-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Gombinyó #8577 üzenetére
Esetleg bluetooth-on hallgatsz zenét?
Én a falnak megyek attól, hogy a Spotifyról lejátszva nem frissülnek a lejátszott szám adatai (az elsőt áthúzza, de utána akárhány számot is kezd el, a művész, szám címe és az album ugyanaz marad (a szám hosszát legalább kiírja). De lehet, hogy ez a Spoti hülyesége...Illetve ami még idegesít egy kicsit, hogy a vezető előtt az jobb oldali ablaktörlő végállásánál ott marad egy nedves csík, amiből koszcsík lesz. Akárhogy tisztogatom az ablaktörlők gumiját...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Ha pedig már. [Toyota Corolla E210 Hibrid Tannisteszt].
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Gombinyó #8582 üzenetére
Köszi!
Mondjuk visszatérve a fogyasztásra, akkor úgy tűnik, ebben tényleg jobb az 1.2T. Még ha dedikáltan autópályán megyek, akkor se volt 6 literes fogyasztásom soha az 1.6 szívóval. 6,2 volt a legjobb, de az ilyen 110km/h-ás csordogálás volt. Inkább 6,5 liter körül a reális autópályán. A várossal együtt meg 7.7 liter...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Keress vissza a topicban, sokszor volt már szó róla, a motorkód 1ZR. 2007-től kezdve az Auris / Corolla és egy időben az Avensis alap motorja volt, ma már csak az EU piacos szedánba rakják. Alapból megbízható és tartós motor, de nagyon fontos, hogy 0W-20 olajjal etessék és betartsák az olajcsere-periódusokat. Én ezért választottam alapvetően (hozzátéve, hogy igazából az 1980-as, '90-es évekbéli 1.6-os 4A-FE motor nagy rajongója voltam-vagyok).
Megy jól? KRESZ szabályok betartása szinten megy, mondjuk ahhoz pörgetni kell, kb. 3500 felett kezdődik igazán a húzás, onnantól a hangja is megjön. De a fogyasztása is ugrik.
Megbízható? Igen, ha az olajcserét betartják és jó fajta olajjal etetik.
Láncos? Igen.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Egy Szfvár méretű városban az az életszerű, hogy beindítom hidegen, megyek pár km-t, majd délután ugyanez. Ha az új Corolla úgy fogyaszt, mint az Auris, akkor erh75 nagyon nem lenne boldog tankoláskor.
Leírjuk a tapasztalatainkat, aztán erh75 ebből leszűrheti, neki mennyire felel meg adott esetben a jármű. Azt is leírta, hogy évi 15-20 ezer km-t menne. Na most ez nem a napi 2x 5 km városban ingázás esete. Szerintem.
Budán lakom, hidegen indulva, hajnalban, mire legurulok a Dunáig kb 3,5 km-t, 13 l körül szokott kiírni. Jellemzően egy Bp környéki városba járok nap mint nap, ezzel a használattal, dugóelkerülő módon (korán megyek, későn jövök), óvatos pedálkezeléssel csak nyáron sikerült felülről közelíteni a 8 l-t. Ha felmegyek (hidegen indítva) a Szabadság hegyre (kb 5 km), 18 l-t szokott kiírni, ami nem lenne baj, ha lefelé nullát fogyasztana, de akkor is 5-6 l-t jelez ki. Sieléskor reggelente a völgyből a hegyre 24 l. Szerintem ezek az értékek semmilyen üzemállapotban nem fogadhatók el.
Megnyugtatlak, ez egy turbós motornál is hasonló értékeket adna, csak ott még extra tényező, hogy mennyire tesz jót a turbós motornak a rövid hideg út (nem annyira).
BTW ilyen rövid utaknál én az 1ZR esetében sűrűbbre venném az olajcserét (~10e km-re, a gyári 15e km helyett), mert érzékeny a motor erre.
Autópályán tényleges 145 körül nekem legalább 9 l-t fogyaszt, úgy saccolom, hogy 20-szal alacsonyabb sebességnél beéri másfél l-rel kevesebbel.
Nekem most decemberben vásárolt E210 szedánom van (csak ezt szerelik már 1ZR-FE-vel), téli gumival így ilyen 6,8-7,2 között fogyaszt GPS 130km/h körüli sebességnél (indikált 135km/h).
Tapasztalatom szerint van olyan felhasználás, amire optimalizálva van ez a motor. 1500 - 2000 környékén, lehetőleg sík terepen, kerülve a gyorsításokat (tehát kis forgalmú országút). Így akár 6 l alatti fogyasztást is el lehet érni.
Őőőő... Ha neked 6 liter alatti fogyasztás a cél, akkor általános használatnál hibridre, autópályán pedig kis turbós motorra van szükséged. Az 1.6 szívót akkor választja az ember, ha megbízható és korrekt motort szeretne. Ezzel az én átlagos, napi 70-90km-es ingázásom a már említett cirka 70-30 arányban autópálya és város szinten 7,7 -7,8 literes átlagot hoz. Ami teljesen vállalható egy szívó benzinestől.
Hogy melyik éri meg, az pedig innentől pénzügyi illetve nézőpontbéli kérdés. Én azért nem vettem hibridet, mert az én felhasználási profilommal kb. 2 litert spórolnék 100km-en. Hogy a manuális 1.6 és a 122LE hibrid közötti (akkor) 1,2 milliós felár megtérüljön 100 000 km alatt, 600 forintos átlagos benzinár kellene. Ha CVT váltósban gondolkodik az ember, akkor is cirka 700 000 forintot kellene behoznia, ami 2 literes különbségnél, 100 000 km esetén 350 forintnál térülne meg. Ez esetben még nincs számolva az infláció illetve ha lízingben gondolkodik az ember, akkor a felár THM-je.
Esetemben a nézőpont is adott - én most minimum 5, de inkább 10 évre vettem autót. Megbízhatóságot kerestem. A 8NR-FTS (1.2T) motor esetén nincs még olyan hosszú távú tapasztalat, mint az 1ZR esetében, és én kicsit fázom a turbós motoroktól. Szóval én ezért is választottam az 1.6 szívót. Mivel erh75 is a motor tartóssága felől érdeklődött, én azt feltételezem, hogy ő is hasonlóan hosszú távban gondolkodik...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Egen, általában mindenhol hibrid van tesztautónak, mert azt próbálják eladni, illetve azt is keresik inkább.
A saját javaslatom:
Ha sok a város (legalább 30-40%), és 100 000 km vagy afeletti használatban gondolkodsz, akkor egyértelműen hibrid. Városba az automata váltó előnye is megvan, mert értelemszerűen kényelmesebb. Persze financiális szinten is számolni kell a felárral - tehát akkor válaszd ezt, ha belefér biztosan anyagilag...Ha változó a felhasználás, és autópályázol is, akkor a manuális váltó az előző hsz.-ben levezetettek szerint életképes alternatíva lehet. Plusz tényező, ha lízingben gondolkozol, hiszen jelenleg 1,1 milliós árkülönbség van a Comfort felszereltségi szint esetén, ez a 7-10%-os THM mellett, inflációval is számolva nagyjából 1,3-1,4 milliós valós árkülönbség. Ez reálisan nem térül meg hibrid esetén ilyen környezetben, míg városi felhasználásnál már megtérülhet akár 3 év alatt is.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
A jelenlegi magyar Toyota árlistában 1.1 millió forint az 1.2T ill. az 1.6 árelőnye a 122 lóerős hibridhez képest. Kétlem, hogy az 1.2T és az 1.6 amúgy egy árban lenne, ha lehetne egy kaszniban kapni, de ugye a Toyota továbbra is fenntartja a szedán külön kezelését ilyen téren.
Ha automata váltós autóban gondolkodik az ember, az árelőny már csak 600 000 forint.
Szóval especiel a megtérül dolog átlagos felhasználás esetén már megvan manuális váltó esetén is, amennyiben az átlagos felhasználás mondjuk harmadában várost jelent. Automata váltó esetén pedig nagyjából a full autópálya / főút használat az, ahol a hibrid nem térül meg 100 000 km -en belül.
Mint említettem, ezt még némileg megbolondítja az, ha lízingben gondolkodik a vásárló.
Ezzel együtt igen, aki megteheti, és átlagos felhasználó (tehát nem csak autópályán használja az autót), annak a már most csak a hibrid...[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Az 1.2T nem a Suzukitól van, 8NR-FTS a jelölése, a Toyota NR családjába tartozik.
Ami az árakat illeti, nem tudom mennyire irreális az 1,1 milliós felár, szvsz annyira nem elszállt, hiszen nincs máshol se olcsóbban hasonló képességű hibrid. Sajnos az aksik, konverterek biza ilyen drága jószágok.
A normáknál azért vigyázz, mert ugye kibulizták az autógyártók, hogy a nehezebb autóknak magasabb az engedélyezett károsanyag-kibocsátása, szóval emiatt "környezetbarát" és zöld rendszámos egy 400 lóerős Porsche Panamera, míg egy Corolla hibrid nem az...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Gombinyó #8660 üzenetére
Nem csak, bármelyik Toyotába beépíthetik, amelyhez megcsinálták.
A védelem lényege, hogy a Toyota fedélzeti rendszerének biztonsági ECU-ját viszonylag gyorsan ki lehet cserélni, és egy "sajátra" kicserélve simán el lehet indítani az autót egy kulcsfésűvel (álkulcs modern kiadásban). Ez minden Toyota esetében így van sajnos. [Totalcar cikk egy ilyen esetről]
A Kit-In lényege, hogy a könnyen és gyorsan kicserélhető helyett nehezen és körülményesen kicserélhető lesz az adott ECU, így már nem lehet annyira gyorsan végrehajtani a lopást.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz zoltan.bagi #8666 üzenetére
Szerinted a tolvajok nem tudnak róla? Ez kb. közismert tény, aki picit is utánanézett.
Ezért írt róla a Totalcar is.Mert a tulajok sokszor sajnos nincsenek tisztában a veszéllyel. Szóval a felvilágosítás nekik szól...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz molnarpeter #8697 üzenetére
Tudtommal a Toyota is rámondja pl a Hiluxra a 2 év/30 ezret,
Idén lesz édesapám Hiluxa 4 éves, ott határozottan 1 év / 15 000 km van előírva.
A témához: én is nagyon gondolkodtam rajta, most vagyok 5500km-nél, de a Toyota Mayernél határozottan azt mondják, hogy felesleges (1ZR motor ugye). Azt mondják, hogy oké, hogy egy nagy tűrésű olasz motornál (gondolom a Fiatra gondoltak) ez jó dolog, de a Toyotánál nagyon precízen ki van számolva minden, itt nincs olyan, hogy fémreszelék marad esetleg valahol, amit "kimoshat" az olaj. Szóval hajlok arra, hogy 1 év / 15e km-nél fogom csak elvinni.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Gratula a kocsihoz!
A fejtér sajnos kevés (én 196cm vagyok, és úgy hátra van döntve az ülés, hogy a B oszlopnál van a fejem). Ilyen szempontból egy Golf például sokkal nagyvonalúbb...
Neked kulcs nélküli indítás van gondolom, a "sima" bicskakulcs ha nem is igényes, de nem rosszabb, mint egy hasonló kategóriás autóé.
A vezetéstechnikai dologból ami nekem ilyen árszinten már kicsit prosztó, hogy nem dinamikusak a tolatóradar képén látható segédvonalak. Egy Kia / Hyundai esetében is tolatáskor a kormány állásának megfelelően mutatja, hogy merre fog a kocsi kanyarodni, itt ugye fixek a segédvonalak...
Az Apple Car / Android Auto nagyon hiányzik nekem, majd rátelefonálok a szervízre, hogy mikor jön a szoftverfrissítés...
Ami még zavaró nekem, hogy az ablaktörlő a vezető előtt nyomot hagy, nem törli le sokszor tökéletesen...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
@Gaben92: Nope. Azt hiszem a Camry-é már dinamikus illetve több opció van, de a Corollában statikus segédvonalak vannak csak.
@No.01: Nálunk is dual-ban megy a klíma, mert én 23°C-on használom, a párom az asztmája miatt viszont 20-21°C-ra visszavesszi. A párom panaszkodni nem panaszkodott, de azt én is észrevettem, hogy hol melegebb van, hogy hűvösebb van egy kicsit. Nem vészes, de tény, hogy még az Mk5-ös Golfban is stabilabb volt a hőérzet. Persze mindez a decembertől való használat tapasztalata.
Ugyanakkor megjegyzem, hogy ha te a Hibridet próbáltad, akkor ott több mókolás van. A kézikönyv szerint a hibrideknél van külön "energiatakarékos" mód, ami alapból be van kapcsolva. Nem részletezi, de fórumhozzászólások alapján az jött le nekem, hogy ez sűrűn belső keringtetésre kapcsol...
@makszi: Idézem a kézikönyv 250. oldalán olvashatókat: Ez a rendszer lehetővé teszi, hogy a fényszórókat kikapcsolt motorindító gomb mellett még 30 másodpercre bekapcsolja. Húzza maga felé a kart és engedje el a fényszórókapcsoló AUTO helyzete mellett, miután a motorindító gombot kikapcsolta.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
- Erezheto-e hosszabb tavon a kulonbseg a 2 oldal kozott?
Nálam igen.
- Egyik vagy masik oldalt vagy ha nem a dual mod aktiv akkoris mukodik-e ugy a klima vagy/es a futes, h ne kelljen allitgatni?
Ahogy korábban írtam, én úgy érzem, hogy kevésbé konstans a hőérzet, mint mondjuk az Mk5-ös Golfban. Hosszú távú tapasztalatom most hirtelen azzal van. Számomra nem zavaró az ingadozás, de aki erre érzékeny, az feltehetően a falra mászik ettől...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz zoo8800 #8761 üzenetére
Gratula az autóhoz!
- szervizperiódus, és belevaló olaj
Benne van a kézikönyvben és a szervízkönyben. Egyébként 15 000 km-ként és 0W-20
- szerviztapasztalatok
Függően merre jársz, mi van közel, nekem a Toyota Mayer-el (Budakeszi) eddig pozitívak a tapasztalataim (saját Toyota Corolla E210 1.6 Sedan és édesapám Toyota Hiluxa).
- voltak-e komolyabb visszahívások
Az enyémre nincs semmi visszahívás jelenleg, a tudomásom szerint az E210-re eddig nem is történt típusspecifikus visszahívás.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz zoo8800 #8765 üzenetére
Nem hülyeség átnézni a kézikönyvet, nemrég egy másik topictársunk tőlem tudta meg, hogy működik a hazakísérő fény az autóján...
Ezek a netről is letölthetőek PDF forumátumban, ha a papír verzió a kesztyűtartóban túl oldschool.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Gaben92 #8767 üzenetére
Aztan az E210 is gyartasban volt mar 2018-tol hiaba csak 2019 elejetöl van forgalmazva.
Ebben mondjuk van valami. Teszem hozzá én sem tudom, hogy az enyémet mikor gyártották pontosan, csak az év derül ki mindenből...
Fun fact, bar ez nyilvan csak egyszeri gyartasi hiba: Ausztral piacos Corolla Hybrid E210-böl 39 vissza lett hivva fekszervo hibaval.
Mintha a légzsák- és övfeszítő miatti visszahívásba is belecsúszott volna egy pár E210-es talán amerikába, szóval ilyesmik előfordulhatnak.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Gaben92 #8770 üzenetére
Na azzal én is így jártam.
Apám Hiluxán konkrétan sehol nem említik a tükörfűtést. De ő folyamatosan állította, hogy van benne, anno rákérdezett. Végül gyanús lett a hátsó szélvédő-fűtés piktogramja, meg hát a kutya nem használta soha (dobozos pick-up ugye). Így derült ki, hogy egy gombbal lehet a hátsó ablakfűtést és a tükörfűtést bekapcsolni...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz eastsider #8794 üzenetére
Ki lehet cserélni, annyi van, hogy ha gyári volt benne, akkor ne valami speciális változatot végy, hanem hagyományosat (a ugye vannak kékesebb árnyalatúak ebből is, Cool Blue, Superwhite, stb., na ezeket kerüld). Még annyi, hogy a noname márkákat azért célszerű kerülni...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz ssgt1981 #8818 üzenetére
Az alkalmazás egy csomó dologra jó amúgy is, például akár közvetlenül benne lehet szervíz-időpontot foglalni, a Toyota különféle elérhetőségei megtalálhatóak benne, van gyári szervíz-kereső, van egy külön menüpont az egy bites felhasználóknak, hogy melyik ellenőrző lámpa (check light) mit jelent pontosan, stb...
Azt írja, hogy kizárólag a kompatibilis járművekkel lehet párosítani. Mikor az App-ban párosítani szeretnéd az info centerrel, akkor csak a navigációs rendszerrel szerelt opciókat lehet választani, a mi esetünkben a Toyota Touch 2 with Go opció van csak, nincs olyan, hogy Toyota Touch 2, ahol nincs ott a "with Go".
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz JohnyBlue #8894 üzenetére
A jelenlegi Yaris jobban tetszik, mint az új...
Az árakon pedig továbbra is rendesen le vagyok döbbenve. Az 1.5 Hibrid hozzávetőleg 700-800 ezer forinttal olcsóbb csak, mint egy 1.8 Hibrid Corolla...Az M/T és a Hibrid azonos felszereltségi szintek között továbbra is 1.2 millió, a CVT és a Hibrid között 700 ezer forintos árkülönbség van.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Csabroncka #8901 üzenetére
Ő euróban számolt...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Mi a legfrissebb hir az Apple CarPlay es az AndroidAuto ugyeben? OK, h az ujak alapbol tudjak, de a November(?) elotti gyartasnal fizetni kell valoban a frissitesert? Ha igen akkor azert a korabban emlitett 30e-ert frissitik es kesz is?
Én az E210-es Corolla kapcsán tudok nyilatkozni. Felhívtam a Toyota Mayert és azt az információt kaptam, hogy csúszik. Hivatalos a COVID-19 miatt, gyakorlatilag tök mindegy, mi miatt, de csúszik. Jelenleg várhatóan július lesz belőle.
Az még nem tisztázott, hogy fizetős vagy ingyenes lesz a szoftverfrissítés, ezek szerint ezért volt ellentmondásos az ezzel kapcsolatos korábbi kommunikáció - nincs még betonba öntve.
Azt a tájékoztatást kaptam, hogy ha már végleges lesz a szoftverfrissítéssel kapcsolatos helyzet (tudják mikortól lehet végrehajtani, illetve hogy kell-e érte fizetni), akkor a kereskedőm (aki az autóvásárlást intézte) e-mailben értesíteni fog.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Gombinyó #8961 üzenetére
Yepp, egy picit arcpirító dolog. Én is úgy voltam vele, hogy hát egye fene, májusig kihúzom telefontartóval (nem húztam ki, semelyik nem marad meg a tapadósok közül, a légbeömlős tartókat pedig nem szeretem).
Így utólag kicsit megbántam, hogy nem a Hyundai vagy a Ford ajánlatát fogadtam el, oké, az E210 szedán álomszép, sok szempontból imádom, csak éppen az Android Auto megléte is az élbolyban volt a listán. Ha azt mondják, hogy talán lesz valamikor, akkor lehet kicsit másképpen állok én is a végső döntéshez...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Az E210 szélvédője olyan lapos szögben áll, hogy ilyen tartót csak nagyon magasra tudsz rakni, vagy nagyon távol lesz. A műszerfal tetejére lehet még cuppantani az olyanokat, amiknek a tapadókorongja ragacsos. Két ilyet próbáltam, az egyik Spigen, a másik már nem is tudom milyen márkájú volt. A Spigen kb. három hét után időnként elengedte, aztán másfél hónap múlva már egyáltalán nem tapadt, a telefon behelyezésekor egyből leborult. A másik még ennyit se tudott, kb. 5 nap után esett le először...
A végső döntés terén nálam is a megbízhatóságba vetett bizalom volt a meghatározó. De ezzel együtt a Focus-ból egy jobban felszerelt (pl.: full LED lámpás, és ugye alapból Android Autós) változatot hozhattam volna el ugyanennyiért, ahogy a Hyundai-tól is. A Golf VII-est utólag néztem meg, nem rossz-nem rossz, például normálisan elférek benne, de ennyiért még fapadot se adtak volna, plusz van belőle ferdehátú meg kombi - ha 4 ajtósat szeretnél, akkor náluk erre van a Passat meg a Arteon...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Gombinyó #8965 üzenetére
Édesanyámnak van 1 literes, 3 hengeres EcoBoost motoros B-Max-a, kb. 6 éves körüli. A motor maga a mai napig kifogástalanul zakatul. A kuplungot már cserélni kellett (valami 70e km után...), a szélvédőben lévő fűtőszálak közül már egy maréknyi nem működik, de ennyi negatívumot tudok elmondani róla. Szóval especiel az EcoBoost-tól én nem félek.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Egyenlőre semmilyent. De én is gondolkodtam rajta. Ahogy a telefontartó, úgy a kamera rögzítését is kész katasztrófa megoldani. Ha az szélvédő aljára rakod, akkor ugye a légbeömlő nyílásból fogja folyamatosan kapni a meleget (hideget), ami megint nem ideális.
A legjobb, amit találtam, az a tükör mögé, jobbra. Az utas látószögében lesz, de elviselhető mértékben. [Itt egy tök jó kis videó arról, hogy lehet beszerelni egy ilyet].
Mondjuk a saját autómnál nem merném megcsinálni. Viszont a jobb oldali USB csatiból (ami ugye az utas lábánál van végig lehet húzni egy hosszabb USB A - MiniUSB kábelt.[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz #76500480 #9054 üzenetére
Nekem kb. egy hónap múlva lesz végül az első olaj+szűrőcsere, illetve remélem addigra kijön a szoftverfrissítés is. Mondjuk az 1.6 szívó (1ZR) motorhoz 0W-20 az ajánlott, ennél nem is hallottam arról, hogy a 0W-16 raknának.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
-
nagyúr
válasz silver10 #9093 üzenetére
Azért ennyire nem vészes a dolog, legalábbis az E210 szedán esetén (ami ugyan az kellene legyen ilyen szempontból, mint a tiéd). Egy tizedmásodperces gondolkodás van, és lassan kezd el alulról felpörögni.
BTW az elektromos motorvezérlés máshol is beleszáll a döntéshozatalba, a fogyasztásmérőn lehet látni, hogy a maximális érték (30l / 100km) csak az első két fokozatban "akad ki", hármasban párszor láttam 15l / 100km fölé menni, négyestől felfele viszont maximum 15 l / 100km-es fogyasztásig megy. Feltehetően korlátozzák a motort mesterségesen.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen