-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tibibaba
csendes tag
válasz kabelmania27 #130050 üzenetére
-
kezo0
addikt
Őszintén szólva ennyire nem értek hozzá, de igazából nem is érdekel, hogy miért van így. Ha már a Cisco box sok évvel ezelőtt is képes volt rá, hogy rendesen kiküldje az egyes csatornák DD 5.1, DD 2.0 ill. PCM 2.0 hangját, akkor oldják már ezt meg a hipermodern Vodafone TV boxon is!
(Amúgy biztos emlékszel, volt probléma a Cisco-n is egy jó darabig a DD 5.1-gyel, de aztán végül megoldották a UPC-sek. Ki hitte volna, hogy egyszer még visszasírjuk a UPC-t…? )Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Tibibaba #130051 üzenetére
Szia!
Nincs nálad csillapító, Tv előfizetés esetén szükség van osztóra ezért nem szoktak bekötni csillapítót.
Ez egy jófajta osztó, ellenőrizd, hogy a modem a -4,0dB-s kimenetre legyen kötve (tévék a -7,5dB-s kimeneten legyenek) és nem lazultak-e ki az F csatlakozók a toldásnál, osztónál és a modemnél illetve azt is nézd meg, hogy a bejövő kábel legyen az elosztó in bemenetére kötve.[ Szerkesztve ]
-
kezo0
addikt
válasz cocka #130054 üzenetére
Többnyire igen. Ha néha nem jelenik meg, akkor esetenként egy rövid áramtalanítás segít rajta, de volt már olyan, hogy az sem. De ez utóbbi eset elég ritka. Ilyenkor azt feltételezem, hogy az adott műsort valószínűleg fel sem lehetett volna venni, tehát nem az a hiba, hogy nem jelenik meg a lejátszás gomb, hanem az, hogy a szóban forgó műsor rögzíthetőként volt megjelölve az EPG-ben. Aztán persze ki tudja, hogy így van-e.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
zapikanka
tag
Sziasztok!
Vodafone alap tv szolgáltatásunk van és 2hetente F1-ez nézek kb ennyi igény van a csomaggal kapcsolatban. Sokadjára fordul elő, hogy szaggat a kép. A hang tőkéletes, de a kép az folyamatosan akadozik. Tapasztaltatok már hasonlót? Van esetleg valami tipp, hogy hogy lehetne megoldani? -
kabelmania27
Topikgazda
válasz zapikanka #130056 üzenetére
Üdv!
Nézd meg, hogy a tévén milyen a jelerősség és a minőség.
Ha megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax kábel és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapít meg tudjuk írni, hogy rendben van-e a bekötés.
Amennyiben megírod, hogy milyenek a modem jelszint értékek ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség. -
cocka
veterán
válasz kezo0 #130055 üzenetére
Ilyenkor azt feltételezem, hogy az adott műsort valószínűleg fel sem lehetett volna venni, tehát nem az a hiba, hogy nem jelenik meg a lejátszás gomb, hanem az, hogy a szóban forgó műsor rögzíthetőként volt megjelölve az EPG-ben.
Ha esetleg megnézted a korábban ezzel kapcsolatban csatolt képeimet, akkor látható, hogy éppen a korábban felvett (és egyébként is felvehető) részeknél nem jelent meg a lejátszás gomb és a későbbinél meg igen.
Mindössze annyi történt, hogy az adott felvételeknél már kifutott a 7 napos műsorvisszanézési idő, de ettől még a felvételeknek maradniuk kellett volna. A másiknál még ott volt a visszanézős opció is, ott bezzeg volt felvétel lejátszása gomb.
Annyi, hogy kifutott a műsor. De pont ezért kéne tudnom még lejátszani. Bőven nem telt el még 3 hónap. Szerintem kb. most lesz 2 hetes a felvétel, tehát..
Most megnéztem és a weben még most is patt van:
-
zapikanka
tag
válasz kabelmania27 #130057 üzenetére
Szia!
Köszönöm a gyors választ.
A jelerősség és minőség esetében csak két sáv van, low, medium és high beosztásokkal.
A jelerősség általában a low végén van, a minőség pedig vagy low vége vagy felugrik high-ra.
Itt jön a nehezebb rész, nem találom az elosztót. Hol kéne lennie? -
Nikaré
őstag
Hi!
Nálam nem fogadja el a beállítást vagy másnál is hibás a program a média boxban?
Csatorna láthatósága
Nem előfizetett csatornák elrejtése
után is jobb fent olvasható a
Nincs előfizetés a csatornára.
Ez bug? -
cocka
veterán
válasz Nikaré #130061 üzenetére
Nem előfizetett csatornák elrejtése
Ez szerintem hónapok, vagy talán évek óta nem működik. Én felírtam a számokat magamnak, hogy mi nem kell és azokat használom.
Ugyanolyan bug, mint a webes ügyfélszolgálatukon, hogy VEZETÉKES telefonhoz rendelhető EXTRA ADAT! Miért is?!
-
sonique
őstag
masnal is szar a net 14. kerben ?
délutan megdeglett
ujra indult azota 24 csatorna van lefele
1 felfele és folyamatosan szakad ujra indul56dbmv felfele lehet egy kicsit magas
[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz sonique #130065 üzenetére
Azért indul újra mert magas a feltöltési érték ezért csak egy csatornával szinkronizált.
Ha megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító meg tudjuk írni, hogy lehet-e javítani az értékeket. Milyenek a letöltési értékek? -
arpi6k
addikt
Sziasztok!
Hibát szerettem volna bejelenteni a 1270-es telefonszámon, de ott feltöltőkártya aktivációs ügyintézés jelentkezik be. Hol tudom őket elérni telefonon? Mindenhol ez a szám van megadva.
Intel & ATI
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz arpi6k #130070 üzenetére
Üdv!
Próbáld meg ezt +36 70 700 1270 vagy ezt +36 1 798 88 88 vagy az összefoglalóban lévő vezetékes számokat.[ Szerkesztve ]
-
arpi6k
addikt
válasz kabelmania27 #130071 üzenetére
Szia!
Köszönöm!
Sikerült őket elérnem, de csak úgy hogy azt hazudtam hogy külföldről hívom őket. Minden más esetben feltöltőkártya aktiválós mellék jelentkezett be.
Intel & ATI
-
sonique
őstag
válasz kabelmania27 #130069 üzenetére
valamilyen halozati hiba lehetett mert délelőtt mar vissza allt a rendes erte 47 korul van az feltol es a csatornak is vissza jottek nincs oszto egy szűrő van utso modem cserenel raktak be most passz mar milyen
-
boborján2
aktív tag
Arra lettem figyelmes ,hogy a háromból az egyik box ,késve szinkronizálja a felvételek mappát.
Ha felveszek valamit itt csak másnapra látszódik, ha törlök valamit , az is caak másnapra tűnik el. Erre van valami megoldás vagy üfsz?
ignored users : snyper990 | SlayR0113
-
Soulfly842
addikt
Mostanában még durvábban priorizáltnak össze-visszának érzem a netemet. 500/20 egykori UPC Connect Box-val. Amikor ráment a voda szoftver anno, akkor is szét volt esve, de azta nagyjából tűrhető volt.
A weboldalak elérése sokszor nehéz, s már a speedtest is (amire elméletileg, hogy szép legyen a mérés - arra pozitív priort adtak ) is szécsúszik, 500-ra felpörög az elején, de aztán szépen fokozatosan visszafojtja 280 környékére (lehet még lentebb menne, ha hosszabb lenne a teszt )
Mit lehetne ez ügyben csinálni? Elég ramaty sokszor, s néha úgy elszáll már a weboldalak elérhetőeége is, hogy a hébe-hóba eszközújraindítások csak időlegesen kozmetikázzák.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Soulfly842 #130079 üzenetére
1270-es számon kapcsoltasd ki az ipv6-ot, majd állítsd át a CB-t modem üzemmódba és használj saját routert mert modem üzemmódban stabilabb a CB.
Milyenek a feltöltési értékek? -
Soulfly842
addikt
válasz kabelmania27 #130080 üzenetére
A rohadt életbe, egyszer már kikapcsoltattam, lehet a voda szoftver frissítésével lőtték vissza rá?
Köszi a tippeket.
A feltöltés az stabil szokott lenni, az rendben is van, csak az oldallekérések lassúak. Ill instabil néha teljesen.
Az Ipv6-t lelövetem vagy estére, vagy reggel.
[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Soulfly842 #130081 üzenetére
Nézd meg nem lazultak-e ki az F csatlakozók az osztónál és a modemnél.
Próbáld meg modem üzemmódban javul-e a helyzet, ha jobb érdemes venni gigabites routert. -
Soulfly842
addikt
válasz kabelmania27 #130082 üzenetére
azzal nincs gond (F csatlakozó), rendben van, szerelő is nézte pár hete, azóta sem változott semmi.
Használtam régebben +routerrel, nem volt lényegi differencia. Elsőnek megnézem az ipv6 lelövését, ha nem oldja meg akkor visszarakom. Köszönöm
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Soulfly842 #130083 üzenetére
Ez az elosztó van bekötve vagy cserélte a technikus újabb tipusra?
-
Soulfly842
addikt
válasz kabelmania27 #130084 üzenetére
Nem, az ugyanaz még mindig.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Soulfly842 #130085 üzenetére
Ha jól számolom rendben van a bejövő jelerősség és jól van beállítva a hálózat.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz kabelmania27 #130084 üzenetére
Egyébként célszerű cserélni újabb típusra?
Gondolom jelképes ktg, ott már nem garasoskodok szerelővel.Ha igen, akkor milyen típusra?
Rendben, köszönöm.
Biztos, hogy ipv6? hol tudom biztosra checkolni?
[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Soulfly842 #130087 üzenetére
Ha nem érhető el a modem üzemmód ipv6-ban van a modem.
Akkor érdemes cserélni az osztót (főleg a modemes szobában lévőt) kettes splitterre ha a tévéadások vételével problémát tapasztalsz illetve modem üzemmódban is szakadást tapasztalsz.[ Szerkesztve ]
-
arpi6k
addikt
válasz Soulfly842 #130079 üzenetére
Szia!
Hasonló jelenséggel szenvedek én is. Tegnap jelentettem a problémát, ma reggel kijött a technikus. Botrány gyenge jelet tapasztalt. Kicserélt az elosztó előtt valami ellenállást. Mért egyet, úgy néz ki rendben volt az adott pillanatban, de már megint szarakodik. Újra hívtam ügyfélszolgálatot, megerősítették hogy a jelszint továbbra is ótvar, holnap reggel megint jönnek... Nagyon örülnék ha ezt az ezer éves koax kábelt le lehetne váltani optikára... Persze erre remény sincs...
Intel & ATI
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz arpi6k #130089 üzenetére
Szia!
Vedd le a csillapítót az osztó bemenetéről és nézd meg javul-e a helyzet.
Nézd meg milyen osztóval van elosztva a koax kábel és hányas csillapító van bekötve.
Ha megírod, hogy milyenek a modemértékek ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség.[ Szerkesztve ]
-
BrandonXXV
aktív tag
Sziasztok!
Vodafone Internet 500 netem van, még UPC-s időkből való, fehér wifi routerrel. Modem üzemmódba van kapcsolva, saját routerekkel használom a hálózatot. 2017-es üzembe helyezésű ez a fehér router, volt UPC-s eszköz, talán valami D3.0 wifi high modem néven jelenik meg vodafone oldalán.Kérdés, érdemes-e kicseréltetni egy újabb eszközre, ami D3.1 wifi modem néven van, jelentsen ez bármit?!
Lejárt az előfizu, hosszabbítanám és most nézem, van ilyen eszközcsere lehetőség. -
cocka
veterán
válasz BrandonXXV #130092 üzenetére
hosszabbítanám
Minek? Ki kötelez rá? Merthogy a szolgáltató nem, az is biztos!
-
nicu71
addikt
válasz BrandonXXV #130092 üzenetére
Szerintem hagyd kifutni a fehéret amíg bírja,nekem is még az gan 2017ből.A fekete, újabb Vodás ,semmivel sem jobb /külsejét leszámítva/,sőt,rosszabb a wifije.
"-Te jó ég,mindjárt 8 óra!!! - Amilyen éjszakám volt,még jó hogy nem 9 !?"
-
kezo0
addikt
válasz cocka #130058 üzenetére
Na, fejlemény van.
Július 21-én rögzítettem egy műsort a boxszal a Duna TV-n. A napokban már megnéztem egy részét, de nem volt időm végignézni. Tegnap este folytatni akartam a rögzített műsor lejátszását, de időközben eltűnt onnan a lejátszás gomb!
Mivel még csak hat napja volt műsoron, ezért visszagurultam oda az EPG-ben, és megnéztem visszanézővel. Mert azzal simán le lehetett játszani.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz BrandonXXV #130092 üzenetére
Üdv!
Akkor érdemes cseréltetni a modemet ha ezres csomagra váltasz.
Ha megírod a modemértékeket meg tudjuk írni, hogy kell-e szakadástól tartanod. -
kezo0
addikt
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
cocka
veterán
válasz BrandonXXV #130096 üzenetére
Arra, hogy teljesen felesleges hosszabbíttatni, hacsak nem kapsz jóval kedvezőbb ajánlatot, de mivel annak az árát is emelgethetik, semmi értelme hosszabbítani. A hosszabbítás lejáratkor nem kötelező, mivel a lejáratkori árakkal a határozatlan idejű szerződés tovább él. Ezt évente kétszer emelhetik, az egyik az inflációkövetős cirkusz a másik meg az "emelünk, mert megtehetjük", kategória.
Ha én most "hosszabbíttatnék" úgy rávágnának a jelenlegi árra vagy 3k-t, mint a huzat és még hűséget is írjak alá. Biztos, hogy nem!
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest