Új hozzászólás Aktív témák
-
meroly
veterán
válasz roberto211 #17290 üzenetére
Nekem pont most volt ilyen gondom, a szerelőm azt mondta, hogy akku boltban vegyem és a nagyobb kapacitásút, a 45Ah-sat. Meg kell nézni hogy hogy van bekötve mert 2 variáció van a pólusoknak, én pont rosszul tippeltem, de végül sikerült rákötni, 4-5 centit enged.
(#17289) pjen: elindultam tankolni és mire beértem a kútra ugrált a kocsi, zuhant az alapjárat, mondom mi a franc. Aztán meg is állt. De szerencsére elindult újra, araszoltam előre pár centit, majd megint. 4-5 kocsi volt előttem, csak sikerült odaérni és 38,57 l ment bele első kattanásig, szóval szinte semmi sem volt benne. Azóta nincs gondja.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #17336 üzenetére
Valahol levegős,minden keréknél van légtelenítő,ha nem tőmítetlen sehol egy flakon fékfolyadékkal és egy segítővel könnyen javítható.
-
mdk01
addikt
válasz roberto211 #17338 üzenetére
Az hogy nem megy beljebb a pedál nem járó motornál, az a rásegítő miatt van.
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #17341 üzenetére
Vid el szervizbe,a fék nem othoni javításra való,egyébként a vákum pumpa hiba lehet vagy levegős valahol a cső,stb szerintem szervíz.
-
Doze
aktív tag
válasz roberto211 #17370 üzenetére
Nem.... és jobb ha utánanézel hol ázik be. De gyanítom hogy valahol a csomagtartó ajtajának tömítésével lesz a baj.
Alapvetően nem olyan nagy baj ez, de hosszútávon a szellőzés hiánya megteszi a hatását, mert elkezd rozsdásodni a dolog
[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
válasz roberto211 #17372 üzenetére
Én megcsináltam mindkét oldalon, jó volt, legalább 2 hétig.
-
albiosz
őstag
válasz roberto211 #17374 üzenetére
eladni.
Nálam egyébként a központi zár problémás. Bal hátsó ajtó csak manuálisan nyílik, záródik. Mit lehet vele kezdeni? Régi swiftről van szó. Érdekesség, hogy apósé ugyanezt produkálja csak jobb hátsóval. -
albiosz
őstag
válasz roberto211 #17376 üzenetére
persze, vicceltem.
nekem is tökéletes egyelőre a gép. pár évig még elvagyok vele. -
SRII
őstag
válasz roberto211 #17378 üzenetére
De szintén suzukin belül akarok maradni ülj le egyes!
Légy önmagad! Mindenki más már foglalt!!
-
Reaper
őstag
válasz roberto211 #17374 üzenetére
Megszokni, vagy, ha sok fölös pénzed van, akkor az emelő mechanikát kicserélni, talán motorral együtt.
-
SRII
őstag
válasz roberto211 #17380 üzenetére
ja, nem a megfogalmazás részére írtam, hanem hogy Suzuki márkánál akarsz maradni.!
őszinte leszek, és IGEN full kreténbe fogom nyomni
Nekem ez a második suzuki autóm, így 31 évesen sajna nem adatott meg nekem az a sors ,hogy készpénzben kifizessem a kiszemelt autóm, a hitel meg tudjuk milyen, sajna ez első suzuki telepjárom a suzuki szalonban csak is úgy sikerült megválnom tőle(becserélni) jó áron, ha suzukit hozok ki helyette, sajna más választásom nem volt.
Ezen a swift gsII még van hitel, 29k helyett fizetek több mint egy éve 48k (töke kamat mizéria miatt) 2009 végén vettem és még van hátra 5 évem kb, tudjuk ezen autók nem a minőség mintaképei.
Szeretem , mert semmi baja, kötelező karbantartás és ennyi.
De ha még egyszer úgy adódna(márpedig fog) nem suzukit fogok venni, abban biztos vagyok, nekem elég volt a suzuki márkából, ennyi pénzért ilyen árak hitelek(ha hiteles) mellet jobb, tartósabb, értékmegőrzőbb, minőségibb autót lehet vásárolni!
Lehet fura egy suzuki topikban ilyent olvasni, nem is akarom lehúzni a márkát mert jó kis autók ezek, de ha van mód lehetőség és adott a pénz, 3. suzuki már nem kell.Légy önmagad! Mindenki más már foglalt!!
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #17417 üzenetére
Nem az alaparra gondoltam, kedvezmennyel egyutt 4 milla az scross, de az a gl, ami tenyleg fapados, azert minimum a glx kell, az meg mar majd' 5 milla.
Doze: sok evig ultem suzukiba, a legjobban az ules idegesitett, meg a regi swiftben valahogy jobban ultem, de a swift2/splash/sx4 ulesenek a hattamaszto resze szerintem kritikan aluli, konkretan szelesebb a hatam, mint amire terveztek, persze a japok kicsik, de bamek nem japanba vagyunk. Erdekes modon egy liananak meg tudtak jo ulest tervezni... Nem ertem, mert ezek tenyleg filleres dolgok, hogy milyen az ules ergonomiaja.
Mod: VAG meg tul van arazva, meg a skoda is, es a minoseguktol se vagyok elajulva.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #17421 üzenetére
Qashqai kb. Annyi mint az SCross.
Azonosan felszerelve, kedvezmenyekkel stb.
Par szazezer a kulonbseg koztuk.
Minosegben pedig elverzik az SCross.
Nem a muszaki tartalomra gondolok, a benzines M16A a suzukiban az orok elet plusz egy nap, szerintem minden idok legjobb motorjai kozott a helye az M1xA motorcsaladnak.
De akkor is egy millaval olcsobban kene adniuk, akkor lenne realis. -
pjen
félisten
válasz roberto211 #17443 üzenetére
Annyira azért nem kéne hagyni kifogyni,15 éves tank ki tudja mennyi kosz van az alján.Lehet néha nem tud szívni az AC pumpa.
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #17445 üzenetére
Én még sose vettem injektor tisztítót,tehát nem tudom.Az meg majd kiderül,hogy rángat e ha lesz benne benzin.
-
Bandus99
őstag
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #17465 üzenetére
Szia.Nekem a fordulatszám mérőm vadult egyszer így meg.Szervízben azt írták a munka lapra:érzékelő csere,beállítás.
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #17468 üzenetére
Nem tudom, spirál hibával inkább kevesebbet szokott mutatni.Szerintem viddel szerelőhöz,ilyen hidegben kiszedni a műszer falat nem egy álom.Vagy járjál GPS el,úgyis az a pontos.
-
Doze
aktív tag
válasz roberto211 #17520 üzenetére
Van egy olyan érzésem, hogy annak a kaszninak kuka van... nem egy régi swiftet láttam amivel padkára álltak az egyik kerékkel és nem csukódott az ajtó , amúgy ha szét van rohadva a kaszni (sokszor az alvázvédő alatt) akkor veszít a merevségéből, ha törve volt és szakszerűtlenül javítva akkor is... vagy kapott egy faszát a kaszni valahogyan...
-
Anulu79
addikt
válasz roberto211 #17591 üzenetére
100 km-re van. Még nézelődök mert van közelebb is amit kinéztem. Igaz az "csak" 1.3-as és nem sedan. Neked milyen az 1.0-es? Nem túl gyenge? Azért kérdezem mert van egy ilyen is kinézve vésztartaléknak.
-
mdk01
addikt
válasz roberto211 #17593 üzenetére
Igen arra. Újrakárpitoztatni nem biztos, hogy szeretném, mert leakarom cserélni majd nem tudom dob-e annyit az értékén.
Utána nézek majd azért, köszi. -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #17741 üzenetére
én meg 100+ ezer km-t vezettem 3 suzukiban, ebből egy gombóc swift, zsír új, egy splash 4 évesen...
tudom miről beszélek, hogy nyikorog, zörög, stb.sehol se írtam prémiumot, csak autót.
ahogy írtam is, a suzukinak nagyon nagy előnye a megbízható japán motor, és elektronika, nem tudom miért kell elrontani gagyi magyar beszállítókkal az összképet, illetve miért nem lehet az itthoni gyártású kocsikban normális összeszerelési minőséget elérni, illetve miért nem lehet normális futóművet a kocsik alá rakni.az összes suzuki (kivétel talán a kizashi, de az usa piacra készült eredetileg) egy baba
kocsiközlekedési eszköz, mert futómű az nincs alatta, vagy a 90-es évek elejei színvonalon maradt.ha ezeket kijavítanák, én lennék a legboldogabb, nem beszélve arról, ha lenne legalább egy focus méretű kombijuk...
addig meg futottak még kategória.
-
dioka7
senior tag
válasz roberto211 #17741 üzenetére
Eh, látom hiába emeltem ki...
Hát akkor még egyszer: "EZ A JOBBAK KÖZÉ TARTOZIK!" -
Hego
tag
válasz roberto211 #17745 üzenetére
Ahogy Kornelka is mondta a Suzuki csak egy közlekedési eszköz.. És tudod miért van ennyi Suzuki? Azért, mert mindenki megvette hitelre 10% kezdőrészlettel. Továbbá sok olyan van aki ezt veszi mert márkabuzi vagy mert segíti a magyar gazdaságot. Én is Suzukit vettem, de csak azért, mert találtam olcsón egy viszonylag jót. A következő autóm már nem Suzuki lesz..
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
dioka7
senior tag
válasz roberto211 #17745 üzenetére
Szia, ne általánosíts, én sem tettem! Nem azt mondtam, hogy a suzuki nem megy, hanem hogy az Ignis nem megy. Vagyis a miénk nem ment, pedig lóerőben több volt, mint a korábbi 1.6-os swiftünk. És nem azért nem megy, mert az egész sz@r, hanem mert az erőátviteli rendszer (váltó) sz@r. Ezen nem is vitatkozom, ez tapasztalat. Ha egyből egy ignisbe ülsz király autó az, de ha van viszonyítási alapod, akkor nem veszed meg.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #17777 üzenetére
ne magyarázd már meg, hogy mennyibe kerül egy alkatrész, amikor közel sem volt hasonló autód, de biztos láttál a szervizben meg az utcán mindenféle autót, na meg az autóskártyázás közben.
leírtam, hogy mennyibe kerülnek a gyári alkatrészek egy újabb suzukihoz, nem a márkaszervizben, hanem a lehető legolcsóbb helyen!
mivel rúgóból csak gyári létezik pl., ezért a márkaszervizben 22k lett volna, a létező legolcsóbb helyről megvolt 20k-ért.
ugyanez igaz a kuplungra, bár ott van utángyártott, de egy ft-al se volt olcsóbb, 60k volt kereken, több havi utánajárás után.
de Te biztosan jobban tudod, hiszen neked volt ilyen autódegyébként meg teljesen félreérted a mondandóm lényegét, csak árnyalni akarom a képet, hogy nem minden fekete és fehér, sok szempontot figyelembe kell venni egy autó vásárlásakor.
szóval peace, mondtam, ha nem tetszik a fejem, akkor lépek innen, de szerintem 3 suzuki után van némi rálátásom a témára, de gondolom Te ezt is jobban tudod, hogy megvetted életed első kocsiját, egy régi swiftet
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #17779 üzenetére
sok kérdésemre válaszoltál
de nem offolom tovább a topicot, ebben igazad van.
csak kérlek majd a betévedőket se tájékoztasd félre fél vagy dezinformációk alapján.üdv
-
hcs57
őstag
válasz roberto211 #17875 üzenetére
A fékbetéten van egy elhasználódást jelző lemez... Az jelez. Cserélni kell a fék betétet.
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
Halver
csendes tag
válasz roberto211 #17887 üzenetére
Sokat jánál autópályán?
Mióta van nálad az 1.0 swift? Van vele valamilyen gondod?Csak azért cserélni az 1.0-t 1.3-ra, hogy erősebb motorú legyen szerintem nem érdemes.
És még nem is beszéltem a zsákbamacska faktorról, amit egy esetleg ismeretlen előéletű autó jelent. -
Mercutio_
félisten
válasz roberto211 #17904 üzenetére
Én meg egy nb miatát a maradékot meg félretenném, egy részét elutaznám
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
nagyúr
válasz roberto211 #17909 üzenetére
Ha élmény kell, akkor inkább egy honda vagy egy egyes fóka, annak is zseniális a futóműve Swift inkább racionális döntés.
-
Mercutio_
félisten
válasz roberto211 #17909 üzenetére
Azért egyszer ha tudsz ülj be valaki mellé egy miatába, nagyon vaddisznó ahogy gyorsul/tapad/tolja magát, nem kicsit más feeling, mint egy 1.5-ös suzuki
[ Szerkesztve ]
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
nagyúr
válasz roberto211 #17914 üzenetére
Persze kinek mi A hondát jóval drágább szervizelni sajnos, viszont jobb is. Az 1.5 suzuki is megy szépen, nem azt mondom, csak ha kifejezetten élményautót keresnél/keresnék akkor nem az jutna eszembe
Egyébként a focus nekem sem jön be, a beltere szerintem iszonyat, de van amiben nagyon jó az a ford
-
meroly
veterán
-
Tigi
őstag
válasz roberto211 #17920 üzenetére
Hali
Köszi a választ.
Holnap megpróbálom elrángatni a bátyámat (karosszériás), hogy ő is nézze meg, ismerősöm meg autószerelő, tehát csak az alkatrészeket kellene kifizetnem.
Remélem, hogy összejön valami.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Hego
tag
válasz roberto211 #17947 üzenetére
"Ez a "új Swift nem különbözik semmivel a régitől csak a hűtőrács meg kalap tartó " inkább hagyjuk.
Van itthon mind a ketto. Egy full felszereltségű 2006os es nekem egy 2000es GLS. Eg es föld."Nem erről beszéltem. Hanem a 99-es fészliftről. Azaz azt állítom, hogy egy 99-es és egy 2000-es swift közt semmi különbséget nem találsz..
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
Doze
aktív tag
válasz roberto211 #17947 üzenetére
A régi switnek nem volt törésteszt. Szóval csillagjai sincsenek. Alapvetően egy 89-es autó, ahol nem fektettek hangsúlyt a biztonságra. De ez nem meglepő, mert pl ha visszapörgetjük az időt, akkor meg nem volt biztonsági öv. Ergo belefostak. Volt-van 1-2 tudatos gyártó akik foglalkoztak a kérdéssel, pl Volvo (biztonsági öv, szilánkmentes üveg stb). A régi swift sajnos egy ilyen autó, a többi korabeli kisautó (punto, corsa, polo) is ilyen, akkoriban a biztonság nem a kisautók privilégiuma volt.
A hétvégén voltam eger rallye-n. A navigátor meghalt a bömösben , pedig láttam az autót, igazán össze sem tört, valahol 100 alatt keresztbe csúszva fogtak meg oldalról egy fát. Pedig nem is szériaautóról van szó. Ott a bukócső, bukósisak, versenyülés, ötpontos biztonsági öv, (hans nem tudom volt e), és ezzel együtt is ropira tört szerencsétlen gerince, +a belső szervei is megsérültek.
Ezzel nem azt mondom hogy Bmw-be meghalsz, meg olyan mintha suzukiban ültél. De az első védvonal a baleset elkerülése. Pl: Az egyik suzukis karambolnál, a swiftes ment át a szemközti sávba, minden előjel nélkül. (de miért ), ha meg ütközöl, imádkozz hogy olyan szögben/olyan autó kapjon el, amit túlélsz. Szóval én inkább a karambol túlélését szerencsének is nevezném. Ha egy kamaz kaszál el, akkor meg teljesen mind1 miben ülsz. (max 1-2 szupersportautó monoblokkos kabinja tud megvédeni, mint az idióta Lambost az M7-en)
Az eger rally margójára csak annyit, hogy valami ilyesmi lehetett: [link] csak kisebb tempóban.
-
eddie17
addikt
válasz roberto211 #18003 üzenetére
Ugyanaz a bivaly 993 ccm. Csak ez 95-ös papír jaguár.
Nézelődök, csak gondoltam itt is megkérdezem. -
eddie17
addikt
válasz roberto211 #18005 üzenetére
Nálunk meg pont fordítva. Enyém szerencsére nem zajos 90-nél sem.
Anno kipróbáltam egy
új Swift-et űrtechnika volt a golfhoz képest. -
Tigi
őstag
válasz roberto211 #18008 üzenetére
Hali
Ja, de annyira elment a kedvem, hogy elfelejtettelek.
Privibe megírhatnád, hogy Pesten hol és mikor lehet megnézni.üdv.
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
meroly
veterán
-
batai15
félisten
válasz roberto211 #18020 üzenetére
Azé itt is. De kezdenek a suzura ramenni.
-
batai15
félisten
válasz roberto211 #18022 üzenetére
Inkább erre van pénz. Utána meg szerviz nuku és ki hajtják a lelkét.
-
eddie17
addikt
válasz roberto211 #18024 üzenetére
120 volt a fél tip top, 45-ből rendbe rakattam motorikusan, minden cserélve ami kell. 40 az átirás, 21 volt a bizti. A műszaki friss.
És ez az autó 3 évig legalább probléma mentes. Na jó tél előtt egy apró lakat munka kell, de csak megelőzés.
Jó ehhez szerencse kell és ígérem többet nem írom le. -
batai15
félisten
válasz roberto211 #18024 üzenetére
150? enyém 300 volt és eddig: hátsó fékek, lakatolás az alján, full ujj kuplung, kötelező szervíz volt.
pár egő . Fék még jó, de műszakira újj kellesz szvsz, meg most kopog kicsit valameik futó mű.
310 körül vettem ha a törtést nem számolom akkor vagy 500 körül van...
150 be frédi padló lemez van, homokos motor, meg még ki tudja mi. -
Tigi
őstag
válasz roberto211 #18027 üzenetére
Csak úgy csináld, hogy a következő gazdája elégedett legyen.
Egyébként alig van magánszemélyes hirdetés.
Tegnap felhívtam egy másik 1.0 GS-t áruló emberkét és tőle is megkérdeztem, hogy az ő tulajdona a kocsi, erre azt mondja, hogy viszonteladó.[ Szerkesztve ]
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
nagyúr
válasz roberto211 #18049 üzenetére
Alapvetően mindenkinek 0 vagy 5w-t javasolnék, 10 vagy 15w helyett. Ennek a legfőbb oka, hogy mondjuk az 5w40 szintetikus olaj hideg oldali viszkozitása sokkal jobb mint egy 10w40-es olajé. A meleg oldal ugyan olyan, üzemmeleg állapotban megegyezik a két olaj vastagsága, de hidegjárat alatt sokkal jobb egy 0 vagy 5w olaj kenése, kevésbé kopik a motor. Azt ugye érdemes tudni, hogy a motor a kopásának 90%-át hidegindítás és hidegjárat alatt szenvedi el, ergo az a cél, hogy a kritikus időszakban minél gyorsabban biztosítani tudjuk a megfelelő kenést a motornak, amire a könnyen szivattyúzható 5w teljesen megfelelő (és amire egy 10w olaj sajnos nem jó).
A probléma azzal szokott lenni, hogy mivel sok autó az első pillanattól fogva 10-15w-t kap, azért hidegjárat alatt szépen kopik a motor és amire beletesznek 150k km-t addigra már azt is csipegetni fogja. Ilyenkor jönnek azzal, hogy egy 10 éves autóba nem lehet 0 vagy 5w-t rakni, merthogy' az már régi és eszi az olajat. Hát azért eszi mert szar olaj volt beletöltve vagy nem időben lett lecserélve... Aztán ha már a 10w-ből is 1L fogy 1000 km alatt akkor meg 15w megy bele, mert az "vastagabb és akkor tuti jobb" Lol
Én azt mondanám 5w40-et rakj bele, de ha eddig 10w volt benne lehet csipegetni fogja, a kérdés az, hogy melyik a jobb ha tovább romlik a motor állapota vagy ha eszi az olajat...
Persze a 10w olajnak is megvan a maga helye, ott van a motul 300v 10w versenyolaj, tökéletes pályázásra, ahol melegen üzemel a legtöbbet a motor és kevés a hidegindítás.
Eneos, motul, castrol, shell hyper, total mehet bele
A 14 éves hondám 10.000 km alatt kb. 3-5dl-t eszik az 5w40 eneos sustinából ami a specifikációk alapján viszkozitásban inkább közelebb áll egy 0w20-as olajhoz.
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #18112 üzenetére
Szerelõvel nem nézeted meg?
-
meroly
veterán
válasz roberto211 #18143 üzenetére
Újra elmondom hogy azért az 5-7m féktávhosszabbodás nem városon belül 50km/h-val valósul meg szerintem.
Hogy miért találták ki? Nyilván megvan a maga technológia és gazdasági oka is, ezt most ne fejtsük meg.Jelzem hogy a 2-es clion és a céges kocsin is jó minőségű nyári gumi van/lesz.
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz roberto211 #18145 üzenetére
Bocs, csak az én hsz-emre válaszoltál, azért vettem magamra
Győrben nincsenek gyorsforgalmi utak, itt max 50.Így van, kaptam pro és kontra és a mellett döntöttem hogy nekem személyre szabottan a téli gumi használata nyáron bőven megteszi.
Impossible is nothing
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest