-
Fototrend
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz #94529552 #68408 üzenetére
a hazai jogszabályok alapján a kötelező jótállás 1 azaz egy év; link (2. § (1))
amit felette ad a gyártó, az már az ő dolga, de nem minden esetben teszi meg, hiszen nem kötelessége.
a samsung esetén is adott olyan, hogy bár külföldi forrásból származik a készülék, tehát nem a samsung electronics magyar zrt. hozta forgalomba, de ha kint (eu...stb) megfelelő forrásból és módon szerezték be, illetve adottak hozzá a megfelelő papírok, akkor magyarországon is megadják rá az egy év kötelező jótállást - többet jellemzően nem, mert az csak a hazai képviselet által forgalomba hozott készülékek esetén jár.
vannak olyan esetek, amikor kintről sem tisztán lett beszerezve a készülék, ekkor magyarországon valóban csak a bolti garancia érvényesíthető, ők meg intézik, ahogy tudják...[ Szerkesztve ]
-
nismoka
addikt
válasz #94529552 #68425 üzenetére
Te vagy tévedésben, rengeteg kiskapu van és "egyéni importőr"... Nem is mennék ebbe bele. Pont ezek visszaszoritása miatt van az hogy regisztrálni kell a plusz 1 év garanciáért mert csak a hivatalosan az országba került készülék gyári számát fogadja el a rendszer.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz #94529552 #68425 üzenetére
te vagy tévedésben, ezek szerint nem ismered a trükköket, amit néhány bolt alkalmaz.
a bolt ne trükközzön, vagy a vásárló ne olyan helyen vásároljon, ahol az olcsóbbság miatt kompromisszumos a készülék szervizes támogatása, ellenkező esetben probléma adódhat, amit nem a gyártó, vagy annak hazai képviselete fog lenyelni, hiszen nincs rá közeleve, a vásárló meg verje az asztalt a boltban, bár ha előtte nem nézett utána a dolgoknak...[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz #94529552 #68432 üzenetére
a trükközős boltokat kell(ene) ellehetetleníteni, és akkor megszűnik a hibalehetőség, ami a felhasználóknak is jó lesz/lenne, de ez ellen a gyártó csak annyit tehet - és tesz is -, hogy nem foglalkozik a kapcsolódó szervize azokkal a termékekkel, amik nem korrekt, hivatalos úton kerültek adott régióba és felhasználókhoz.
a felhasználók is tehetnek érte, először is jól megnézik, hogy milyen feltételekkel adja gyanúsan olcsóbban adott üzlet a terméket, másrészt ha rizikót látnak a vásárlásban, mert nem minden feltétel okés, akkor nem ott vásárolnak, hanem kifizetik a drágább árat ott, ahol rendes gyártói jótállással árusítanak.
amennyiben az olcsóbbság az elsődleges szempont a vásárló számára, és bármilyen áron bevállalja, úgy pedig kockáztat, hogy amennyiben probléma lép fel a termék működésével kapcsolatban, úgy nem feltétlenül kap korrekt gyártói ügyintézést és szervizelést, hanem csak az isten tudja milyet és milyen módon...
ahogy a vásárló, úgy a gyártó sem akarja és fogja lenyelni bizonyos boltok trükközését, és ez így van rendjén, hiszen nem lenne korrekt, ha a köztes fél (bolt) trükközéssel nyerészkedik, a vonal két vége (vásárló é/vagy gyártó) pedig miatta szenved csorbát bármilyen módon, legyen szó anyagi vagy másmilyen hátrányról.
nem szabad elfelejteni, hogy aki vásárol egy terméket bármelyik boltban, az elsődlegesen az üzlettel áll szerződésben, és akármilyen probléma adódik, azt velük harcolja le, ne pedig azonnal direktben a gyártóval, annak képviseletével vagy szervizével!
amennyiben csak bolti "garanciával" vásárol valaki terméket - mert a kapcsolódó szabályozás nem teszi lehetővé/kötelezővé, hogy a gyártó adott országban/régióban gyártói jótállást adjon a termékre, vagy épp a vonatkozó jogszabályok megsértésével került a készülék a vásárlóhoz, még ha nem is tud, vagy csak nem akar tudni róla -, úgy az előző mondat hatványozottan igaz, hiszen akkor jogalap sincs rá, hogy a gyártót, annak képviseletét vagy szervizét támadja a fogyasztó, "pereskedjen" csak azzal, akitől vásárolt.
az valóban jó lenne, ha a hazai szabályozás 2 év kötelező jótállást írna elő, de ez nem a gyártókon múlik, ők így is a fogyasztó számára kedvező irányban térnek el attól, ha a feltételek adottak. -
BBéci
titán
-
Flashget
félisten
válasz #94529552 #68532 üzenetére
Nem voltam elég egyértelmű?
Az F6200 valójában 50Hz-es tévé csak a káva, talp miatt drágábban árulták mint az F5700-as tévét, műszakilag ugyanaz a kettő tehát a samsung tévesen számozta (vagy átverásből) egy 5xxx szériához tartozó tipust.
Valós 100Hz-es az F6100 és az F6300-tól mind az F7000-ig. Én 1Ft-ot nem adnék az F6200-ért.[ Szerkesztve ]
Realme GT Master Edition
-
BBéci
titán
válasz #94529552 #68582 üzenetére
Mivel egy közismert tényről van szó, semmi merészség nincs abban, hogy kijelentettem. Más kérdés, hogy valaki azt sem tudja, mi fán terem a 24p lejátszás. És nem személyeskedni akartam.
Helyesen: ugyanígy, ugyanúgy, ugyanilyen, ugyanolyan, ugyanez, ugyanaz, stb. Egyelőre, vagy egyenlőre? Takarítani vagy tisztítani? Nem mindegy!
-
Flashget
félisten
válasz #94529552 #68582 üzenetére
Sajnos az ilyen téves eszmék terjednek gyorsabban a neten, mint azok amiket BBéci vagy mások írnak a 24p lejátszásról, kandencia helyességről. Pont úgy mint hogy az F6200-ért emberek képesek kifizetni egy műszakilag jobb tévé árát, mert szerintük az árukeresőbe sokan írnak jót róla.
Realme GT Master Edition
-
blakey
titán
válasz #94529552 #68582 üzenetére
Akkor még "gyúrnod" kéne, mert egyáltalán nem jó. 23,976 ill. 24p nem megy nekik, nyilván bohóckodni ill. egy-két sorozatot meg lehet nézni, de a kadenciahelyes lejátszáshoz külső eszköz kell.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
dethroner
veterán
válasz #94529552 #68807 üzenetére
Nem zsákbamacska, ott van a honlapon hogy a digitalko 1 évet ad. Ha engedi a rendszer a samu oldalán regisztrálni, vagyis megkapom a plusz 2 évet, akkor marad. Ha nem, akkor küldöm vissza. De a garanciajegy már árulkodó lesz.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
ada19
senior tag
válasz #94529552 #68838 üzenetére
Szerintem 99% hogy nem jobb, a tőle sokkal jobb 3D-sek sem tudnak ettől jobbat. Ez olyan dolog, hogy rengeteg játékosnak az sem tűnik fel, ha nem Game Mode-ban van és 80ms - leginkább attól függ, ki milyen érzékeny rá, illetve milyen stílusú játékkal, és mennyire komolyan játszik.
Mégsenem
-
hrvp
aktív tag
válasz #94529552 #68841 üzenetére
Szerintem nem rosszabb a trollkodásnál, az amikor valaki hülyeségeket irogat, meg tippelget, ahelyett, hogy egész egyszerűen csöndben maradna, ha már nem tud mért értékkel segíteni.
Tényekkel és érvekkel nem tudsz szolgálni csak a mellébeszélés és a terelés megy, ezzel maximum félrevezeted az embereket...
-
nightshadow
veterán
válasz #94529552 #68851 üzenetére
Hát akkor írjál egy levelet a trustedreviews szerkesztőjének és megoldódik a problémád, vagy komolyan azt hiszed hogy én írtam a tesztet? Egyébként meg matekból nem voltam túl jó, de mintha a 35ms is több lenne mint 30ms, ezért játékra nem azt a tévét venném. Már bocs.
[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz #94529552 #68910 üzenetére
Ja tényleg kihagytam. Samsung UE55H6400 380K, Samsung UE55H6200 344K, Samsung UE55H6410 372K.
Megvannak azok veszve?stafff71 Én most küldök vissza egy boltba egy 55H6500-at mert nem tudtam az 1 év garanciát bővíteni. Amikor vettem csak azért döntöttem a 6500 javára a 6400 helyett, mert 6500-tól felfelé ad a samsung +2 év garanciát, 6400-ra csak +1 év jár. Ahol vettem 1 év garral került ~310ezerbe. Most néztem a pcdreamshop-ban 55H6400 270K év év garanciával, amihez ha vesz az ember + 3évet a boltnál 308K-nál vagy, ami 5 év garanciával elég baráti. Ha visszakapom a mostani árát, 99% hogy ezt választom
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
ada19
senior tag
válasz #94529552 #68956 üzenetére
BBécinek válaszára is reagálok egyúttal Szerintem irreálisan sokat vártok egy soundbartól. Azt senki nem gondolhatta komolyan, hogy egy valós surround rendszerhez mérje a hangzását - és itt kitérnék arra, hogy a PCWorld iszonyatos szakmaisággal megírt cikke, ami pont úgy néz ki mintha Díványon publikálták volna először, (a térhatás hiánya résszel teljesen egyetértek, és tapasztalom is) miért nem foglalkozik azzal, amivel kellene. Mielőtt vásároltam pont így indultam neki, nincs hely, nem akarok kábelezni, kompromisszumot kötöttem, és maximálisan elégedett vagyok a 2.1-es rendszeremmel amit soundbarnak hívnak (és ami gyönyörűen szól egy 22m^2-es nappaliban, zenehallgatás, játék és filmnézésre is). 3D Sound Plus, meg egyéb effektek ki vannak kapcsolva, mert bohóckodás az egész.
Részemről lezárva.
[ Szerkesztve ]
Mégsenem
-
ada19
senior tag
válasz #94529552 #68994 üzenetére
Nem tudom, nekem az elődje van, F5300, + egyáltalán nem nézek focit. Többnyire Nascar, IndyCar, Moto GP, (50 Hz valós, 100 MHz CMR), szerintem élvezhető (legalábbis nekem megfelel). Ha TV-t cserélek, az is csak a HDMI ARC, nagyobb méret illetve vékonyabb káva miatt lesz.
Disclaimer: a TV használati idejének töredékét töltöm sportközvetítésekkel, többnyire film vagy Xbox megy rajta.
[ Szerkesztve ]
Mégsenem
-
Cold5
senior tag
válasz #94529552 #69049 üzenetére
Hát a NAS-t nem hiszem, hogy össze lehet kötni HDMI kábellel... (bár vannak olyanok amit igen, de ez nagyon új cucc)
Ha jól gondolom, akkor az eladók elég nagy "butaságot" mondtak, mert ha HDMI-vel kötöm össze egy géppel akkor csak sima megjelenítőként funkciónál. Ergo a TV távirányítójával nem navigálgatok a filmjeim, zenéim, képeim között...
Ha van DLNA akkor pedig ezek mind működnek!
[ Szerkesztve ]
kérnék 8 bacardit, 4be, 2 kólával...
-
Gaben06
tag
válasz #94529552 #69098 üzenetére
A szakvéleményt küldték el postán, de a TV-ről elfelejtkeztek. Most lesz egy hónapja, hogy náluk van. Nem is értem miért kellett külön elküldeni.
Megint csak leráztak. De sikerült beszélnem a Szervízvezetővel. Ők ragaszkodnak ahhoz, hogy nincs baja a TV-nek. Nálam pedig kattog. Mintha egy kapcsoló ki be kapcsolna. Most abban maradtunk, hogy Ő kérvényezi a Samsungnál a cserét. Vagy legalább a LCD panel cseréjét.
Nem értem Őket, mert ha azt állítják, hogy nem kattog náluk, akkor miért magyarázza meg a kattogást a szakvéleményben?
idézem.:
"A jelenség nem a készülék hibájára utal. A LED háttérvilágítás kis felületen, koncentráltan viszonylag nagy mennyiségű hőt termel. Bekapcsolás után a hőterhelés, kikapcsolás után a hűlés következtében a burkolat elemei tágulnak, illetve zsugorodnak. Ez az elmozdulás okozhatja a pattogó, kattogó hangokat, melyek az átlagosnál kisebb helyiségekben, esetenként fokozottabban észlelhetőek. A készülék módosítása, illetve annak bármely alkatrészének cseréje nem indokolt."
-
kali
legenda
válasz #94529552 #69269 üzenetére
szerencséje volt, de mobiltelefonnal is sok ilyen eset volt már, szélsőséges esetben még a fizikai sérült készüléket is javították méltányossági alapon, díjmentesen.
szerelője válogatja, hogy mennyire foglalkozik a jótállási jeggyel...stb, de továbbra is áll, hogy jogilag elküldhették (volna) a fenébe...
vagy olvasták/figyelembe vették a regisztrációs problémát, és az alapján tértek el a szabályozástól az ügyfél számára kedvező irányba.
lefogadom, lenne 10 ilyen eset, abban lenne bőven olyan is, amikor kiszámláznák a kiszállást a nem megfelelő jótállási jegy miatt. -
nismoka
addikt
válasz #94529552 #69292 üzenetére
Azt írtam nagykertől, nem közvetlen a samsungtól. Ha nem is maga a webshop de van akitől veszik, hordják be kamionszám mintha átutaztatnák magyarországon keresztül más országba ezért nem kerül rá Áfa, de bent marad az országba, de befejezem higgyetek amit akartok. Neten is volt már több cikk ezzel kapcsolatban mikor fülest kaptak ezek a szürkeimportőrök a nav ellenőrzésről akkor kb feleződött a határon a kamion forgalom. De biztos én találtam ki... Szép álmokat csipkerózsika. [link]
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz #94529552 #69292 üzenetére
"A webshop-ok hazai nagykertől vásárolnak..."
A többsége igen, azonban amikor hirtelen felbukkan, majd egy idő után megszűnik egy-egy ilyen "kereskedő", akkor valószínűleg nem. Hiába közel azonos a Samsung viszonteladói ára, mégis előfordulhat, hogy pl. egy Szlovák nagykerből olcsóbban vásárolható meg ugyanaz a készülék. Mivel elegendő egy közösségi adószám az ÁFA nélküli vásárláshoz (tehát ez már eleve kedvezőbb árat jelent), továbbá az az ár nem tartalmazza a magyarországi forglomba helyezés költségeit (termékdíj, engedélyeztetés stb.). Azt sokan elfelejtik - vagy szándékosan nem foglalkoznak vele -, hogy a származási országtól függetlenül, ahogy beérkezik a termék, ő lesz a magyarországi első forgalmazó! Ez nagyon sok kötelezettséggel jár, a műszaki termékek tekintetében pedig különösen! A már említett környezetvédelmi termékdíj, teljes magyar nyelvű dokumentáció, gyártói megfelelőségi nyilatkozatok stb. stb. stb. A forgalomba hozás engedélyeztetése pedig minden egyes típusra kötelező (nem db-ra), amik akár százezres tételek is lehetnek.
Ebben az esetben (mint magyarországi forgalmazó), az ő kötelessége a szerviz háttér biztosítása, ezzel együtt a teljes garanciális ügyintézés! Hiába készül ugyanaz termék nálunk, itt a gyártó intéz mindent elég magas költségeken, így viszont a kereskedő kötelessége. Amelyikük pedig az EU-s garanciákra hivatkozik, annak fogalma sincs a jogszabályokról (ezért dőlnek meg sokan), vagy tud róla, csak éppen hazudik.(#69299) philoxenia jogos, de szerintem a garanciás mizériát érdemes tisztázni, hogy a későbbi vásárlókat se tudják ilyennel megvezetni.
[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz #94529552 #69414 üzenetére
Most komolyan Nem tudom mit jelentenek ezek hogy közvetlen betű bevitel, virtuális sáv vagy párosítás. Mik ezek? Csak mert én is tervezem hogy ha meglesz a tévé akkor youtube miatt vennék valami drót nélküli billentyűt.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
akyyy
senior tag
válasz #94529552 #69506 üzenetére
nekem is 720-at ír ki a tv böngészője, de én azt nagyon ritkán használo (kb sose). Youtube meg Tuneinradio alkalmazásokat viszont gyakran.
engem jobban zvar hogy ha megnyoom a smart gombot, már megint lakatokat tesz a csatornára, pedig most csak az ingyenes mindigtv vannak benne, és nincs semmi zár bekapcsolva.
-
BBéci
titán
-
BBéci
titán
válasz #94529552 #69657 üzenetére
Hogy a csudába ne lenne szemmozgás? Csak a TV egy bizonyos pontját nézed órákig?
(#69656) dethroner
Mi a helyzet a mozikkal? Ott nem káros a sötétség? Hidd el, hogy a CRT szemkárosító hatásáról rengeteget beszéltek és írtak az orvosok úgy 15-25 évvel ezelőtt. Annak csökkentésére találták ki a magasabb frekvencián üzemelő minitorokat.[ Szerkesztve ]
Helyesen: ugyanígy, ugyanúgy, ugyanilyen, ugyanolyan, ugyanez, ugyanaz, stb. Egyelőre, vagy egyenlőre? Takarítani vagy tisztítani? Nem mindegy!
-
BBéci
titán
válasz #94529552 #69659 üzenetére
Ki beszélt 20-25 colos CRT-ről? És ki nézett akkorát 4-5 méterről? Teljesen életszerűtlen és értelmetlen dolgokat írsz.
(#69660) bzoley
De bizony a CRT tévék és monitorok villogása bántotta az emberek szemét, ezért fejlesztették ki a 100 hertzes tévéket és az ötvennél magasabb képfrissítésű monitorokat.[ Szerkesztve ]
Helyesen: ugyanígy, ugyanúgy, ugyanilyen, ugyanolyan, ugyanez, ugyanaz, stb. Egyelőre, vagy egyenlőre? Takarítani vagy tisztítani? Nem mindegy!
Új hozzászólás Aktív témák
- Naim Mu-So 2 Wood Edition - Makulátlan, akár beszámítással
- Apple Homepod (2. gen) - Csomagolás bontott, makulátlan, Apple garancia, akár beszámítással
- Samsung Galaxy Buds 2 Pro -Csomagolásbontott, makulátlan, jótállásal, akár beszámítással
- Apple Airpods 2 (2019) - Újszerű, Apple garancia, akár beszámítással
- Apple Airpods Pro 2 (2023) USB-C - Újszerű, Apple garancia, akár beszámítással
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs