-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
#82860288
törölt tag
Van valami oka annak, hogy késik a számla? Már 4-5 napja meg kellett volna jönnie.
-
#82860288
törölt tag
8. kerben Stadionokhoz közel nincs net, központi hiba van.
-
#82860288
törölt tag
8. kerben működik nálatok a net rendesen?
-
#82860288
törölt tag
-
#82860288
törölt tag
válasz kezo0 #123059 üzenetére
Így van, és a technikusnál lévő eszköz saját költséges, tehát ha sz*r a tablete és nem tud csatlakozni a sz*r*s Voda rendszerhez, akkor a 10 perces munkából lehet egy óra is, mint nálam is volt. 😒
És tegyük hozzá azt is, hogy a nagy részük nem úriember, a telefonban az ügyintéző nagyon kedves és türelmes volt, aki meg jött hozzám az meg nem csinált mást csak szidta, amit tudott, miközben a hiba az ő készülékében (is) volt. 🤦♂️
De hozzám sem értek ki 3x decemberben 2 éve.
Úgyhogy bementem és a lemondott szolgáltatáshoz tartozó eszközt kénytelen volt átvenni az üfsz személyesen, miközben még otthon kellett volna maradnia mindenkinek. -
#82860288
törölt tag
válasz Kicsirics77 #122618 üzenetére
Hol laksz? Lenne pár YouTube feltöltésem.
-
#82860288
törölt tag
válasz TheHardOne #121899 üzenetére
Kellene nálunk is ilyen, kapásból 430 lakás csatlakozna a társasházban.
-
#82860288
törölt tag
Nekem technikus azt mondta, hogy ha túlmelegszik a modem, akkor simán újraindul magától vagy kikapcsol kis időre.
Ha meg régebbi az eszköz, akkor elvileg "elfárad" és azért is lehet hibás működés.
De nemrég üfsz hívott, hogy offline a modemem és nem látják.
Azóta kicserélték, remélem ez jól megy majd egy darabig. -
#82860288
törölt tag
válasz Gubek-Einste #121724 üzenetére
Köszönöm, közben meg is kaptam.
Elvileg ez ugyanaz, mint a fehér volt, csak kicsit más a dizájn és sokkal gyorsabb a felület. -
#82860288
törölt tag
válasz Shadowfax #121711 üzenetére
Az lehet, most az elérhetőségek alatt az van, hogy belföldi mobilhálózatból díjmentesen hívható. A normál tarifa külföldről való tárcsázás esetén érvényes.
Én is mobilról hívtam őket és nem számláztak ki plusz költséget, meg is őrültem volna 20-30 perc várakozás után (3x is). -
#82860288
törölt tag
Ha cserélnének modemet, milyet adnak mostanában? Kell valamire figyelni?
-
#82860288
törölt tag
válasz kokii #121670 üzenetére
Online üfsz-en amikor belépsz a szolgáltatásaidnál kell legyen hosszabbítás opció.
Ha nincs, akkor mehet a telefon.
Én pont ma telefonáltam és kértem segítséget, mert a csomagom már nem elérhető, megkérdeztem mit tud ajánlani és adtak kedvezményt. Pontosabban az ár maradt, de a csomag nőtt. -
#82860288
törölt tag
Aki esetleg nemrég váltott kisebb netről 500-asra, mennyit kell fizetnie havonta?
Nekem 5490-ért kínálta fel az oldal. Lehet ennél jobb ajánlatotkérnikapni? -
#82860288
törölt tag
válasz jonnyjoker01 #121588 üzenetére
-
#82860288
törölt tag
Van ilyenkor is üfsz hibabejelentes? Tartom egy ideje a vonalat.
-
#82860288
törölt tag
Ha átállítom a modemet router módba és használom a saját routert is az okozhat problémát?
Ki kellene próbálnom a tabletemet egy másik wifin és erre a vodás modem pont jó lenne, de a saját routeremben meg van sok egyéni beállítás, dhcp lista, miegymás, a vodás modemből meg csak a wifi rész kellene. -
#82860288
törölt tag
Lehalt a Cloudflare is tegnap, azóta sem jó mindenhol. Akinek baja van a nettel lehet érdemes másik DNS-re váltani.
-
#82860288
törölt tag
válasz passatgt #120265 üzenetére
-egy rágcsáló megrágta a vezetékeket, lehet bele is halt és megégett és zárlatos lett minden
-a takarító Marika néni kihúzta az egyik fő csatlakozót és bedugta a helyére a porszívót
-nyílt nap volt és apuka bevitte a gyerekeket a szerverterembe azok meg össze-vissza dugdostak mindent
-a főnök levitte Gizikét a szerverterembe egy kis légyottra és véletlen kihúztak pár dolgot és ők is össze-vissza dugdostak mindent
-kristálygömb -
#82860288
törölt tag
Sztem be kellene zárni a topikot most 2 hónapig. [link]
-
#82860288
törölt tag
válasz kezo0 #119992 üzenetére
...akkor az HBO Max esetében vajon miért nem?
Azért mert az DD+. Ha optikain megy a hang nálad, akkor azon nem fog átmenni a sávszél miatt.
Ha HDMI-n nem megy át, akkor azért, mert a boxban nincs benne a chip, ami dekódol, mert nem vették meg hozzá a licencet.
Tévés appnál is ugyanez lehet a helyzet, illetve HDMI esetén ott már eArc kellene. -
#82860288
törölt tag
válasz Piftuka #119716 üzenetére
Nem használom ezt a funkciót és nem tudom a pontos beállítást a modemen, de a WPS legyen kikapcsolva.
Az arra van, hogy aki ezzel a móddal keres wifit és ha nálad engedélyezve van, akkor jelszó nélkül tud csatlakozni a hálózathoz.
A sima 2.4/5GHz wifit használd jelszóval és akkor az úgy biztonságos(abb). -
#82860288
törölt tag
Modemben van a logban pár bejegyzés, hogy No Ranging Response Received - T3 time-out.
Ezzel mit lehet kezdeni?
Gugli szerint nézzem meg a kábeleket, de azok jól vannak csatlakoztatva, nem lazult ki sehol. -
#82860288
törölt tag
válasz gregory91 #118122 üzenetére
Hát, én általában ilyenkor mindig arra a következtetésre jutok, hogy Gizikét nem is érdekli, hogy legalább minimális tudásának lennie kellene (amit egyébként megtanítanak neki belső tréningeken). 0 affinitása van hozzá meg életkedve is, aztán az egyéni emberi hülyeségen elbukik a dolog.
De hogy technikus pl. miért nem jön ki többször sem, azt nem tudom megérteni. -
#82860288
törölt tag
válasz HellGreg #118082 üzenetére
Amikor lemondtam a tévét bő másfél éve, akkor 3x ígértek szerelőt, internetet / modemet is ellenőriznie kellett volna, de egyszer sem jött. Akkor bevittem egy üzletbe a dobozt és elmeséltem mi történt és hogy majd lesznek szívesek levonni a számlából a covid tesztet, ha már azt reklámozzák, hogy otthonról mindent kényelmesen el lehet intézni, a pasi 5 perc alatt szó nélkül elintézett minden papírmunkát míg nézte az ökölbe szorult arcomat.
Rá pár napra hívtak, hogy küldenek szerelőt, mondtam, hogy már nem kell, mert elintéztem személyesen, akkor pár perc csend és tanakodás és kapcsolás után mondták, hogy de mindenképpen jön majd szerelő és megnézi a netet.
Jött, megnézte, kábelt cserélt, kedves volt és elnézést kért.
Valahogy az üfsz-szel borzasztó nehéz szót érteni, de a szerelők eddig rendesek voltak.
De azt ott akkor nem értettem, hogy amikor egy 430 lakásos társasházban lakom, ahol akkoriban naponta 2-3x jött szerelő a házhoz, miért nem tudtak felcsengetni én meg leszaladni a dobozzal a kezemben.[ Szerkesztve ]
-
#82860288
törölt tag
válasz vargalex #117643 üzenetére
Nálam ugyanez van. 17-én lett kiállítva számla, ma kaptam levelet és sms-t is és a rendszerben is ma tudtam letölteni először.
Valószínűleg arra számolnak, hogy a 2 dátum közötti napok száma elég kell legyen arra, hogy az utalás átérjen hozzájuk.
Ami egyrészt a mai 5 perces utalásnál nevetséges.
Másrészt pedig mindig van egy transaction date, amit figyelembe kellene venniük a könyvelésnél. -
#82860288
törölt tag
A simple fiók fizetés hibás? Amikor bejelentkeztem, a fizetéseim sikertelenek voltak.
Bejelentkezés nélkül, amikor csak kártyaadatokat adtam meg, elfogadta a rendszer. -
#82860288
törölt tag
Látva most pár modem képet azért ezen behalok, hogy még mindig kint vannak a UPC logós cuccok. Nálam is ilyen van, dobozon is a régi logó, de még szoftveresen is.
Nem kellett volna már ezeket kivonniuk egy éve?
Tavaly tavasszal kérdeztem is őket erről, de azt mondták nem fognak modemet cserélni, pedig előzőleg a tévés boxra már legalább a szoftvert frissítették. -
#82860288
törölt tag
Tudom ez ilyen banális kérdés, de minden hálózati elem rendben van? Kábelek, router ha van, beállítások, minden rendesen be van dugva, rá van csavarva, ilyesmik?
Nekem pl. a minap SSD sebesség problémáim voltak és meg voltam győződve, hogy minden rendben, aztán kiderült, hogy meghalt az egyik SATA kábel. -
#82860288
törölt tag
Sajnos hiába hivatkozol új előfizetőkre, nekem azonnal kereken megmondták, hogy felejtsem el azt az árat.
Akkor megköszöntem nekik a megkeresést és mondtam, hogy majd gondolkozom mi legyen a jövőben. Itt nincs más, szóval nem igazán vártam tőlük csodát.
Aztán nem sokkal később még tavaly nyáron (pedig évforduló télen van nálam) felhívott az egyik ügyintéző egy jó ajánlattal, de mondtam neki, hogy tévé nem kell, csak net és max telefon.
Aztán bepróbálkoztam még egyszer, hogy de új előfizetők sokkal jobban járnak, blabla.
Végül minimális árat engedett, de még így is jobban jártam.
Ugyanis rá nem sokkal megváltoztatták a csomagokat is, és ami eddig 300-as net volt, az már csak 250 és jöttek az új netes / tévés csomagok.
Ha van teljes csomag, akkor lehet határozatlannak lenni és esetleg megemlíteni, hogy akkor megnézel más lehetőségeket is, és akkor tuti lesz jó ajánlat. 1-2000 Ft-ot mindig engednek.
Vagy amikor csomagváltozások vannak és ők keresnek akkor is lehet jó árakat kifogni.
Azt viszont még mindig gusztustalannak találom, hogy csak csomagra adnak engedményt vagy új előfizetőknek.
Azért megnéznék egy analízist arról, hogy hol és mennyi és kinek van full csomagja és miért éri meg nekik olcsóbban adni. -
#82860288
törölt tag
válasz Inhouse #116839 üzenetére
Anno nekem november végén járt le a hűség, ezért november közepén lemondtam, amit akartam.
Erre decemberben még kiszámlázták a teljes csomag összegét.
Akkor elkezdtem hívogatni őket és levelet is írtam és a netes felületen is panaszt tettem.
Januárban küldtek egy mínuszos számlát, de nem a különbségről, hanem az új havi díjam jött ki mínuszban.
Februárban kaptam egy hülye összegű számlát, mert az előzőleg rosszul kiállított számlát 2 hónap alatt tudták levonni és még ott korrigálták a tört hónapot, amit decemberben kellett volna.
Márciusban jött az első rendes / helyes összegű számla.
Nevetséges, bár másfél éve volt átállás a rendszerükben, rengeteg panasz volt itt is. Kár, hogy azóta sem tudták ezt kijavítani.
Csesztesd őket, hívogasd őket, írogass nekik. Panaszként egyből hamarabb kezelnek.
Stressz helyett meg igyál pálinkát. -
#82860288
törölt tag
válasz kabelmania27 #116827 üzenetére
Ezek nem igazán szoktak segíteni, szoktam historyt is törölni, sütik is mindig törlődnek minden böngésző bezáráskor kivéve néhány oldalnál.
Internet népének az egyik felének nincs ezzel baja, a másiknak meg van, de nem tudják mi okozza. Illetve sok a panasz a bufferre, de megoldás nem igazán van.
De köszi a tippeket. -
#82860288
törölt tag
válasz kabelmania27 #116821 üzenetére
Google DNS-t használok általában, eddig nem volt gond oldalak betöltésével.
Annyi probléma szokott lenni, ha mondjuk megy YouTube már fél órája legalább, akkor az oldalak vagy nem vagy csak nagyon lassan töltődnek be FF böngésző alatt.
Ilyenkor böngésző restart és működik minden. -
#82860288
törölt tag
válasz kabelmania27 #116819 üzenetére
Modemként használom, saját routerem van.
-
#82860288
törölt tag
válasz kabelmania27 #116817 üzenetére
-
#82860288
törölt tag
Megnéztem a network log-ot és 2-3 naponta van egy ilyen kritikus hibaüzi: No Ranging Response received - T3 time-out
Ez mit jelent? Mi okozhatja? Mi a megoldás rá?[ Szerkesztve ]
-
#82860288
törölt tag
PH megy nálatok? Voda neten nem tölt be, viszont T mobil neten semmi gond.
-
#82860288
törölt tag
válasz norbertoth #116660 üzenetére
Nem úgy volt régebben, hogy amikor lejár a hűséged, akkor tetszőlegesen emelhetnek / módosíthatnak árat?
-
#82860288
törölt tag
válasz Intruder2k5 #116467 üzenetére
Üzletire külön vonalak vannak fenntartva, legalábbis nagy cégeknél.
Amikor a beszerzőkkel dolgoztam együtt, akkor 2 külön céggel kellett szerződni, mert folyamatos megbízható internet kellett és ha az egyik lehalt, akkor kellett a másik tartalék, hogy ne legyen gáz.
Nem tudom technikailag hogy működik, de teljesen más hálózaton mennek, mint a lakossági ügyfelek, külön ki vannak kábelezve.
Kérdés, hogy ezt KisBéla esetén hogy oldják meg, aki lakossági háztartásban fizet elő. Aztán lehet erre az a megoldás, hogy 1 kapcsolót átbillentenek valahol a központban és már működik is stabilabban. -
#82860288
törölt tag
válasz unicumnext #116411 üzenetére
Fura, mert nálam 8. kerben megy minden. Az előző körben is ment minden.
-
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest