-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz gduck #123190 üzenetére
Csillapító nélkül, egy osztó után elfogadható a 46-os érték, 50-es érték magas mert közel van a tűréshatárhoz, régebbi modemek pl ubee, tc négy csatornán 52 alatti értékkel tudnak adni.
Földkábeles bekötésnél kisebb a téli-nyári értékek között a különbség mint légkábeles övezetben.[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz zsoltapagyi #123191 üzenetére
Igen, ha veszel gigabites routert akkor a modemet át lehet állítani modem üzemmódba, ilyenkor a router funkció kikapcsol és sima modemként működik.
ITT segítenek a tipus kiválasztásában. Lehet ennyi eszközt a modem router része nem tud stabilan kezelni.[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz CaRlose #123196 üzenetére
Üdv!
Ha megírod, hogy milyenek a modemértékek meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek. Amennyiben azt is megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax kábel és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség. Amennyiben a modem oldalán nem találod a modem üzemmódot 1270-es számon vagy my vodafone oldalon kapcsold ki az ipv6-ot. -
quint
aktív tag
Böngészőből (Firefox) nem enged be a Voda Tv-be, azt írja, hogy "Elérted a maximum készülékszámot. Törölj egy készüléket a fiókod alól. (WA204)". 2 hete még tutira működött, egy telefon, egy noti és egy tv (ez utóbbi hiába) volt bejegyezve, ami a soktól (ha jól emlékszem valamikor 10 volt a lehetséges) messze van.
De semmi gond, ott van a Fiókod kezelése link... hmmm, ami 404-es hibára vezet.
Nem ügy, belépek a fiókomba, régen simán meg lehetett találni, hol lehetett eszközöket hozzáadni, kivenni. Most sehol semmi... Nem tudja valaki, hogy merre lehet most eszközöket törölni? Vagy mi a kukimat lehet csinálni WA204 hibánál?
p.s.: Elfelejtettem írni, hogy a mobilalkalmazás működik.
-
kezo0
addikt
válasz quint #123204 üzenetére
Már nem lehet a My Vodafone fiókban eszközt törölni. A naaaaaagy informatikai átállás óta csak a Vodafone TV boxon, a SelfCare appban lehet ezt elvégezni. Akinek meg nincs ilyen boxa, hívhatja a 1270-et.
(De amúgy sokat segít a kereső használata a topikban, mert kb. minden nap megkérdezi ezt itt valaki.)
[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
quint
aktív tag
válasz kezo0 #123205 üzenetére
Óh, baz+, hogy az Úr húzná a farkára ezt az agybeteg bandát. Örököltek a UPC-től egy viszonylag tűrhetően használható rendszert, és azt kitartó munkával sikerült lenullázniuk. Az egyedüli sikerük az, hogy a UPC neve kifényesedett az emlékezetemben. Valószínűleg ez lesz majd a Vodával is, ha átveszi a 4iG...
Köszi a segítséget!
-
TheHardOne
tag
zsoltapagyi, CaRlose, meg aki még jelezte.
"örülök", hogy gyűlünk ide. természetesen jó eséllyel (95-99%) nem nálatok van a hiba, nem is a kábelezésben (gondolom ott is évek óta működött bárminemű változás nélkül, csak a felvásárlás, majd modem firmware változás óta van gond). Ahhoz, hogy mi magunk tudjunk rájönni az okára, ha már a Voda szerint minden rendben van, az alábbi, két dologra egy igen/nem-el ha válaszolnátok nekem, az szupi lenne.
1. Mobiltelefonjaitokon, ha Telekomosok vagy DIGIsek vagytok, engedélyezve van-e a VoWIFI, azaz amikor az otthoni hálózat Wifijéhez csatlakoztok, a mobil hanghívások is a vezetékes Voda neten bonyolódnak-e.
2. Tartósan eléritek vagy meghaladjátok-e egyidejűleg a 450-500 nyitott portkapcsolatot TCP és UDP együtt a külvilág felé, azaz fut-e sokminden, pl. torrent, plex, discord, streamek, böngészés, ftp, frissítések, spoti, multiplayer játétok stb. az összes PCk-telefonok-tvk-nas stb. tekintetében, illetve hogy inkább akkor szarakodik-e, amikor sokan használjátok egyszerre.
Ugyanis valószínűleg újabban QoS problémák, meg egyéb szolgáltató oldali kapacitás korlátozások merülnek fel, ami rendszeresen megfekteti a modemet. Vagy csak szimplán elégtelen már a fehér és a fekete (500as) modem képessége 2022 (2023) felhasználói igényeinek kezelésére.
[ Szerkesztve ]
-
pkaresz
senior tag
válasz TheHardOne #123207 üzenetére
1 nem
2 igen"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"
-
cocka
veterán
válasz TheHardOne #123207 üzenetére
Súgok valamit. A grimbuszok oka főleg a csodás modemeikben keresendő, kiszórják a sok szart, amik vagy hardveresen és/vagy szoftveresen szarok + olyan sávszélességeket kínálnak a usereknek, amikre még mindig nincs kész a hálózat. A kettő együtt okozza ezt a szívássorozatot.
Merthogy én a régi modememmel meg a 150 megabites csomagommal semmi problémát nem tapasztalok, kivéve a pdfben előre jelzett karbantartásokkor.
Szóval ez SEM user errorok miatt történik.
-
zsoltapagyi
friss újonc
válasz TheHardOne #123207 üzenetére
1. nem, wifire sem csatlakozom hónapok óta, mert olyan jó a net
2. talán, nem tudom hogy mennyi a 450-500 nyitott port kapcsolat. streamek, spotify, online multi játék menne ha engedné a net. Egyedül használom, konstans rossz volt. -
TheHardOne
tag
Köszönöm szépen a válaszokat mindkettőtöknek.
-
TheHardOne
tag
válasz cocka #123209 üzenetére
Van ebben is valami. De amit egy ideje próbálnánk megfejteni, az a "mit basztak el" kérdésre adott válasz, és ugye egyre többeknél van probléma. Ugyanis a hálózat, kiépítés, stabilitás, működés stb. valamikor jó volt. Voltak gondok UPC időkben is, de olyan is volt, hogy két évig egyhuzamban fel se kellett hívni a 1221-t. Mostanában legalább 2 hónapja a 1270-et napi 3x felhívhatnám, de már nincs értelme. Még nem is a felvásárláskor instant kezdődtek a problémák, ami betette a kaput az a firmware frissítés (és feltehetően a hozzá kapcsolódó backend, CMTS stb. variálások) volt, még ha sokan kételkednek is ebben. Ezért lenne fontos tudni, hogy pontosan mi okozza a problémákat, hogy vissza lehessen csinál(tat)ni. Hacsak nem valami szándékos (üzletpolitikai) döntés. Sajnos a szolgáltató részéről semmiféle hajlandóság nincs a transzparenciára, műszaki részletek hozzáértő megvitatására. Még úgy sem, hogy néha találni segítőkész kollégát az ügyfél(elhárító)szolgálaton.
-
cocka
veterán
válasz TheHardOne #123212 üzenetére
hálózat, kiépítés, stabilitás, működés stb. valamikor jó volt.
Hát csak akkor nem 250, 500 és 1000 volt a három csomag, hanem kicsit lejjebb voltak a generált igények. De ha még ezekkel a sebességekkel is jó volt, akkor gyanús, hogy a modemek vagy ha úgy tetszik HGW-k a szarok.
Ezért lenne fontos tudni, hogy pontosan mi okozza a problémákat, hogy vissza lehessen csinál(tat)ni.
Még ha esetleg meg is tudnád, biztos, hogy minden érintettnek lenne ideje és energiája arra, hogy a vodkafont győzködje, hogy márpedig állítsa vissza a korábbi szoftvert, mert azzal még jó volt?
Sajnos a szolgáltató részéről semmiféle hajlandóság nincs a transzparenciára
Másik szolgáltatásuknál sincs. Nevezetesen: vodkafon TV médiabox. Lényegében szinte semmi nem állítható be rajta, ki vagy téve a hibaüzeneteiknek. Weben is meg appban is meg csak odabiggyesztenek egy WT1807-et és majd én sakkozzam ki, hogy szerintem mi lehet a probléma oka. Jegyzék erről nuku. Majd ha mi, felhasználók összeírjuk és statisztikát vezetünk arról, hogy kinek melyik hibakód milyen esetben és milyen körülmények közt jött elő, akkor talán majd tudunk bővebb felvilágosítást adni bárki másnak is, csak az a probléma, hogy ezzel nem nekünk kéne foglalkozni.
És valahogy ez a hibakódmutogatás is afféle vodafone-os szürrealitás. Tapasztalok valamilyen hibajelenséget, aminek okát egy hibakóddal írják le és bár a hibát én tapasztalom, azt nem tudhatom meg még az ügyfélszolgálattól meg a technikusoktól sem, hogy az adott hibakódot mi miatt írta a rendszer, és miután az ok ismeretlen marad, így azt sem, hogy a hiba érdemben hogy orvosolható. Bizonyos hibakódok esetén puffogtatnak bizonyos hibaelhárítási sablonokat, amik aztán adott esetben vagy működnek vagy nem.
Azaz olyan, mintha direkt nem akarnák, hogy tudd, hogy mi a hiba oka, viszont az érdemi kijavításra sem törekednek, hiszen a webes és appos szolgáltatás csak egy plusz, ami valójában az alapszolgáltatásnak nem része. Így aztán nem is kötelezi őket semmi arra, hogy lehetővé tegyék az ügyfeleknek a zökkenő- és hibaüzenetektől mentes használatot. -
aktív tag
válasz Nordik #123215 üzenetére
Ott már ment egyszerűen. Mondjuk a pandémia időszakában kényszerítettek személyes megjelenésre, mert online nem tudják intézni. Ami a pláne, hogy Pécsett egyetlen egy üzlet van, az Árkádbán: (volt) Upc és Vodafone ügyfelek egyben, állandó sorral. Nyitásuk előtt fél órával már odaálltam, így végeztem "hamar".
-
z67
őstag
Van esetleg tippetek arról, hogy hol találok bővebb infót, hirdetményt a hűségidő alatti díjkorrekcióról? Mikor lett ez meghirdetve?
Köszönöm szépen!
-
MiZo1990
aktív tag
A szolgáltató honlapján, az ÁSZF változások között.
08. 18-tól került be. -
z67
őstag
válasz MiZo1990 #123219 üzenetére
Köszönöm szépen!
Most beszéltem velük, és azt állította az ügyintéző, hogy a meglévő szerződésre ez nem vonatkozik. Furcsállottam, így elkértem a beszélgetés számát. Márciusig érvényes a hűség. Egyelőre többet nem tudok tenni ezügyben. Felmondtam volna, de így marad.
-
z67
őstag
-
MadMancs
veterán
válasz woodworm #123223 üzenetére
Így van ÁSZF tartalmazza.
És a szolgáltatás igénybevételével elfogadod a mindenkori ÁSZF-et. Szóval de, minden régi ügyfelet is érint.
Ügyfélszolgálat sose volt a helyzet magaslatán. Nem ritka eset hogy nem valósat állítanak ha a cég érdeke úgy kívánja. Mint pl most esetében. Jól tetted hogy elkérted a beszélgetés azonosítóját.
Bár nem tudom ezt mennyi ideig kötelesek megőrizni, lehet márciusban már meg se lesz.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
pinnacle
nagyúr
Sziasztok! Mai napon, amikor lejár a hűség, jött egy email, hogy határozatlan időre hosszabbítva Vodafone Home HD Plus + Net M (TV+Internet csomag e-Pack kedvezménnyel) 6890 Ft/hó-ra változik, az eddigi 4890 Ft-os előfizetési díj. Mi a tapasztalat, ha 1 vagy 2 évre hűséget vállalok, mennyi kedvezményt adnak? Egyébként határozatlan idejű előfizetési díjon is emelhetnek időnként?
[ Szerkesztve ]
-
kavics
csendes tag
válasz pinnacle #123225 üzenetére
Érdekes, nekem tegnap járt le a hűségem és ma kaptam e-mailt.
Leírják, hogy a határozott idejű szerződésem átment határozatlan idejűbe, de egy szó sincs arról, hogy ettől változna az ár...
Tettek viszont egy ajánlatot újabb hűség esetére, ami pontosan 100 forinttal kevesebb, mint amennyit most fizetek[ Szerkesztve ]
-
pinnacle
nagyúr
válasz kavics #123227 üzenetére
Neked milyen előfizetésed van? Lehet a mienk annyira olcsó volt, hogy mindenképpen emelni kellett rajta?
Másik lakásban, ahol DIGI is van, ez az ajánlat. Net M-et nem tudok választani. Régebben mondták, hogy lemondással lehet kedvezményt kapni, de én csak azt mondtam idáig, hogy maradnánk hűségidővel, ha kapunk jobb ajánlatot. Idáig bejött, de lehet ennek vége van már.29-es körzetben ez van, májusban járt le, ott nem jött email.
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
Nekem pár napja járt le a husegem. Nem kerestek és nem is kaptam egyelőre semmit.
-
zsoltapagyi
friss újonc
válasz kabelmania27 #123202 üzenetére
Köszönöm a sok segítséget, szereztem egy TP-Link Archer AX72-t. Nagyon úgy néz ki hogy így minden rendben van (kopp, kopp). Valószínű, hogy egyik napról a másikra egyszerűen nem bírta a Vodás router ezt a készülékszámot, kérdés hogy akkor ezt miért nem ajánlotta/mondta egyik ügyfélszolgálatos/technikus kolléga sem?
-
#82860288
törölt tag
8. kerben működik nálatok a net rendesen?
-
LeadR
csendes tag
válasz CaRlose #123196 üzenetére
Csatlakozom CaRlose-hoz, és még egy jópár emberhez itt.
Már hetek/hónapok óta szarakodik az internet, valamivel azután kezdődött, hogy elkezdtek kijönni az új vodás firmware-ek, nyár végére, szeptemberre egyre rosszabb lett.
Pár napja cserélték a régi fehér upc-s routert egy új feketére, hogy azzal majd megoldódik, mert biztos összeakad a hw a fw-rel. Hát persze... Azóta konkrétan szinte tényleg használhatatlan az internet, még modem módban is, a router módot nem is említem. Az új routeren a webes felület egyszeri beállítás után kb. elérhetetlen (előzővel is bőven volt már gond etéren), teljes reset kell neki, ha újra be szeretnél állítani valamit. Az én oldalamról amit lehetett kipróbáltam már (már a fehérrel is), de maximum ideiglenesen sikerült javítani a helyzeten. A jelszintek nem a világ vége (3-4, néhány 5).
Egyszerűen se kábellel, se wifi-n nem sikerült értelmes megoldást találni, se kevés, se sok eszközzel.
(Amúgy a koaxnál van egy kettes elosztó, ha számít valamit)
Home office-ból ez így tűrhetetlen (meg amúgy is).
Mi a francot lehetne már csinálni ezzel a retekkel? (Elnézést) -
LeadR
csendes tag
válasz TheHardOne #123207 üzenetére
1. Nem
2. Igen, bőven... (Netstat 1500-at dob ki az egyik pc-n, ebből néhány UDP)
Bár szerintem akkor sem működik rendesen, ha csak néhány eszköz megy a routerről. -
LeadR
csendes tag
Jelszintekre gondolsz ugye?
Upstream ~41. -
LeadR
csendes tag
válasz kabelmania27 #123243 üzenetére
RxMER: 37.xxx-40.xxx
Pre RS: 9 számjegyű értékek
Post RS: 0-100 között, az utolsó előtt 3000, az utolsó 65000. -
oppo
csendes tag
-
vtommy
aktív tag
Sziasztok!
Egy elég furcsa problémával fordulnék hozzátok. Új albérletbe költöztem, a házban elvileg jelen van a Voda internet optikai kábellel, amit egyébként láttam is a parkoló szinten.
A vodafoneos internetbekötéses címkeresőben megtaláltam bizonyos emeleteket, illetve lakásokat, de az én pontos ajtószámom nincs közte.
Bementem személyesen, egy kis kellemetlenkedés után elindították a bekötési kérelmet, foglaltunk időpontot a szerelő kiérkezéséhez stb, de közölte a srác, hogy ez a címhiba elég komoly, és nem biztos, hogy ki fog menni a szerelő. Másnap hívtak is, hogy nem lesz szerelés, még dolgoznak az ügyön, de ha szeretnék nyugodtan köttessek mással.
A helyzet az, hogy nincs az épületben más, csak egy 30mbites telekom, amely az IT homeoffice munkámhoz teljességgel használhatatlan. Ilyen esetben mit tudok csinálni? Előfordulhat, hogy meg tudják oldani? A közös képviselő annyit mondott, hogy márpedig van Voda a lakásban, és nem kell békénhagyni őket, amíg be nem kötik, de ezzel nem igazán vagyok kisegítve. Anno hasonló probléma a diginél 15 percet vett igénybe. -
polonic
félisten
Szánalom ez a vodofene. A csoportos beszedés mizéria miatt meguntam, befizettem online a számlákat és a megbízást is töröltem.
Most újra kreáltam a megbízást az új azonosítóval és természetesen nem vonták le az összeget.Kérdezem, hogy az új előfizetők gyakorlatilag nem tudnak csoportos beszedéssel számlát fizetni? Mert ugye ők is ezeket az adatokat adnák meg a megbízáshoz.
-
ledgeri
nagyúr
válasz polonic #123248 üzenetére
Az új azonosítód, ami a számlán szerepel "csoportos beszedési azonosító" alatt?
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xbox Series X|S
- Dragon Age: Origins
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Autós kamerák
- Milyen program, ami...?
- Formula-1
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
- Lenovo Legion 7, 16,0"WQXGA, Ryzen 9 6900HX, 32 GB DDR5, RX6850M XT 12 GB, 1TB SSD, 1,5+ év garancia
- Corsair RM850e 850W Gold Moduláris Tápegység
- Samsung Odyssey Neo G9 Super Ultrawide Gamer Monitor!49"/Mini LED/5120x1440/240hz/1ms/+Ajándék
- Apple Macbook Pro 16" 2019 i7-9th 6Magos 32/512 -75% Touch Bar HUN Radeon Pro 5300M 4GB 3K Retina
- Apple Mac mini M2 2023 8GB 256GB + Xiaomi Mi Desktop 27"-os FullHD monitor egyben
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen