig lehet abba hagyni, nagyon jó mód, Saga így magyarul meg über süti
-
SaGa59
őstag
válasz
Balathruin #23637 üzenetére
Stimmel. +20 kg max cipelhető tömeg... Viszont sugároz, 2 egységet. Ez mondjuk nem tragikus.
A szövegben lévő két képesség meg: golyóállóság +10, és ütésvédelem (impact protection) +10.
Amúgy ez az Aranyhal artifact.
-
rétisün
veterán
válasz
Balathruin #23637 üzenetére
az lesz az...
-
Antonius1978
addikt
Udv skacok, hazatertem.Kisse meglepodtem, hogy 2 het alatt lett 200 hozzaszolas, latom nagyon nekifekudtetek a Sperctrum Projectnek
-
SaGa59
őstag
válasz
Alienhun79 #23629 üzenetére
Fura. nem lehetnek ellenségesek, mert a játék végén is kell velük "üzletelni".
Nem lőttél rájuk véletlenül? A Zöldfülűek faluja közelében a sztalkerekkel folyamatosan össze-összekapnak, de abba neked nem jó beavatkozni, rád nem lőnek. Viszont lehet felszerelést zsákmányolni, ha elég gyors vagy. -
hubai1979
őstag
válasz
SaGa59 #23628 üzenetére
Két vagy három küldetést csinálta meg belőle.Az elsőben a zsoldosoknak kellett valami pdat átadni,mikor átadtam meg is támadtak a buznyákok,de rendesen ,alig bírtam velük.Szerencsém volt a katonákban,hogy hirtelen ott termettek és együtt letaroltuk őket.A második küldi az volt,hogy valami térkapun ömlöttek befele a mutánsok és azokat kellett megállítani.A többivel az volt a gond,hogy nem jelezte a pda,merre menjek és mit csináljak.De ha jól tudom vannak benne földalattis küldik is.A harmadik,mait megcsináltam valami kis szobrokat,mini szörnyeket kellett összeszedni.Szerintem nem rossz kis mód az.
-
hubai1979
őstag
válasz
Alienhun79 #23629 üzenetére
Nekem nem volt ilyen problémám,meg szerintem egyikőnknek sem, az a biztos kezd elölről.
SOK SIKERT ÉS VÍG NAPOT.
-
SaGa59
őstag
G.L.A.D.I.A.T.O.R. II. - A szövetség ideje Ezt ismeri valaki?
Az orosz szöveg alapján Gyigtyarjov múltját lehet belőle megtudni és van benne helikopteres meg BTR-es harc is. Vagyis a játékos ül a heliben vagy a BTR-ben... -
hubai1979
őstag
válasz
shield #23620 üzenetére
Engem a játékba a csatornarendszer nyűgözött le legjobban ,ahogy ki volt találva.Nem csodálkoznék,ha az sgm csapat kilopna egy-két ötletet tőlük.A bár rész alagsorai meg észveszejtőek voltak.De a legeslegmenőbb a vén bolond volt,az anomáliák közepén a kunyhóba.Mikor kimentem a relikviát keresni,és ő hátba lőtt elég rendesen a kacagás elkapott,hogy volt mersze a vén kecskének.
Ja engem az zavart ,hogy ridegék nem adtak egy feladatot sem.De hátha majd a következő verzióba.SaGa59
-
SaGa59
őstag
válasz
hubai1979 #23614 üzenetére
A híd alatt kettő is van. egy kristály a híd és a kutyafalka között, azt ki lehet az elején bányászni, hogy Szidornak legyen mit átadni, nem kell érte bemenni a perzselők közé. Bent meg egy tűzgömb, de az a legtöbbször behullik a hasadékba, mielőtt el lehetne kapni. 15 kísérletből egyszer sikerült.
Az X5 laborban van 5 vagy 6, azokat érdemes levadászni menet közben. Azon kívül még a mocsárban egy vagy kettő, oszt slussz, igaz a másik földalatti részen nagyon nem is turkáltam utánuk, mert tele volt az exo összes zsebe...Amúgy kicsit következetlen a játék. A Tiszta Égboltosok mindkét csapata azon nyíg, hogy "jaj, már csak ennyien maradtunk, nem tudjuk, mi van a többiekkel, aztán meg kiderül, hogy a Szeméttelepen egymásba ér a f..kuk, annyian nyüzsögnek...
De ettől még tényleg az egyik legjobban kitalált mod, sokmindent ki lehetne hozni belőle még.
-
SaGa59
őstag
válasz
shield #23606 üzenetére
Megvan a "nem lehet átadni a poloskákat" hiba oka. Ez a modderek kis szivatása a játékosok felé, hogy kicsit gondolkodni is kelljen.
Kétféle poloskát lehet gyártani, de csak az egyik jó, a másikra nem reagálnak. A forrasztóállomás középső gombjára kijön egy magyarázat, benne egy képlet. Valóban azzal lehet egy LC oszcillátor frekijét kiszámolni. A probléma az, hogy a kétféle freki tartomány a megadott alkatrészekből sehogy sem jön ki. Ha a tekercs nem 50, hanem 14.6 mH, akkor a megfelelő frekitartomány jön ki a számításból (az első a jó).A hunfiles-ek új verziójában ezt is javítottam, meg amiket küldtél elírásokat. Letölthetőek a megszokott helyről.
Sajnos a hibás poloskák legyártása után nincs mód újakat készíteni, vissza kell tölteni egy korábbi állást, amikor még nem voltak meg.
-
shield
Topikgazda
Nem ragadt az be, csak elég macerás a kezelése először. Én is sokat tököltem vele.
Ha már meg van a jel, akkor katt a 3. sorra (vagy a szkóp jelre, nem tudom már és bezárás. Ha esetleg itt akadtál el. Egyenként kell az adatokat kapcsolni.hubai1979 nagyon bízok a srácokban, hogy ez még csak a kezdet. Szerintem mi is sok ötletet tudnánk adni még.
-
Telda
addikt
Beragadt az oszcilloszkóp képernyő, ilyenkor mi van?
-
xFreex
aktív tag
válasz
shield #23612 üzenetére
Szerintem hubai1979 fórumtárs magára a laborra gondolt, ahol beszippantottad a gázt. Odalent volt kb 5-6 jófajta képződmény. Ilyenek mint +25 cipelhető teher meg +10 életregenerálás meg -10 sugárzás. Ezekkel el is voltam a következő laborig. Ott még volt pár finomság, de a halott városban már nem találtam semmit.
-
hubai1979
őstag
válasz
op.erik #23613 üzenetére
Ez a mód az,már egyszer játszottam vele, most muszáj volt elő venni mert nincs más.A grafika nagyon szép tele van ujj mutánsokkal,ha ajánlhatom ne szed le az egészet csak 1.79 gb annyira van szükség.
Shield mester magyarosítása kilencven százalékba jó hozzá.
Shield én jóval többet találtam,hogy miért nem tudom, cordonban a leszakadt hídnál is találtam egy érdekeset már a játék legelején.
-
shield
Topikgazda
válasz
SaGa59 #23605 üzenetére
A Csapos már üzent és már voltam őrszolgálatban is és elhoztam a kulcsot a remetétől. Üzent megint menjek hozzá, de nem megyek, hanem visszamegyek Kordonba és lemegyek a járatba amerre bejutottunk a laborba.
hubai1979 azt mondta tele van képződménnyel. Tudtam venni egy Veles detektort, remélem ezzel többet találok.
Amikor jöttem vissza Kordonból megint hiába mentem oda a Szeméttelepen a 'jóemberekhez', nem akartak poloskát.
A következő útnál megint megpróbálom.Hamarosan küldöm a mentést és amit gyűjtöttem.
-
SaGa59
őstag
válasz
shield #23604 üzenetére
Ha van visszaút, akkor annyira nem tragikus az esetleges kihagyása a "rádióelektronikai harc" befejezésének, az ugyanis arra jó, hogy Azót hajlandó legyen a 3. szintű módosításokat is rárakni a cuccaidra. Pl az exoskeleton futását lehetővé tevő 3. szintű hidraulikai rendszert.
A Kordon szerelője a precíziós készlet birtokában talán meg tudja csinálni.Mondjuk azért nem ártana, ha az a feladat is rendesen lezárulna...
-
SaGa59
őstag
válasz
shield #23602 üzenetére
Akkor a Szeméttelepről van visszaút? Nem próbáltam. Viszont a cuccaidra sok szükséged nem lesz, mert ha a Csapossal kiegyeztek, akkor már csak egy feladat van a Bárban, majd egy földalatti menet és a város, ahol 3 feladat van, csak az egyik hosszabb, több lépcsős, több pofozkodással jár. Aztán jön a vége főcím, visszaút nincs.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Dell Latitude 5450 Intel Core Ultra 5 135U 4nm 32GB DDR5 érintőképernyős laptop Dell gari 2027.09.hó
- PlayStation 4/5 kontroller analóg cseréje HALL TMR érzékelősre, 1 év garancia!!! Nincs többé drift!!
- PlayStation 5/4 kontroller analóg cseréje HALL TMR érzékelősre, 1 év garancia!!! Nincs többé drift!!
- XBOX ONE/Series kontroller analóg cseréje HALL TMR érzékelősre, 1 év garancia!!! Nincs többé drift!!
- XBOX Series S 512GB, 6 hó garanciával Bp-i üzletből eladó!
- ÁRCSÖKKENTÉS Dell Latitude E6320 notebook eladó
- Beszámítás! HP Z2 G4 Tower Workstation számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- Huawei P20 Lite 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i9 14900KF 64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Dell Inspiron 5405 - Ryzen5 4500U I 8GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest