Új hozzászólás Aktív témák
-
04ahgy
nagyúr
válasz StSanya #4894 üzenetére
Jó, rossz, közepes tapasztalat, az mind tapasztalat. A topik címmel egybevág... Tehát a legjobb helyre írtad.
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz StSanya #4944 üzenetére
A Toshiba HDDkez jelenleg tudtommal nincs gyári diagnosztikai program, amit te linkeltél az a Toshiba notebookokba épített Fujitsu HDDkhez való. Ezekkel lehet probálkozni: ES-Tool (samsung), Seatools (seagate), Powermax (maxtor), de nagy mélységben nem tudnak más gyárto merevlemezében turkálni, illetve lehet, hogy el sem indulnak erre hivatkozva.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
Looserke
őstag
válasz StSanya #5390 üzenetére
utolsó mondatot olvasd el még egyszer...
Korrekt magatartásnak egy új, ugyan olyan bontatlan cseretermék kiküldését tartottam volna, vagy ha azt nem tudják teljesíteni akkor egy másik márkájú termékre akár a különbözet kifizetésével is becserélni (egyébként ezt írtam is nekik emailben kétszer)...
[ Szerkesztve ]
-
Looserke
őstag
válasz StSanya #5392 üzenetére
Ha nem tud ugyan olyat adni akkor a törvény szerint köteles visszaadni az árát vagy más termékre értékegyeztetés után kicserélni, amit én kértem is tőlük 2 emailben még MIELŐTT lezárult a garancia ügyintézés.
Gondolj bele, veszel egy autót ami 5 ajtós, de elromlik, beviszed a szervízbe majd szólnak hogy kész mehetsz érte. Akkor látod hogy amit visszakapsz csak 3 ajtós de egyébként ugyanaz a márka és típus, gurul meg minden. Nem lennél kiakadva?
[ Szerkesztve ]
-
dt451
csendes tag
válasz StSanya #5448 üzenetére
Igen...ConCorde volt... Ma kaptam egy levelet, miszerint nem tudták sem javítani, sem cserélni. Levásárolhatom az árát. A vicc, hogy a tab jelenleg is kapható náluk, de drágábban mint amennyiért én vettem tőlük. Ha ugyanolyat szeretnék, rá kéne fizetnem. Persze ezek után nem szeretnék. Fórumozgatás során kiderült pár apróság. A tab jó eséllyel sosem járt a magyarországi márkaszervizben, mert ők legfeljebb egy héten belül javítják, vagy ha nem sikerül, minden esetben cserélik. Így valószínűsítem, hogy az Ipon beszállítója nem a helyi forgalmazón keresztül szerezte be a gépeket, így nem az itteni szervizben javíttatja a meghibásodott példányokat. Sőt kiderült, hogy az én példányomon pl. hiányoztak a Magyarországon kapható tabokon alapból fennlévő egyes szoftverek is. Kellemetlen dolog ez, mert amúgy nem gondolom, hogy az Ipon ügyintézői ne küldenék tovább a beszállító felé a garis cuccokat, aki viszont, ha kerülőúton szerezte be a készletét, kerülőúton próbálja megoldani a garanciát is... Én mindenesetre jeleztem, ha javított, vagy csere tabot kapok vissza, kérem mellékelni a szakszerviz által kiállított megfelelő jegyzőkönyveket, munkalapot is, hiszen ehhez a jogszabályban rögzített jogom van, és jeleztem, hogy nem fogadom el a javítást ha nem a ConCorde szakszervize végezte azt. Csereterméknél pedig ellenőrizni fogom, hogy azon a megfelelő rom található, illetve hogy nincs e rajta bármilyen sérülés, tekintve, hogy halottam már olyanról akinek cserekor egy használt, "refurbished" gépet adtak vissza... mellékesen pedig megjegyeztem, hogy a hét végén lejár a harminc nap, és ha nem lesz előrelépés az ügyben, hétfőn a fogyasztóvédőkhöz fordulok...
[ Szerkesztve ]
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz StSanya #6527 üzenetére
Mar volt erről szó nálunk azonban nem világos hogy védi ki az említett cég az "okoskodókat" , illetve hogy fogja kezelni az abból keletkező buktat. Sokszor a gyártó jogosult csak annyira megbontani a terméket, hogy kiderüljön a turpisság, az meg biztos nem pár nap alatt történik. Gondolom nem kell említeni, hogy "okoskodókból" van bőven, esetleg még bátoríthat is ilyen cselekedetre ez a szolgáltatás.
Emellett nem az egy éven belüli vásárlásokkal van nagy százalékban gond - bar egy kifutó termék megvásárlásakor okozhat problémát, esetünkben a termek egy-másfél hónappal a garanciaidő vége előtt van.
Továbbá, hogy a román cég az ügyintézés során a román vagy a magyar törvények szerint jár-e el mert akkor még érhetnek meglepetések.God save us from the arrows of the Hungarians.
-
őstag
válasz StSanya #6548 üzenetére
Kiskaput azért hagytak:
(1) A vállalkozás köteles a kijavítást vagy kicserélést tizenöt napon belül elvégezni vagy mással elvégeztetni. E határidő betartásának kötelezettsége alól a vállalkozás akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a kijavítás vagy kicserélés tizenöt napon belül történő elvégzése érdekében úgy járt el, ahogy az az adott helyzetben általában elvárható.
[ Szerkesztve ]
AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!
-
ACE-
addikt
válasz StSanya #6661 üzenetére
Itt vannak a Hitachi-k, csak nem Hitachi-nak hívják, persze ezek jóval drágábbak, mint a Toshibák. Az a Toshiba sorozat amit kapott az meg sosem volt Hitachi, a fenti linken vannak a "volt" Hitachi-k...
Az meg szintén nem érdekel hogy nincs Hitachi, amire cserélték sosem volt Hitachi, ezért jogom van nem elfogadni a cserét, ott van a gond hogy meg sem kérdezik, hogy elfogadom-e, nem ott, hogy van-e vagy nincs... ha ugyanolyanra nem tudják cserélni akkor Te választhatod meg hogy pénzt vagy más terméket kérsz...[ Szerkesztve ]
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
ACE-
addikt
válasz StSanya #6665 üzenetére
Az a neve, hogy HGST, de attól az még Hitachi, hogy nevet váltott és a WD égisze alá került, ugyanazok alatt a gyártósorok alatt készül, sőt még a típusszámozás is hasonló. Ez ugyanaz amikor annak idején megvette a maxtor-t valamelyik cég, talán azt is a WD, ott is más volt a vinyóra írva, de mindenki tudta hogy az maxtor.
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
Repsol600
addikt
válasz StSanya #6665 üzenetére
Igen, rosszabúl jártam volna, ha visszakérem az árát, mert akkor rá kellett volna fizetnem a legolcsóbbra is. Így meg kaptam egy új, 2 év garos, sata 3-as vinyót, a (már) gari nélküli sata 2-ért. Toshibával nekem nincs semmi bajom, laptopomban most is egy ilyen 2,5"-os van. Ha esetleg meg baja lesz akkor megy ez is vissza gariba.
-
franc0
őstag
válasz StSanya #6748 üzenetére
Ne légy naiv.
Tehát: nincs alapból 3 napos csere, csak ha szar a termék. Elvileg ez arra van ugye, hogy a gyári hibát kiszűrjük.
Ha hazamész és 2 nap múlva visszajössz, ki tudja mit csináltál vele...
Amikor visszamész a boltba, a csávó azt fogja mondani ő csak eladó, nem jogosult megállapítani hogy az eszköz működése milyen, illetve hogy a hiba a termék értékesítésekor is fennállt-e. Vissza kell küldeni a forgalmazónak/gyártónak szakvéleményért.
És máris szopod a brékót, mert hetekig várhatsz.Mit lehet tenni okos vásárlóként?
- neten vásárolsz, így 8 (illetve új szabályként tizeniksz) napig akkor is visszaviheted ha nem tetszik a színe a csajodnak
- a helyszínen azonnal teszteled a készüléket, hamár balga módon személyesen vásárolsz[ Szerkesztve ]
ThinkPad X200 X201 alkatrészek: http://bit.ly/Qcadc4
-
HUN]Repa
aktív tag
-
Geri Bátyó
őstag
válasz StSanya #6988 üzenetére
Még ez is lehet, de korábban viszonylag egyértelmű volt, hogy milyen feltételekkel cserélik, vagy javítják a terméket.
Most azt sem tudom, hogy a garanciapapíron szereplő x év mire jogosít fel."Ki a büdös istennyila vagy te bohócképű!?" SzŐr Geri, birodalmi poéta és főszakács (:L topic)
-
Geri Bátyó
őstag
válasz StSanya #6991 üzenetére
Neba!
Komolyra fordítva. Ez csak arra jó, hogy senki se tudja, hogy mi vonatkozik rá.
Lassan jobban megéri külföldről rendelni, mert akkor a tényleges gyártói garancia az érvényes, függetlenül attól, hogy a garanciáztatás maga nehézkesebb."Ki a büdös istennyila vagy te bohócképű!?" SzŐr Geri, birodalmi poéta és főszakács (:L topic)
-
-
Doblós
aktív tag
válasz StSanya #7368 üzenetére
Köszönöm a tanácsodat,de én csak azt mondom,amit nekem is mondtak bent,hogy a forgalmazó akárhányszor javíthatja/javíttathatja.
Én személy szerint ragaszkodnék a cseréhez,mert ahhoz nincsen kedvem,hogy 3 hétig ott van,egy hétig meg használhatom.
Azt is kérdeztem,hogy esetleg arra van-e lehetőség,hogy kicseréljük egy másik gyártó termékére,akár ráfizetéssel is,de azt a választ kaptam,hogy ilyenre utoljára a '80-as években volt lehetőség.Lehet,hogy a csereigényemmel a forgalmazóhoz kellene fordulnom,de csak egy helyet találtam,Újpesten.Voltam is náluk,de mint kiderült,ők csak gigabájt telefonokat és laptopokat szervizelnek,cserélnek,forgalmaznak.
TÉvedés ne essék,nem
iponékkal van most bajom,hanem magával a forgalmazóval,hogy másodjára is ugyanazzal a hibával kerül javításra,és inkább javítgatják,mókolgatják.Nincs ez elb@szva,csak másra lesz jó
-
bul07
nagyúr
válasz StSanya #7730 üzenetére
Jó lenne ha még a posta pont is bekerülne a lehetőségek közzé, mert az még több helyen elérhető
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz StSanya #7952 üzenetére
Úgy gondolom ez nem egy rendkívül bonyolult kérdés, hogy nem lehetne egyértelműen szabályozni, ha arra lenne akarat, a jogszabály több, mint tíz éves, tavaly volt a témában frissítés, de nem nyúltak hozzá, szerintem megtették volna, ha szükségét látják.
A nyelvtani értelmezésen kívül például a logikai és rendszertani értelmezésben is megállja a helyét az érvelésünk szerintem.
Közel ötvenezres ügyintézés és több, mint tíz éves fennállás alatt volt pár fogyvédes ügyünk, az álláspont nem változott.
De, mint írtam, sokszor ki lett már ez tárgyalva, a belinkelt bírói határiozat is volt már korában jópárszor, minek ismételjem magam, olvasson vissza akit érdekel.God save us from the arrows of the Hungarians.
-
lostprophet
aktív tag
válasz StSanya #7956 üzenetére
Amikor átvették tőlem a VGA-t, átlagban 3-5 napot mondott az átvevő. Gondoltam ha már a helyszínen megállapította a kolléga, hogy tényleg hibás, 3 napon belüli és még sérülésmentes is, nem tarthat sokáig, de így a két héthez közeledve már eléggé meg vagyok lőve, mert használnom kellene a gépet.
Jövő kedden jár le a 15 nap.
Rendeljek egy újat, menjek be érte hétfőn és mondjam azt, hogy akkor azt kérném, az enyémet pedig megtarthatjátok?[ Szerkesztve ]
[ http://lostprophet.hu ] Játék és számítógépes programfordításaim oldala
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz StSanya #7956 üzenetére
Nem járunk el ugyanúgy, hiszen a javítás nem megengedett abban az esetben.
Ezt annyira nem értem, az említett kommentelő "elfogadhatatlannak" tart valamit, ehhez joga van, jogszabállyal viszont szerintem nem ellenkezik. Másrészt írtam hogy ezek az ügyintézések gyorsított eljárásúak, legalábbis a legtöbb esetben, de ez például a megadott hibától is függhet. Nem értem még most sem, hogyan értette azt a terméklehívást, de nálunk nincs ilyen.
Köszi, ezeket a bírói határozatokat már kívülről fújjuk szerintem itt a fórumon is, nem tudom feltűnt-e hogy a bennük hivatkozott jogszabály már nem hatályos (és még mindig nem látom a jogszabályban, hogy azonnali csere), továbbá ezekből idézte az egyik kommentelő:
"Ez esetben kizárólag azt vizsgálhatta volna a felperes, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza-e..."
Az, hogy egyes boltok a fogyasztók számára pozitív irányban eltérnek a jogszabályoktól, tehetik, joguk van hozzá.
Egy dolgot azonban fontos megérteni. Vásárlóink nagy része árérzékeny, ezért vásárol nálunk. Biztos vagyok benne, hogy található olyan cég aki azonnal cserél, akár 3 napos akár több a termék, de azt meg kell fizetni, szerződésben vagy árrésben, esetleg kockáztatni hogy megszűnik a cég, illetve kompromisszum kellhet egy esetleg kisebb kínálat esetén.
A piac nagyja jelenleg, úgy látom nem szeretné megfizetni.
Ez nem csűrés-csavarás szerintem, MINDKETTEN bírói határozatokból idézünk. Én így értelmezem, Te meg úgy, ha ebből vita lesz, ott vannak a felettes szervek, majd a KONKRÉT ügyben eldöntik kinek van igaza, ha másképp nem megy.
Értsünk egyet hát abban, hogy nem értünk egyet.God save us from the arrows of the Hungarians.
-
vasi89
addikt
válasz StSanya #7965 üzenetére
Ez érdekes sztori mert engem egy laptoppal húzott át egy máig működő cég. Mondjuk az áthúzás az volt h garisként árulták a használt gépet aztán mikor gondja lett jelezte a szerviz h már meg volt bontva meg amúgy is bele volt öntve valami. Aztán az sem volt elég a fogyasztóvédőknek, hogy adásvételin is szerepelt h nicns rejtett hibája. Mégis kb 2x kellett fellebbezni amivel azt értem el hogy kaptak egy ejnyebejnyét. Neked szerintem csak szerencséd volt...
-
bul07
nagyúr
válasz StSanya #8145 üzenetére
A Samsung háklis erre az biztos, most szervizelték a telefonomat helyszínen nem egyszer kérdezték hogy biztos magyar garanciás e, pedig másodjára jöttek most
De Samsung igen jó fej cég amúgy, én nagyon megvagyok velük elégedve most is elengedtek 4500Ft-ot a kiterjesztett jótállás vásárlásakor (18e helyet 13.4e, +2év garancia)
És a helyszínen javító telefonos szervizes is jó fej volt S2 telefon szinte teljesen új lett csak az alaplap maradt a régi minden mást cseréltLG tv nálunk is van és ráadásul bolt garanciás aqua.hu bolt garanciás tv-ket árul , [link], nem is lehet elméletileg a LG fordulni (de még nem vettem a fáradságot hogy pontosan rákérdezzek a LG-nél)
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Anime filmek és sorozatok
- Háztartási gépek
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- BestBuy ruhás topik
- Házimozi belépő szinten
- Ukrajnai háború
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6430, 14" HD+ Kijelző, I7-3720QM, 8GB DDR3, 320GB HDD, Nvidia 1GB, WIN 10, Számla,
- Dell Latitude E5540, 15,6" Kijelző, I7-4600U, 16GB DDR3, 500GB HDD, Nvidia 2GB, WIN 10, Számla, gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen