-
Fototrend
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yodafon
senior tag
Hülye kérdés 2:
Sikerült összelőnöm a Logi Z906 ost az F6400 emmel ezzel az Universal Remote Controller funkcióval. Szóval a tv mostmár tudja ki -be kapcsolgatni a hangcuccot, forrást változtatni és hangerőt. Azonban ahányszor megnyomom az érintésérzékelős távirányítón a jobb oldali "STB" feliratú gombot állandóan fel akarja ajánlani megint a tv és házimozi összelövésének konfigurálását. Rosszul tudom h az "STB" feliratú gombnak a hangcuccot kéne ki be kapcsolnia a tv-től függetlenül ha már egyszer be lett állítva? Vagy másnál is így működik?I'm gangsta!
-
maci74
tag
Sziasztok!
segitséget kérnék allshare-val kapcsolatban.probáltam laptopot wifin ill. vezetékkel is összekötni a tv-vel,de valahogy nem akarja felismerni.gyári allshare ill. serviio is feltelepült a gépre,de mégsem megy.
Valaki megosztaná velem h. ő mit hogy csinált h. működjön a megosztás?Előre is köszönöm a segitséget.
"De Ford! Mi csak egy kis gyengédségre vágytunk!!! Ford Fairlane: Örüljetek a ráadásnak! whaouuuuu!"
-
McLaca
őstag
válasz maci74 #61856 üzenetére
A serviio látja a tv-t?
Tűzfal szokott bekavarni, nekem az ESS-ben külön engedélyezni kellett a serviio-t, mert alapból nem engedte a kommunikációt.Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
lgeza
csendes tag
Sziasztok! Vettem egy UE40F6500-t. Olvasgattam előtte is, körbejártam nagyjából. Leginkább panelje miatt gondoltam erre a típusra. Nomármost le is akartam ellenőrizni, hogy tényleg mi van benne, ezért beléptem a szervíz menübe. Sajnos azóta a képernyő bal felső részén van egy zöld függőleges vonal (vagy felkiáltójel?) és ebben a pontban találkozó szálkereszt.
A menüben nem állítottam el semmit, power off-fal léptem ki.
Hogyan tudom ezt eltűntetni? -
Flashget
félisten
én anno itt vettem pont ennyiért de 32"-ban a D6500-at!
bolti garis azt jelenti, hogy ha elromlik neked kell a boltba visszavinni és a javítása hosszú hetekbe kerülhet. Ők visszaküldik a nagykerbe ahonnan hozták. Továbbá a samsung oldalán a regisztrálásnál akár nem fogadja el.
hivatalos samsung eladó esetében, javításnál ingyen kimegy házhoz a samsung szerviz és kijavítja helyszínen a készüléket vagy beszállítja szervizbe, amennyiben 10kg felett van a készülék+talp súlya.
10kg alatt Bp. területén is kimegy 4K ellenében.
a javítás 15 perc-1 hét között bármennyi lehet.a samsung viszont eladóknál mindig olcsóbb a készülék.
[ Szerkesztve ]
Realme GT Master Edition
-
Flashget
félisten
próbából..
nyomd hosszan az exit gombot és ha felajánlja a tv alaphelyzetbe való állítását nyomj igent. ekkor olyan állapotba kerül a tv mikor vetted. hátránya mindent újra be kell állítani. előnye esetleg eltünik ami megjelent a sarokban.
elötte mensd le a csatorna listád.Realme GT Master Edition
-
lgeza
csendes tag
válasz Flashget #61862 üzenetére
Köszi, van-e még valami ötleted?
Exit-et hiába nyomom nem ajánl visszaállítást.
Ismét beléptem szervíz módba, mert ott is láttam "Factory Reset"-et, minden mindegy alapon nyomtam, mindent törölt, csak a kis zöld felkiáltójelemet nem. A felkiáltójel szálkeresztje függőlegesen lila, vízszintesen pedig fekete a felkiáltójel közepén átfutva. Kb az indulási logo jobb felső sarkában van a felkiáltójel.
Látott már valaki ilyet?
A software még nem a legújabb, mert nem engedtem frissíteni, az újabb védelmek miatt. -
devil-k
nagyúr
Nem ajánlatos, sőt kifejezetten TILOS a szervizmenüt állítgatni, ha nem szakember vagy, vagy nem értesz hozzá. Könnyen egy darab tégla lesz a TV-ből, ha nem vigyázol. Ha nem tudod visszaállítani, marad a szerviz.
Flashget kolléga figyelmeztet erre mindenkit.
- mozi bolondéria -
-
lgeza
csendes tag
Egyenlőre nem állt szándékomban babrálni, csak a panel kódjára voltam kiváncsi. Már eleve a 4 gomb sor után felkiáltójellel indult, tehát, még nem is módosíthattam véletlenül sem.
Lehet, hogy ez már valami védelmi csoda? Ne kotorásszuk a szervíz menüt?
Valami megoldás csak van rá? -
Flashget
félisten
Itt már variált a samsung.
192.oldalKépernyőmenü>Terméktámogatás>Öndiagnosztika>Visszaáll.
Az összes beállítás gyári alaphelyzetbe állítása (Kép,Hang,Adás és Smart Hub megnyitása stb.), a hálózati beállítások kivételével.Biztos, hogy nem állítottál el valamit mégis? Önmagában ha belépsz a szervizmenűbe az nem okoz semmi galibát. Előbb kérdezned kellett volna és utána lépkedni.
Realme GT Master Edition
-
Morgan
csendes tag
Sziasztok !
van egy es6100-as samum, ami eddig gond nélkül vitte pc-ról a fimeket allshare-en és hdmi-n keresztül is. ma viszont hdmi-n küldve a jelet (radeon hd7xxx videókarin asztal kiterjesztéssel,friss driverrel) átmegy a kép+hang csak éppen hosszában és egy kicsit széltében is elnyújtva jeleníti meg először windows asztalt majd a filmet is. tv info gombja alapján 1920x1080/24 működik a tévé mégis túllóg minden oldalon a képernyő szélein. hdmi kábelt átdugva a tévé hdmi2 portjába viszont azonnal helyesen jeleníti meg a pc-s tartalmakat... ötlet valakinek?
válaszokat előre is köszi!
Morgan
-
Flashget
félisten
próbáld meg amit bemásoltam hátha...ha nem segít akkor írj neki privit samsung szervizes hátha tud segíteni.
Realme GT Master Edition
-
lgeza
csendes tag
válasz Flashget #61874 üzenetére
Köszönöm a segítséget, de sajnos a 192.oldal alapján a visszaállítás sem vezetett eredményre.
Ezt kb. olyannak látom mint samu telefon root-oláskor már kernel szinten beugrik egy felkiáltójel bizonyos esetekben. De hát itt egy szervíz menü belépésselezt nem idézhettem elő....
-
pigatt
őstag
Sziasztok!
UE40ES6100-as TV-n, hogyan lehetne firmware downgradelni?
Választ előre is köszi!
i9 / 4080 / 32"
-
maci74
tag
-
McLaca
őstag
válasz maci74 #61879 üzenetére
Akkor a kapcsolat megvan.
Nekem routerben van a tv, miután kiengedtem tűzfalon a serviio-t, utána pár mp. múlva már látta a tv a bemeneti források (source gomb) közt. Nálad ott se látszik a sárga serviio ikon?
A gyári progi, ami most letölthető, azt én leszedtem a gépről, miután kipróbáltam, mert böngészőfüggő, és eléggé idegesítő és nehézkes használni, meg nekem úgy tűnt, hogy "push" elven működik (ki"nyomja" a tv-re az anyagot és nem a tv "húzza" át (pull), mint a serviio-nál.
Milyen tűzfalat használsz? ESS-ben (ESET Smart Security) tudok segíteni, többiben nem vagyok járatos.Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
trebon
csendes tag
-
jukeboxx
csendes tag
Sziasztok Adott egy kb 3.5x3.5 méteres rész a nappaliban ahol a tv van.
kb 3 hete szemezek a samu 65f8000 tv-vel .
De most látom hogy előrendelhető az mm-ben a 55hu8500 uhd tv.
Érdemesebb lenne a kisebb 55" de korszerűbb tv-t választani? -
devil-k
nagyúr
válasz jukeboxx #61884 üzenetére
Nem lenne érdemesebb, ugyanis az UHD-hoz nincs még igazi tartalom, max 4-5 film. Ki tudja, mikor lesz, addig pedig nem tudod igazából kiélvezni ennek a technológiának az előnyét.
De ha ilyen nagy méretben gondolkozol, mint a 65", akkor érdemesebb már vetítőbe beruházni, hogyha csak mozizásra lenne használva a vas.
[ Szerkesztve ]
- mozi bolondéria -
-
devil-k
nagyúr
-
legenda
válasz trebon #61883 üzenetére
szia,
nem a termék hivatalos gyártói szervize ad másmilyen feltételeket, hanem bizonyos üzletek szerzik be olyan (külföldi) forrás(ko)ból a készülékeket (szürkén), amikre a hazai gyártói képviselet/szerviz így alapban nem vállal(hat) jótállást.
az üzlet trükközik, ahhoz meg ne asszisztáljon már a gyártó (hazai képviselete), saját kárán ne gazdagítsa már adott boltokat, és egy így jogilag is teljesen rendben van!
aki ilyen üzletekben vásárol, és az olcsóbbság miatt megkockáztatja, hogy egy esetleges meghibásodás esetén nem a hivatalos gyártó szerviz, hanem csak az üzlet jár el az ügyben, és intézi a dolgot ahogy tudja/akarja, az saját felelősségre teszi...[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
trebon
csendes tag
Ez nem így van. Nem fogom ezen a fórumon túljogászkodni, de a fogyasztónak ehhez semmi köze. Ugye nem komoly, hogy a boltok szürke? importját a vásárlónak kellene mérlegelnie?
Ha hivatalos a számlája, akkor jár neki ugyanaz a garancia. Bekötött szemmel, csuklógyakorlatként könnyedén megnyerné a próbapert egy kezdő jogász is...
-
legenda
válasz trebon #61889 üzenetére
nem is kell, mert nem így van.
a gyártó leírja, hogy milyen feltételek mellett biztosítja a gyártói jótállást, aki annak nem tesz eleget, az meg harcoljon az üzlettel, ahol vette a készüléket.
a számla hivatalos, de a jótállási jegy nem megfelelő, legalábbis nem a gyártói szerviz számára, a többi meg az üzlet sara, de szerepel is adott jótállási jegyen, hogy hol érvényesíthető a jótállás, és az nem a gyártói szerviz, hanem az üzleté!
lefutották már ezt kört sokan, hozzáértőbbek/illetékesek is, nem véletlenül működik úgy, ahogy, mert nem csak próbaper volt, és nem az lett a vége, amit te várnál...[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
zeusz55
senior tag
Sziasztok! Az a TVkre is igaz hogy ha nincs vele problémám ne frissitsem a FW-t??
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – =FOR SALE=
-
BBéci
legenda
válasz trebon #61889 üzenetére
Úgy teszel, mintha értenél a joghoz, de még azzal sem vagy tisztában, hogy a vevő kizárólag azzal a bolttal kerül szerződéses jogviszonyba, ahol a terméket vette. Az pedig teljesen más kérdés, hogy a bolt milyen garanciális (szavatossági, jótállási) feltételekkel árulja a terméket. Bármilyennel, a vásárló elfogadta, amikor a terméket kifizette.
Helyesen: ugyanígy, ugyanúgy, ugyanilyen, ugyanolyan, ugyanez, ugyanaz, stb. Egyelőre, vagy egyenlőre? Takarítani vagy tisztítani? Nem mindegy!
-
legenda
válasz trebon #61895 üzenetére
a gyártói képviselet - adott esetben a Samsung Electronics Magyar Zrt. - az általa szállított termékekre vállalja a jogszabályi előírásoknak megfelelő jótállást, de adott üzlet nem onnan szerzi be a bolti garanciával értékesített készülékeket, hanem külföldről, így a hazai gyártói szervizet nem terheli semmiféle kötelesség azon készülékek garanciális ügyintézésével kapcsolatban.
a vásárló az üzlettel áll szerződéses jogviszonyban, a fent leírtak miatt a gyártói szervizzel még közvetve sem, így a kedves vásárló az üzlettel fog "pereskedni" egy esetleges probléma esetén.
szép is lenne a világ, ha mindenki venné a szürkén/feketén behozott készülékeket bolti garanciával, aztán menne a hivatalos gyártói szervizbe, hogy neki az jár...
szerencsére nem így működik, és nem véletlenül különböztetik meg az üzletek a honlapon és eladáskor is a bolti és a gyártói "garanciát", és nem véletlenül drágább minden gyártóival!Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
trebon
csendes tag
Ha ez így van a gyakorlatban, akkor nem a hatályos tv. megfelelően járnak el. Ugyanis a gyártói garanciának minden esetben élnie kell a végfelhasználó felé. Ezt nem csonkíthatja meg az "bolti" garancia, csak hozzáadhat.
Egy eset lehetséges, hogy a Samsung Electronics Magyar Zrt, nem gyártói garanciával adja továbbértékesítésre a készülékeit, hanem kibővíti plusz szolgáltatásként, így egyfajta nagyker bolti garanciaként lehetne felfogni a viszonteladó felé, és ezt adja tovább a forgalmazó üzlet. De tudtommal nem így van, de ha így lenne az meg a GVH-ra tartozna."Szürke" dolgokhoz a vásárlónak nincs köze! Ő hivatalos magyarországi boltból, hivatalos számlával vásárolt! Ha bolt másnap eltűnne a gyártói garancia akkor is élne. A szavatosság nem az egy másik történet.
szerk: bocs a szavatosságot nem te keverted ide, nem neked szólt[ Szerkesztve ]
-
legenda
válasz trebon #61899 üzenetére
továbbra sem érted; a bolti "garanciával" értékesített készülékeket nem a Samsung Electronics Magyar Zrt. hozta forgalomba, így a készüléket megvásárló személy hiába megy hozzájuk, még közvetve sem áll velük szerződésben!
a gyártói szerviz kéri a samsung jótállási jegyet (link) - ilyet a bolti garanciával értékesített készülékhez nem adnak -, annak hiányában kéri a számlát, majd ellenőrzi a készülék azonosítóját, aztán közli, hogy nem ők hozták forgalomba, nem hivatalos viszonteladó értékesítette, így a "garanciális" problémákkal legyen kedves az üzletet felkeresni az ügyfél, akivel szerződéses jogviszonyban áll!
az üzlet nem vesz el és nem ad hozzá, mert olyan feltétellel vásárolta a készüléket külföldön, ami idehaza nem érvényes, ezért ő maga ad annyi jótállást a készülékre, amennyit normális esetben a gyártói képviselet adna.
a Samsung Electronics Magyar Zrt. jogilag nem kötődik a bolti "garanciával" értékesített készülékhez, mivel nem ő hozta forgalomba.
mint korábban is említettem, az üzlet által a készülékhez adott jótállási jegyen - ami az üzlet sajátja, és nem pedig a hivatalos samsung - is eleve az szerepel, hogy az üzlet szervizébe lehet vinni!
az már más kérdés, hogy az üzlet esetlegesen kiviszi majd azon ország gyártói szervizébe a készüléket javításra, amely országból ő behozta, mert velük szerződésben áll, de attól még a vásárló és a haza samsung képviselet nem kötődik egymáshoz jogilag.
összetett dolog ez, csak azt tudom mondani, nézz utána jobban, hogy miért és miként működik egy így évek óta, a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően.[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Újít a Visa, később is ráér majd fizetni a termékekért
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Formula-1
- Milyen monitort vegyek?
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest