-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Tom1939 #12893 üzenetére
Csak pár ár elgondolkodtatónak:
Corolla HB 2.0 Hibrid Comfort Tech novemberi listaár: 10 630 000 Ft
Corolla HB 2.0 Hibrid Comfort Tech decemberii listaár: 10 730 000 Ft
Rav4 2.5 Hibrid FWD Comfort Style Plus decemberi listaár: 12 610 000 Ft[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Tom1939 #12895 üzenetére
A [Toyota Magyarország oldalán] én csak a 2021-es árlistát találtam, ami elvben 2021 szeptemberére érvényes. Hozzáteszem ez volt az első alkalom, hogy egyáltalán rákerestem a Rav4 árára, szóval régebbi adatok nincsenek.
A Yaris, Yaris Cross, Corolla és a Camry is drágult, ezek árait néztem az utóbbi időben.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Plusz még a hibrid hajtás sem azonos a mostani Corolláéval. Nach so...
Nem mintha ezek számítanának bármit.
Az egész onnan indult, hogy lehetne a CC 10 millió alatt, messzire vagyunk már a témától....BTW most megjött a Toyota Magyarországtól hozzám is a levél, hogy jövőre itt a CC... Hát, most alaposabban megnéztem, nekem továbbra sem tetszik. Ez egy Rav4, még a fekete műanyag elemek is pont úgy hajlanak a kerékjárati íveknél, az ajtóküszöbnél, stb....
Nyilván zabálni fogja a nép, mert SUV őrület van, de nem nekem találták ki...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Szerintem nem lesz azonos a fedélzeti rendszer az E210-esével, szóval abból, hogy a CC-ben lesz wireless CP, még nem jelent sokat. Elég ránézni a képekre, az egész menürendszer teljesen más, a kijelzővel és a kezelőgombokkal együtt.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz KubanitoS #12961 üzenetére
Saját vélemény, de lehet. hogy jobb banki kölcsönnel élni.
A szedán nekem is lízinggel jött, és utólag a hatchback vásárlásakor viszont akárhogy is számolgattam, a saját bankomtól kedvezőbb hitelmutatókkal vehettem volna fel az összeget. A Toyota lízing esetén becsapós, hogy legalább a hitel 15%-a (vagy 25%-a, most fejből nem megy) a végtörlesztő, tehát a havi törlesztőrészlet kedvezőnek tűnik, csak aztán az utolsó törlesztőrészlet jóóóóval nagyobb.Az ilyen feliratok szvsz utólag kerülnek fel, simán benne van, hogy egyszerűen még nem ragasztották fel...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Gombinyó #12964 üzenetére
Az enyém zárt végű, fix, de a maradvány összeg kötelező volt 2 éve, nem kérhettem azonos részletet.
BTW, ha már átvétel előtti, az asszony HB-jét is megnézhettem, akkor meg már beálltam mellé a sajáttal...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Paxker315 #12982 üzenetére
Szerintem arra céloz, hogy nem fér be majd a garázsba.
Sajnos általános, hogy az új építésű ingatlanokban 5 méteres garázst építenek. Amibe egy Camry már nagyon-nagyon passzentosan férne be (de egy Szedán Corolla is...).Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz KubanitoS #13047 üzenetére
A gyári megoldás úgy tudom kb. 300e Ft-be kerül, bármelyik márka szervíz megcsinálja.
De google-be beírva a kulcsszavakat rögtön feldobott egy [alternatívát kínáló oldalt is] .
Ha magad szeretnéd akkor azt hiszem mélyebbre kell ásni...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Qtya123 #13062 üzenetére
Nem tudok ilyen jellemző típushibáról.
Az olajat, folyadékokat kell rendszeresen cserélni benne (a váltóban is). Ha ez nem marad el, nagy para nincs.
Ami az 1ZR motoroknál előfordulhat, az a vízpumpacsere és indító motor csere, de az is nagyon ritka. Erről a motortípusról írtam eleget itt a topicban, mert eléggé beleástam magam (nekem is ilyen lett, csak e210-esben).
Elektronika terén igazán komoly gond nem jellemző, előfordulhat a menet LED fények hibája (villog, gyenge, nem világít), de nagyon ritka és minden hasonló autót érint.
A karosszéria javításnál kell felkészülni arra, hogy a gyári szervíz csak cserél, nem javít. Szóval az drága lesz. A gyöngyház fehér színnél előfordulhat, hogy elkezd felhámlani.Megbízható és jó autó.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz gaborn1 #13065 üzenetére
Ezt írtam. Itt nincs javítás, csak csere.
A 300e visszapillantóra - nem sok. Egy Golf 5-ösnél a gyári volt 10 éve 100e Ft (amely csak fűthető és belülről motorosan állítható volt, nem pedig be is hajló). Sajnos ilyen árak vannak. Ha olcsón karosszériázható autót keresel, akkor nem is tudom az értelmezhető mondat a mai új autóknál...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Qtya123 #13066 üzenetére
Én a 4A-FE motoron nevelkedtem, az is csak úgy agyonüthető, ha nem cserélik benne az olajat...
Ettől függetlenül nem hiszem, hogy az 1ZR rossz választás lenne. Sőt, manapság kb. az utolsó mohikánok közé tartozik...
Ha ár/érték/megbízhatóság Szentháromságból indulunk, akkor a Corollánál jobbat aligha találsz. Mondjuk én lehet elcsábulnék a Lexus kényelem frontján...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Átvettük az asszony Corolláját, és vezettem egy fél napig.
Ez ugye ferdehátú hibrid, nekem meg szedán van szívó benzines motorral. De mind kettő Comfort Tech szint.Az első dolog, ami feltűnt, hogy biza az automatikus váltó jó dolog, hamar meg lehet szokni. Alapvetően csendesebb a hibrid, mint a benzines, kivéve, ha kell az erő, például az M7 érdi emelkedőn gyorsítani szeretnél. Ott az 1.6 benzinesnél még 5-ös fokozatban is csak kb. 4 ezret pörög, a hibrid viszont felszaladt 4500-ig, és főleg a korábbi relatív csendhez képest bömböl szegény. Nem vészes, de szokni kell...
Amikor utasként ültem benne, megállapítottam, hogy tényleg az ablakok vékonysága a fő gond a külső zajok betolakodásáért. Egyszerűen alig csillapít rajta. Tehát hiába csendesebb maga az autó, a melletted elhaladók zaja ott van, zavaróan....
Az, hogy a szedán és a ferdehátú más célközönségnek készült, pár helyen tetten érhető: például a szedánban az utasoldali első ülés magassága nem állítható - a Hatchback esetén igen. A szedán csomagtartójánál belül csak jobb oldalra került kapaszkodó, amivel becsukhatod, a ferdehátú esetén mindkét oldalon van.
Mivel mindkét autó Comfort Tech, ezért érdemes összeveti a felszereltséget is, ugyanis a ferdehátú többet nyújt:
-a fényszórók LED-esek (a lépcsős hátúnál HIB2 izzók vannak van)
-van parkolássegéd (szedánnál csak a VIP felszereltséggel jár)
-gombbal indul, okoskulcsos (ez a hibridség ajándéka)Egyszerűen lehet érezni, hogy a szedánnál spóroltak...
Illetve ami még feltűnt, hogy a hibrid tankja csak 43 literes, de átvételnél már kiírja, hogy tankoljak. Ami tök jó, de csurig tankolva is csak 36 liter ment bele. Vagyis 7 liter volt benne, ami több, mint 100 km-re elég...[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz gaborn1 #13077 üzenetére
Ez tényleg így van, ha teljesen hátrahúzom az ülést (márpedig hátra kell, mert másképpen itt sem férek el), akkor mögém nem ül emberi lény.
De mivel ez a veszély nem nagyon fenyeget (az asszony fogja vezetni, és hátulra aligha fog bárki is ülni), így nem is zavar minket.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Tom1939 #13079 üzenetére
Szvsz nem tudnák hátrább tenni a hátsó tengelyt a teljes hossz növelése nélkül, így is eléggé hátul van. Akkor meg ugrik a 4,3 méteres hossz...
Szvsz így a hátsó ülés inkább az alacsonyabb gyermekes nőknek lehet érdekes, akik kisgyerekeket visznek maximum hátul, de a Yaris-nál nagyobb autót szeretnének...[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Qtya123 #13098 üzenetére
Üdv a klubban.
Én két éve Avensis-okat kezdtem nézni, majd lett belőle egyre fiatalabb Corolla, végül egy CVT váltós E170 Corolla után jutottam oda, hogy kicsivel többért már vadonatúj, igaz manuális váltóst is elhozhatok...
Így lett nekem E210 szedán 1.6 (1ZR-FAE) manuális Comfort Tech felszereltségi szinttel két éve.
BTW, mióta itt van az asszony 1.8-as hibrid Corollája, egyre inkább hajlok arra a beismerésre, hogy marhaságot követtem el két éve, amikor manuális váltós autót vettem - igaz akkor még olyan helyen dolgoztam, hogy 20 perc alatt beértem, nagyrészt autópályán. Most meg sok városi ingázás van, és itt biza már kezd elegem lenni a kuplungolásból, váltásból. A hibrid ebből a szempontból nagyon jó választás. Tehát ha városban dugóban araszolás is van, akkor mindenképpen javaslom a hibrid opció megvizsgálását. Megbízhatóság terén nem lesz visszalépés...Persze onnan is meg lehet közelíteni egy keveset futott 1-2 éves E210 szedán hibrid annyiba kerül, mint egy új 1.5 manuális Comfort Tech...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Qtya123 #13101 üzenetére
& Gaborn1: konkrétan semmi negatív információ nincs eddig az M15A és M20A motorokról (utóbbi ugye a 4 hengeres kivitel). Nagyjából minden Toyota személyautóba ezek kerülnek, kezdve a Yaris-októl a Corolla Crossokon át a Camry-kig, sőt az M20A megy a Lexusokba is vagy a 2.0 literes hibrid Toyotákba.
Hogy mennyire kiforrott technológia, azt majd megtudjuk, de a Toyota eddig is alapvetően korrekten kezelte a motorproblémákat, akár a ZR, akár az NR szériából, vagy a korábbiakról volt szó. Szóval ha esetleg ne adj isten valami ki is derülne az M15A vagy M20A szériás motorokról, egy gyári visszahívás keretében orvosolják azokat. Volt ilyenre példa a korai 1ZR motorokra is.
Itt a topicban írtam eleget a témáról, igen, én is a régi 4A motorszéria miatt szerettem a Toyotákba, mert az tényleg elpusztíthatatlan volt, ha cseréltek benne rendesen olajat. Ez többé-kevésbé azóta is igaz a Toyota benzinmotorokra (a diesel-eket kihagynám ebből). Ha volt is probléma, orvosolták.
Hozzáteszem, édesanyámnak az előző autója egy Ford B-Max volt az 1.0-ás háromhengeres motorral. Simán, probléma nélkül elment cirka 90 000 km-t 6 év alatt. A váltójával volt gond, de ez szvsz a gazdi hibája (szvsz 5 év után le kellett volna cserélni az olajat, de ez egy másik történet). Most egy Ford Pumával váltotta le, amiben ugyanilyen 1.0-ás motor van. Megy, mint a mérgezett egér, nincs vele gond... Ez csak annyiból tartozik ide, hogy egy relatíve fiatal autóról beszélünk Qtya123, és feltehetően nem fogod 200 000 km-ig hajtani, mert gondolom előbb fogod majd azt is lecserélni. Akkor miért aggódsz emiatt?
Hozzáteszem bő 2 évvel ezelőtt én is úgy voltam vele, hogy nekem megbízhatóbb a szívó 1.6, mint pl. a Ford turbós 1.5-öse (ezért esett ki anno a Focus). Csak azóta elengedtem ezt a témát. Igen, vannak extrém rossz motortípusok, de alapvetően erőltetett nézőpontok (csakis szívó 1.6-ost... amit sajnos a Totalcar vagy a SpeedZone is állandóan mantráz...) nem biztos, hogy megalapozottnak tekinthetőek...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Qtya123 #13117 üzenetére
"és nekem most tényleg azzal kell szórakoznom, hogy visszahívogatással szórakozok?"
Nekem az Android Auto miatt már kellett visszavinnem az autót, sőt, még fizetni is érte.
Ez benne van a pakliban. Abban reménykedhet az ember, hogy csak ritkán és akkor sem veszélyes dolog miatt hívják vissza...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Ha már szóba került a sípolás...
A hibridnél normális az, hogy pl. tolatásnál előröl jól hallható magasabb frekvenciás hang jön? Vezettem hibridet, de akkor nem tűnt fel. Most ha álltam be a garázsba, akkor megüti a fülemet, de lehet, hogy csak azért, mert itt csend van, nincs, ami elnyomja...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Köszönöm, tehát akkor a hanggenerátort hallottam.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
-
nagyúr
válasz Qtya123 #13141 üzenetére
A beltér nekem egál, sőt a régiben jobban tetszik, hogy nem nyúlik fel a műszerfal fölé a középső kijelző.
Esztétika szempontjából nekem sem tetszik, viszont kicsivel feljebb kell a tekinteted vinned, így kevésbé kell "elnézni" az úttól. Minimális, de épp elég, hogy az ember furcsán érezze magát, ha például a navigációnál el kell vennie a tekintetét az úttól. Kényelmesebb a magas kijelző. Ezért állt át nagyjából mindenki erre...Mivel ugyanaz a technika (a 12. generációt is az 1.6 motorral venném, ha az lenne a vége) nem akarok 7-800e Ft-al többet fizetni ugyanannyi idős és ugyanannyit futott 12. generációért a 11-el szemben.
Nem ugyan az a technika, legfeljebb a motor és erőátvitel azonos.
Az E210 mellett szól a gyári Android Auto / Apple Carplay támogatás például.Amin meglepődtem, hogy ma reggel beszéltem egy volt munkatársammal, aki egy 2017-es 1.8-as Avensist vett, nemrég adta el és vett helyette egy új Nissan Qashqai-t. Azt mondta, hogy neki kissé lomha volt az Avensis, pályán, vagy nyaraláskor 2 személy+csomagokkal taposni kellett és szerinte akkor a Corolla még inkább az.
Embere váltogatja, én 9 évig egy 75 lóerős Golfot hajtottam leginkább, nekem az is megfelelt közlekedésre. Hozzá téve, hogy annak a sebességváltója szvsz nagyon jól volt kiosztva.
Az érdi M7-es emelkedőn nem álltam neki a középső sávból kielőzni, ha a belsőben nagyon nagy sebességgel jött valaki, de ennyi.
Az E210 1.6 szedán kapcsán is írták egy-két éve itt, hogy hát a sok EU környezetvédelmi szabály miatt hülyére fojtották és nem lehet vele dinamikusan haladni.
Dunno, szerintem elég korrektül lehet vele haladni, amíg a KRESZ szabályokat betartva közlekedsz. Aki meg a közúton akar Fittipaldizni az meg úgy sem Toyota Corollát akar...BTW ilyen téren tényleg számít, hogy milyen a sebességváltó kiosztása...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Qtya123 #13143 üzenetére
A motor és az erőátvitelt említettem, az tényleg azonos.
Elcsodálkoznék, ha a futómű azonos lenne, lévén az E170 Corolla a Toyota New MC Platform-ra építkezett (ami azonos a korabeli Avensis, RAV4, Prius, stb. alapokkal), míg az E210 Corolla már a TNGA-C platformra épül (és osztozik a CH-R, Prius, Corolla Cross és Lexus UX típusokkal rajta).
Nem zárom ki, hogy a futóműben lehetnek elemek, melyek megegyeznek, de hogy azonos lenne, azt azért erősen kétlem.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Megkérdezhetem, hogy utána számoltál-e annak, hogy megtérül-e a töltés miatt a plugin felár? Mert szerintem nem fog. Ha ingyen tudod tölteni, akkor esetleg...
És ilyen téren érdekes kérdés, hogy meddig lesz hatósági áras az otthoni áram vagy mikor kezdik el az elektromos autóknál is valahogy behajtani azokat az adókat, amik a belsőégésű motoros járművek esetében jelenleg a benzin és Diesel üzemanyagok árába van beépítve.
Az UX és az Outlander nem egy kategória, az Outlander fapad az UX-hez képest. Ezek alapján nem csoda, hogy drágábban mérik a Lexus-t.
Szóval a saját véleményem az ezek alapján, hogy kissé kifacsarod a szituációt, ha tetszik az Outlander, akkor vedd meg. Ne próbáld meg megmagyarázni...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Jelen esetben nincs plugin felár...
[8.3 millió egy sima benzines, 2020/08-as Outlander, 4200 km-el]
[De 8 millióért 2021-es szalonautót is el lehet hozni CVT váltóval]
Ehhez képest 9 milliótól kezdődnek a 2017-es, 2018-as PHEV Outlanderek.Hát jó..., ha nincs plugin felár, hát nincs...
...mert az azonos évjáratú RAV4 és NX is 1-3 millióval drágább és azok csak hagyományos öntöltő hybridek.
Igényesebb beltérrel, nagyon megbízható és kiforrott hibrid hajtással.
...hanem a környezeti oldala, a komfort is (jobb szeretem ha be sem indul a motor),...
A környezet (gondolom a környezetvédelemre gondolsz, ami egy 1.85 tonnás batár esetén hát... nekem picit erőltetett, a környezetvédelem nem ott kezdődik, hogy minél kevesebb fosszilis üzemanyagot raksz az autóba, hanem minél kevesebb és kevésbé szennyezően kitermelt anyagból építsék meg a járművet...) és komfort (zajcsillapítás kérdése ez belsőégésű vagy hibrid meghajtás esetén) oldalát én nem látom megalapozottnak, de végül is a saját nézőpont kérdése az egész.
...valamint az elektromos hajtás iránti csillapíthatatlan szenvedélyem (5 éves korom óta, gyakorlatilag trolikon és villamosokon nőttem fel).
Ezt az apróságot eddig nem említetted.
Értem én, hogy elektromos-autó rajongó vagy, de akkor ott lóg ki a lóláb, hogy nem PHEV kellene, hanem elektromos autó. 8-9 millió forintért 2017-2019-es, keveset futott e-Golf-ok, Hyundai Ioniq-ok között válogathat az ember.Az autóvásárlás nem racionális döntés, ha neked elektromos hajtás kell nagy testű SUV-ba, és ilyen nagyságrendű pénzért, akkor a jelek alapján már igazából eldöntötted, hogy Outlandert szeretnél.
Ha azt szeretnéd, hogy lebeszéljünk róla, akkor viszont milyen érvekkel lehetne megingatni? Ami negatív érv létezik, az elhangozott.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Így márt értem.
Nézd, a saját véleményem, hogy ha nagyon hosszú útra is indulnék (mint az említett 4-5 ezer km), akkor biztos, hogy minél kényelmesebb autót választanék. Én továbbra is azt mondom, hogy az UX jobb választásnak tűnik saját, csekély tudásom alapján, kivéve, ha négyen ingáztuk, mert hátul kicsit szűkös.
Megértem, hogy ár/érték terén az Outlander vonzóbb, szóval innen nézve már a szubjektív tényezők döntenének szvsz. Ülj bele, próbáld ki, dönts.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Mongyő...
Tényleg így van, én az UX-re gondoltam, ami ugye kompakt SUV, tehát az Outlanderhez képest egy számmal kisebb kiadás. A komfort terén, ha csak nem vagy különösebben terebélyes, nem biztos, hogy az UX rosszabb lenne - itt megint kérdés, hogy 2 v. 3-4 fővel utazol, mert hátul nyilván más a történet.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz KubanitoS #13170 üzenetére
A szmötyi nekem nem kell, maga a kompresszor meg egy gagyibb valaminek tűnik, amitől még lehet jó, de nem ennyi pénzért.
Nagyságrendileg a kb. 5000 Ft-s kompresszorokkal van egy kategóriában, én szoktam időnként használni, a célnak megfelel. 10e Ft-t tényleg nem ér viszont meg...Este 11-kor a világvégén (mert hol máshol kapna az ember defektet) biztos fun lehet.
1998-ban, még Skoda 120-assal kaptam defektet, de olyat, hogy az egyik kerékcsavart nem tudtam leszedni, szóval külső segítség kellett. Azóta nem volt szerencsére részem benne, pedig pár száz ezer kilométer van már a jogsimban...
A párom délután 2-kor a Soroksárin kapott defektet még a Golffal, hiába volt minden szerszám benne, akkor sem tudta kicserélni...
Szóval ilyen téren ez sokváltozós egyenlet.
Szvsz annyiba, amennyibe a Toyotánál a mankókerék kerül, felnistől lehet venni egy 4 évszakosat acélfelnin, kerékanyákkal, emelővel, kerékkulccsal, rögzítőcsavarral (mert ugye azt sem adják...), és még marad is bőven...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
más téma: autóválasztó topicban volt szó arról, hogy az 1.2T hajlamos hengerfejesedni àllítólag. Valaki tapasztalt hasonlót?
Ahogy Sky11 is írja, nem igazán. Élek a gyanúval, hogy a már ezerszer említett és linkelt kenési problémák miatti esetet raktározta el valaki magában úgy, hogy "hengerfejesedik". Nem, nem hengerfejesedik jobban szvsz, mint más motortípusok...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Qtya123 #13180 üzenetére
Típustól függ. A HB és TS esetén csak helytakarékos pótkereket lehet rendelni, ez alapján oda nem fér be teljes értékű kerék. A Szedán esetén lehet teljes értékű 16"-os pótkereket is rendelni, szóval abba teljes méretű kereket is lehet rakni.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Nem. neki eleve ez volt.
Ach So.Meglepoen jol vizsgazott igy a rendszer, bar a gaz adagolasa nagyon furcsa/lusta lett a normal allashoz kepest. Fogyasztasban 3dl lett a kulonbseg 6.4l vs 6.7l (95% autopalya)
Ezzel csak az a bajom, hogy mindent is takarékra vesz. A fűtést-szellőztetést is...
Ez már kicsit erős aszkéta dolog, ha ennyire spórolni szeretnék, akkor nem új autót veszek...- A extra nagy rahagyas a benzinnel tovabbra is bosszant, de majd megszokom
Nem fogod - én sem tudtam...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
1. Ha már be van állítva egy bizonyos sebesség, azt nem lehet felülírni a ‘set’ újbóli lenyomásával, hanem előbb le kell oldani a tempomatot, majd új értéket felvenni. Más márkákkal nem volt szükség e köztes lépésre.
Dunno ott hogy működik, a Corolla E210 esetén külön le-fel lépkedsz, és változik szépen 5 km/h sebességgel. Ha a 'set'-el beállítod, akkor az aktuális sebességet tartja meg.2. A sebesség növelése és csökkentése túl nagy léptékben állítható csak, 5 mph az túl sok. Egyesével sokkal jobban szabályozható lenne. Ez állítható valahol a menüben? Nem találtam semmi erre való opciót. Esetleg diaggal?
Itthon 5km/h szintenként léptethető, ez szvsz teljesen jó.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Az autóik döntő többsége az említett ES és UX kivételével a mai napig nem rendelkezik Apple CarPlay-jel, nem is frissíthető, az IS-hez sem lesz már valószínű soha. A 2018 utáni NX és RX modellek kijöttek végül a Carplay-jel, de azon kívül semmi.
Ez a konzervatív technikai hozzáállás miatt lehet így, ami elég japános dolog. Az E210 Corolla is csak 2019 novemberi gyártás után kapta meg alapból az Android Auto / Apple Carplay képességet, a korábbi modellek nem, itt a topicba is volt említve, hogy a korábbi Corolla és RAV4 sem okosítható gyárilag.
Még 2021-ben sem dinamikus a Corollákban a tolatókamera képén a segédvonalak, amelyek 2019-ben egy hasonló kategóriás Ford Focus, Hyundai i30, Kia C'eed vagy Skoda Octavia esetén már megvolt. A Toyota csoport egyszerűen egy generációval el van maradva a "geek" dolgok terén...Ez a japános konzervatizmus kismillió téren megfigyelhető, anno 12-14 éve a japán LCD és plazma TV-ken max. fotókat nézegethettél USB-ről, míg a koreai márkák már MKV-t is lejátszottak felirattal... Én az autók esetén arra tudok gondolni, hogy szeretnék megvárni, amíg kiforr a fedélzeti rendszer, és csak utána engedik az autóba beszerelni...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
1. A márkaszervizt kérdezd erről, de azért némileg meglepő a felvetés.
2. Ha volt hivatalos szervíz 6e km esetén, akkor nem hinném, hogy gond lenne.
3. A garancia a márkaszervizben történő szervízelés esetén él. Ez elég egyértelmű.
4. Külföldi márkaszerviz élő lehetőség.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Diablo IV
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Nők, nőügyek (18+)
- World of Tanks - MMO
- Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
- Gyúrósok ide!
- Politika
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs