Új hozzászólás Aktív témák

  • Celtis

    veterán

    válasz james008bond #138024 üzenetére

    Jó lett volna a második TV-t is visszavinni a rendelkezésre álló határidőn belül. Sőt, nagy hiba volt, hogy ezt nem tetted meg.

    Igen nagy tapasztalatom van hibás TV-k reklamációs ügyintézésével kapcsolatban (talán a legnagyobb itt), különösen a samsunggal vívott harcom kapcsán.
    Abból kell kiindulni, hogy fizettél egy termékért, ami nem teljesíti az alapvető funkcióját elvárható mértékben.

    Javaslatom a következő.
    Írj egy egyértelmű emailt az ügyfélszolgálatnak, hogy számodra a TV képe elfogadhatatlan, gondoljanak bármit is a szakértőik, mivel neked kell nézni nap mint nap, nem nekik. Ezért kéred, hogy a készüléket cseréljék ki egy lényegesen jobban működőre, és ha ez nem lehetséges, akkor tegyék lehetővé, hogy elállj a vásárlástól. Légy udvarias, de határozott.
    Egyben jelezd, hogy kérésed elutasítása esetén a Békéltető testülethez fogsz a panaszoddal fordulni.

    Elutasítás esetén felkeresed a lakóhelyedhez legközelebbi Békéltető testületet és kéred a segítségüket. Ha idáig eljutsz, írj és adok tippeket.

Új hozzászólás Aktív témák