-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Köszönöm mindenkinek a választ!
Ezek szerint haladnak valamerre, de még mindig nem látunk semmi konkrétumot. (Az ED3.1 még igazán el sem kezdődött, de már most zsákutcának tűnik. )
Két-három éves távlatban gondoltam, hogy valami bíztatót produkál a Vodafone, de aki ígérni sem tud... -
Attila841222
csendes tag
Sziasztok,
Segítséget szeretnék kérni.
Vodafone CB-t bridge módba kapcsoltattam és kértem publikus ipv4-et. A CB WAN IP címe 86...*
Elvileg idáig minden jó. De.
CB LAN1 összeköt ASUS RT-AC86U WAN portjával és a saját eszköz WAN IP-je 192.168.0.108
Router szerint multi NAT mögött vagyok. Ha a Connect Box valóban bridge-ben van és publikus IP-m van akkor hogyan lehetséges?
Felhívtam a 1270-et, hogy valóban csak modemként működik-e a CB. Szerintük igen. Meg is mondta mikor kértem az átkapcsolást és meg is tették.
Elvileg 192.168.100.1-en kéne elérnem. De nem. 192.168.0.1-en érem el a CB-t.
Segítségeteket előre is köszönöm! -
woodworm
veterán
válasz Intruder2k5 #110447 üzenetére
A leggyorsabb és olcsóbb verzió, ha csak lefelé kapja meg a fejlesztést. Ezt várják sokan az analóg megszűnésével. A valóság pedig, ami itt is felkerül sokszor, hogy ez pénz és munkaerő (pénz) kérdése.
Az biztos, hogy zöldmezős beruházásként mi analóg csatornák nélkül kaptuk a helyi hálózatot 4 éve, és valahogy úgy látszik, hogy nem ez volt az akadálya a további fejlesztésnek.(#110453) Attila841222
Próbáltad újraindítani?[ Szerkesztve ]
-
Amazonas
senior tag
válasz villifog #110448 üzenetére
"Nekem az a véleményem, meg kell rendesen fizetni az elvégzett munkát, de meg is kell követelni azt. Ebben az esetben a hibák mértéke is jelentősen csökkenne, kevesebb kiszállás szükségeltetne, jobb lenne az előfizető elégedettsége.
Sajnos itt szükség van pénz, paripa, fegyver-re, tehát amennyiben szükség van több szakira, akkor szükség van.
Azt meg nem hiszem el, hogy nem találsz képzett munkavállalót, csak rendesen meg kell fizetni."Igen, persze, a józan paraszti ész ezt diktálja. Hidd el, a "mérnökségi" vagy "hálózatfenntartási részleg" vezetői (vagy ki tudja, hogyan nevezik ezt most) is tisztában vannak ezzel, csak éppen őket meg felülről nyomják, hogy minél kevesebb költségük legyen, és gyaníthatóan nem kapnak jóváhagyást az igényelt létszámra. A prioritás a cégeknél általában mindig azokon a részlegeken van, amelyek közvetlenül "hozzák a pénzt" (pl. értékesítés). Az, hogy maga az adott szolgáltatás utána milyen, már csak másodlagos. Akár még úgyis, hogy az esetlegesen kifizetendő kötbérekkel, és előfizető-elvándorlással is számolnak a döntéshozók. Ezeket mind-mind belekalkulálják.
Dolgoztam pár multinál több iparágban is és nagyrészt mindenhol ez az állandó cicaharc megy. A cégek túlnyomó része (tisztelet a kivételnek) lehetőség szerint embert sem venne fel, ha nem muszáj... A kölcsönzött munkaerő leginkább egyszerű, betanított szalagmunkák esetén merülne fel, a külső partnerekkel történő szerződésnek egy hálózat-karbantartásnál meg szintén vannak hátulütői - bár gyanítom, ilyenekkel már eleve dolgoznak.[ Szerkesztve ]
-
villifog
tag
válasz Amazonas #110455 üzenetére
Egyetértek veled, hogy így működnek a dolgok. Ellenben ha a saját pénzemet fektetném be, én nem így csinálnám. Egy ügyfél addig jó ügyfél, amíg nincs problémája. Az is igaz, hogy valamilyen szinten, mindenkinek meg kell felelni az elvárásoknak (mindenkinek van főnöke). Én csak arra szerettem volna rávilágítani,hogy célszerűbb lenne olyan külső partnereket alkalmazni, akik nem csak az építésben vesznek részt, hanem az általuk szerelt hálózaton a hibákat is ők javítják. Hidd el sokkal kevesebb hiba fordulna elő.
A franciáknál fordult elő, hogy valamelyik télen, az év vége felé nem volt két hétig áram. Ezek az előfizetők akiknél a hiba volt a rákövetkező évben ingyen kapták az elektromos áramot. Én ezt tartom szolgáltatói részről korrekt hozzáállásnak.[ Szerkesztve ]
-
vigyory71
tag
válasz Attila841222 #110453 üzenetére
Attila841222: Ha 192.168.0.108 az ASUS routered WAN oldali IP címe és dupla NAT-ot látni nálad, akkor szerintem biztosan nem bridge módban van a CB-d.
Ha 192.168.0.1 a CB-d címe, akkor ő biztosan NAT-ol, és akkor az nem bridge mód.
Ha be tudsz lépni a CB-re tedd meg, és ellenőrizd le, ott látnod kell, hogy melyik módban van.
Szerintem próbálj meg egy CB rebootot is esetleg, és ha nem javul nyaggasd meg az ügyfélszolgálatot, hogy ez nem bridge mód így. -
Attila841222
csendes tag
válasz vigyory71 #110457 üzenetére
Próbáltam már a rebootot, reseteltem, ki-be kapcsolás megvolt. Üfsz úgy látja cfg-ből, hogy bridge módban van a CB. Ez számomra már hihetetlen. Ilyenről még nem is hallottam, hogy valaki járt volna így.
CB-re be tudok lépni de nem látni sehol ilyen opciót ahol tudnék váltani Reuter/bridge módot.
Ja, sötétszürke Arris, ezt elfejtettem. Vodafone Station CGA4233DE. Hátha számít valamit.[ Szerkesztve ]
-
pinnacle
nagyúr
válasz Attila841222 #110460 üzenetére
Milyen díjakat kaptál?
-
-
g0dl
addikt
Vodafone csúcsra járatja a lehúzást, és az átbaszósdit.
"a helyhez kötött nyaraló területeken elérhető vezetékes ajánlatok esetében 2021. szeptember 24-től megszűnik az egy naptári éven belül 9 hónapos díjmentes szüneteltetési lehetőség (0 Ft/hó szüneteltetési díj, 0 Ft visszakapcsolási díj), ettől az időponttól kezdve a jogszabályban és az ÁSzF-ben rögzített módon van lehetőség a szolgáltatások szüneteltetésére."
A szüneteltetés ingyenességét a szezon elején reklámozták, majd a szezon végén megszüntetik. Ez a korrekt ( becsületeset úgysem értenék) eljárás vodafone módra.
A szüneteltetés egyébként mintha drágább is lenne, mint a normál előfizetés (ezt trükkökkel érik el, hogy a csak csomag miatt kért telefon nem kedvezményes alapára horribilis, és hát azt sajnos fizetni kell, ha egy másodpercet sem használtad soha)[ Szerkesztve ]
-
vigyory71
tag
válasz Attila841222 #110458 üzenetére
Bevallom az Arris CB-vel nem vagyok cimbora, de ha belső lábán 192.168.0.0/24-es hálózatot ad, akkor az fix, hogy nem bridge mód. Ott történik a CB-n egy routolás, és/vagy NAT-olás (itt fordul a belső 192.168.0.0/24-es hálózat címe a külső oldali publikus IP cím tartománybeli címre) ami mindenképp valamilyen router funkció hálózati szempontból.
A korábbi CB-ken (fehér és fekete is) akkor nincsen bridge mód, ha IPv6-os módban van az eszköz. Ezt még meg lehetne kérdezni az ügyfélszolgálatnál, hogy nem IPv6-ra van-e konfigolva az eszköz.[ Szerkesztve ]
-
Fruityloops
tag
Meddig kell még várni mégis a rohadt számla kijövetelére..? kb. 15 napja meg kellett volna érkeznie az sms-nek, hogy ennyi és ennyi a számla! Az ezer sebből vérző bug-os hulladék applikáció és netes weboldalon sem mutatja a volt számlát amit már be kéne fizetni!!
-
asdf_
veterán
válasz Fruityloops #110466 üzenetére
Sosem fogom megérteni. Ég a zsebedben a pénz? Ingyen hitelt kapsz, örülnöd kéne neki. Majd megjön egyszer, majd akkor befizeted. A legutolsó utáni aggodalmam jelenleg, hogy jajj, mikor jön majd meg a számlám. Kit érdekel? Majd megjön valamikor, totálisan nem izgat
[ Szerkesztve ]
-
mad823
őstag
válasz Fruityloops #110466 üzenetére
Vagy adj meg egy csoportost, onnantól az ő bajuk minden.
-
Attila841222
csendes tag
válasz vigyory71 #110465 üzenetére
Nem, az ipv6-ot sikerült átállítaniuk publikus ipv4-re. Elsőre!
86.x.x.x. a WAN oldali IP címe a CB-nek.
Most beszéltem velük, furcsa mód alig fél óra várakozás után. Ilyen hamar mostanában nem sikerült elérni őket. 😃
Elvileg most már sikeres lesz a bridge mód is. Fél óra és otthon leszek. Meglátjuk.[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz Amazonas #110470 üzenetére
Ilyenek miatt aggódni, amikor megmondták előre, hogy hosszabb befizetési idők lesznek, üldözésimánia-közeli szerintem. Előre agódni meg pláne felesleges. És egyelőre 30 napon túli lejárt tartozás kell az egyirányusításhoz és 60 napon túli a full offhoz, amiről előtte igazolt módon (ajánlott levél) kell értesíteni, tehát ha kicsit jobban utánanéz az ember, nemcsak fölösleges aggódni, hanem alaptalan is.
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
válasz asdf_ #110467 üzenetére
Teljesen megértem az aggodalmát, nekem múltkor 1 hét volt mire elkonyveltek a bankkártyás online befizetesem.
Már jöttek a fenyegető emailek, írtam nekik és sűrű elnézést keresek közepette azonnal jóvá írták. Ha nem keresem meg őket, lehet a rendszer már rég felszámolt volna késedelmi díjat.
-
Medical
aktív tag
válasz MadMancs #110424 üzenetére
Nem jó hír, de köszi.
A szerelő múlthét pénteken cserélte le az egyik UPC mediabox -t vodásra. Nekem fontos lenne a kedvenc csatornák sorba rakása!
Azon gondolkodom le cseréljem e mediacardra, szerintetek megbízható?Huawei P20 pro, ASUS K52F, CPU:i5-450M, Samsung SSD 840 series 240GB +500GB külső vinyó, RAM:8GB, Lumia 640 XL LTE, Win 10
-
MiZo1990
aktív tag
válasz Fruityloops #110466 üzenetére
Egy ideje minden gomb megnyomása nélkül bemondja a 1270, hogy késnek a számlák, nem lesz késedelmi díj és az e-pack sem veszik el. Ha kész lesz a számla értesítni fognak.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz MadMancs #110450 üzenetére
A Wikipédia szerint az EuroDOCSIS 3.0 maximális sebessége előre irányba 1.2 Gbps, vissza irányba pedig 200 Mbps, bár ez is érdekes annak függvényében, hogy a csatornák elvi száma közben meg nincs maximalizálva. Persze a gyakorlat nyilván szab egy határt, de mennyit is-...? Én pár éve annyira nem követem már a DOCSIS fejlődését, de ha jól tudom 24 csatornás modem (HGW) létezik ED3.0 szabvánnyal, az pedig bőven tudhatja előre az 1000Mbps-t.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Attila841222 #110453 üzenetére
Üdv!
Ellenőrizd, hogy a lan beállításoknál a tcp/ip résznél automatikus lekérés van-e beállítva. -
Fruityloops
tag
válasz asdf_ #110467 üzenetére
Mit nem értesz azon, hogy fog a franc késedelmi dijjat fizetni, ha arra fogják, hogy nem fizetted be időben..? Mert majd jön a felszólítás, hogy ez és ez volt a határidő mindenkinek, neked is...!
Amazonas: Pontosan!
MiZo1990: Hivogatja a franc őket, rengetegszer 30-50 perceket kell várni egy ügyintézőre, kb. 2 hónapja nem hívom őket, minek, így ezt nem tudhatom mit mond be! Talán közölniük kéne az ügyfelekkel sms-ben vagy mailben nem?
Egy hulladék szolgáltató lett amióta átvette a UPC-t minden téren![ Szerkesztve ]
-
Attila841222
csendes tag
Az ISP DHCP funkciója nem működik megfelelően. A CB-t nem érem el.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz #72445440 #110480 üzenetére
És akkor mi van? Ezek nem dedikált sávszélességű csomagok, a Telekom, a 2.4/1.2 Gbit/sec sebességű optikán is értékesít 2/1Gbps, illetve 1/1Gbps csomagokat, talán 64-es osztással. Ezt tudomásul veszi mindenki szerződéskötéskor, hogy az 1000Mbps csak egy lehetséges maximum, ami ideális körülmények között elérhető lehet adott végponton.
-
Flashhh
tag
Sziasztok!
Tegnap kipróbáltam a Vodafone TV-t. Sikerült minden, elsőre bejelentkezett, ment szépen a lejátszás is. Addig ameddig a monitorom ki nem kapcsoltam Ahogy kikapcsoltam a monitort a TV ami HDMI vel van rákötve a PC-re 2 sec után leállt és WT1807-es hibával. Próbáltam mindent is állítani nvidia control panelban de nem sikerült megoldani, se ff se chromeban. Mindkét megjelenítő HDCP képes és soha nem volt hasonlóra sem semmi precedens.
Szerintetek van valami megoldás rá, hogy ágyból nézve elalvás előtt lehessen használni a VTV-t, vagy ez ilyen marad? -
Ledi
aktív tag
Igen ez már az előző számlán is rajta volt. Anyáztam én is egy sort, mert elsősorban az ingyenes szünetelés miatt lett Voda a nyaralóba.
3x hívtam az ÜFSZ-t mire megértették, hogy ha szept. 24. előtt kezdem a szüneteltetést akkor még ingyenesen tehetem meg.
Az egyik kis csaj annyira nem volt képben, hogy szerinte az üzleti előfizetők miatt szüntetik meg a kedvezményt, mert a cégek csak 3 hónapig szüneteltethetnek. LOL
Ráadásul megígérte, hogy beszél a felettesével és majd vissza szól. Azóta is hív. -
vigyory71
tag
válasz Attila841222 #110482 üzenetére
Akkor szerintem ellenőrizd még le a routered WAN oldali interface konfigurációját, hogy az DHCP-re van-e állítva. Ott kellene megkapni a 86.*.*.* IP címek közül valamelyiket jó eséllyel.
Ezen kívül én továbbra is azt gondolom, hogy próbáld ki a CB valamelyik LAN interface-re kötött gépeddel, (DHCP-re konfigolt ethernet interface-en) hogy az kap-e IP címet, (publikusat) a CB-n keresztül. Ha igen, akkor a CB jól működik bridge módban van. Ez esetben jöhet a router ellenőrzése, hogy ott mi lehet a gond.
Ha nem kap publikus IP, hanem valami 192.168.*.* címet kap, akkor még nincs bridge módban a CB, ez esetben még birkózni kell a CB-vel. -
Ledi
aktív tag
válasz Flashhh #110485 üzenetére
Kérj VTV boxot.
Részemről a webes felületen a lejátszást nem tudom használni. A többiben siincs sok köszönet.
Ami hiányzik a Horizon Go-hoz képest:
-nincs normális EPG (a mobilos appban is kész röhej a fix 5 perces időköz)
-nincs emlékeztetőHa ez, így marad a webes felületet nem fogom használni.
-
pinnacle
nagyúr
válasz Attila841222 #110463 üzenetére
Köszi!
-
Flashhh
tag
válasz MiZo1990 #110494 üzenetére
Akkor ez nem opció. Ezeknek én egy forintot se adok többet. Amióta átvették a dolgokat csak elvesznek és mindent tönkretesznek. Sajnos az utcánkban nincs más szolgáltató így nem tudok váltani. Tökéletesen működött minden a horizonnal és most ezt is tönkreteszik. Arról nem beszélve, hogy az internet kritikán aluli. Korábban ameddig UPC volt, semmi bajom nem volt vele, de azóta instabil, és a feltöltés is rettenetes. Néha néha streamelgettem twitchre, de a 6000 bitratet közel sem bírta stabilan tartani. Direkt váltottam gigabitre hogy a vicc kategóriájú 40es feltöltés meglegyen, de még rosszabb lett a twitch szerverek felé a feltölésem
-
basel00
tag
Hello all
engem olyan érdekelne hogy mi külömbségek vannak a cat6 illetve a cat8 hálózati kábel között?
Illetve melyiket érdemes használni? -
Peltár
aktív tag
válasz kabelmania27 #110476 üzenetére
Szia! Kalandosan de, megtörtént a modemcsere, majd raknék be értékeket ha itt vagy.
Uborka vs CH6475VF mind a kettőről, szeretném ha összehasonlítanád a régi eszközt az újat
majd véleményt mondanál. Csak internet, nincs osztó, nincs csillapító bridge mód mint eddig. csak van vagy 6 kép azt nem tom hogyan tálaljam, de ha megnézted majd törölhető is.
-
asdf_
veterán
válasz Nordik #110472 üzenetére
Teljesen megértem az aggodalmát, nekem múltkor 1 hét volt mire elkonyveltek a bankkártyás online befizetesem.
Senkit nem érdekel mennyi idő alatt könyvelik le. Egy fizetés nem a fogadó ügyviteli rendszerében való lekönyveléstől számított teljesítettnek, hanem a fogadó bankszámlájára történő megérkezéskor. Ez pedig utalás esetén -végre valami, ami ebben a nyomorult országban rendesen és jól működik- 5 (öt) másodpercen belül teljesül, kártyás fizetés meg pár nap maximum.
Fenyegető email meg jöhet, egyáltalán nem foglalkoznék vele, ha időben befizettem. A következő számláig lekönyvelődik, így azon nem lesz rajta e pack nem teljesítés, felszólítási díj vagy ilyesmi, így simán ingorálom. Akkor foglalkozom vele, ha még egyszer szólnak, mert akkor porszem kerülhetett a gépezetbe, vagy ha kiszámláznak valami pótdíjat alaptalanul. -
asdf_
veterán
válasz Fruityloops #110477 üzenetére
Mit nem értesz azon, hogy fog a franc késedelmi dijjat fizetni, ha arra fogják, hogy nem fizetted be időben..? Mert majd jön a felszólítás, hogy ez és ez volt a határidő mindenkinek, neked is...!
3 (három!) emailt kaptam róla, hogy késnek a számlák, a befizetési időt meghosszabítják, kijött róla közlemény, ott van a weboldalon, és már a 1270-en a gépnéni is bemondja. Mi a bánatos francért aggódnék? MIÉRT??? Ha nincs számla, amit be kellene fizetnem, hogy a péniszben tudnék késni a befizetésével, hogyan fizettetnének emiatt késedelmi díjat?
Csak neked, email#1:
Ameddig a karbantartás miatt nem tudsz online számlát befizetni, a befizetési határidődet meghosszabbítjuk, és természetesen nem fogunk sem késedelmi díjat, sem e-Pack feltételek elmaradási díjat terhelni a következő számládon.Email#2 és #3:
Felhívjuk figyelmed, hogy előfordulhat, hogy az átállással összefüggésben az aktuális havi számládat, számlázási gyakorlatunktól eltérően későbbi időpontban kézbesítjük, azonban erre figyelemmel ilyen esetben a fizetési határidőt is meghosszabbítjuk. Az aktuális fizetendő összegről és annak fizetési határidejéről SMS-ben, valamint e-számla esetén e-mailben is értesíteni fogunk. Tájékoztatunk, hogy a korábbiakkal összhangban az eszamla.vodafone.hu felületünk az átállással megszűntetésre került, korábbi számláidhoz azonban a továbbiakban is hozzáférést biztosítunk, az ezzel kapcsolatos további információkért kérjük látogass el oldalunkra.Remélem, megnyugtat.
[ Szerkesztve ]
-
Peltár
aktív tag
Sziasztok!
Hírek modemcsere ügyben. Hátha más is belefut abba amibe én.
Gőzerővel jönnek ki a felhasználókhoz a modemek. CH6475VF legalább is felénk.
MPL kocsi tele volt, még úgy is hogy reggel kezdett délután jött hozzám.
Történet: Pénteken sms értesítő 8:40 hogy 8:00 és 17:00 között jön a modem.
Nyomkövető csekkolva, valóban. 8 órát ültem itthon mert nincs időablak, 16:40 futár nem jött
nézem nyomkövetőt 13:36 az ügyfél kérésére kiszállítási időpont módosítás. Néztem mint a mesébe hogyan amikor azt csak a futártól lehet kérni. Ügyfélszolgálat panasz, nem érti hogyan lehet. Mondom neki sok volt a munka nem győzte, behazudta a központnak hogy időpont csere saját kérésemre. Hebegés habogás, elnézések kérése jegyzetelés, üzenet írás.
Kérdeztem akkor szombaton reggel? (tudtam hogy nem dolgoznak :-) ) hát sajnos csak hétfő.
Hétfő 9:00 semmi sms hogy jönne a modem. Telefon ügyfélszolgálat aranyos de megszeppent csaj, látja hogy már a kolléganő is hagyott üzenetet, de arra se válaszoltak a 6sz depóból. Új üzenet. Lehetőleg délig érjenek ki. 10:00 futár telefonál hogy ma jönne, mondtam gyere mert rád várok, éjfélig érjél ide mert be kell üzemeljem. 13-14 között megjött, akkor látom hogy tele a kocsi Vodás modemekkel guberáltuk az enyémet is pár percig.
Megkaptam, megköszöntem.
------------
Telepítés: régi Uborka értékek mérése , resetelés, leszerel, takarít elrak.
Új CH6475VF jelszó belép, jelszó módosít értékek IPV4 nézeget, örül, Bridge mód kapcsoló aktív. Modemregisztráció megadott név és jelszó párossal
https://modemregisztracio.vodafone.hu Név elfogad, jelszó nem. 1270 fél óra zene.
ember felveszi, rendes segítőkész de picit ideges, gondolom nem unatkozott.
Mondom neki gond van a jelszóval, nincs beélesítve az adatbázisukba nem tudok modemet regisztrálni. 10 perc zene , mert segítség kellett neki, adatlapom nincs lezárva de 30perc
max 1 óra és simán menni fog, de azért lediktálja a jelszavam, félig se jutott mert felolvastam neki, megállapítottuk hogy mind a kettőnknél ugyan az a jelszó, tehát nem ott lesz a hiba és elírva sincs. Egy két kérdés, búcsú, várakozás 2 óra, teszt, modemregisztráció nem megy még mindig. 1270 zene 20perc egy kedves, aranyos, de fáradtnak tűnő hölgy, de ért hozzá amit csinál!!!!! Mondom probléma, teszteli, neki sem jó, kis türelem, hibát kikerüljük, majd ő bereggeli a modemet ha lediktálom a mac címet, lediktáltam, mondja hogy áramtalanít 10s
visszadug mennie kell, és tényleg müxik. Mondtam neki hogy kollégának is javasoltam az első telefonnál, de ő nem, miért, ha a hölgy igen? Nem vagyunk egyformák, meg lehet kolléga fáradt volt. Megköszöntem a segítséget, erre Ő hát ezért vagyunk, hogy segítsünk és szívesen. Nagyon segítőkész volt mind a kettő, de a hölgy tuti jobban értett hozzá azt érezni lehetett és biztos hogy vagy magasabb hozzáférése volt, vagy nem volt parás, esetleg a srác még relatíve friss. Ha időben bereggelik a jelszavam, azaz 08.22 óta, de csütörtök volt a 100%
akkor 10 perc lett volna a beüzemelés. Így várakozások telefon 4 óra. A futárra vártam 1 nap egy hétvége + 4 óra. Ami kurvára kiakasztott az az én kértem a szállításra másik időpontot.
Ami nem volt igaz. Tehát aki Fóti 6sz MPL csomagközpontból kap modemet vagy akármit
3, 4 ker, Üröm, Solymár, Pilisborosjenő, az számíthat ilyenekre, 40 emberből 35 lehúzta a Fóti 6sz MPL központot, ugyan ilyen behazudásokkal kapcsolatban.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!