Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Kornel #30344 üzenetére
Sajnos a tapasztalat azt mutatja, hogy sokszor szarabbul fog szolni a gyari fejegyseg utolagos jo minosegi hangszorokkal. Autohifi topikba is rakerdezhetsz. A gyari hangszorok erzekenyek, a fejegyseg ~4*15w-ja nagyjabol meg is tudja hajtani. Ha veszel egy normalis szettet, azt semennyire nem fogja normálisan kihajtani a gyenge, rossz minosegu gyari fejegyseg. Szoval vagy fejcsere vagy proci a fej mögé, ha normalis hangminoseget szeretnel.
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz tboy93 #30351 üzenetére
Igen, ezzel sajnos számolni kell, egyébként van olyan hagszóró ami jobban szól és a gyárival megegyező tulajdonságai vannak, de én ezzel úgy vagyok, hogy ha jobb minőségre vágyom akkor mindent kicserélek és áldozok a szigetelésre, csillapításra is. 2-300e-ből simán meglenne egy minőségi hangzás és ebben benne van a 8 hangszóró, az új fejegység, kábelek, csatlakozók, stb.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Thome
veterán
Szigetelés lényeges. Itt volt hangszóró csere, "picit" jobb lett az eredmény, de hiányzik a szigetelés masszívan.
Ja igen, ha érzékeny hangszórókat veszel, az eredmény pozitív lesz.
Focal auditor került be ide. Krisztiánnal öszekéne hasonlítani ugyanazzal a zenével, beállításokkal a dolgot, hogy mennyivel másabb.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Kornel #30353 üzenetére
Sajnos igen es nem csak a suzukiban. G7-es csavo volt nemreg a hifis topikban, szerencsetlen rakatott be 200+ért cuccot, maradt a gyari fej es szar lett a vegeredmeny. Már egy 30k-s pio, jvc is lekorozi ezeket simán, bár azokrol sem erdemes kozvetlenul (erosito nelkul) zenet hallgatni, ha tenyleg jelentoset szeretnel ugrani hangminosegben.
Szvsz hagyd ugy ahogy van, vagy szanj ra 200k-t, kerj tanacsot a hifi topikban es fogadd is meg.
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
Sziasztok. Rég jártam erre
Mi a véleményetek erről ? Ma megyek megnézni s ha tetszik megveszem
Magánszemély , őszintének tűnik a srác , elmondta mi volt a baja mi nem számlákkal tudja igazolni tehát minden oké vele. Pár parkolási rá nyitás van vele elvileg s elvileg ennyi. Meg azt mondja idővel mondta a szerelő h kuplungszett de kedvezménnyel tud nekem segíteni luk kuplungszett vételébe.
Vélemény ?
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
dnelb
veterán
válasz roberto211 #30357 üzenetére
mi az isten az a hátán D km állást kérdezz le azért, egyébként kép alapján nem látok semmit. meg nem is írt róla semmit
-
dReFiX
senior tag
válasz roberto211 #30357 üzenetére
Alufelni is megvan hozzá?
-
roberto211
őstag
válasz dReFiX #30359 üzenetére
Asszongya' első tulajtol azaz a kereskedőtől így vette magától mondta el én megse kérdeztem alufelnit úgy is valami dotz diszkófelnit dobok rá ha megveszem
Km allas engem nem érdekel 10ev fölött ,állapotot veszek .
Valszeg azért nem is hívják mert nem irt róla semmit. De telefonba őszintének tűnik.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #30361 üzenetére
Az kell rá, diszkó felni.
De akkor már 195/45 R17-el, persze ültetveEgyébként gyerek mellé simán egy FL-es 1.6 Liana hatchback-et vennék ennyiből.
Kurva jó autó.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Na mire hajaz a safety car eleje?
-
Kornel
veterán
Egyébként a két autó között továbbra is megvan a fél szám különbség, nem beszélve a felszereltségbeli különbségről. Árban pedig +100k-val több csak az 1.0T, ami az 1.6 helyett van.
-
dnelb
veterán
válasz roberto211 #30370 üzenetére
gratula!
lassan kéne már 1 új tali, annyi új autó lett itt -
blakey
titán
Szerintem az S-Cross orra minden csak nem modern és nem is szép ráadásul többnek akar látszani mist az ami, nem kellett volna SUV-t csinálni belőle. Ettől függetlenül van akinek az tetszik.
addig a Vitarának meg egy kb 2008-as évekbeli forma. - ez egy érdekes időbelo beazonosítás, ilyen nincs.(#30371) Kornel
A gyárból érkező felszereltség esetén van egy kis különbség de ez akkor lenne mérvadó ha árban is ua. lenne, de nem így van. Két különböző autó és mindkettőnek megvan a célközönsége, pontosan emiatt egyáltalán nem kellett volna SUV-ot csinálni az SX4-ből. Vitara jövőre újul meg és az orra fog változni valamint a motorválasztékból valószínűleg már nem lesz választható a szívó, minden más marad illetve lehet, hogy a felszereltség is más összeállításban lesz.
1.0T motort meg ne említsük, ne hasonlítsuk 1.6 szívóhoz, nincs sok értelme.[ Szerkesztve ]
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz Kornel #30376 üzenetére
Nem értem, hol érzed a vitatkozást? Ahogy te vagy más leírja egyik oldalt így más meg a másik oldalt. Őszintén? Mindkettő belseje ugyanaz, egyiktől sem kell elájulni, ugyanolyan jó illetve vacak mindkettő, de a Vitara belseje jobban illik a külsejéhez, mint az S-Cross esetében.
(#30378) Kornel
Nézd, ugyanolyan vacak mindkettő, ha a minőséget nézzük, semmi különség és nem a szubjevtivításról van szó hanem az anyaghasználatról.[ Szerkesztve ]
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz Kornel #30378 üzenetére
Tudom milyen és azt is, hogy te választottál a legjobban, ezt már többször tudomásomra hoztad. 500e Ft a külömbség Vitara 1.6 GL+ (200e Ft extra kiegészítőkkel) vs. S-Cross 1.4T esetében, azért az nem elhanyagolandó és értelmetlen hasonlítgatni.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Kornel
veterán
válasz blakey #30380 üzenetére
Senki se mondott ilyet.
Idézz tőlem ilyet, mielőtt ilyeneket írsz.
A választásod maximum Te próbálod állandóan alátámasztani.
Az 1.6 motort az 1.0T váltja le, ezt már többször elmondtam, így ahhoz érdemes hasonlítani, árban 100k HUF előnye van így a Vitara-nak.tboldi: ez szerintem X3, nem az igazi az összehasonlítás, X1 kék színben, na az már majdnem stimmel, valószínű onnan kölcsönözték az ötletet egyébként
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz Kornel #30381 üzenetére
Minden hsz-ben ahol az S-Cross-t hozod fel illetve a turbo motort egyből azt sugalltatod, hogy az a jobb innentől kezdve egyértelmű, hogy te jobban döntőttél. [link], [link]
Számomra az 1.0T nem opció, lehet érezni a 3 hengert , engem zavar, minimum 1.4T, tehát továbbra is 500e a különbség, nekem is van gyári kartámaszom, oldalvédőm, csomagtartó védőm, mankókerekem, emelőm, GPS-em stb és így 500e-el több az 1.4T-s S-Cross amit választottam volna.ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Kornel
veterán
válasz blakey #30383 üzenetére
Gondolom próbáltad az 1.0-t is.
Mert alapjáraton kívül nem tudom mikor érezted rajta a 3 hengert.
Egyébként ajánlom a tükröt, olvasd vissza magad, az összes hozzászólásodban a saját döntésed véded, ellenben velem, aki maximum válaszra reagálva írom le a tényeket.
Egyébként kurvara nem a legjobb vétel volt, mert a suzuki elfelejtett normálisan fényezni is, normális kormány visszajelzést tervezni, de ár érték arányban még ezeket figyelembe véve is jó. Ha pénzem lett volna mást veszek, ennyi. Nem vagyok sem van, sem elfogult.Továbbiakban kerüld el a velem való kommunikációt, ne kelljen már ezért prémium tagságot vásárolnom
[ Szerkesztve ]
-
M_AND_Ms
veterán
válasz Kornel #30384 üzenetére
Aláírom. Ha nem tudod és nem kifejezetten arra figyelsz, akkor nem mondod meg, hogy 3 hengeres.
Én egy dinamikus 1.6-os (eur3) Mitsubishiből ültem be tesztelni az 1.6-os Vitarát. Feltűnően lomhább volt, hála az új eu normáknak, míg az 1-es Scross, hozta az azonos dinamikát.
Tehát az 1T még jobb is mint az 1.6 szívó.[ Szerkesztve ]
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
Danex
addikt
Nyugodjunk le, kinézetről beszéltünk amiből mindenkinek más tetszik.
Tény, hogy hülyeség az 1.6szivót az 1.4T-hez hasonlítani csak azért mert az 1.0T hangja nem tetszik.
Akkor ezt kell mondani ,hogy ezért vettél 1.6 szívó Vitarát és kész, saját indokolt döntésed viszont érvként felhozni egy ár összehasonlításnál nem szabad személyes indok alapján "ferdíteni" az igazságot. 1.6 szívó párja az 1.0T.
Felesleges az ilyen erős vita ide, nem tudnátok meggyőzni engem, hogy Vitarát vegyek ugyan azért a pénzért és felszereltséggel a kinézet miatt, de el tudom és el is fogadom ,hogy sokaknak jobban tetszik a visszafogottabb / egyszerűbb kinézetű Vitara.
Ahogy azt is elfogadom, hogy blakey-nek az 1.6 hangzása jobban tetszik, de ezek mind-mind szubjektív dolgok amiket megfelelő érvelésnél ki kell zárni.
-
blakey
titán
Tény, hogy hülyeség az 1.6szivót az 1.4T-hez hasonlítani csak azért mert az 1.0T hangja nem tetszik. - ez így van, de szerintem senki sem amiatt hasonlítgatta, az én esetemben az 1.4T lett volna alternatíva és kizárólag emiatt merült fel bármilyen árbéli hasonlítgatás. Számomra az 1.0T kevésnek bizonyult 4 személlyel, megpakolva. Én az 1.4T-t választanám, ha már csak turbós lenne.
[ Szerkesztve ]
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
a_tesz
Korrektor
válasz Kornel #30362 üzenetére
Tavaly októberig egyébként én is ezen a véleményen voltam, de aztán úgy adódott, hogy a sok Suzukiból egyet eladtunk, és Liana helyett inkább egy Honda Civicet vettünk, 2003-as 1.6. Gyakorlatilag annyiba került, mint egy szintén vele egyidős Liana, de bőven sokkal tágasabb egyaránt az utastere, és a csomagtere. Tengelytávban van 20 centi a két autó között a Honda javára, csomagtere is közel 100 literrel nagyobb, mint a Lianáé, hasonló külső méretek mellett. És azért ne tagadjuk, szépségre is megmérkőzhetnek egymással (szerintem a Honda a csúnyább ). Komfortban viszont ég és föld a kettő, a Honda jóval csendesebb, még úgy is, hogy a mienk automata, de pályán így is 120-nál forog 3000-et, és szigetelésből is több jutott bele, mint a Suziba. És mi is ennyiért vettük.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Kornel
veterán
válasz a_tesz #30391 üzenetére
A busz civicrol van szó?
Abban még nem ültem, így nem tudok véleményt mondani, de meglepő, ha tényleg csendes, mert a következő generáció úgy üvölt, hogy előbb utóbb megsüketülsz tőle.
Dicséretes, ha itt telt hangszigetelésre is.
Bár 6 gen coupe-ben viszont ültem, az ugyanúgy ordított, mint a 8 gen, ezért nem értem a csendes jelzőt a Honda esetében[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
blakey&Kornel ezt rendezzétek le privátban, senki nem kíváncsi a vitátokra.
[ Szerkesztve ]
Eladó OAKLEY Hijinx Robert Pimple Artist Series Limited Edition napszemüveg
-
a_tesz
Korrektor
válasz Kornel #30393 üzenetére
Igen, a buszról van szó. Abszolút értékben nem tudom, mennyire csendes, nem mértem, de családban van Liana is, 1.6, úgyhogy van összehasonlítási alap, annál csöndesebb pályán, 140-ig egész biztos. Nemrég ültem ufó Civicben, nekem annál halkabbnak tűnt a busz. Valamint annyi nyűgről sem olvastam eddig, mint az ufónál, és nekünk sem jött elő eddig semmi, de fél év még nem olyan hosszú idő... Majd összenézzük egyszer a S-Cross-szal is
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
roberto211
őstag
Tegnap a k*rva életbe úgy elfekeztem az "új " suzin a féket alig van ,most mehetek szervizbe
Mondom nekik valami elég jó sport tárcsa &betet kombót tegyenek bele mert borzasztó ..Meg akkor egyúttal kuplungot is csereltetek.
Múltkor anyameval is ugyanígy jártam. Vannak erre fele kanyargós utak amiben van több egyenes aztán elkapott a jatekido. Visszafelé 40nel jöttem úgy felforrósodott a fék alig volt fékhatás ...
Mondjuk az eladó azt mondta tavaly cserélt vmi sportosabb ferodo fékcuccra ezért mertem csak ezeket ..
De lehet mást jelent nála is a fogalom. Bár nem hiszem mert hobbiautónak van egy 370z je. Most lesz forgalomba helyezve neki.
tboldi: Köszi
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
hcs57
őstag
Ez volt már? [link]
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Tudományos Pandémia Klub
- Derült égből villámcsapásként itt a Galaxy S24 FE
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Milyen mosógépet vegyek?
- Azonnali fotós kérdések órája
- World of Tanks - MMO
- Politika
- Elite szett, óriás telep és szuperfényes kijelző
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest