-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Játékos #22200 üzenetére
Leszedsz belőle egy újabb verziót, vagy kézzel szépen belenyúlsz a plugins.txt-be. Ezért utálom az NMM-et, mert hülye.
Az alapproblémára nem tudok megoldást, ott vannak a darabok egy asztalon, miután újra kiértél a föld alól egy addig megközelíthetetlen részre, a jelölő egyenesen rájuk mutat az asztal lapjára. uespwiki, küldetés, Bugs szekció.[ Szerkesztve ]
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
Játékos
addikt
válasz
genndy #22201 üzenetére
Köszönöm a törődést, de ez az egész úgy szar, ahogy van.
Többet kell .txt-ket szerkesztgetni, mint játszani.
A fegyverdarabokat megtaláltam, de ha úgy állítom be a betöltési sorrendet, ahogy a MorroHun-on van, akkor nem indul el a játék.
Ha nem úgy, akkor elindul, de sehogy sem tudok lelket szívni...Ha szeretet van az életünkben, az pótol ezernyi dolgot, ami hiányzik. Ha nincs szeretet, mindegy, mink van, sose lesz elég...
-
balint107
aktív tag
válasz
Játékos #22203 üzenetére
A sárkánylélekszívás szívást általában az Unoffical Skyrim Patch orvosolja, de csak akkor, ha a mod lista tetején van a második helyen. Amit a nexus mod manager előszeretettel nem engedélyez. Így a pluginsba kell mindig bepakolni a helyére. Most leszedtem az újabb nexus mod verziót, és most már a többi unoffical patchet is bekavarja. Nem, hogy kiküszöbölték volna ezt, még rosszabb lett mint volt.
Ezeket érdemes feltenni és a helyes sorrendet beállítani. Utána pedig írásvédetté tenni a pluginst és a loadordert.
Dragon Soul Absorb Fix-et nem próbáltam.
[ Szerkesztve ]
-
Freeman007
aktív tag
Sziasztok. Arra van valami ötletetek, hogy Heljarchen Hall-nál hiába kérem meg Gregort, nem rendezi be a házat. A pénzt levonja. Lakeview Manor a "főhadiszállás" ha ez számítana.
"A mai ember azon a pénzen, amellyel nem rendelkezik, megvesz egy sor olyan dolgot, amire nincs szüksége, hogy iriggyé tegyen vele olyan embereket, akiket nem szeret."
-
.mf
veterán
Volt-e esetleg másnak is ilyen bugja:
Friss karakter, 8-9 körül van. Kicsit célzottan tápoltam, Smithing feltolva 30-ra, hogy Elven szettet legyártsam, amivel 31-re is ugrott. Mielőtt a 30-ast elértem volna, még jól működött, natúrban a Leathert csak Fine-ig javította, miközben a Steelt már Superiorig.
Na de: hiába veszem fel a Forgemaster's Fingerst (+12% Smithing), mégse tudja Superiornél tovább javítani az Elvent, pedig 40-től már Exquisite kéne legyen.
Nem voltam biztos a dologban, hogy a 31-hez 12 pontot ad, vagy 12%-ot, utóbbi esetben még tényleg nincs meg a 40 (csak 34.72). Gondoltam gyorsan összeszedem az összetevőket egy Fortify Smithing potionhöz is (mert persze készen nem találtam). +18% potion, 31×1.12×1.18=40.96, már mindenképp mennie kéne (ha meg pontban lenne, akkor 31+12+18=61 már Flawless 57-től).
Erre továbbra is csak Superior
Kilépve, játékot újraindítva is.Régen biztos, hogy működött (huszon-szintű karin már Legendary Elven cucc volt), és azóta szerintem még csak a játékot /modokat sem frissítettem.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Köszi a választ.
Közben UESP-t töviről-hegyire átnézve kiderült, hogy működik az, csak az egyenlet sokkal nyakatekertebb.
Előbb kiszámolja az effektív skilll-szintet:
(base skill − 13.29)(1 + perk)(1 + Σenchantments)(1 + Σpotions) + 13.29
Majd
(effective skill + 38) × 3/103 eredményének egészrészét véve, 1 = Fine, 2 = Superior, 3 = Exquisite, stb.
(Nem, fogalmam sincs, miért 13.29, 38 és 103...)Tehát a 31 skill, megfelelő perk, 12% Forgemaster's Fingers, 18% potion csak 2.857, tehát nem éri el a 3-at, így csak Superior. Kovácsoltam még pár tárgyat 33 skillre, ezzel már 3.011, már épp Exquisite -- és ki is adta a páncélokat-fegyvereket.
Nosztalgikusabb a Skyrim, mint gondoltam. A MW és Obli alatt is papír-ceruzával követtem és terveztem a skill- és szintlépéseket, most meg a kovácsolást-craftolást kell számolni
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Mister_X
nagyúr
Üdv nép!
Nemrég felraktam újra a játékot és a változatosság kedvéért végre letoltam a fő küldetéssorozatok többségét (dragonborn, rebellion) és kicsit csalódott voltam. Elsődlegesen a lázadástól többet vártam, de csak annyiból állt, hogy spoiler elfoglaltunk pár erődöt, megostromoltuk Windhelmet és kivégeztem Ulfricot. /spoiler Ez nekem eléggé semmilyen volt, sajnos. A sárkányos küldetéssorozat legalább valamennyire érdekesre sikerült, de szintén rövidnek bizonyult, volt a tarsolyomban tíz sárkánylélek és jópár shout, de a végkifejlet hamar le lett zavarva, mégha a felemás íjász-bérgyilkos bosmeremmel izzasztó is lett az összecsapás Alduinnal.
Ezekkel kapcsolatban említett nekem ismerős pár modot, miszerint 1) megnöveli a random életet Skyrimban, azaz több útonálló, karaván meg vámpírhorda kerül terítékre tartományszerte, valamint random összecsapások is vannak imperial és stormcloak seregek között. 2) a sárkányost dobja meg, hogy több encounter lesz, a sárkányok pedig párosával is jöhetnek. Lassan indítok majd egy új karaktert, mert 32-es a mostani karakterem, a fejlődés nem egyszerű a sok kipucolt dungeon és viszonylagos béke miatt, így nem tudok perkeket aktiválni másodlagos ágakon, ami hasznos lenne (Speechcraft, Enchant, Light Armor, stb.) és íjászkodással meg lopakodással maximum a Dark Brotherhood és Thieves Guild szálakon érvényesülnék, de az meg nem illik a karakterem profiljába.
Ha kapnék 1-2 nexusmod linket a fenti modokra, azt megköszönném
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
woryz
senior tag
válasz
Mister_X #22209 üzenetére
High Level Enemies - magas szintű ellent tesz be
Skyrim Immersive Creatures - több féle fini monsták...
Deadly Dragons - szerintem erre a sárkányos modra gondoltál.Én ezeket használom.
Immersive Patrols
Ezt nem ismerem, de elvileg ez tesz bele több járőrt, csatározást a frakciók között.+ Legendary nehézség, sokat segít, hogy ne legyen annyira könnyű kipucolni minden dungeont.
-
Mister_X
nagyúr
Egyelőre Adepten tolom, most kezdett nehéz lenni, hogy belekezdtem a Dawnguard szálba és sok a vámpír meg egyéb nekromanták a dungeonökben - semmi varázsvédelmem nincs, sárkányokkal is ezért szívok, Solstheimben is sok mindent ezért kell sokadik próbálkozásra legyűrnöm, mert egy combosabb villámlás és kidőlök.
Immersive Patrols remélem az, amire gondolok, ha feldobná a hangulatot a forradalom alatt, örülnék.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Mister_X
nagyúr
Közben indítottam egy új karaktert, mivel az előző koncepciója nem tetszett. Egy mer, aki hátbaszúrja a Thalmort, de a birodalom oldalán állt ki a polgárháború során, nem mellesleg vérfarkas és oszlopos tagja a Drak Brotherhoodnak? Egy sárkánnyal alig bír el és a vadonban kénytelen menekülni kábé minden elől? Meh...
A bretonom jobban tetszik. Mind Morrowind, mind Oblivion során bretonom volt, nem is értem, hogy miért kezdtem. Jóféle mágus lesz, ha felnő.
Legendary nehézség eléggé megfogott, az hagyján, hogy egy fújás vagyok egy sárkánynak, ha kifogytam a manámból, de nem humanoid ellenfelekkel is meggyűlik a bajom. Hülye kardfogú hegyimacskák. Levettem master nehézségre és egy followert magam mellett tartok, továbbá conjuration lett a main skill, hárman már bátran kipucolunk bármit - kivéve dwemer romokat, ha még egy végtelenített, egy kaptafára épülő mer barlangvároson kell átverekednem magam, letörlöm az egészet. Sárkányokkal is pariban vagyok így, hogy warddal kivédem a sebzésüket és tudom őket elemüktől független büntetni.
Modokkal nem erőltettem meg magam, Immerse Patrols került fel, minden egyéb, ami SkyUI-t igényel, hanyagolom, mert nem jön be az utóbbi.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
woryz
senior tag
válasz
Mister_X #22212 üzenetére
Én a macskák ellen én illusion magic-et használok, azt az ágat mindenképp használd, nagyon fun.
Amikor az ellen kinyírja egymást, te meg jóízűen falatozol közben.
Személy szerint a Nord-ok jönnek (jönnének) be nekem, de sajnos legendary-n a nem annyira játszható (vagy csak én nem tudom) a harcos. - itt mondom, ha valakinek van valami jó tippje harcos (hibrid harcos) karakterre, azt szívesen meghallgatom. A lényeg, hogy ne kelljen hozzá kísérő.
Nézz körül a Nexuson, nagyon jó kis modok vannak még fönn...
+1 Ha conjurationt használsz, akkor én a More Summonables modot ajánlom még neked, mert az a pár idézhető lényecske szerintem sovány...
-
Mister_X
nagyúr
Na nem az a baj, hogy megtalál minden Sabre Cat, hanem hogy lesből támadnak (mondjuk érthető) és nem igazán osztottam eddig pontot életre. Most, hogy Arch-Mage vagyok és megvan a szuperköntös, majd osztok párat.
Az idézéssel nincs bajom, valahogy nem illik a lore-ba a more summonables mod - conjuration során Oblivionból "vetítem ki" a lényeket magam mellé, vagy holtakat támasztok fel. Most, hogy magam mellé varázsolok vámpírokat, teheneket, csirkéket, meg röpképtelen sárkányokat, nem nagyon vonz.
Na nem baj, haladok szépen a küldetésekkel, az alapjátékot nagyjából már kijátszottam több karakterrel, Dawnguard és Dragonborn content még nem volt meg.
Utána meg reménykedem, hogy a Fallout 4 után rövid időn belül itt lesz a következő számozott Elder Scrolls, amit elképzelni sem merek. Nem jelentették ki, hogy ez az utolsó, remélem nem is lesz, de nagyon nehéz lesz a Skyrimet megugorni.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Mister_X
nagyúr
Hülyék is lennének abbahagyni, de nagyon nehéz bármilyen folytatást is berakni a lore miatt. High Rock túl kicsi lenne (?), Skyrim és Cyrodiil volt a két legutolsó terület, Morrowind gyakorlatilag elpusztult (Vvarfandel), Elsweyr, Valenwood és Black Marsh eléggé egyhangú terep (Valenwood erdő erdő hátán, Elsweyr sivatagos, Black Marsh egy nagyra nőtt mocsár monszunéghajlattal), Summerset Isles altmer privilégium. Gyakorlatilag maradt High Rock és Hammerfell, előbbi is szerepelt már, utóbbi emlékeim szerint nem.
A másik, ami necces, a sztori. Mages Guild, Fighters Guild gyakorlatilag nem létezik, Dark Brotherhood ki lett irtva. Két világvégét is átvészeltünk, sárkányok már nem nagyon fognak szerepelni Tamrielben, Oblivionból már nem tudnak inváziót indítani Martin Septimnek köszönhetően. A Tribunal is megszűnt emlékeim szerint.
Lehetséges verziók között van, hogy az Aldmeri Dominiont közös erővel győzzük le. A másik, érdekesebb, hogy jöhetne újabb invázió Akavirról, esetleg oda kiszervezni az új részt.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
woryz
senior tag
válasz
Mister_X #22216 üzenetére
Az a baj, hogy én itt az 5-ik részben kapcsolódtam be sztoriba, ezt kicsit (nem is kicsit) sajnálok... De most már visszamenni a régebbi játékokra elég komoly visszalépés lenne, vizuálisan...
Remélem van még a tarsolyban valami, mondjuk az Akvari dolog az jó 5letnek tűník.
-
frem1790
tag
Én most kezdtem el játszani az Oblivion-nal (az előző rész) és hidd el sem látványban sem játékélményben nincs visszalépés. Már csak azért sem mert ha jól tudom a két játék alatt ugyanaz a motor fut. Bátran merem ajánlani, hogy próbáld ki! Sőt, ha ellátogatsz az Oblivion fórumába GypsFulvus2 fórumtársunk éppen ma ajánlott egy jól bevált grafikai javítócsomagot a Morrowind-hez is.
[ Szerkesztve ]
Valóság nincs, te nem létezel, az élet csak álom, ne ébredj fel - Udvari Zenemágus ( :L topic)
-
Mister_X
nagyúr
válasz
frem1790 #22219 üzenetére
Mondok jobbat, ugyan az a motor van mind a Morrowind, mind a Skyrim alatt. Egyébként Oblivion nem vészes látványban, ellenben nem szabad olyan epikusságot várni, mint a Skyrimtól. Skillrendszer is egész más, Morrowind meg pláne.
[ Szerkesztve ]
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
frem1790
tag
válasz
Mister_X #22220 üzenetére
Így van: más a skill rendszer, grafikailag viszont alig gyengébb (persze ízlések és pofonok) félóra játék után nekem abszolút nem tűnt már fel a picit másabb látvány. De az eltérések ellenére is sima volt az átmenet számomra a két játék között, hiába na, ugyanabban a műhelyben készültek.
Valóság nincs, te nem létezel, az élet csak álom, ne ébredj fel - Udvari Zenemágus ( :L topic)
-
Mister_X
nagyúr
válasz
hszilard666 #22222 üzenetére
Morrowindben 400, Oblivionban összesen 1600 (!) órám van, Skyrim konvergál a 100 felé, de már másképp állok magához a gaminghez, mint 6-7 évvel ezelőtt.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Mister_X
nagyúr
Konzolon játszottam, minden mentés mögött ott volt a játékidő. Az 1600 nem pontos szám, de felfele kerekítve annyi (és ha ezen múlik, akkor becsúsztatom a lemezt az egyik konzolba
), 19 karakterre emlékszem. Csak nálam. Mert volt idő, amikor 2007-8-ban a szomszéd haver PS3-án játszottunk. Olyanokat is sikerült kikísérletezni, mint tratós láthatatlanság, fizikai sérthetetlenség, sikerült átugranom Anvil falait, találtam egy kiskaput mágiagyártás közben (mindig az utolsó/legerősebb effekt fogja megadni az osztályt - azért az fun kategória, amikor a köntösös bige sétál az erdőben, majd egy bandita csapat érkeztén tol egy robbanást maga körül, magára idéz egy daedric setet fegyverestül, 100%-os fizikai védelemmel).
Emlékszem, hogy egyszer még ki is törölt a szomszéd haver egy mentést az első karakteremmel, ami addigra lett 42-es szintű.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
válasz
Mister_X #22230 üzenetére
Azért érdeklődtem, mert jó lenne tudni, mennyi időt is tettem bele a gámába az elmúlt 9 évben, de az tuti, hogy nem fogom zsebszámológéppel összeadogatni a save game időket.
Én mondjuk PC-n játszom, és csak 2011-ben, a Skyrim megjelenésekor regeltem be az Oblit Steam alá.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
frem1790
tag
Nézőpont kérdése, Én mindig célirányosan veszek játékot. Ha valami ígéretesnek tűnik akkor utánaolvasok fórumokban, tesztek, gameplay videók, stb. és ha hozza a szintet akkor felkerül a várólistára. Csak azért mert éppen akciós nem igazán veszek meg olyasmit amit egyébként nem néztem ki magamnak (időm se lenne mindent végigjátszani). Mondjuk vásárolni is bevásárlólistával járok: ami azon nincs rajta arra rá se nézek.Valóság nincs, te nem létezel, az élet csak álom, ne ébredj fel - Udvari Zenemágus ( :L topic)
-
Steames játékot nem csak Steamen lehet venni... pl. most is van Humble Store-ban Bethesda sale. Igaz hogy csak -40%-ot kapott, ennél volt már olcsóbb, de van.
Jorus: A játék maga nem logolja sehol, és ha nincs valami monitorozód (Xfire, Raptr, Steam) ami 2006 óta megy akkor nem fog menni. Nekem pl. 2007 óta megvannak, igaz azt már nem tudom betölteni mert anno valami szétmoddolt játék volt már, de a nevében ott az idő, most az a lényeg.
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
Freeman007
aktív tag
Sziasztok. Tel Mithryn közelében lévő marhanagy bolhának van valami szerepe - lehet valahova utazni vele - vagy csak a sziget misztikus voltát emeli jelenlétével? A közelében lévő csávóka már régebben elhalálozott egy helyi csatában.
"A mai ember azon a pénzen, amellyel nem rendelkezik, megvesz egy sor olyan dolgot, amire nincs szüksége, hogy iriggyé tegyen vele olyan embereket, akiket nem szeret."
-
válasz
Freeman007 #22236 üzenetére
Dusty a neve és egy Silt Strider, Morrowind alatt az ilyen lényekkel lehetett gyorsutazni. Dragonbornban nem csinál semmit, csak díszlet, de persze van mod, amivel "beindul".
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
#81999360
törölt tag
Sziasztok,
Újra elkezdeném a játékot, de lenne pár kérdésem előbb.
Legutóbbi végigjátszást elég sietve nyomtam, így röpke ~160 óra alatt sikerült a Storyt végigvinni, de rengeteg dolgot meg akartam még csinálni közben, pl. nem léptem be egy guildba sem, mellékküldetéseket sem nagyon csinálgattam. Lenne valami univerzális build, ami optimális lenne egy -közel- 100%-os végigjátszáshoz?
Dual wielddel próbálkoztam, de elég unalmas lett egy idő után, és ugye így Heavy Armor & Dual Wielddel, nem igen tudok Thieves Guild-ba belépni pl...Meg azért csak kellene valami magic is.
A másik kérdés, hogy van-e valami mod ami a grafikán nem változtat, csak a fényeken, árnyékokon és talán a színeken, hogy szebb legyen a játék. Semmi bajom nincs a grafikával ezért nem akarok semmi ultra HD packot felrakni.
-
Spet
addikt
válasz
#81999360 #22239 üzenetére
Bár már rég nem játszottam a játékkal, nincs képességekhez kötve a belépés a guildekbe (nem úgy mint Morrowind-ben vagy Oblivionban), csak egy questline-t kell elindítani.
Én ~90 óra alatt vittem végbe az alapjáték fő küldetéssorozatát egy dual-wield/marskman/stealth khajiit-al (morro óta csak ezzel a fajjal
). Szerintem nem érdemes keresni a "tökéletes" buildet, mert azt mindenki magának tapasztalja ki, hogy mi fekszik.
Eladó Seiko 7016-5000 Seiko Monaco
-
Mister_X
nagyúr
válasz
#81999360 #22239 üzenetére
Én most visszatértem a fő karakteremhez (bosmer), valahogy jobban elfog a feeling egy kis lopakodásra és az árnyékból való támadásra, mint nyílt terepes harcra vagy ész nélküli varázslásra. Vicces, hogy mire beléptem a Thieves Guildbe, már 70-es volt a Sneak skillem, Marksman meg 65
Most végigtolva az is és a Dark Brotherhood szál is. Elég durva, amikor 30-szoros sebzéssel vágom el valakinek a torkát. Mint Nightingale, "bármikor" (napi egyszer, de utazások miatt fel se tűnik) láthatatlan leszek, ez tetszik is, szinergia.
Amikor visszaüt mindez, amikor sárkányokkal kezdek harcolni. Most is itt köröz Dawnstar felett három, négyen nem bírunk el velük (Master nehézségi szint). Jah igen - én, Lydia, a lány DBH Associate és Odahviing.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Spet
addikt
válasz
#81999360 #22244 üzenetére
Ez is, mint a legtöbb dolog a játékostól függ, hogy mit választ
Én mondjuk mint lopakodós üzemmódban light armorral nem fogok egy kétkezes pallossal vagy baltával nekem eső heavy armor-ral felszerelt ellenfélnek neki esni. Előbb inkább kibélelem mint egy sündisznót
(kicsit off. Deus Ex-ben lehet igazán rágyakorolni a lopakodásra
)
Eladó Seiko 7016-5000 Seiko Monaco
-
.mf
veterán
válasz
#81999360 #22239 üzenetére
Kinek milyen játékstílus jön be...
Nálam a leggyakoribb:
- breton: a 25% magic resistance miatt
--- plusz Agent of Mara +15% resist magic
--- plusz Lord Stone +25%
----- szumma 65% magic resist csak karakter-választás + néhány hely felkeresése, skill vagy perk nélkül. Ehhez már csak 2x 10% Resist Magic perk kell Alterationből, hogy a 85%-os Resist Magic capet elérd
----- alternatíva alacsony-közepes szinteken: Spellbreaker, 50-nél alacsonyabb magic dmg-et kivéd
- lány: mert éljenek a modok
- light armor:
--- mert sokkal könnyebb, jobb sneakhez, gyorsabban futhatsz
--- több lootot cipelhetsz
----- persze, van perk, amivel a viselt armor súlytalan lesz -- de csak heavy 70-nél...
--- a páncél is maximálva van 80% dmg reductionnél, amit light armorral, sőt, a legkönnyebb elven szettel is el lehet érni, csak egy kis smithing skill (pl. 60 úgyis kell arcane-hez), pár enchanted tárgy (2x 12-15%-os lootból), meg potion (40% lootból) kell hozzáMeg még:
- sneak és marksman a küzdelem elindításához, utána destruction vagy one-handed
- lockpick, speech, two-handed, heavy armor, smithing heavy ágára nem szoktam perket pazarolniBár az igazat megvallva... ugyan 300 óra fölött járok Skyrimben (oké, ez itt pár emberhez képest eltörpül; de Morrowindben ennek többszörösét töltöttem
), de 30-40-es szintnél egyik karakterrel sem mentem tovább
valamiért mindig újat indítok egy idő után... tehát az igazán magas szintű varázslatokkal, enchantokkal, ellenfelekkel keveset találkoztam... Most is épp azon gondolkozom, hogy a legutóbbi, kb 18-20-as szintnél tartó karim helyett újat indítsak-e...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Mister_X
nagyúr
Apropó játékstílus, nem-Dunmer vámpír rendelkezik handycappel egy Blood Dragon ellen, Legendary nehézségen, napfelkeltekor, azt leszámítva, hogy röptében elég egy tűzcsóva, hogy elégesse?
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
.mf
veterán
válasz
Mister_X #22247 üzenetére
Attól függ, stage 4 vámpír?
Már bocsánat, Legendaryn mi nem?A múltkor emlegetett új karaktert közben elindítottam, hogy ezzel végig csak Legendaryn tolom, nem csak a szokásos Expert / Masteren.
Nos...
Még jó, hogy Cosnach egy üveg borért is bajtársunknak szegődik, mert Uthgerdet brawlban még egy tucat potionnel megtámogatva sem tudtam kiütni
Bár arra számítottam, hogy nagyobb kapott dmg miatt a light armor skillem fog aránytalanul gyorsan nőni az elején, ellenkezőleg, alig emelkedik, meg mivel akkorát sebez minden, ha csak lehet, kerülöm a sebződést. A one-handed viszont fénysebességgel emelkedik, miközben az ellenek alig sebződnek. Talán a normál-szintű sebződést / sebzést veszi alapul a skillhez, nem pedig a nehézség által növelt / csökkentettet?Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Mister_X
nagyúr
Én lassan ott tartok, hogy letörlöm az egészet a g*cibe és felrakom húsz moddal, majd előről kezdem
Egyrészről elég vakvágánynak érzem a főkarakteremet, annak ellenére, hogy mocsok OP humanoidok ellen (többségében), csak sajnos elúszott az egész olyan irányba, hogy sehogy se áll össze a karakter. Snake-et átnyomtam legendaryra, már hiányzik is a gurulás, plusz 60%-os item rásegítéssel és Nightingale felszereléssel is kiszúrnak. Meh.
Továbbá wood elf csaj karaktert az életben nem fogom senkivel sem összeházasítani.
A lényeg, hogy néztem pár videót, ami marha jó modokat mutattak be, mint például Winter is Coming, ahol szépen bundát terít mindenki magára, van amiben használódik a felszerelés, van amiben ennem, innom, aludnom kell. Amit most felraktam miért ne alapon, az a Helgen Reborn, nem is értem, higy ehhez hasonló küldetéssorozatok az eredetiben miért nem voltak.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
.mf
veterán
válasz
Mister_X #22249 üzenetére
De miért egy fő és harci skilled reseteled Legendarynek?
/ mondom én, aki még eggyel se csinálta; de szerintem a nem-harci, nem fő / ritkásan használtak, és könnyen emelhetőek lennének a legjobbak erre. Pl. alchemy, a korábban betakarított alapanyagokból, enchantolt cuccokkal az otthon nyugalmában szép gyorsan vissza lehet tolni pár drágább potion / poison kotyvasztásával. Ha nem vagy túl beszéd-központú karakter, speech, és eladod a lootolt cuccot. Ha már úgyis minden felszerelésed Legendary, akkor kisöpörsz pár bányát és smithing. Vagy alteration, és nyomsz a városban detect life-ot. Lockpicking, mert a Master lock is csak quicksave és türelem kérdése, nem skillfüggő, mint a korábbi epizódokban. stb.
/ Gondolom ezeket mind nagyon jól tudod, ezért sem értem, miért pont a sneaket resetelted....Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ukrajnai háború
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xbox tulajok OFF topicja
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Vodafone mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
- PlayStation 4/Slim/Pro konzolok teljes karbantartása, pasztázással Thermal Grizzly 1 órán belül!!
- XBOX360/One/One S/One X konzolok teljes karbantartása, pasztázással Thermal Grizzly 1 órán belül!
- XBOX Series S / X HDMI csatlakozó csere, 1 napos határidővel, 3 hónap garanciával, üzletben!!
- XBOX ONE S/X HDMI IC csere aznapi elkészüléssel, 3 hó garanciával, üzletben!
- PlayStation 5 / PlayStation 4 Fat/Slim/Pro HDMI IC / csatlakozó szerviz, garanciával, üzletből!