Új hozzászólás Aktív témák

  • ztsoft

    őstag

    (#47909) poli27 Nálam egy kedves technikus osztotta meg kollégáival, meg ki tudja még kivel, hogy ki van a nick mögött. Tudom én voltam a buta, hogy bejelentkezve maradtam arra az időre. Azt is technikustól tudom, hogy nagyobb figyelmet fordítanak a fórumra a teszt alatt.

    Persze, ennek az egésznek az igazság tartalma nagyban megkérdőjelezhető, mindenki azt mond, amit akar. :) Már egy pár dologról kiderült számomra, hogy nem is úgy van, ahogy azt állítják.

    Már elegük van a sok hibabejelentésből, nem mondták, de érzem, tudom (állítólag, csak én teszek hibabejelentést az utcából), ha már fizetek érte, akkor legyen élvezhető a szolgáltatás. Nem tehetek róla, hogy rossz a rendszer, nincs olyan nap, hogy legalább egyszer ne menne el a hang (két különálló eszközön is jelentkezik, analóg, digitális), vagy ne kockásodna a kép, persze kiszálláskor nincs hiba, vagy ha van is, nincs reakció rá. Már nem is merek telefonálni, mert még a végén rám verik a kiszállási díjat.

    Más, az, hogy mi (tesztelők) visszajelzéseinket, javaslatainkat hogyan kezeli a kedves UPC, az kérdés, mert még most is nagy a fejetlenség (pl. számla, 3000 Ft helyett, 9025 Ft, technikai problémára hivatkoznak, majd utólag jóvá írják, a többit nem írhatom le :( ).

    Ezek fényében már várom augusztust (akkor telik le a hűség), teszek egy próbát csak az internetre (többi nem kell), ha nem megy, akkor megválunk egymástól. Mindez, csak 3 év tapasztalata.

    Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

Új hozzászólás Aktív témák