Új hozzászólás Aktív témák
-
katt777
félisten
válasz
JNashville
#7852
üzenetére
Jogilag törekedniük kell 15 napon belül, 31 nap után élhetsz panasszal, és kérheted az árát vissza vagy cserét. Gyakorlatilag függ a hibától, hogy javítható helyi szervizben, rögtön cserélni kell, vagy esetleg valamilyen idiótább hiba van, amely nem feltétlenül reprodukálható, akkor a gyárba is kiküldhetik. Nem tudom, Iponnál is így van-e, de ált. ez szokott lenni. Utolsó eset meglehetős nyaggatással érhető csak el általában (tehát ez NEM Iponos tapasztalat!), Csak a várható idők tekintetében írtam, elméletileg mire lehet számítani.
-
katt777
félisten
Teljesen elégedett vagyok a cuccal, nem kockáztatom meg, hogy valami rosszabbat kapjak elállás esetén. Amúgy írtam is, hogy nagy csomagot rendeltem, több alkatrésszel, az egészet vissza kellett volna küldenem, nem érte volna meg a macerát. Utólag, az "asztrális energiákat" nézve azt mondom, ez volt az ára a megfelelő darabnak. Ha rossz történik velem, ált. igyekszem megtalálni, nem azért történt-e, hogy megkíméljen egy nagyobb bajtól, sokszor igazolódik is. Most is így történt.
-
katt777
félisten
-
katt777
félisten
Már kiszállítás alatt volt árcsökkenéskor. Ha lemondom, lehet, még drágább lesz, amilyen a szerencsém a jelek szerint.
Ált. uborkaszezonban szeretek vásárolni, gondoltam, január jó lesz, erre durván berogyasztották a Ft-ot (megint). Azt hittem, tovább már nem rohad, vagy legalább nem ilyen nagy mértékben. Ez volt a nagyobb bukta. A fizunk és a megtakarításaink 15%-kal kevesebbet érnek, de az infláció közel 0%.bul07: Hát ja, visszahatás azét csak van. Talán szidni kéne a jó termékeket...
De az eladás akkor is látszik. Ez persze a kereslet-kínálat törvénye, ezzel nincs mit tenni. -
katt777
félisten
Na, frankón elszállt a netem. Szóval, mert látom, nem értetted tisztán, amit írtam:
Az a friss tapasztalatom az ipon computerrel (topic), hogy egy általam megrendelt termék ára a bejelöléstől kezdve a megrendelésig emelkedett, majd vásárlás után lezuhant, miközben más, be nem jelölt termékek esetén ez nem fordult elő. Ez egy minden hozzáértő számára ismert marketing sémát követ. Nem állítom, hogy az ipon ezt alkalmazta, csak azt mondtam, hogy ez az egyébként nyomon követhető árak mozgásának értelmében elképzelhető lenne. Tehát nem vádolom az ipont semmivel, lehet, hogy tényleg peches voltam. Én örülnék, ha az ipon továbbra is olyan korrekt, gyors és pontos maradna, amilyennek az elmúlt jó pár évben megismertem.
Shad0w: Észrevettem, lásd fent. Alighanem túlreagáltam, talán azért, mert eddig nem fordult elő velem ilyesmi. A terméket is megmondom, ha valaki kompetens benne. Szóval elnézést mindenkitől, kezdek lehiggadni.

Sztem keress rá, hányszor mondtam jókat az iponra a jó tapasztalataim miatt (bár már talán több mint fél éve, vagy még több), és hányszor álltam a cég mellett, amikor valakinek valamilyen problémája volt vele, vagy csak érdeklődött, mire számíthat vmilyen probléma esetén.
-
katt777
félisten
Mesélni én is tudok, vagy bármit megmagyarázni.
Azt viszont nem is fogom elhinni, hogy az ár éppen a megjelölésem és a megrendelésem között emelkedjen, majd hirtelen leessen. Tudod, ha A eseményt követi B esemény, nagy valószínűséggel A okozza B-t, itt pedig ez többszörösen előfordult. Hogy mindez automatikusan történik, abban egyetértek veled.bul07: Nem, de nem is kívánom itt megjelölni. SSD egyébként a többi között volt.
-
katt777
félisten
Ismerem ezeket a metódusokat, amelyeket nagyon sok áruház használ, de ipon-nal eddig nem ez volt a tapasztalatom, mi több, csak jókat mondhattam és mondtam is róluk (itt is). Igazság szerint reméltem, hogy kiderül, tényleg csak a termék népszerűsége és a Ft romlása okozta, amit láttam. Megfizettem a tanulópénzt.
A többi termék is elég népszerű, amit rendeltem, csak azokra nem jegyeztem be érdeklődést (tehát proxy sem segít). Azoknak az ára nem mozgott így. Előbb-utóbb persze visszaütnek ezek a "játékok". -
katt777
félisten
Már nem gyanakszom. Ahogy megrendeltem a kiválasztott terméket, 4000Ft-tal olcsóbb lett, míg a megjelölés óta csak emelkedett az ára, miközben a Ft nem ment feljebb. Köszönöm.
Jó is az IP cím meg a felhasználó bejelentkezése. -
katt777
félisten
Hát, hogy egy oldal működik-e, sokat nem jelent, hiszen a büntetett cégek honlapjai is zavartalanul működnek a hírek szerint. De alig 2 éve is volt már egy ilyen nagy bebukási akció, és az akkor lefülelt cégek jó része is működik mindmáig.
h1mpi: Miért lenne ez rossz színben feltüntetés? Egyrészt ott van 2 smiley, másrészt sztem minden józan netes vásárló rögtön leellenőrizte az összes áruházat, ahonnan vásárolni szokott. Semmivel nem gyanúsította meg az ipont.

-
katt777
félisten
Ergy X áras terméket X+bármennyiért "kedvezményesen" egy magasabb árból hirdetni jogsértő. A pontos paragrafust nem tudom.
Ha otthon felbontod a csomagot, és mondjuk egy fa vinyót találsz benne, hogyan bizonyítod be, hogy eleve az volt a csomagban? Sehogy. Ha más terméket kapsz, az rendben van, velem is előfordult pont iponnal, és gond nélkül cserélték.
Egyébként a minap kaptam 8NEM IPONTÓL) pp ponton lemezeket olyan zacskóban, hogy bárki felnyithatta és visszazárhatta volna. Szerencsére senki nem tette.04ahgy: Nem tudom miféle nagykeres vásárló lennék, meg milyen hírben, amikor elég ritkán vásárolok, és akkor sem feltétlenül netről, de vidéken nem nagyon van más választása az embernek, ha nem akar mindenért 20-30% vidéki felárat fizetni. Önmagában az áremelés nem lenne meglepő, nekem ez a kedvezményesen magasabb ár böki a csőrömet.

A konkrét termékről annyit, hogy bejelöltem értesítésre, azóta drágul.
Biztosan peches vagyok. -
katt777
félisten
Eddig kizárólag pozitív tapasztalataim voltak az iPonnal, de most már hetek óta játsszák a kedvezményes áremelést. Ránézek valamire, ár X forint. Pár órával később ránézek, az ára Y kedvezménnyel X+Z Ft, de mindenképpen jóval drágább X-nél. Vajon mekkora büntetésre pályáznak? Csak mert önmagában az ilyen áremelés is szabályszegés, az meg pláne, ha a több látogatottsággal folyamatosan emelik az árat, akár látogatónként, akár összességében. Még akkor is, ha sok bolt próbál trükközni ily módon.
És bizonyos termékekről van szó, nem a Ft rohadásáról, mert nem mindegyiknél alkalmazzák ezt az eljárást.
Abban biztos vagyok, hogy a vevőik száma nem fog emelkedni.
bluyoo: Pick-pack pont jó, én is szoktam használni, a gáz akkor van, ha ellenőrizni akarod a csomagot, mert vagy fogalmuk nincs a vásárló jogairól, vagy szimplán letagadják (postán tudják, és futár is tudja). Panaszt tettem a szállító cégnél, ők elmondták, mi van, de még akkor is. PP pontokon azt közlik, hülyék a cégnél, a cégnél meg elnézést kérnek az átvevőhelyek alkalmazottainak félreinformáltságáért, aztán minden marad a régiben.
-
katt777
félisten
válasz
dienesoft
#6923
üzenetére
Amióta Eu-ban vagyunk, nincs határidő, csak "törekvés rá". Ettől fügtgetlenül panaszt tehetsz a felügyeleti szervnél, mert egyrészt ez nem tűnik törekvésnek, másrészt meg mindenképpen van egy fogyasztóvédelmileg elfogadható időszak. Nálam Expertnél 3 hónap volt a gar idő (hogy milyen manipulációkkal próbálkoztak, nem részletezem), már a bolt (nem ipon) hozott 2 hónap múlva egy másik kártyát, végül a gyárból cserélték ki. iPonnal eddig csak jó tapasztalatom volt.
-
katt777
félisten
Ezt nem tudom, honnan vetted. Ha futárral vagy pp pontra rendeltél, akkor jár a garfutár, tök mindegy, mire cserélik a terméket, és arra is jár, ha megint bedöglene, ezért fizetsz eleve magas kiszállítási díjat. Egyébként az 1. mailben, amelyben árvisszafizetést is ajánlottak, írták, hogy más termékre is cserélhetem, adott esetben ráfizetéssel, azt is küldték volna.
Egy garmásolat mailben, és tisztázva a probléma, bár ez nekik is meg kellene, hogy legyen, persze te könnyebben megtalálod a papírt, mint ők.
Előző cserémnél (rossz tápot küldtek) külön intézték volna a rossz visszaszállítását és az új kiküldését, de pár mail-váltással gond nélkül lebeszéltem velük, hogy 1 futár hozza-vigye őket, bár pénzt ezzel nekik spóroltam, magamnak csak időt.
-
katt777
félisten
Rendeltem egy Rajintek Aeolus Alfa ventit (nem egy drága cucc), sípolt, mint a Zállat, már alapjáraton is. Garanciafutár vitte, 2 hét múlva kaptam helyette egy másikat (szintén futár hozta). Ha belegondolok, a futárktg több volt, mint az alkatrész ára, de az iPon korrektül helytállt, szerintem ezért piros pont jár nekik.
Némi kalamajka azért akadt, először értesítettek, hogy jóváírják az árát, mert nem tudják javítani/cserélni) aztán mégis küldtek egyet (talán akadt a raktárban, vagy valaki megjavította), SMS-t meg nem küldtek, mail 2 nap késéssel érkezett, volt egy kis futkozás a futár után.
-
katt777
félisten
Ma reggel 8.30-kor itt volt a futár a megfelelő táppal, vitte a tévesen kézbesítettet, szóval mégis megoldották 1 fordulóval, és nekem is megvan a tápom. Szóval korrektségre piros pont az iPonnak.
-
katt777
félisten
-
katt777
félisten
Erre tudtam hasonló árban cserélni, egyébként volt már GX Lite 500-asom i7-920 + HD4870 kombóval, remekül vitte a 4GHz-es tuningot is. A tápos topicban sajnos nem méltattak válaszra, amikor érdeklődtem. Hogy milyen bél, az nekem semmit nem mond, csak a product sheet-et tudtam megnézni.
-
katt777
félisten
válasz
Csabroncka
#5633
üzenetére
A törvény sok mindent előír, az csak egy dolog, viszont itt és most az iponnál semmi problémát nem tapasztaltam, noha 60%-os eséllyel futok bele ilyesmibe bárhol, ahogy abba is, hogy elsőre rossz terméket kapok.
Azt mondjuk nem értem, hogy a futár miért nem tudja hozni az egyiket, vinni a másikat (felhívtak emiatt), de hát ez nekik költség, én csak segíteni akartam. Más cégnél működik ez a dolog, csak nekem lehet, hogy +1 nap futárra várás.
-
katt777
félisten
válasz
katt777
#5631
üzenetére
Úgy néz ki, sikerül kicserélnem a tápot egy GX600Lite-ra (sajna nem tudták megmondani, mikorra lehet a keresett táp, nekem meg kell), amely csak 24W-tal gyengébb a 12V ágon, gondolom, az nem fogja működésképtelenné tenni a konfigot.
Ez drágább, de azt mondták, engedménnyel, beszer. áron megkapom, és a futárért sem kell fizetnem. Az árat sajna még nem közölték, de nagyon remélem, hogy nem fogok még ráfizetni is egy gyengébb tápra. Eddig korrektek voltak, ezért egyelőre bízom bennük. -
katt777
félisten
Sziasztok!
A problémám a következő: Rendeltem iponból egy Coolermaster Thunder 600W RS600-ACABM2-WB tápot, ők viszont egy sima RS600-ACABM2-t küldtek, amely nem Thunder, így nincs 47-es 12V ága, nincs 2x 6+2-es VGA tápcsatlakozója, hanem csak két 12V ága (24A ill. 21A), és mindössze egy VGA-csatlakozója. Úgy érzem, nagyon nem mindegy, hogy 408W-om vagy 564W-om van 12V ágon.
A megrendelésen, a visszaigazoláson, és a számlán is WB változat szerepel, viszont a számlán a táp sorozatszáma egyezik a tápéval (szerencsére), amely nem WB.
iPonnál mennyire remélhetem, hogy kicserélik a tápot arra, amelyet rendeltem? Sajnos gyanúsnak találom, hogy a tök más dobozolás ellenére másik tápot küldtek, mintha szándékosan átvertek volna.
Új hozzászólás Aktív témák

- Milyen monitort vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Itt van Elon Musk chat alkalmazása, nem fogod elhinni, mi a neve
- alza vélemények - tapasztalatok
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Assetto Corsa Competizione
- Proxmox VE
- Számos VGA kihalhat a memóriapánik miatt
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Mesterséges intelligencia topik
- További aktív témák...
- ASUS TUF Gaming A15 Notebook! 7435HS / RTX 4060 / 16GB DDR5 / 1TB NVMe! BeszámítOK
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5500 / RX 6700XT 12GB / 16GB DDR4 / 1TB Nvme SSD
- Új 0km es garanciás asus zephyrus m16! Rtx 4080 / i9 / 32gb / 1tb / 240hz OLED MINI LED!
- új iPhone 17 Pro 512GB cosmic orange kozmosznarancs független Apple 1 év garancia
- új iPhone Air 256GB space black asztrofekete független Apple 1 év garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- MCDODO T03 fejhallgató
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro Max 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3756, 100% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3654, 100% Akksi
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i3 10105F 16GB DDR4 240GB SSD 1TB HDD GTX 1050Ti 4GB Zalman T4 ADATA 600W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest

Ált. uborkaszezonban szeretek vásárolni, gondoltam, január jó lesz, erre durván berogyasztották a Ft-ot (megint). Azt hittem, tovább már nem rohad, vagy legalább nem ilyen nagy mértékben. Ez volt a nagyobb bukta. A fizunk és a megtakarításaink 15%-kal kevesebbet érnek, de az infláció közel 0%.
De az eladás akkor is látszik. Ez persze a kereslet-kínálat törvénye, ezzel nincs mit tenni.
Azt viszont nem is fogom elhinni, hogy az ár éppen a megjelölésem és a megrendelésem között emelkedjen, majd hirtelen leessen. Tudod, ha A eseményt követi B esemény, nagy valószínűséggel A okozza B-t, itt pedig ez többszörösen előfordult. Hogy mindez automatikusan történik, abban egyetértek veled.
Jó is az IP cím meg a felhasználó bejelentkezése.
Pl. hogy teljesen mást írtál, mint ami a problémám volt. Sztem ez elég egyértelmű. De hagyjuk, nem akarom szétoffolni a topicot.
Biztosan peches vagyok.

