Új hozzászólás Aktív témák

  • Dolphine

    addikt

    válasz gyugyo79 #49158 üzenetére

    Ebben a pillanatban válaszoltak is:

    Good morning,

    thank you for your inquiry, I am glad to help you.

    Most likely your fodlers are not deleted, but the Volume is just not mounted.

    For a deeper Analysis I need remote access to your NAS via SSH.
    Please go to Control Panel and then to Terminal & SNMP. Please activate Enable SSH service.

    Please note that I will need the password of the Main Admin User. A new created User that has administrative rights will not suffice because he has no access to specific diagnose Tools which are reserved for the Admin User.
    I will send you a request for the remote details in the next message.

    If you have more questions, please do not hesitate to contact me again.

    Az SSH-n kívül még mit engedélyezzek? Milyen infókra van még szükségük? Jól értem, hogy az admin jelszó kell nekik?

    Proci85
    Nem vagy köcsög, teljesen igazad van. Létfontosságú adatok nem voltak rajta, de azért az nem járja, hogy leáll a NAS rendesen és újraindítani már nem lehet, mert nincs kötet! :F

    Mezga Aladár
    Van olyan progi, amivel a HD-n lévő anyagokat meg tudom nézni WIN-en?

    Nem egyenlőre, hanem egyelőre! Nem ez miatt, hanem emiatt, vagy ez által!

Új hozzászólás Aktív témák