-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
nagyúr
válasz AMD Power #5121 üzenetére
az a baj, hogy az 1.0asnak is uez a baja (1KRFE)
és ezen nem segít, hogy cserélted benne időben/rendesen az olajat...Ehez képest a régi 1szefe/2szfe meg "mindent kibír"
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz AMD Power #5129 üzenetére
Amiről gyakorlatban tudom, hogy érintett az az 1KR-FE és az 1NR-FE.
De olvasásra ezen felül is jópár Toyota motor érintett. ZR, ZZ... ZZt linkelem mert ott jó a leírás az olajfogyasztás okáról. [link]
és akkor most csak az olajfogyasztásról beszéltünk...
Az tuti, hogy bajba leszek ha egyszer majd le kell cserélnem a 2SZ-FEs yarist.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
Én bármi komplexnél márkaszervízbe hordom és pont az ellenkező a tapasztalatom. Mindent rendesen megcsináltak. Jah igen került 70 helyett 120ba. De nincs szerszámom emelőm, bakom kuplungcseréhez és ha én csinálom nem 2h hanem 5h. Nem mellesleg lehet elb*ok vmit.
Eközben átlag 99%nak az olajcsere is necces, nemhogy féltengely. Nem olvasnak manualt, nincs nyomatékkulcsuk és aknájuk. Nálam is ott a féltengely probléma megnéztem youtuben, elolvastam manualt de nincs hol alámászni... majd kitalálom mi legyen. Majd ha hazamegyek ahol van egy jó kis vízelvezető árok ha nem lesz eső megnézem. Ahogy olajcserénél is szoktam.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
ez hülyeség.
Mi történt, hogy ez kialakult? Cseréltél valamit vagy egyszer csak így volt. sima izzót cseréltél ledesre vagy bármi változás történt?
Ha izzó bent van foglalatban úgy mit mér a multiméter?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Retekegér #5193 üzenetére
Ahol én eddig jártam MOon szakszervízbe 5W30, 5W40et raknak.
Legutoljára 2SZ-FEnél szakszervíz olajcsere, mondtam nekik 0W20. Mondták nem 5W30. Nem hitték el az van szervízkönyvben, kifotoztam elküldtem nekik rákérdeztem nem foglalkoznak vele.Nem csak 1NR-FE érintett. pl 1KR-FE is.
A probléma 0W20al is jelentkezik, csak késöbb. Notorikus 5000mérföldes olajcsereperiód se segít.
Szóval szar szériák vannak a piacon.
Toyota meg hülyének nézi a vásárlóit evvel a 0W20as reagálással. Főleg, hogy szakszervízek rákérdezésre se azt rakják autókba ami az előírás.
más: Külön izgi, hogy az elöző 1.3ast (2SZ-FE) nem érintette az kb a világból kiment, miközben nyomatékosabb volt és nem fogyasztott rosszabbul.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
Amilyen felhasználást írsz ott max 5l kéne ennie. Kis gyakorlás pulse&glide...al meg max 4.5et. Amiket írsz annál az én yarisom (2sz-fe) kevesebet eszik úgy, hogy van benne pálya 130 ahol eléggé eszik.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
hibrid hegyes környezetben.
lefele:
Nem megy motor. Be se kapcsol. Ha véletlen vhol gyorsítani kéne azt akubol kell megoldani. Nem probléma.
Nincs alapjárat = nincs fogyasztás.
fékezni kell = visszatáplálsz.felfele kb atkinson miatt fogyaszt kevesebbet. 70km/h max átlagsebesség miatt nem ugrik fogyi légellenállás miatt.
Ilyen hegyes környezetben Pécs Magyarürögi út Remeterét Orfű, lefele motor leállítva, gumik 2.8ra fújva kb 0t fékezve "simán" be lehet vinni egy nem hibrid yarist is 3.5l/100km környékére.
Természetesen a leállított motort nem ajánlom senkinek ha vki fékez ami ugye hiba és bűn, mert sima yarison nincs visszatáplálás kb 3-4*teljes fékezés után nincs fékrásegítés ami azért izmossá teszi fékezést.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
Ez tuti nem kor, vmi oka van.
OBDt dugj rá hátha kijön vmi, tetőcsomagtartó gondolom nincs, olaj 0W30, 0W20 nem vagyok biztos ajánlott e, guminyomás ellenörzés.... de ~0l/100km az sok. Meg figyelj a lábadra... elöbb utobb rájössz.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
Most az egyterű/SUVok szimpik
Egyterű: Suzuki SX4. A 140es turbó vszeg pont nem fér bele de avval venném az nagyon megy. (Ha vmiért Suzuki/turbo kihuzva akkor pl IX20/Venga de dizájnra a Captur is bejön és bőven befér 4.5be)
SUV: Suzuki Vitara 1.6os nagyon kellemes szivóval.
...
De ha kombi akkor pl Suzuki Rapid Kombi. Manual klímával tippre 3.7ért elhozható 1.0TSIvel. (Elvileg ennek már nincs lánc nyügje.)4.5be újonnan is sok minden befér. Akció/alkuval szinte minden. És ott 0 kockázatod van.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
BTs OBD ből van vmi preferencia? Hibakód kiolvasás ilyesmi...
Van annyi fajta, hogy na. Ezek közül hasznél vki vmelyiket? [link]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
2008 elötti yarison, MAF szenzor légszürőház alatt van?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
MAF szenzort mivel szokás tisztítani? Azt látom van direkte MAF szenzor tisztító csak 4000ért...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
Dare2Live
nagyúr
ebben fékfolyadék is van 1év assistance is jár és olcsobb.
Motorolaj és olajszűrő csere, levegőszűrő csere, pollenszűrő csere, fékfolyadék csere, karbantartási munkadíj
+ 1ÉV INGYENES EUROPE ASSISTANCE*
5W30 olajjal
46 200 Ft
0W20 olajjal
52 900 Ftmás: MAFot mivel tisztítsak? tisztaszesz jó, vagy vegyek MAF tisztítót 4.000Ftért?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz pècsimunkás #5505 üzenetére
olajszürőt minden olajcserénél cserélni kell. 3000Ft ha gyárit veszel. 1000Ft ha utángyártottat. Nem tétel.
légszürő az meg ugye levegőminőség függő. Poros/kormos városban minden alkalommal ajánlott de ez látszik is rajta. Amúgy minden 2. olajcserénél. 1500-3000Ft/db
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
Hozzáférni gondolom Aurisnál is problémás. De ha könnyen sikerül írd le hogy sikerült, mi alapján csináltad.
Én kikapcsolás után előjövő erős mocsárszag miatt ezt csináltam meg 2* [link] és eltünt a mocsárszag. Szétbarmolni nem akartam az ránésére 10h meló lett volna...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
2*1500Ftért vettem Tescoban kettő autó légkondi tisztitó sprayt. cső is jár hozzá. kb a video alapján csináltam meg 2* 1héten belűl. Teljesen eltünt a szag.
Félreértés ne essék az lenne a legjobb ha az ember könnyen hozzá tudna férni és fizikailag meg tudná tisztítani. De annyi időm nincs.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
-
Dare2Live
nagyúr
válasz pècsimunkás #5589 üzenetére
Suzuki rendszeres kb annyira jó mint Toyotaé. Semennyire. De ott müködik az Androdi és onnan hibátlan az egész.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz zolee3000 #5811 üzenetére
használt nem játszik?
2sz-fe 4 henger, láncos, szivó, keveset eszik, nincs gyürű problémája, igazi toyota örökélet +1nap konstrukció. 2008ig ment pl yarisban. Utódja az 1.33 na az kerülendő pár kilométerekre és tök8 milyen olajat és mennyit cserélsz benne.
ha muszáj az új még Kia/Hyundainál van az 1.4/1.6os szivó (pontosan MPI). Már csak IX20/Vengaba de az tipikusan jó autó városra, nagyobb is. Mondjuk 6helyett be fog dobni 7.5-8.0at.
Más hirtelen nem jut eszembe ami új és tuti bírja a rövid távokat. Pedig mennyire kellemes egy 1.4-1.5ös turbo...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz zolee3000 #5827 üzenetére
Hosszú utakat bármi új bírja. A probléma a DI meg a rövid távok.
Nincs nagyon miből válogatni. B kiesik, új kell. Az IX20/Vengat én azért megnézném. Az 1.6 rosszabbul megy mint egy turbos és többet is eszik, de port injectoros bírja a várost, sok garancia. De fulextraban se megy 5.5fölé az ára szóval lehet az is kiesik.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz zolee3000 #5854 üzenetére
Szerintem egy IX20/Venga lábtérben, fejtérben akkora vagy nagyobb mint egy Auris, csomagtartóban meg nagyobb. Meg tologatni is tudsz és ha mindent beXelsz kivéve elektromosan nyitható panorámatetőt befér 5.5 alá. Alkuval talán az elektromosan nyitható panorámatetővel is. És akkor mindent beXeltél. És vszeg rövidebb ami áldás városban.
[link]Mondjuk én inkább lehet egy SX4re szavaznék az 1.4 turboval. Az is extrázva 1.4el bőven megáll 5.5 alatt és az 1.4es turbot azért nagy élmény vezetni. És abba tudtommal még nincs részecskeszürő. [link]
De egy Ford C-Max Titanium is befér 5.5 alá az meg már elég fulos és 470+literes alapból a csomagtartója, nem 360 mint egy Aurisé. És a toloajtó gyerek mellett áldás.
De annyira nem vagyok tisztába a piaccal körbe kell nézni.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz zolee3000 #5858 üzenetére
Fordnál (is) hogy mi a listaár meg, hogy mennyiért adják oda erősen különbözik.
Ha nem jön be az egyterű kialakítás mért nézed a C-Maxot?
Minden tisztán DI motor főleg városi pár kmes használatban kokszosodik az egyik elöbb a másik késöbb de mind. A Toyotak is.
Tényleg szivás a kokszosodás DInél, de ha 80-100-130.000kmnél meg kell csináltatni na bumm. Ez a 50.000Fts költség ír felűl mindent? A szereted/jó vezetnit is? A toyota lehuzó gyürű mizéria ami tök x, hogy javítva van e vagy sem és simán dobhat 400.000Fts költséget az nem probléma?
...don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
Toyota olaj japánban eneos. Itt meg épp ki adja nekik a legolcsobban.
anno amikor én erre a váltóólaj élettartamra rákérdeztem azt mondták, hogy ha nem cserélek manual 400.000kmet elmegy, ha cserélem olyan 100.000km elött akkor végtelent... 180.000kmnél nem vagyok 100%ig biztos segíteni fog vagy rontani.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
Dare2Live
nagyúr
válasz psycroptic #5988 üzenetére
Én se de ez sok dologtól lehet.
3éves kocsi még gariban én tuti tolnám... de azzal se megy semmire mert akkor tuti pont nem fogja csinálni, tárolóban 90% nem lesz semmi.
más: találtam egy leírást mit kellc sinálni ha 1-2szfe 510-52as alapjáratánál rázna. Melegebb lesz nekiesek. [link]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz kalapacsolok #5992 üzenetére
"soha nem cserélték és elfogyott"
wut? 2008óta nem cseréltek benne olajat?
sztem elég nehéz megpadkázni a teknőt, meg azt nem tudom mért kérdezed rohadtul látszik ha padkázás miatt lukas az tuti.
Nem véletlenül 1.33as motor van benne?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
yaris 1.3
20perc + 3l eneos 0w-20. 7500Ft + Gyári olajszürő 3200Ft (ez drága de muszáj)
Az érzés, hogy megcsináltam: Megfizethetetlen.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
Úgy csinálom, hogy bemegyek a Toyotahoz és azt mondom kérek olajszürőt 1.3as yarishoz.
Elsőre hülyén néz rám, aztán nem mond semmit de elkéri forgalmit, aztán hátramegy visszajön és lerakja asztalra. Én pénztárnál fizetek oszt annyi.gyári levegöszűrő az szar (nem méretpontos röhely) és durván drága így azt máshol veszem. Olcsobban jobbat.
Pollenszürőből uaz (sztem uaz a beszállító) kevesebb mint feleannyi máshol. De pollenszürőnek kövnek lehet, hogy szenes hepast veszek. Na az még nem gyáriból is drága.szerk: aztán ha nincs akna akkor kerersek egy vájatot, árkot és hajrá. A használt olajat MOL kutaknál szoktam leadni.
szerk2: 11-12.000kmenként csinálom. Anyagilag nem tétel ellenben állítólag ez kell, hogy "örökélet" legyen a 2SZ-Fe.
imo: CVTnél pedig 50.000kmenkétn olajat is cserélném. manualnal elég egyszer 60-80.000km közt aztán 150.000kmenként. Persze 0 olajcserével is elmegy 300.000+kmet, ennyi olajcserével csak azt érem el, hogy "örökélet+1nap" aminek lássuk be semmi értelme ha évi 15-20.000kmet mész.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
"Amúgy azóta ezt keresem a neten, hogy hátha írnak róla valamit"
meg googliztam:
"I was fortunate enough to have my Prime prior to winter last year, so I was able to capture a few drives as the temperature dropped to share with those curious this year.
The electric heating in Prime is provided by a vapor-injected heat-pump. That's the most efficient means of cabin warming currently available for electric-only driving. It operates in temperatures down to 15 F degrees. In conditions colder, the engine joins in to help provide warmth.
So, for most of the winter even here in Minnesota, I get to enjoy EV mode. Of course, when the engine does start, it eventually shuts back off to circulate hot coolant as you drive with only electricity. (Watch that data shown in the second and third videos, indicated by the 2 aftermarket gauges displayed on the right.)"
btw 15F az ~-10C
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
Hyundai Kona Comfort 1.6 T-GDI 6.7misi
Hyundai EV Start 9.2misi (támpogatással)
2.5misi a difi a két autó közt.
Benzines eszik 7l*390=2700Ft/100km
elektromost otthon tankolva 600Ft/100km2100Ft/100kma difi. 110.000km alatt hozza be az árát az elektromos.
Persze ott vannak a HAk. Egy 1.6 T-GDI soha nem fog úgy gyorsulni mint egy EV, de viszont akárhol tudod tankolni. Aki hosszú távra használná még mindig csak a Tesla megoldás a 120 nemsokára 250KWos superchargerreivel. A plug in tök jó, de az új prius olyan ronda lett... tudom szubjektív.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
Én több utángyárott szürőt is kipróbáltam de ha állt egy 8-10ht az autó az indításnál mindig +1sec volt mire elment a hidegindítás hangja. Állítólag van vmi szelep ami nem engedi lefolyni az olajat és az általam próbált utángyártottban az lehetett a probléma. Azóta kifizetem a gyáriért fogam szivva a ~3.000Ftt.
0w-20 viszont Toyotaból annyiba kerül, hogy eszembe nem jutna. Főleg, hogy ugye Toyota nem gyárt olajat...
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz titetoyz #6393 üzenetére
átlag 8 [link]
így a 6.2-6.8 elég jó. 1.6 110le reális.
amúgy pár gondolat:
-gyujtógyertya ha cserés akkor cserés. Sztem evvel mérhetőt nem lehet fogni. Ha szar a gyujtás akkor más a szitu de akkor nem járnál 6.2-6.3al el.-ha nem eszi én tuti 0W30/5W30 al használnám (lehet bírja 0W20at is de utána kéne menni, meg mennyire kopott motor) evvel foghatsz 1-2dlt.
-legvékonyabb ajánlott energysaver gumi. Én Michelin energysavert javaslom mert 90.000kmet elmegy. Máshol nekem ez ~fele. Evvel is fogsz ~2dlt. Ha fanatikus vagy felmehetsz ajánlott nyomás maximumára (gyári ajánlás +10%)
-átnézni van e benne fölös súly... ha van kidobni. Sérülés ami légellenáláson dob...
-megtanulni vezetni. ha fanatikus vagy dombosabb az út esetleg kill switch, pulse and glide...
-gázt nem tudom bírja e ez a motor. Sztem vszeg nem de lehet.
Késöbbiekben meg gondolkodj el azon, hogy beköltözöl Szfvárra. Benzin pénzből kijön egy szoba. Rakás időt is nyersz. De ez a te tudod.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz titetoyz #6408 üzenetére
akkor már levegöszűrőt (és persze olajszürőt) is cserélj.
pulse and glide amíg nincs kill switch. dombra felfele megy motor, gyorsulsz. lefele ha legalább 1 perc gurulás akkor kikapcs. Ha nincs domb... én nem szórakoznék vele.
Nem ajánlom mert nem tehetem. Uis veszélyes pl fékrásegítő jellemzően 2-3 teljes fékezést tud.... utána pedig bele kell állni... nem számítasz rá = baleset. Ilyen fanatikusok szokták csinálni.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Csabroncka #6472 üzenetére
vhogy kényesség tekintetében egyre rosszabb a helyzet...
pl aygo 4 majd 2évente hütőfolyadék csere.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
"ez mindenre érvényes. régen a 100-as skodánknak 5 liter motorolaj volt a cserénél a szükség."
az a baj pont a példád mont neked ellent. Régi Skodaknal 10.000kmenként volt előírva a csere. (Ahogy amúgy lada... ban is). Bár Skoda 100nál lehet 7.500kmenként kellett cserélni azt az 5liter.
Az 1sz-fe, 2sz-fe meg 3-3.2l olaj csere 15.000kmenként. Akkor 3-3.2l ha jól kifolyatod. És ez a két motor ha 15.000kmenként cserélsz benne olajat 600-800.000+kmeket elgurulnak megbontás nélkül. Egyes új toyota motorok meg örülnek ha 100.000km után nem eszik az olajat, 200.000km után meg nem lesznek totálkár/cserések... Tipikus pda az 1NR-FE, meg az 1KR-FE.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
12év az átrozsdásodás.
"Átrozsdásodási garancia
A garancia a karosszéria 12 éven belüli átrozsdásodására (amikor a karosszéria belülről kifelé átlyukad) vonatkozik a megtett kilométerek számától függetlenül, amennyiben ez anyaghibára vagy gyártási hiányosságokra vezethető vissza"A másik a felületi korrozió:
Felületi korrózió és bármely fényezett fém karosszériaelemen fellépő fényezési problémák esetén, amennyiben ezek anyaghibára, gyártási hiányosságra vezethetők vissza, a Toyota 3 év garanciát vállal, függetlenül a megtett kilométerek számátóldon't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
tényleg csinálj egy nagy adag képet... minden rozsdás helyről.
Ha sokáig meg akarod tartani akkor meg a tipikus rozsda pontokat mindentől függetlenül érdemes lekezelni. pl küszöbre veszel 2 flakon pl Dinitrol 1000et aztán kiöntöd vele.
szerk: meg ha benzines és 0w-20van gépkönyben és max lehetként az 5W-30 akkor szigorúan 0w-20, max 12.000km/1évenként. Evvel lehet elkerülhető az olajfogyi probléma, ha Versoban is esetleg problémás az olajfurat/lehuzo...
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Új hozzászólás Aktív témák
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Einhell BT-CD 14.4 + BT-SD 3.6 akkumulátoros fúró-csavarozó készlet
- 1 db Megkímélt Barum Bravuris 3HM 195/45 R16 80V
- Új!Visszapillantó tükörbe épitett Kamera és tolatókamera 9 990 Ft
- Új!Automata szenzoros telefontartó és vezeték nélküli autós töltő
- Hibás, de potenciálisan javítható Roborock S5 Max eladó!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest