Új hozzászólás Aktív témák

  • tiboo

    csendes tag

    Sziasztok kedves fórumozók! Gondoltam megosztok veletek egy érdekes és egyenlőre számomra megmagyarázhatatlan jelenséget a tavaly novemberben vásárolt Samsung UE46ES6710 tip. tévémmel kapcsolatban, hátha tud rá valaki értelmes magyarázatot adni.

    A story-m 2012.dec.28.án kezdődött, mikor az esti órákban a párom felhívott munka közben, hogy bekapcsolta a tv-t és egyetlen csatorna sem jön be a közel 50-ből pedig előtte kb .1 órával még minden tökéletesen működött, Ekkor arra gondoltam biztos megnyomott, elállított valamit csak nem meri elmondani, de sebaj másnap hazamegyek és beállítom. Erre másnap azt tapasztalom, hogy minden csatornánál azt írja a tv hogy nincs jel vagy gyenge. Mondom jól van, jöhet egy újra hangolás. Ez már eleve gyanúsan lassan futott végig és meglepő módon egyetlen csatornát sem talált. A házban a többi tévé hibátlanul működött. A kábellel sem volt semmi baj, mert a dvd felvevőn keresztül scarttal tv-re csatlakoztatva befogta a csatornákat. Hát mondom fasza, az 1 hónapos tévének annyi. Még utolsó próbálkozásként a Samsung oldaláról leszedtem a legutóbbi firmwaret, amit pendriveről sikeresen telepítettem ,de a hiba jelenség továbbra is ugyan az volt. Ekkor már e"elgurult a gyógyszerem" és felhívtam a Samsung prémium ügyfélszolgálatot. Akik először meg akartak győzni, hogy a kábel szolgáltatómmal vegyem fel a kapcsolatot biztos, hogy ott van gond. Nagy nehezen megértettem velük, hogy nem azzal lesz a gond, majd ígérték hogy a bejelentésemet továbbítják a szervíznek és meg fognak keresni. Így is történt a szervíz hívott és jan 7- re tudtunk időpontot egyeztetni. 7.-én házhoz is jött a szervízes kollega. Megpróbálta ő is hangolni a csatornákat. Mikor látta, hogy rohadt lassan pörögnek a százalékok és nem talál csatornát, elkezdte a fejét vakarni és mondta, hogy ez panel csere lesz. Természetesen garanciában, mert a tv-re a vásárlástól számított 3 év garancia van. Ekkor mondta, hogy kb. 1 hét mire megjön Szlovákiából az új panel.

    Jan. 15.-én, csodák csodájára a tv (amit a hiba óta dvd-n keresztül használtunk) fel ajánlott egy Smart Hub frissítést. Ekkor mondom mi baj lehet, hát frissítsünk úgy is napokon belül javítják a tv-t. A frissítés követően kíváncsiságból nyomtam egy automatikus csatorna hangolást és lám-lám nem hittem a szememnek megtalálta 1 percen belül az összes csatornát. És azóta is tökéletesen működik. Az ügyfélszolgálat felé is jeleztem a történést, de pontos okot ők sem tudták megmondani. Annyit mondtak, hogy a napokban a Smarthub túlterheltség miatt leállt ezért kaphattam frissítést, de nem tudják mi az összefüggés a kettő között.

    Hát egyenlőre ennyi az ön gyógyító Samsung ue46es6710 története:). Szívesen várom a véleményeket hogy ki mit gondol az esetről...

Új hozzászólás Aktív témák