Új hozzászólás Aktív témák

  • Littoral

    aktív tag

    válasz LouiS22 #107251 üzenetére

    A telefonálásra több mint egy órát szántam rá, hogy összejöjjön, és erre ennyi időm naponta nincsen, végül felemás siker lett, mert a süketek párbeszéde hangzott el, valahogy nem akarták érteni, amit mondtam.
    Nem előresorolást szeretnék én elérni, hanem azt, hogy egyáltalán foglalkozzanak a problémával, vagy kommunikáljanak valamit róla. Mindegyik hibajelzés után visszaigazolták a bejelentést, amiben leírták, hogy X idő múlva jelentkeznek, de történni nem történik semmi. Ez a legbosszantóbb.
    A kötbér a legkevesebb, már folyamatban van egy másik szolgáltatás megrendelése, ha ma sem történik semmiféle interakció tőlük, a megrendelés tovább fog menni, a vodafonos cucc meg vissza nekik. Néma gyereknek anyja se'.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák