Új hozzászólás Aktív témák

  • Csabex

    őstag

    Egyszerűen botrány ez az egész rendszer, kaotizmus a felső fokon... Napok óta gondol egyet majd befagy az Arris csodám és teszi ezt annak ellenére hogy van WAN ip, de mindhiába, mert így sem működött a szolgáltatás.
    3 napja felhívtam őket és befagyva hagytam a modemet, hogy láthassa az ügyintéző is... Mondtam neki, h nem áramtalanítóm a modemet azért, hogy láthassa a hibát, hátha kiderül az oka. Ezt ledumáljuk, mondja hogy látja az offline állapotot és nézi tovább, de közben áramtalanítsam. Ok, áramtalanítom és egy kis idő után azt mondja, hogy jó, akkor most kapcsoljam be a TV-t. Mondom neki, miért, hiszen a telefonon, laptopon is látom, ha online az állapot, mire ő azt mondja, hogy jaaaaaa, ön nem a TV box-ra gondolt? Na itt elborult az agyam és mondtam neki, hogy kihangsúlyoztam az elején a modemet és Arris-t is említettem, de ő csak kérte az elnézést... Ma újra eljátszodta és 1 óra várakozás után sikerült egy hozzáértővel kommunikálnom akivel értettük egymást és ő látta, hogy online a modem, de a letöltési ág nem működik. Le reseteltem és csak reménykedem, hogy ez megoldja a gondot, de ha nem, akkor kérem a modem cserét legközelebb.
    Azt mondta, hogy az új értékek jobbak mint a befagyás állapotában, de én semmi különbséget nem látok, pár tizedes eltérés kivételével, de semmi kiugró...

    kabelmania27, ránézel légyszi ezekre az értékekre?
    Ezek a befagyás pillanatában voltak, tehát itt még nem indítottam újra a modemet.
    Még annyi, hogy modem módban vagyok és van egy router mögötte, de nem hinném, hogy a router miatt veszne el a WAN ip-m...

    Ja és itt egy screenshot az ügyfsz. reakció idejéről :DDD

    Egyszerűen botrány...

    "The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass

Új hozzászólás Aktív témák