Új hozzászólás Aktív témák
-
HUN]Repa
aktív tag
A vita valóban max elméleti, mert nincs nálunk ilyen díj, azt hittem képben vagy ezzel.
El lehetne tüntetni valóban a kpt, de nem ilyen banki díjak mellett. Viszont azt is meg tudom érteni, ha valaki ügyeskedni próbál, mivel az ügyfelek nagy számban még mindig az olcsóbb árakat fogják keresni, ha majd bankkártyások jönnek, akkor nekik lesz "ez van" - amíg meg tudja magyarázni az okot a felettes szerveknek persze, mert azt nem hiszem, hogy ne kellene a bankkártyások pénze is. -
HUN]Repa
aktív tag
Gondolom a saját üzletedben nem 1-3% volt az árrés, te meg tudtad tenni, hogy lemondasz valamennyíröl így. Viszont ahol eleve a banki "dézsma" alatti az árrés az csak emeléssel tudja ezt megoldani, vagy más trükközéssel. Arról mi a véleményed, hogy a bank 3%-ot rászámol a bankkártyás fizetésekre, aztán nagylelkűen visszaadja az ügyfeleknek az 1-2%-át, de emiatt eleve 3%-kal többe került a termék és ezt azok is kifizetik, akik nem bankkártyával szándékoztak vásárolni. Na ez vajon jó a vásárlóknak akkor? Mert a bank és a az üzlet is jobban járt...
-
04ahgy
nagyúr
Így is, úgy is ráterhelik. Csak az egyik esetben X Ft a termék, a kártyával fizetőnek drágább, a második esetben meg X+Y Ft a termék mindenkinek, ahol Y jó esetben a kártyás tranzakciós fizetések átlagos szétosztott költsége.
Tény, hogy a jóval egy százaléknyi vételárat meghaladó kártyás tranzakciós költségek kissé irreálisak, bolttól függetlenül..
HGyu
-
ACE-
addikt
Jó, és ezt honnan kellett volna tudnom, ha nem írja? Komolyan itt egyesek azt hiszek aki ezt a topicot látogatja mind szervizes... Nem tudom hogy az illető ellenőrizte-e a proci lábakat... De annyi biztos hogy ez már nem az első eset, hogy elhajlott proci lábakról van szó a topicban, ahol az elhajlott lábakat a felhasználóra "fogják" és fel sem merül hogy esetleg gyártás vagy csomagolás során sérült a láb...
-
Archttila
veterán
Én már egy ideje videofelvételt készítek minden termék kicsomagolásáról. A processzor tüskéit pedig erős fény mellett külön beleforgatom a kamerába.

Sajnos én is kaptam már olyan alaplapot amin nemhogy el volt görbülve a tüske, de egyenesen látszott rajta, hogy ráesett valami. (6-8 tüske bánta) De jött már zárlatos deszka is ami egyenesen vitte is magával a 6600K procimat, előtte pedig egy olyan alaplapot kaptam aminek a chipset hűtője kővé volt összekarcolva, karistolva.
A jelenlegi rendszerem viszont szép és hibátlan!

-
bul07
nagyúr
Miért ne
Nekik is az az érdekük hogy olyat vegyenek az emberek aminek kisebb a meghibásodási aránya
Mert vga, alaplap, memória, esetén simán lehet másik típust vagy másik gyártót választaniHa meg arra gondolsz hogy a forgalmi adat és titok hogy menyit adnak vesznek, simán lekérdezhető az adott cég előző évi adatai nettó bruttó árbevételtől a nyereségig kiadásig minden[link]
Én el is döntöttem hogy megjelenés után 2-3hónap és 7% felett nem veszem meg az adott terméket
-
Cifu
félisten
Mint írtam, Live USB-ről pöpecül működik, de hogy nehogy bárki rám vethessen, hogy csak egy alulképzett troll lennék a témában, tessék, USB Live -> Falcon 4 Ultimate Boot CD alól SuperPi és PC Wizard System Test Stability párhuzamosan több, mint 20 percig futtatva (megj.: dVGA mellett), szóval a CPU hibát én kizárnám:
IGP teszt, villódzó kék és fekete csíkok, vibráló kép - magyarul artifactokat produkál (megj.: a Falcon 4 Ultimate Bood CD-t nem tudtam IGP-vel elindítani, újraindult a gép, vagy fekete képernyővel lefagyott, Win 10 ugyancsak újraindul boot közben, ez a következő kép miatt érdekes):
Végezetül Win 10 indítási kísérlet dVGA-val, SATA HDD-ről, érdemes a hibaüzit megnézni (elérhetettlen boot eszköz):
Én sok mindent elhiszek, de ez esetben félek nem vagyok a témában fogalmatlan, nyafogós ügyfél, aki a hibátlan terméket akarná legariztatni - magyarul azt vonom kétségbe, hogy az Ipon-nál normálisan letesztelték...

-
bul07
nagyúr
Még annyit tennék hozzá hogy sufni boltokkal nem érdemes foglalkozni mert ha megszűnik akkor szinte lehetetten garanciáztatni
Oké hogy ki lehet küldeni a gyártónak de postát senki nem fogja kifizetniÁr és a bolt háttere a lényeg, hogy ha van mondjuk 5év garancia akkor jó lenne a üzlet is meglenne 5év múlva
-
Killer01
őstag
Nem mondtam sehol hogy 3 napon belül cserélnie kell az eladónak, az egész okfejtés elméleti (példákat írtam, nem tényeket). Nem tudom miért értelmezed félre.
Repa: amire hivatkozok az a saját sztorim veletek (már lezárult, cuccot cseréltétek), erre volt a fogyvédnek az általam beírt álláspontja...de igazad van tényleg hagyjuk, rengeteg a félreértelmezés és elbeszélés egymás mellett az elmúlt 30-40 kommentben.
-
04ahgy
nagyúr
Neked a helyes (szerintem) az értelmezésed. Hisz a jogszabályban benne van, hogy a 3 munkanapon belül érvényesített csereigénynél a forgalmazó nem hivatkozhat a javítással szembeni csere aránytalan többletköltségére, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. Tehát a jogszabályban is szerepel, hogy a 3 nap nem bemondásra van ám! Feltétele a rendeltetésszerű használat lehetőségének akadályozott mivolta. Azt pedig valahogy meg kell állapítani.
HGyu
-
katt777
félisten
Na, frankón elszállt a netem. Szóval, mert látom, nem értetted tisztán, amit írtam:
Az a friss tapasztalatom az ipon computerrel (topic), hogy egy általam megrendelt termék ára a bejelöléstől kezdve a megrendelésig emelkedett, majd vásárlás után lezuhant, miközben más, be nem jelölt termékek esetén ez nem fordult elő. Ez egy minden hozzáértő számára ismert marketing sémát követ. Nem állítom, hogy az ipon ezt alkalmazta, csak azt mondtam, hogy ez az egyébként nyomon követhető árak mozgásának értelmében elképzelhető lenne. Tehát nem vádolom az ipont semmivel, lehet, hogy tényleg peches voltam. Én örülnék, ha az ipon továbbra is olyan korrekt, gyors és pontos maradna, amilyennek az elmúlt jó pár évben megismertem.
Shad0w: Észrevettem, lásd fent. Alighanem túlreagáltam, talán azért, mert eddig nem fordult elő velem ilyesmi. A terméket is megmondom, ha valaki kompetens benne. Szóval elnézést mindenkitől, kezdek lehiggadni.

Sztem keress rá, hányszor mondtam jókat az iponra a jó tapasztalataim miatt (bár már talán több mint fél éve, vagy még több), és hányszor álltam a cég mellett, amikor valakinek valamilyen problémája volt vele, vagy csak érdeklődött, mire számíthat vmilyen probléma esetén.
-
SSJPeter
őstag
A garanciát (jótállást) a tápra a gyártó, vagy annak hazai hivatalos képviselője adja.
Ez nem egészen így van, a vásárló jogilag semmiféle jogviszonyban nincs a nagykerrel vagy a gyártóval, csakis a kiskerrel. A kiskernek adhatja a garanciát a nagyker vagy a gyártó, csak a vásárlónak ehhez semmi köze...a vásárlónak a jótállást a kiskereskedés vállalja!
Az alapfelállás jogilag az, hogy egy ilyen hibát igenis lehet javítani,
Szerintem meg az alapfelállás legyen már az, hogy a szakma szabályai alapján döntsék már el, hogy lehet-e valamit javítani, mi köze ehhez a jognak?
Jogilag akár a pénzt is vissza lehetne adni. 
Ha erről máshogy dönt az adott gyártó/szerviz/akárki, akkor örülj neki.
Ezt a kiskereskedésnek is joga van eldönteni, hogy mit csinál vele, nincs megkötve a keze!
Ja és nekem is megdöglött nemrég egy HX850-em...de nem itt vettem...
-
BullKoxa
őstag
Én úgy voltam vele veszek egy jó tápot ! Corsairt választottam, de csalódtam nem kicsit( mert lehet már vagy fél éve ez baszta a fülemet csak csesztem rá ) ! A javítás dologra pedig annyit, hogy szerintem nem ugyan ilyen venti kerül bele mint most van! tehát tákolás lesz, mert mi a garancia hogy nem olyat tesznek bele ami még netalántán a garancia előtt megadja magát. De lehet az lesz hogy veszek egy másikat ami 5 év garis ( és persze nem ennél a boltnál és nem ilyen márkát) , és ha ez vissza jön gariból akkor eladom a picsáb@ .
-
ACE-
addikt
Ja, csak ez az 1-6 hónap, meg 1 év ez kicsit gáz. Én nem a beszállítóval szerződtem, hanem a kereskedővel. Nekem közöm nincs hozzá hogy Ők mire szerződnek. Nekik a jogszabály alapján jelentős kényelmetlenség nélkül kell a garit intézni. Az, hogy ez nekik mennyire kényelmetlen, vagy kockázatos, senkit nem érdekel, figyelemre sem méltó. Ha ilyen üzletbe kezdenek, akkor ezt bele kell kalkulálni, nem lehet minden felelősséget a vevőre, vagy a beszállítóra fogni, Ők pedig mossák a kezeiket...
Szoftver hibát elég egyértelmű, hogy egy laza, de működő töltő aljzat aligha okozhat. Úgy vettem észre hogy az iPonnál egyre több ilyen hasonló eset van, bár természetesen az összes esetet nem ismerhetjük... -
Új hozzászólás Aktív témák

- Microsoft Excel topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vezetékes FEJhallgatók
- Zyxel NAS326
- Fotók, videók mobillal
- Lexus, Toyota topik
- GoodSpeed: Norton 360 Premium: 75GB Cloud PC Backup for 10 Devices 14.99€-ért? Igen!
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkCentre M920q/ Dell OptiPlex 3070/ Hp EliteDesk 800 G4-G5 mini, micro PC-Számla/garancia
- Beszámítás! Samsung Odyssey G5 32 QHD 144Hz VA 1ms monitor monitor garanciával hibátlan működéssel
- Új, Felbontott Bambulab P1S / P1S Combo! ÁFÁ-s! 1 Év garancia!
- ASUS TUF A15 FA507 - 15.6"FHD 144Hz - Ryzen 7 7435HS - 16GB - 1TB - Win - RTX 4050 - 2+ év garancia
- Unihertz Tank 3 Pro 8849 5G, 100 lumen / 120 Hz DLP projektor, óriási 23 800 mAh 16/512 GB
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest





Pl. hogy teljesen mást írtál, mint ami a problémám volt. Sztem ez elég egyértelmű. De hagyjuk, nem akarom szétoffolni a topicot.


