Új hozzászólás Aktív témák

  • Carlos73

    csendes tag

    Hosszú-hosszú ideje van a Vodafonnál (UPC) TV+internet+vonalas telefon előfizetésem.
    Két hónapja harcolok velük, mert gyalázatos minőségben szolgáltatják az internetet. Ennek az az eredménye, hogy szinte minden webhely elérhetetlen, vagy percek kérdése amíg betöltődnek az oldalak. Példaképp a my vodafone fiókomba is csak sokadik próbálkozásra tudok belépni, de még sorolhatnám. A Wifi a rácsatlakoztatott eszközeimet folyamatosan ledobálja. TV adás van, azonban a vodafon tv box plusz szolgáltatásai elérhetetlenek. A televízió képernyőjének jobb felső sarkában hibaüzenetek tömkelege jelenik meg naponta többször. A telefonbeszélgetéseim 5-10 percenként megszakadnak, már ha egyáltalán kapok vonalat.
    Szerintem már nincs olyan technikus a városban, aki ne lett volna nálam jelszintet, meg isten tudja mit mérni. A műszereik szerint persze minden tökéletes, ellenben hadoválnak nekem csomagvesztésről, meg hálózati hibáról. Állandóan a sajnálatukat és a megértésüket fejezik ki, aztán meg lepattannak.
    Az ügyfélszolgálat egy kalap kaki, ők gyakorlatilag csak közvető szerepet látnak el. Érdemben intézkedni nem tudnak, vagy nem akarnak. Egy hónappal ezelőtt már panasszal is éltem náluk, de azóta állandóan csak azt szajkózzák, hogy a panaszkezelési osztály foglalkozik az ügyemmel. Kértem, hogy adják meg az elérhetőségüket, erre a válasz az volt, hogy ők sem tudják. Próbáltak megnyugtatni, hogy a hiba javítása, illetve a kötbér számítása folyamatban van, de hogy mikor kapok végre elfogadható minőségű szolgáltatást, azt nem tudják megmondani. Nincs egyetlen ember sem ennél a retkes szolgáltatónál aki tökösen közölné velem, hogy mire számíthatok én paraszt!?
    Időközben persze nekem is kijött az új számla, amit november 30-ig kellene befizetnem természetesen már az emelt összegben.
    Úgy érzem a türelmem elfogyott és lehet, hogy itt az ideje váltani. Legnagyobb meglepetésemre az ügyfélszolgálatos kis asszonyka finoman meg is jegyezte, hogy ő már rég megtette volna ezt az én helyemben.
    Nos itt tartunk, ezt tudja nyújtani a "nagy" Vodafone egy több, mint 20 éve hűséges előfizetőjének 2022-ben! Szánalmas! :W

Új hozzászólás Aktív témák