-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Aktív témák
-
akaido
addikt
-
Adams84
aktív tag
válasz
ledgeri
#138868
üzenetére
Szerintem mióta bevezették az inflációkövető díjkorrekciót, szinte semmi értelme szerződést hosszabbítani (új hűséget vállalni), előnye nem igazán van.
Viszont a hűség lejárata előtt kb. 30 nappal érdemes lehet betelefonálni, hogy le szeretnéd mondani a szolgáltatást pl. a magas ár vagy másik szolgáltató miatt (akkor is, ha ez nem igaz
) és az arra jogosult ügyintézőtől/csoporttól akár még a mostani árnál is kedvezőbb ajánlatot kaphatsz. -
válasz
ledgeri
#136273
üzenetére
Nem böngésző probléma 3 eszközzel is próbáltam, amikor a modem besokall akkor nem eérhető rendesen semmilyen eszközről. A reset után pedig elérhető minden eszközön.
A modem nincs újraindítva pont ez a probléma hogy az instabil modem miatt állandóan hozzá kell nyúlnom. A korábbi ciscoval soha nem volt ilyen probléma hónapokig ment stabilan.
-
válasz
ledgeri
#135273
üzenetére
Az online bejelentőn jelentettem a botneteset.
petakpa1
Nekem digivel volt ilyen hogy költöztem és nem akarták átvinni az előfizetést mert hogy tartozás van. És ki tartozik milyen név? Nem mondhatják meg mert nem én vagyok az ügyfél...akkor én hogy keressem meg az illetőt...ja hogy én fizessem ki???
Mondtam hogy semmi közöm az előző tulajhoz, a meglévőt akarom átvinni, nem újat kötni. Aztán hogy akkor felmondanám a szerződésemet mert nem tudom használni az új helyen, na ekkor érdekes módon mégis sikerült megoldani.
Net előfizetés névre szól, nem lakásra. Nincs olyan hogy másét kell kifizetni.
Ahol csak ők vannak megtehetik hogy nem kötnek szerződést így kicsalva pénzt alaptalanul. Olyan van hogy pl gáznál csak rendezve lehet átadni szerződést de az ugye totál más eset.BaLee
Esélyes hogy ez valami totál automata rendszer és valami AI olvasgatja csak a bejelentéseket. -
kezo0
addikt
válasz
ledgeri
#135154
üzenetére
Uhh, nem tudom, miféle célzatosságot sejtesz emögött, de gyanítom, hogy túlgondolod, nem is kicsit.
Szerintem így kell korrekt, hogy ne mondjam, elegáns módon beilleszteni egy máshol megjelent cikket: a cikk címével, s azt kattinthatóvá téve. Azért lesz piros/kék, mert ez jelzi, hogy ez egy link, és nem másért. Akármikor, akármilyen cikket belinkelek ide, mindig így teszem, pusztán azért, mert így érzem "profinak", vagy ha úgy tetszik, minden más megoldást gagyibbnak tartok.
Ráadásul jelen esetben külön is indokolt volt, hogy a clickbait cím jelenjen meg, hiszen pont azt tartom nevetségesen hazugnak a cikk elolvasása után. Emlékeztetlek, hogy én jeleztem itt elsőként, hogy a Vodafone-on keresztül előfizetett standard Max-csomaggal ugyanazért a pénzért kevesebbet fogunk kapni, mint eddig.
Szóval nem kéne kombinálni, és pláne belémkötni... -
woodworm
veterán
válasz
ledgeri
#135064
üzenetére
A lease time egyszerűen lekérhető egy parancssoros
ipconfig /allparanccsal. A lease obtained sor a bérlet kezdetét, a lease expired a lejártát mutatja. A lease time félidejében a kliens küld egy megújítási kérelmet, tehát kap további 24 órát.
Az, hogy a szerver mikor "felejti" el sok mindentől függ. Ha többet szeretnél tudni, akkor keress rá, esetleg kérdezz rá a hálózatos topikban. -
cocka
veterán
válasz
ledgeri
#135049
üzenetére
bridge módos voda eszköz mögötti routerre rakva egy IP-n lát az internet,
De hát feltehetően nincs több routered vagy van? Vagy olyan routered, aminek több WAN portja van. Szóval ez így bőven elég is.
A másik eset olyan, mintha switchként működne a modem, tehát nem belső IP-ket kapnak a gépek, hanem mindnek saját WAN IP-je lesz. Ennek ellenére azért tudtommal látják egymást SMB-n, de konkrétan IP alapján elérni egyik a másikat nem tudja.
miért jó berögzíteni egy IP-t egy, akár offline, vagy elérhetetlen kliens felé, internetszolgáltató szinten?
Nincs az annyira berögzítve, ha mondjuk nincs áram alatt se a modemed egy fél napig, biztos, hogy ugyanarra a MAC címre más IP-t kapsz.
Mi ennek az előnye az új csatlakozás, új IP módszerrel szemben,
Az, hogy ha kapsz egy publikus IP-t, azzal simán működtethető hetekig szerver úgy, hogy nem kell azzal foglalkozni, hogy mikor kapsz már megint újat. És pl. nem minden játékszerver képes DDNS alapján működni. Így nincs szükség fix IP-re, mert papíron dinamikus publikus IP-d van, de majdnem olyan, mintha fix IP-d lenne, mert nem változtatják szinte soha. Régen egy-egy karbantartásnál még adtak újat, már ez sem történik meg.
-
kabelmania27
félisten
válasz
ledgeri
#135057
üzenetére
Router módban a hgw oszt ipcímet a gépeknek, a hgw egy címet kap ezért mindegyik gép kívülről ugyanazon a címen van. Modem üzemmódban nem fizikai port függő hanem csatlakozási sorrendtől függ mert ugyan úgy működik a négy port mint router üzemmódban csak modem üzemmódban a modem bekapcsolása (szinkronizálása) utáni első három csatlakoztatott eszköz kap ipcímet, a negyedik már nem kap ip-t, de ha újraindítod a modemet megint három eszköz kap ipcímet.
Régen cisco 3208/3212 vagy akár webstar modem után switch esetén lehetett egyszerre három eszközön használni az internetet. -
kabelmania27
félisten
válasz
ledgeri
#135049
üzenetére
Modem üzemmódban (az eszköz szinkronizálása után) három ipcímet ad a rendszer, így egyszerre három eszközt lehet használn. Azért nem ugyanaz a cím mert mert más mac címe van a saját eszköznek mint a gépnek, ha a routeren a gép mac címét klónozod lehet ugyanazt az ipcímet fogja adni mint saját router nélkül. Kábelnetnél általában ritkán változik az ipcím.
-
cocka
veterán
-
-
falabu88
aktív tag
-
-
-
-
cocka
veterán
-
cocka
veterán
válasz
ledgeri
#134583
üzenetére
Azt néztem, hogy hó vége felé nagyjából a 4. hét végén vonják általában. Az érdekes rész, hogy arra van eszük, hogy lejárt számlatartozás miatt óbégassanak, de arra nincs, hogy az új számlát küldjék.
mert az szerintem csak akkor kezdeményeződne (lekérés a bank felé), ha az egyenleged kiegyenlítetlen (mert várod, hogy a megeggyezett csoportos beszedés lefusson).
Ez tiszta sor és rémlik, mintha korábban is lett volna már ilyen baromság és akkor is jó sokat kellett várni, mire egyben levonták a kettőt. De akkor is ment valami variálás az átálláskor a szolgáltatóazonosítóval meg felhasználóazonosítóval is. Ment az összevissza duma, hogy akik alapból is azzal fizettek, azoknak működni fog a régi azonosítókkal, aztán a biztonság kedvéért beállítottam az új azonosítókat is.
-
fsdb
aktív tag
válasz
ledgeri
#134379
üzenetére
Akkor rosszul fogalmaztam, nem megszűnt, hanem nem árusítják. A kábeltv és a net is váltott már egy jó ideje. Ahogy szokták, változtatnak rajta egy kicsit, és mikor lejár a szerződés, az új csomag van már, csak kicsit drágább stb.. A régit nem lehet már hosszabbítani hűséggel stb. Ne zavarjon? Kb. 2 éve vagyok így.
-
cocka
veterán
válasz
ledgeri
#134277
üzenetére
a régi már elavult
Ez nem indok, hanem kifogás. Egy kifogástalanul működő eszköz cseréjét erőltetik egy hardveresen szarra. Tudtommal a Compal is meg az Arris is szar. Mindkét eszköz kapcsán lehetett számtalan netes problémáról olvasni itt az elmúlt években. ÉÉÉÉÉÉrdekes módon valahogy a régi modemesek nem sűrűn panaszkodtak a netre. (én sem) Ha csak az nem volt ok a panaszra, hogy kis sebességeket adnak.
kivezetik
Bevezetni mikor fognak OPTIKÁT mindenhova?
és ha cserélni kellene nincs lehetőség ugyanilyenre...
Erről sem az ügyfelek tehetnek.
minek cserélni most, hogy ha akkor is lehetne, ha baja van....
Mert a régiekre nem tudják távolról telepíteni a frissebb firmware-t (nyilván beépített kémszoftverrel).
Ezekkel a frissebb fw-kkel is örökké csak a baj van. Ha más nem is történik, automatikusan visszadobják szerencsétlen ügyfeleket IPv6-ra meg router módba. Mindezt miért? Hogy az ügyfélszolgáknak legyen létjogosultsága. Mert valami agyhalott a lehetőséget is elvette az ügyfelektől, hogy szoftveresen MAGUKNAK visszaállíthassák. Újabban már wifi csatornát sem engednek változtatni. (nyilván más kérdés, hogy nem a HGW-ről kéne wifizni)Amúgy tényleg mindhárom vezetékes szolgáltatásukat figyelembe véve, nekem csak a TV-vel szokott lenni bajom. A másik kettővel ha 2-3 évente előfordul valami központi anomália, akkor sokat mondok.
-
csubuka
addikt
válasz
ledgeri
#134229
üzenetére
Köszönöm szépen!
Persze, semmi betarthatatlan nincs. Arra mentem volna rá, hogy létezik-e olyan, hogy előre egy hónappal felmondom, jelzem a Vodának egy hónap -1 nappal a határozott szerződés/hűség lejárta előtt, hogy felmondanám ezzel elkerülve a felesleges 1 hónap ráhúzást?... -
-
kabelmania27
félisten
válasz
ledgeri
#134217
üzenetére
Amennyiben nem terheltek a letöltési csatornák elég lehet, régen ehhez a csomaghoz adtak cisco 3925, 3208, 3212-es tipusokat, de már csak 24 csatornás CB modemet adnak, ennél a tipusnál ha kivan kapcsolva az ipv6 te is át tudod állítani modem üzemmódra, Arrisnál csak az ügyfélszolgálat tudja modem üzemmódra de azt jelenleg csak ezres csomaghoz adják.
-
cocka
veterán
válasz
ledgeri
#133507
üzenetére
Gondolom az volt a levél célja, hogy köss új hűséget ugyanazért az árért, cserébe sebességet emelnek.
A voda mióta a UPC helyére bepofátlankodott, azóta egy deka sebességemelés csak úgy nem volt. Erre írtam, hogy a UPC ezt szerződéshosszabbítás nélkül megtette. Igaz 120-nál már elakadtak, de végül mindenki fel lett "rugdosva" legalább 150-re. A feltöltési sebességek már legalább 6 éve stagnálnak.
nem tudom biztosan helyesen-hangsúlyozva olvasni...
OK további magyarázat a mondatomhoz:
De azt ki nem szarja le?
Nyilván nem úgy értettem, hogy senkit nem érdekel, amit írsz, hanem úgy, hogy a vodkafon ajánlata egyszerűen nevetséges. A másik kettőre meg lásd a magyarázatot fent.
-
kenwood
veterán
-
trec12
addikt
válasz
ledgeri
#131975
üzenetére
Volt/van egyfajta "elvárás fentről", hogy ne emeljenek "ész nékül" az inflációs hatás miatt. A másik, hogy még egy 22%-os emelést ki franc viselne el? Amúgy meg szerintem az előző infláció követéssel a szolgáltatók nem jártak rosszul. Mi ügyfelek meg max. szépen beletörődünk esetleg keresünk mást. Vagy lemondjuk. Meglátjuk milyen számot dob be a többi....
-
woodworm
veterán
válasz
ledgeri
#129790
üzenetére
Ha tételenként nézem, akkor a tv 8,08%-kal, az internet 11,61%-kal, a végső számla 8,4%-kal emelkedett. Az emeléssekkel számolva a teljes összeg 9000 Ft felett van. Mivel emellé mára használhatatlan lett az internet, sajnos nem tudunk streamingen egy sorozat epizódot megnézni modem újraindulás nélkül, ezért ebből szolgáltató csere lesz.
Mivel az olcsóbb időkben megtartottuk a két végpontos Direct One előfizetést backupnak, így elég internet szolgáltatást köttetni. Ahogy nézegettem az utóbbi időben, a telekomnál az 1000/25 koax ~6700 Ft vagy a helyi szolgáltatónál szimmetrikus optika 550/550 ~8500Ft. -
roger92
tag
válasz
ledgeri
#127276
üzenetére
Ha nagyon meg kívánjátok tartani a számotokat és nem fontos a korlátlan telefonálhatóság, akkor vigyétek az ephone-hoz. Egy egy SIP szolgáltató, egy ATA egységgel a routerbe csatlakoztatva hagyományos telefonkészülékkel a továbbiakban is használható a szolgáltatás.
Vagy akár a Zoiper SIP klienssel okostelefonon is működik a vezetékes szám.
Durván 300 Ft a havidíja. Jól olvastad. 300 Ft.
Árlista: https://www.ephone.ch/hu/prices
-
roger92
tag
válasz
ledgeri
#127205
üzenetére
Kedves Geri!
Remélem sikerül még olvasni az üzenetemet.
Mivel még mindig aktív vezetékes telefonhasználó vagyok, így tudok segítséget nyújtani.
Természetesen a számhordozás vezetékes szolgáltatásnál is ugyanúgy lehetséges. Kb 3-4 napot vesz igénybe. Arra figyelj, hogy a meglévő szolgáltatónál ne legyen rendezetlen számlád, valamint tökéletesen egyezzenek az előfizetői adatok. Név, SZIG szám, Születési hely, Budapest esetében kerülettel stb…
A sikeres átvétel hétköznap mindig pontosan este 8-kor történik meg. Ekkor az ideiglenes szám megszűnik.
Igen, jól látod a helyzetet. Már a klasszikus PSTN rendszerek végleges kivezetés alatt állnak. Ezért is kellett volna nekünk is kötelezően váltani rézhálózatról optikára, ehelyett mégis a Vodafone koax kábelhálózatát választottuk. Nem húznak telefonkábelt. Minden egy kábelen, úgynevezett koax-on érkezik hozzád a Vodafone esetében.
A Vodafone vezetékes kábeltelefon szolgáltatása csak és kizárólag a UPC egykori koax hálózatán érhető el.
Ezáltal a Telekomtól bérelt optikai hálózaton nem vehető igénybe.
Én a helyedben tennék egy próbát a Telekomnál egy esetleges technológiaváltással. Bejön az optikai kábel a lakásba az ONT/Modembe és onnan a telefonkészülékbe. Vodafone-nál ugyanígy, csak ott a koax-kábel megy a kábelmodembe és azt csatlakoztatod a telefonkészülékedbe. Egy esetleges áramkimaradás során viszont egyiknél sincs vonal. Ezzel érdemes számolnod.
Sajnos előbb vagy utóbb kénytelen az ember váltani. EU-s rendelkezés, Európában fokozatosan megszüntetik az egész rézhálózatot. Mi tavaly év végéig kihúztuk. Tartottam tőle, hogy nem működik majd a riasztó, a modemmel. Jelentem, tökéletesen szuperál a Vodafone-nal. Egy szavam sem lehet ellene. Továbbá több telefonkészülék van egybekötve a modemmel és minden szépen kicsörög.
Ha kérdi valaki, hogy miért választottam, mert olcsóbb volt és nem IP alapú a TV megoldást is lehet választani MediaCard által, ráadásul a Telekom után ez az egyetlen szolgáltató, aki biztosít korlátlan vezetékes és mobil hívást kedvező áron. Telekomnál Hoppá Plusz, itt ugyanez Vodafone Nonstop L.
Olcsóbb a havidíja és a Vodafone óriási előnyére, - amit sokan nem tudnak – Itt van konferenciahívás, bekopogás, hívástartás. Ezeket az elfeledett kiegészítő ingyenes szolgáltatásokat a Telekom már nem kínálja és sosem tette elérhetővé digitális vonalon.
Apropó, a hangposta szolgáltatás már minden szolgáltatónál megszűnt, úgyhogy azt már ne keresd.
Remélem tudtam némit segíteni.
Üdv,
Tibor -
Toth_Jani
őstag
válasz
ledgeri
#124852
üzenetére
De azt legalább a héten megígérték, hogy csinálgatják.
" A vállalat gyorsan elismerte a problémát, és azt ígéri, magas prioritással kezeli a hiba elhárítását, ami a csoportos beszedéseket érinti.
A hibák nagy részét sikerült megoldani és a jövőben már megfelelő lesz a működés. Vannak azonban esetek, amelyekben visszamenőleges javításra van szükség, ezek a javítások várhatóan hamarosan megtörténnek, addig is kérjük ügyfeleink türelmét. Magas prioritással kezeljük a hiba elhárítását, ami jellemzően a korábbi csoportos beszedési megbízások törlési, aktiválási és módosítási kéréseit érinti." -
kokii
tag
válasz
ledgeri
#124843
üzenetére
Nem is ezt a működést "várom el". Hanem, hogy ami "aktuális évad" és éppen fut, és rakják fel a részeket, megtudjam nézni. De egyszerűen minden ilyen tartalom "lakatolt", ha rámegyek leírja az előfizus csomagot, alatta, hogy "van aktiváló kódom", ami gondolom jelen esetben a upc/voda által anno adott kóddal aktiválható dolog lenne, amit nekem elvileg migráltak. Ezért is keveredtem ide és kérdeztem meg másnak is ez van-e vagy csak nálam ment félre valami, vagy egyszerűen ne is próbáljam mert rosszul értelmezem a fent linkelteket.
-
Toth_Jani
őstag
válasz
ledgeri
#123650
üzenetére
De akkor már miért nem egyszerűbb simán befizetni bankkártyával az Voda oldalán?
Én igy csinálom és simán működik, és pár percen belül jóvá is írják.
A csoportos megbízást meg hiába vontam vissza Voda nem veszi tudomásul, igaz a bank nem fogadja be a számlájukat, de az a lényeg hogy rendben van a fizetés. -
kezo0
addikt
válasz
ledgeri
#122783
üzenetére
Milyen „szürkével jelölt összeg” van a júliusi számlákon, ami „nem fog csoportosan beszedődni”?
Egyébként ma nekem is megtörtént az OTP-nél a beszedés a szept. 5-én lejárt fizetési határidejű számlára. A számla teljes összegét leemelték. A beszedési megbízásnál változatlanul a régi, még UPC-től megörökölt ügyfélszámom szerepel.
A következő számla fizetési határideje a holnapi nap, kiváncsian várom, azt sikerül-e majd végre időben beszedni. -
ledgeri
nagyúr
válasz
ledgeri
#121526
üzenetére
Ma bementem egy fiókba, hogy na akkor mi is volt ez a mail... Emondták amit csütörtökön, hogy 2 fiók van, a rendszer nem érti mert azonos a mailcím, és az egyik mail-jének átírásával be tudok lépni.
Na mondom ha már másodjára vagyok ott, akkor legyen!
(pultos emberünknek 3 percbe telt belépni a rendszerbe, és csak inkognitó módban ment... cool) Meglett...Hazaérve egyiknek/másiknak kellett kérni jelszóhelyreállítást, és vígan beengedett. külön-külön minden ott ahol lennie kell!
Csak ha az egész cécó azért ment, hogy legyen egybe minden egy előfizetőnél, akkor csak ez az egy dolog amit nem sikerült elérni (pultos emberke halkan megjegyezte, hogy ezt ő fél évre tippeli mire helyejön...)
Átálásos voda-blogom ezuttal a végéhez ért. Majd kiderül mit hoz az összevonásos jövő.
-
ledgeri
nagyúr
válasz
ledgeri
#117922
üzenetére
No, a második 1-2 nap már eredményt hozott: az 5-én keltezett számlámba ma már betekintést nyerhettem.
Csak költői logiaki kérdés, hogy mi értelme van az emailes számlaküldésnek, és miért nem a biztos "elérhető" állapot ami az egészet (értesítő email, sms, ha kell egyáltalán) triggereli?
-
cocka
veterán
válasz
ledgeri
#117891
üzenetére
Nincs ezeknek valami felügyeleti szerve, ahova fordulni lehet, hogyha basznak a számlákat hozzáférhetővé tenni?
Amúgy csop. beszedés volt állítva díjneten keresztül, nem léptünk semmit, simán átírták a számlázási módot erre: eSzámla - email
Email persze nem jött. Számlák letölthetetlenek. 1-2 nap múlva marhaságra hivatkozva.
-
cocka
veterán
válasz
ledgeri
#117441
üzenetére
Miután úgy hazudnak, mint a vízfolyás, azt is kétlem, hogy március 26-a után tényleg beváltják-e az ígéreteiket és kihajintják az ügyfeleket a Díjnetről. Mert azokkal tele a padlás. Bár érdekes módon az ügyfelek kárára hozott intézkedéseiket mindig igyekeznek betartani.

-
Toth_Jani
őstag
válasz
ledgeri
#117441
üzenetére
Az a felesleges SMS, hiszen 2-3 nappal hamarabb már az ügyfélfiókba belépve minden titkosítás nélkül letölthető, de én is megkaptam ma a levelet és az SMS-t is, a számlát meg 2 napja letöltöttem, és van is rajta sok okosság hogy milyen TV csatornák sorsa bizonytalan.
-
AtHoS
nagyúr
válasz
ledgeri
#117441
üzenetére
Akkor én jobban jártam?
Ma jött a zip-et tartalmazó számlaértesítő email, fél órán belül a kódot tartalmazó sms és közben elérhető volt a számla voda fiókból is. Bár elektronikus befizetési határidőnek is a mai nap volt megadva (bármit is jelentsen ez), viszont voda fiókban a számla részleteknél márc. 23 a fizetési határidő.
-
-
cocka
veterán
válasz
ledgeri
#117382
üzenetére
Azt mondja már meg valaki végre, hogy ha elkészült a számla, akkor az miért nem tölthető le AZONNAL?! Mi a faxért kell rá napokat várni? Aztán eltelik a bekamuzott napmennyiség és megint ugyanazt írja. Aztán vmikor majd random előbukkan, hogy na végre letöltheted. LOL
-
blakey
titán
válasz
ledgeri
#117039
üzenetére
A csoportos beszedés Vodás, tehát elméletileg a Vodafone-t bíztad meg a bankodnál, hogy levonja a pénzt, a Díjnet csak, mint közvetítő vesz részt, legalábbis nálam. Én már 3 hete átállítottam, a csoportos beszedéshez nem nyúltam (nem is kellett), számla már jött a Vodától, most a levonás következik,
-
ledgeri
nagyúr
válasz
ledgeri
#117044
üzenetére
Csak most láttam, mer gondoltam hosszabb az átfutás, hogy már hajnalmban jött az email, hogy átállt a rendszer PDF normál - MyVodafone-ra, viszont a weboldalon Elektronikus - My Vodafone lett... Az már mindegy is hogy mi a neve, ha ilyen gyorsan átáll arra amire kell..

Már megörültem, hogy ott is ott vannak a számlák... erre jon az "1-2 napon beül" átok
Igazi voda-topikosnak érzem magam 
-
kezo0
addikt
válasz
ledgeri
#117039
üzenetére
Úh, ez nekem kicsit bonyolult. Esetemben a számláknak csak a bemutatása történt a Díjneten – tehát ott nézhettem meg ill. onnan tölthettem le magamnak azokat. De nem a Díjnetnek fizettem, hanem mindig is közvetlenül a Vodafone (ill. előtte a UPC) volt beállítva a bankomban csoportos beszedésre. Így most ezen nem kellett módosítani semmit, csak azt kellett átállítani, hogy ne a Díjnetre menjen a számla.
Ha nem egyértelmű, hogy mit kell tenned, akkor szerintem érdemes felhívni a 1270-et (még ha várakozni is kell, esetenként nem is keveset), és az ő segítségüket kérni. Nekem is a telefonos ügyintéző végezte el az átállítást, pedig eredetileg nem is ezért hívtam őket, csak aztán mellékesen szóba hoztam a témát. Ezek után ő ajánlotta fel, hogy átállítja, ahogy szeretném.
-
Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Steam Deck
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Elektromos autók - motorok
- Építő/felújító topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- LG LCD és LED TV-k
- Crypto Trade
- Mobil flották
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- CTO Bontott 0perces TÜZES EZÜST MacBook Air 13.6" M4 10C/1G 16GB 512GB Gar.: 1 év APPLE világgar
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- BESZÁMÍTÁS! Apple iPad Pro 13 2024 M4 16GB/2TB WiFi tablet garanciával hibátlan működéssel
- Apple Watch Series 8 Silver aluminum 45mm / e-Sim / 6Hó Garancia
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
) és az arra jogosult ügyintézőtől/csoporttól akár még a mostani árnál is kedvezőbb ajánlatot kaphatsz.


Igazi voda-topikosnak érzem magam

