-
Fototrend
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
takikacska
csendes tag
válasz #46824192 #135533 üzenetére
Nem vagyok egy harcoló típus.
A szolgáltató minden eszközt cserélt.
A hiba forrását is tudtam lokalizálni ami a HOME szerver(VPN, FTP, IP Kamera hálózat, Torrent kliens, DLNA, stb.) túlzott forgalmazása. Amit a gépet lehúzom a belső hálózatról a hibák megszűnnek, de tovább megyek és sajnos a fő probléma a torrent kliens mivel a többi szolgáltatás csak időszakosan van terhelve mig a torrent folyamatosan fut.
-
Gabee8
csendes tag
válasz #46824192 #135719 üzenetére
Okés köszi a tippet. Kipróbálom. Ja és nekem is a hozzáállás nem tetszett az ügyintézőnek.
Snyper990: a synoban nincs konfig hiba hisz egy éve már hogy működik csak amióta cserélték a telekomosok a routert azóta van gond.
Megnéztem közben hogy sftp-ben elérem az eszközt.Biostar B365GTA i5-9600K Win7 x64
-
Livius
őstag
válasz #46824192 #135836 üzenetére
3 év múlva az a SoC HW architektúra már nem is lesz kapható a gyártóknál, ami egy ilyen médiaboxokba most jelenleg benne van. Addigra jön a következő, amiben újabb 20 feature lesz elrontva HW-esen vagy SW-esen.
Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB
-
Kaba
veterán
válasz #46824192 #135901 üzenetére
Ameddig nincsen kivezetve,addig mindig lehet belőle.
Infó előre semmilyen termék beérkezéséről sem szokott lenni.
Nézegesd alkalmanként,jöhet új készlet.Lehet lemondott vagy át nem vett rendelés is.
A chaten sem tudnak infót adni a termékek beérkezéséről.
Egy darabig a honlapon maradsz előbb utóbb megjelenik egy chatablak.[ Szerkesztve ]
-
poli27
veterán
-
DevKiller
senior tag
válasz #46824192 #136019 üzenetére
Neked egyébként meglehet felelni valamivel?
Ha benézek ebbe a topikba 90% esélyem van arra, hogy panaszkodsz.
Félre értés ne essék, engem csöppet sem zavar a vélemény nyílvánításod, csak olyan érzésem van, mintha az is zavarna téged, hogy Magenta színű T a Telekom logója...HONOR 50 5G 128/6 GB (Telekom HU/ Telekom HU)
-
snyper990
őstag
-
Balcsix
senior tag
válasz #46824192 #136029 üzenetére
Van pár ilyen bejegyzés a T fórumán. Leírják, hogy az ONT/HGW wi-fi kapcsolatára nem tudnak garanciát vállalni, ha LAN kapcsolat okés.
#136030jencsikdani Ha biztos vagy benne, hogy az eszköz a rossz, akkor bejelentheted hibaként, viszont ha a kiérkező szakember úgy állapítja meg, hogy minden okés, akkor kiszállási+szervizdíj lesz a vége (már pedig ha csak ez a hiba áll fenn, akkor sajnos elég valószínű).
[ Szerkesztve ]
-
Balcsix
senior tag
válasz #46824192 #136033 üzenetére
Az ügyfélszolgálati személynek kötelessége tájékoztatni a bejelentőt az esetleges kiszállási és szerviz díjról (amennyiben történik megoldás a problémára) abban az esetben, ha a hálózaton futtatott mérés alapján nem mérhető hiba az előfizető szolgáltatásán.
Ez nem azt jelenti, hogy biztosan fizetni fog az előfizető, hanem hogy fennáll az esély rá, hogy nem T tulajdonú eszközben van a hiba.
Ha bizonyítottan az ONT-vel van probléma, azt a szolgáltató díjmentesen cseréli (az esetek nagyrészében gondolom user error, vagy valami beállítási gebasz okozza a problémát).[ Szerkesztve ]
-
Balcsix
senior tag
válasz #46824192 #136037 üzenetére
Persze van az az eset, amikor rossz napja van az ügyfélszolgálatosnak, stb..., de általában olyan a hozzáállásuk az ügyfélhez mint az ügyfélnek hozzájuk.
Gondolom te sem díjjazod ha egyből úgy esik neked valaki, hogy "neki már pedig igaza van, és most rögtön legyen ez és ez...". Főleg ha mindennapi munkádat végzed, és egy kevésbé tapasztalt, netán totál hozzá nem értő szeretné neked megmagyarázni hogy mi a helyzet.Nem mondom, hogy a te esetedben is ez történt, mert a fordítottja is előfordulhat amint írtam, de ha az előfizető türelmes, és higgadt az általában mindenkinek jobb lesz a végén.
Ha pedig úgy érzed, hogy valamilyen formában megkárosított téged a cég, vagy helytelenül járt el, akkor mehet a reklamáció.
[ Szerkesztve ]
-
djalmasi
tag
válasz #46824192 #136039 üzenetére
Nálunk 1 hónapja folyamatos rendszerességgel ledurran a Technicolor wifije. A harmadik ügyfelestől is csak azt hallottam 30 percig, hogy ez "kééényelmi fhunkciooo" és nincs csere.
Az állítólagos Technikus meg konkrétan nem értette, hogy miről beszélek, pedig én sem vagyok egy szaki .
A harmadik beszélgetés után lágyan megkérdeztem, hogy de azért ha kiég egy kondenzátor vagy valamiért lehalna kicserélik?
Mire bőszen fenyegetni kezdett, hogy súlyos anyagi költségekre számítsak ha megrongálom...
Hát mondom csak kérdeztem nyugi és nem kell a havi 3 ezres wifi csomag köszi -
snyper990
őstag
válasz #46824192 #136027 üzenetére
Igen, de jencsikdani leírása alapján a wifihez tud csatlakozni, csak internet nincs rajta. És az általad idézett rész felett meg ez áll: „A Wi-Fi szolgáltatásra a Szolgáltató nem vállal minőségi célértékeket.”
Azaz ha nem lenne egyáltalán elérhető wifi hálózat, az alapján lehetne jogosan reklamálni. Így viszont szerintem nem.
Továbbá ÁSZF 2c melléklet 1.3. pontja: „A szolgáltató felelősségi határát jelentő hálózati végpont Az Internet szolgáltatás Hálózati végpontja a Szolgáltatói berendezés Ethernet portja”
Erre szoktak utalni, mikor azt mondják, hogy a wifi extra szolgáltatás.
Azzal egyetértek, hogy néha fura a szolgáltató és egy-két ügyintéző hozzáállása, de az biztos, hogy jogilag bebiztosítják magukat minden esetben.
Bár én sosem használtam az ONT wifijét (szerencsétlen helyen van, de az odahelyezés járt a legkisebb szívással), szerintem ott valami konfigurációs probléma lehet, vagy valamelyik saját eszköz okozhatja az anomáliákat. Vagy talán valamelyik másik, közeli wifi hálózat.
Azt már csak félve merem megkérdezni jencsikdanitól: nem jelent meg véletlenül egy 2ndssid vagy valami hasonló nevű wifi hálózat az elérhető hálózatok listájában? -
#46824192
törölt tag
válasz #46824192 #136045 üzenetére
Én már számtalasznor végigvittem az igazam velük szemben. Hol visszafizetés , hol ilyen olyan számomra kielégítő megoldás lett a vége. És egyáltalán nem azért , mert egy "jelentgető ...i vagyok" (megkaptam már ezt is nem egyszer ) , hanem egyszerűen csak nem szeretem ha madárnak néznek, illetve maximálisan felk.r , ha a szerződést csak nekem kell kötelezően betartani , a másik félnek meg nem annyira , csak amennyire épp kedve van.
-
snyper990
őstag
válasz #46824192 #136045 üzenetére
De pont ez az, hogy a wifije saját bevallása alapján működik, a hálózat elérhető, lehet hozzá csatlakozni. Így milyen alapon reklamálna? Főleg úgy, hogy az ÁSZF-ben benne van, hogy nincs vállalt célérték vezetéknélküli internetelérésre a szolgáltató részéről, azaz a 0 is elfogadható érték. A wifi működése és az internetelérés nem ugyanaz.
Szerintem nem eszközhiba, de ha az is, így elég nehéz lesz bebizonyítani. De megvan a lehetőség a probléma kivizsgáltatására a szolgáltatóval, ha meg kiderül, hogy mégis annak van igaza, akkor az efinek fizetnie kell, ami szerintem szintén jogos. Csak akkor meg azért megy a hiszti.
Saját tapasztalatból és az ilyen fórumtopikok olvasása alapján kb. 99%-ban tényleg user errorról van szó. Bár ez is képlékeny, mert ha nem egyszerűen és megfelelően kezelhető/beállítható egy eszköz, az tervezési vagy fejlesztési (=eszköz)hiba eredménye, arról és az ellen a felhasználó nyilván nem tehet. És a szolgáltató szemszögéből meg szerintem teljesen érthető, hogy olcsóbban kijön (kevesebb és kevésbé leterhelt hálózatos alkalmazott szükséges), ha ez az alap hozzáállás, és inkább kompenzál azért az 1%-nyi esetért, amikor ő téved...
Persze ha biztos vagy benne, hogy neked van igazad, és bizonyítani is tudod, teljesen jogos, hogy végigviszed az ügyet. De az első lépésnek akkor is annak kell lennie minden esetben, hogy megbizonyosodsz róla, hogy neked van igazad. -
snyper990
őstag
válasz #46824192 #136050 üzenetére
Én azt is meg tudom érteni, aki nem megy utána. Hasonló esetben pl. szerintem kevésbé idegőrlő és időpazarló beszerezni és beüzemelni egy wifi access pointot, amit ízlésed szerint állítasz be és ami nagyobb valószínűséggel működik rendeltetésszerűen, mint megvívni a szolgáltatói bürokráciával, aminek a végén jó esetben kapsz egy másik, szintén szolgáltató által módosított eszközt, ami vagy jó lesz, vagy nem
-
Crvsh3R
senior tag
válasz #46824192 #136113 üzenetére
Mert nem AP-ként akarom működtetni. Telekomos eszközök beállítási lehetőségei erősen limitálva vannak és a Telekom Smartbox-nak szüksége van netre is.
Samsung Galaxy A52s 5G || Steam: Crvsh3R || Nintendo Switch OLED || NS friend code: SW-6235-6627-3408 || Hirdetéseim (Switch kiegészítők, stb.): https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/crvsh3r/index.html
-
snyper990
őstag
válasz #46824192 #136126 üzenetére
Az elmúlt évek és a meglévő hozzászólások számától függetlenül nem állandósult és változatlan a szolgáltatói rendszer, szoftverfejlesztésekkel, új technológiákkal, új eszközökkel új problémák és kérdések merülnek fel, így nem fölösleges „bármit is” kérdezni, nem igaz, hogy „garantáltan mindenre van válasz”.
Ugyanazokat a kérdéseket feltenni, amik az elmúlt időszakban többször is fel lettek téve és meg lettek válaszolva, na az viszont teljes mértékben fölösleges.„minden platformon elhangzik”
És ez miért releváns? El is fog mindaddig hangozni, míg szépen lassan nem tudatosul a többségben. Én bízom benne, hogy egyszer elérjük azt a szintet.
„Ha pedig bosszantó (lényegtelen hogy mire) válaszolni , akkor ne válaszolj!”
Jóval több kérdést olvasok, mint ahányra válaszolok. Nem véletlenül. -
snyper990
őstag
válasz #46824192 #136130 üzenetére
„Vannak új tagok és olyanok akik ritkán járnak ide, ők fogják megkérdezni.”
Pont nekik szól. Hátha olvasnak egy kicsit, mielőtt kérdeznek, így minél többször szerepel, annál jobb.„Az ember társas lény , szerett "beszélgetni"”
Próbálj meg becsatlakozni egy beszélgetés közepébe egy random kérdéssel anélkül, hogy egy kicsit is figyelnél, hogy egyáltalán miről is van szó, vagy legalább megpróbálnád csendben kideríteni/leszűrni, hogy volt-e/lehetett-e már szó arról, amit kérdezni akarsz, és nézd meg a kapott reakciókat.„nem értem a logikát”
Persze, hiszen megint nem azért olvastál, hogy értelmezd, amit olvasol, hanem hogy reagálhass rá, ezért ismét a hsz-emmel kapcsolatos, alapvetően téves elképzelésedet gondoltad végig, nem pedig azt, amit valójában írtam. Vagy csak simán félreértetted/elsiklottál a lényeg felett. De nem baj, segítek: a megoldás kulcsa a „a hasonló kérdések 90%-ában” kijelentésben keresendő.
A hasonló kérdések 90%-a ≠ az összes itt feltett kérdés
(Crvsh3R kérdése például pont a maradék 10% /ami megintcsak a hasonló kérdésekre vonatkozik, ami ugyebár még mindig ≠ az összes itt feltett kérdéssel/ egyike szerintem, bár az általa kapott válaszokra adott reakciót nem teljesen értem, ezért is kérdeztem vissza a neki szánt hsz-emben.)„Kijelentésed alapján bosszantó a kérdésekre válaszolni”
Hol is jelentettem ki ilyet? Annyit írtam, hogy a rendszeresen felmerülő és megválaszolt kérdéseket bosszantó újra és újra megválaszolni. Ezeket nem is szoktam már, csak általánoságban írtam róluk kis20i fórumtárs kérdésére reagálva, a neki szánt válaszomban.„miért válaszolsz, vagy miért nem kevesebbre vagy egyáltalán nem?”
Mert szeretek legalább megpróbálni segíteni, ahol tudok. Viszont, ahogy ezt már régebben is írtam (többek közt neked is), ahhoz a segítségkérő közreműködése, illetve nyitottsága is kell a nem feltétlenül az ő elképzelése szerinti segítség elfogadására.
Ahogy az angolok mondják, beggars can't be choosers.[ Szerkesztve ]
-
snyper990
őstag
válasz #46824192 #136139 üzenetére
Tehát az ideális eset lényegében szerinted is pont az, ha valaki „visszanézi” a „beszélgetésfolyamot”, mielőtt bekapcsolódik egy beszélgetésbe, még akkor is, ha az „csak egy mezei beszélgetős fórumon” folyik?
Egyébként igazad van, kár ebbe időt és energiát ölnünk. Peace! -
snyper990
őstag
válasz #46824192 #136141 üzenetére
Ja, így már értem, most mit értettél félre. Én a beszelgetést - a te analógiád nyomán - egy tetszőleges, való életben folyó beszélgetésre értettem, nem valamelyik online formájára (ezért nem raktam idézőjelbe; lehet, hogy maradi vagyok, de nekem a beszélgetés szó alapértelmezésként még mindig az "offline" társasági kommunikációt jelenti)
-
snyper990
őstag
válasz #46824192 #136166 üzenetére
Biztos nem lenne szabad a csúszkával sem az elejére vinni...
Viccet félretéve, szerintem a már oly sokszor és sok helyen látott jogi szabályozással való szerencsétlenkedés lehet a hátterében, aminek a végeredménye ismét az, hogy csak azt az elenyésző számú felhasználót nem érinti különösebben hátrányosan a dolog, aki vissza akar élni vele... A szemlélet tényleg érthetetlen, egy elavult, következetlen katyvasz az egész. Ilyen szempontból még szerencse, hogy a szoftverfejleszőik sokszor nincsenek a helyzet magaslatán (vagy valami kommunikációs zavar van a részlegek között), így nagy ritkán marad benne egy-két olyan baki is, ami használhatóbbá teszi.
Bár biztosan nem egyszerű a szolgáltatóknak sem a különböző országokban, különböző jogi keretek között működő tartalomgyártók elvárásainak/előírásainak megfelelni, de azt nem hiszem, hogy nem lehetne jobban megoldani a dolgot.
És ha már itt tartunk, például Linuxon miért nincs engedélyezve a TV Go böngészős elérése, mikor egy multiplatform, JavaScript-alapú lejátszót használ, azaz technológiai akadálya annak sincs?[ Szerkesztve ]
-
szmorepapa
csendes tag
válasz #46824192 #136174 üzenetére
Most cseréltem NAS ra ez eddig erre a célra használt Laptopot, a hiba már ott is fent állt,
ezért próbálom most már feltárni a hiba forrását. Qbitorrentet használva laptopon is volt ez a jelenség, volt mikor alig 10 MB sebességgel döcögtek lefelé a torrentek, és nagy ritkán szökő évente felszaladt 80-90 MB re is a letöltés. -
patrikcoc
aktív tag
válasz #46824192 #135538 üzenetére
Gondoltam leírom ide, hátha segít másoknak is. T optikáról (5670+droidos boxok) váltottam vodára. Felhívtam a vodát, AD szám alapján elindították az egészet, 2 hét múlva sikerült ideérnie a T-s szerelőnek (ő hozta a vodás ONT-t (Kaon PG241) ill. a vodás boxokat), és el is vitte a T-s cuccokat. Ez pozitívum volt, hogy nem volt szolgáltatás kiesés. Sajnos ez az ONT elég hiányos, nincs PPPoE Passthrough, IPv6, 5GHz Wi-Fi-t nem lehet letiltani (ONT mellett van a routerem)... Nekem kellett beírni a PPPoE adatokat (@fix.vodafone.hu mail+jelszó) az ONT-ba mert nem szinkronizálja le mint a T-nél, viszont a boxokba nem kellett belépnem. Hiába bérelt hálózat, teljesen más útvonalakon mennek a csomagok traceroute alapján. A boxok: Képminőség jobb, mint a T-nél, részletesebb a kép. Csatornaváltás lassabb, csatornalistában navigálás botrányosan laggos, ehhez képest a T-s box vajsima. Sajnos a stabilitással is voltak gondok, főműsoridőben néha akadozott a stream, de volt olyan is hogy délelőtt pár csatornán "Szerverhiba" volt, mások meg működtek... Ezek miatt inkább visszaváltottam, tegnap volt a szerelő. Technicolor ONT-t válaszotttam most, (volt nála 5670 is), és 3 droidos boxot, viszont ezek nem ugyanolyanok, ezeken van AV port is. Furcsaság, hogy mindhárom box 4K-ra állítva, alul néha megtörik a kép (csatornalista is, tehát nem stream gond), 1080p-n (így is használtam volna) pedig jó. Ezen kívül eddig stabilan mennek.
-
aktív tag
válasz #46824192 #136228 üzenetére
Ami nem az általuk behatárolt Spotify IP címekről érkezik, az csökkenti az adatkereted. A hirdetések és a vizuális tartalmak (pl.: Spotify Canvas) ebből kieshetnek.
Nyilván minden igyekezetükkel azon vannak, hogy CSAK a zene/podcast tartalomkiszolgáló IP címek legyenek ebben a rangeben.
Üdv!
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Hisense LCD és LED TV-k
- Toyota topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Apple asztali gépek
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Crypto Trade
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest