-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
ztsoft
őstag
válasz Zitronensaft #46741 üzenetére
Jó ez a Hátul kikapcs ,elöl ch +,- gomb nyomva tartása közben hátul bekapcs. menü (gondoltam szét nézek benne), egyedül a Hardver teszt futott le, majd újra indult a box. Ez sem tetszik neki. Lehet a box sem 100-as.
[ Szerkesztve ]
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Zitronensaft #46754 üzenetére
Az nem ugyanaz, mint a gyári beállítások? Ha ugyan az, akkor 2 napja megvolt.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Zitronensaft #46756 üzenetére
Ok, meg volt. Köszi. Ha nem gond, egy kis kiigazítás (nálam a ch - gomb volt a nyerő), erőltetett szoft frissítést érdemes csinálni. Hátul bekapcsolás közben ch + gomb.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Bekerültem, tesztelő leszek.
Elég komolyan veszik, "A tesztelésről, kérjük, ne ossz meg információkat senkivel.", ha ez még nem lenne elég, a teszt kezdetétől számítva 1 évig titoktartás kötelez. Jó, tudom, üzleti titok.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Gubek-Einste #47016 üzenetére
Meg van adva egy telefon szám, ahol további információkat lehet kapni, majd megérdeklődöm a fórumot illető dolgokat. Még nem rágtam át magam a pdf-en (az előbb rosszul írtam, a teszt végétől számított egy évig).
(#47017) pjen Kapok tesztelésre UPC Horizon HD Mediabox-ot a jelenlegi helyett, meg meghatározott időnként jelentést teszek róla. Az, hogy előnyös-e, azt még nem tudom, de remélem jobb lesz, mint a mostani.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz ztsoft #47020 üzenetére
Elég nagy a fejetlenség a UPC-nél a teszteléssel kapcsolatban, senki nem tud semmit, össze-vissza kapcsolgattak. Majd a héten még keresnek, akkor majd többet tudok. Annyit sikerült megtudni, hogy a fórumon semmilyen információ nem oszthatok meg a tesztel kapcsolatban, az indok, "a felhasználók még nem tudnak róla". Mikor közöltem, hogy már régóta tudnak a fórumon róla, arra nem volt válasz.
A teszt is érdekes lesz, a hálózat még mindig nincs rendbe rakva (nem volt erősítő csere), tudnak róla, de azt nem, hogy mikor lesz javítva.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Látod, ennyire érdekli Őket. Lényegében, van szolgáltatás, kisebb hibákkal (gyors vasút, sebesség korlátozással).
(#47050) blakey Úgy látszik, csak a bejelentkezéssel van gond, nálam hibátlanul működik úgy, hogy nem jelentkezek ki az alkalmazásból.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Zolifarkas #47141 üzenetére
Szia!
A box-on lévő 3 RCA az mind hang kimenet (2 analog bal, jobb, 1 meg digitális coax). Lehet kapni Scart - RCA kábelt, annak 3 RCA az egyik vége (piros jobb, fehér/fekete bal, sárga videó), de előtte nézd meg a TV lévő RCA-n lévő feliratokat, hogy pontosan mire is valók.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
-
ztsoft
őstag
(#47237) blakey Már nálam is van HD előfizetés, így én is csatlakozok.
Más, bele kezdtem az új regisztrációba a MyUPC-n, a regisztráció sikerült, de a profil létrehozása már nem. A felhasználónévnek megadott e-mail címet nem fogadja el, "már foglalt", persze, az enyém. Ez van központilag is regisztrálva. Esetleg van valami ötletetek? Már 3-szor próbáltam, de nem enged, makacsul tartja magát.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz szabogabor10 #47240 üzenetére
Igen, volt ilyen regisztrációm, fel is ismerte egyből, azzal nincs is gond, be is vagyok jelentkezve, de amíg nem hozom létre a saját profilom, addig ez fogad, "Kérjük, adja meg adatait és hozza létre saját My UPC Profilját!". Nos, itt nem jó neki az e-mail cím.
(#47241) blakey Linux alatt Firefox, itt csak e-mail címet lehet megadni, "Kérjük, olyan e-mail címet adjon meg, amelyhez rendelkezik hozzáféréssel. Ide fogjuk küldeni a visszaigazoló levelet.".
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz csabi63 #47243 üzenetére
Nos, lehet az is közre játszik, hogy az emberek többsége nem engedheti meg magának a HD adókkal járó többlet kiadást (tudom, nem egy nagy összeg, de én is meggondolom, hogy mire költök), vagy nem tudja kihasználni. Eddig nálam is felesleges lett volna.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz blakey #47241 üzenetére
Valamilyen szinten igazad lett. Köszönöm! Ki kellett jelentkezni, majd újra belépni, de nem az e-mail cím, jelszó párossal, hanem az üf.szám, "anyja neve" párossal, így már nem volt kifogása az e-mail cím ellen.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Nálatok megy a Horizon Go? Nem enged belépni, sem mobilon, sem weben. Lehet a friss profil miatt.
Más, most már meg kell gondolni, hogy mit írok ide, lebuktam, már tudják ki van a nicknév mögött. Lehet az egyik kedves Technikus (üdvözöllek!) látta meg mikor nálam járt (elég sűrűn jártak nálam), vagy a neten találtak rá (nem mintha nehéz lenne). Csak halkan, állítólag figyelnek (a nagy testvér mindent lát)
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Gubek-Einste #47254 üzenetére
Igen, meg kaptam, a UPC Phone el is fogadta az új belépési adatokat. Webes belépésnél ez a válasz: "A bejelentkezés jelenleg nem lehetséges. Kérjük, próbálja meg később."
(#47255) donmackó Szóltak, hogy figyeljek. Nem is baj, hogy olvassák, legalább képben vannak, hogy min lehetne javítani, jobbá tenni.
[ Szerkesztve ]
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Zitronensaft #47263 üzenetére
Akinek meg elege van a zsebüket tömő,ügyfeleket semmibe vevő ,burzsoá szolgáltatóból,az miért nem megy át a konkurenciához ? Parabolán minden elérhető..
Nos, ez igaz, de, nézd azt is, hogy az internet nincs, vagy horror áron adják a parabolán. Csak az internetet a UPC-től meg már nem éri meg, én már számba vettem minden lehetőséget (mobil netet is), de csak jóval többért tudnám megoldani. Talán a távol jövőben jön felénk is a 4 betűs (most 5 km-re van tőlünk), akkor majd lesz itt is fejlesztés, de addig biztos, hogy nem csinálnak semmit.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz ztsoft #47258 üzenetére
Nos, elég érdekes a problémám, még az üfsz. sem tudja, hogy mi az. Most ott tartunk, hogy a belépési adatokat megadtam a "háttér embereknek", hogy teszteljék, hogy miért nem tudok belépni. Elméletileg minden jó, de mégsem.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
-
ztsoft
őstag
válasz Handball94 #47555 üzenetére
Igen, volt Rubicom terület. Ez az, köszönöm!
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
(#47905) DNS4 Tesztelőknek külön telefonszám van hiba jelentésre, azon jelentsd, nekem mindig felveszik (eddig csak egyszer kellett várnom).
A bünti nem a fórumról jön, hanem a szolgáltatótól, gondolom Te is megkaptad a titoktartási pdf-et.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
(#47909) poli27 Nálam egy kedves technikus osztotta meg kollégáival, meg ki tudja még kivel, hogy ki van a nick mögött. Tudom én voltam a buta, hogy bejelentkezve maradtam arra az időre. Azt is technikustól tudom, hogy nagyobb figyelmet fordítanak a fórumra a teszt alatt.
Persze, ennek az egésznek az igazság tartalma nagyban megkérdőjelezhető, mindenki azt mond, amit akar. Már egy pár dologról kiderült számomra, hogy nem is úgy van, ahogy azt állítják.
Már elegük van a sok hibabejelentésből, nem mondták, de érzem, tudom (állítólag, csak én teszek hibabejelentést az utcából), ha már fizetek érte, akkor legyen élvezhető a szolgáltatás. Nem tehetek róla, hogy rossz a rendszer, nincs olyan nap, hogy legalább egyszer ne menne el a hang (két különálló eszközön is jelentkezik, analóg, digitális), vagy ne kockásodna a kép, persze kiszálláskor nincs hiba, vagy ha van is, nincs reakció rá. Már nem is merek telefonálni, mert még a végén rám verik a kiszállási díjat.
Más, az, hogy mi (tesztelők) visszajelzéseinket, javaslatainkat hogyan kezeli a kedves UPC, az kérdés, mert még most is nagy a fejetlenség (pl. számla, 3000 Ft helyett, 9025 Ft, technikai problémára hivatkoznak, majd utólag jóvá írják, a többit nem írhatom le ).
Ezek fényében már várom augusztust (akkor telik le a hűség), teszek egy próbát csak az internetre (többi nem kell), ha nem megy, akkor megválunk egymástól. Mindez, csak 3 év tapasztalata.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Most akkor ennyi volt a teszt? Elméletileg szeptemberig lenne. Akkor ezért nem jön a kérdőív. Komoly! Ezek szerint nem foglalkoznak a visszajelzéseimmel. Ha egy hozzáértő kap ilyen "csoda" boxot, kíváncsi lennék az arcára az első használatba vételkor.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz #54715584 #47955 üzenetére
Tudom, én is néztem, ezért nem értem az egészet. Ha már élesben kínálják, akkor minek a teszt, ha még megy a teszt, akkor azt, hogy merik kiadni előfizetőknek.
Kezdem azt érezni, hogy egy cseppet sem jobbak, mint az előző szolgáltatók voltak (Vártech, Rubicom), tesznek nagy ívben a felhasználókra.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Intruder2k5 #47958 üzenetére
Itt nem a profittal van a baj, legyen nekik, amennyit nem szégyellnek (tudom, a határ a csillagos ég ), de tegyenek is érte! Ha valamibe bele kezdek, akkor vagy megcsinálom normálisan, vagy bele sem kezdek!
Az előző két cég pont arról volt híres, hogy nem érdekelte Őket az előfizető (elsőnek 3 hónapig voltam előfizetője, az utóbbinak már nem voltam, túl sok "jót" hallottam róla).
Itt az első 1 évet analóg TV-vel húztam le, mondanom sem kell, hogy nagy vissza lépés volt a földfelszíni analóg után! Jelenleg a 2 év digital TV, folyamatosan küzdök velük, de semmi értelme. Most a teszt, szintén semmi értelme (a box több sebből vérzik). Eljött az ideje a váltásnak.Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Most beszéltem velük, rákérdeztem a tesztre, nos, az még megy, de már mától rendelhető az új box (kevés volt a béta tesztelő?).
Mondtam neki, hogy amiket írtam hibákat, még nem javították ki, erre az volt a válasz, hogy nem is volt ilyen hiba jelentve. A kérdőív az egyenlő a nullával, amit ott leírtam hibákat (május 4!), azt a kutya sem olvasta! Ennyit az egészről! Valakinek nagyon elgurult a gyógyszer, ááá, inkább nem is írom le!
Persze most felvesz egy hiba jegyet (a scart-on digitális hang, kép közlekedik, szerintük, mivan?), holnap jönnek. Megint jött a fenyegetőzés, hogy ha nem a UPC eszköze rossz, akkor fizethetek. Elmehetnek a ....!
(#47958) Intruder2k5 Látod, pont erről írtam. Most komolyan, van ennek értelme?
[ Szerkesztve ]
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Lehet ez is közre játszott a hirtelen elérhető új "csoda" box-ra [link].
Nem baj, jó lesz ez! Már várom a visszajelzéseket itt a fórumon (sajnos, én nem írhatok, pedig szívesen kitálalnék), szerintem hamarosan pezsegni fog a topik.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
(#47975) tomp Mit vársz tőlük, idézet a pdf-ből "Kijelző 4 karakterből álló háttér megvilágítással rendelkező LCD kijelző", aha, persze, jó az még 4db 7 segment fehér LED kijelzőnek is (ugyan olyan, mint a Pace HD, csak nem zöld, mellesleg hangulat világításnak is tökéletes éjszaka ). Amúgy nem lehet, hogy a 3.0-át HDD-nél láttad? A box 2.0-ás (a pdf-ben is így szerepel).
(#47979) kezo0 Már nem kapjuk vissza a régi boxot, le is kellett adni.
Még egy gyöngyszem a pdf-ből "A készülékben mozgó alkatrészek vannak, ezért stabil sík helyen tárolja / helyezze el azt. A készüléket ne helyezze instabil felületre! (Javasoljuk, hogy ne tegye üreges tárgyra, mert
megnövekedhet a készülék zajszintje.)"! Kis UPC dolgozók mozognak benne? Semmilyen mozgó alkatrész nincs benne, ha mégis, akkor már nem nevezhető működőnek.[ Szerkesztve ]
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
(#47985) kezo0 Nálam az ingyen TV teszt alatt, meg a Pace HD hülyeségei. A videótár nem érint, mivel az "ingyenes" filmek is pénzbe (előfizetés) kerül, apps (youtube) hol megy, hol nem, ezekhez képest kaptam 1080i felbontást (az új boxal megy HDMI-n keresztül). Összességében nem volt veszteni valóm, ja meg augusztusban lejár a hűségem.
(#47987) 4Grider Ezt én is hasonlóan benéztem, mint tomp fórumtárs, nem csak a boxról szól a pdf, hanem a HDD is szerepel benne, így annak a leírásából sikerült másolnom. Amúgy magában a boxban nincs mozgó alkatrész (HDD, ventilátor).
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz ztsoft #47965 üzenetére
Megtörtént a nagy "hibajavítás", azaz, a nagy semmi (várom a kiszámlázott kiszállási díjat).
A "hibáról" annyit kell tudni, hogy az új box-on sokkal gyengébb a hangerő (analóg, digitális is). A régi Pace HD box-on a menüben kicsit visszább a maximumtól, a TV-n 12 - 15 (a 100-ból, M4 HD-n 20 - 25) analóg audió kimenet (két RCA) a TV-be kötve, digitális coax kábel az erősítőbe, a hangerő megegyezik az FM rádióéval (-70.0, számomra normál hangerő).
Ezzel szemben az új box-on maximum hangerő, TV-n 50 - 65 (M4 HD-n 100, F1), analóg kimenet (mivel nincs direkt audió kimenet a box-on, így a scart-ból véve egy átalakítóval, de scartal összekötve is ugyan az), digitális optikai kimenet jó halhatóan halkabb, mint az FM rádió (az erősítő ha minden igaz dB-ben jelzi ki a hangerőt), rádió -70.0, box -60.0 - -50.0 (M4 HD-n -40.0).
Azért kíváncsi lennék, hogy másnál is ilyen halk, vagy nálam van egy selejt?Még az hozzá tartozik, hogy a monitor TV-m nem kezeli a digitális hangot (nincs HDMI bemenet, a DVI-on nem támogatja a hangot), így a szabványos PC bemenetet használom, de szerintem ez esetben ez mellékes.
Hoztak egy hasonló méretű TV-t a teszteléshez (meg is lepődtem), mutattam a sajátomon a hibajelenséget, mondták (ketten voltak ), rendben, kössük be a teszt készüléket (persze az már HDMI képes), elő is szedtem a szerelő készletből. Talán egy kicsit hangosabb volt, mint az enyém, de simán azt is fel lehetett venni 100%-ra (egyes csatornákon kevés torzítás is volt). De volt olyan is ahol nagyon halk volt, meg is jegyeztem, hogy ez halk (persze 100%-on), erre a válasz, "hát, nem hangos", ennyi, ezzel le is volt tudva a teszt (ja, és mind ez maximum 1 méterre a készüléktől, mármint nem a nézési pozícióban, lehet ez nem is számít).
Most jönnek a számomra érthetetlent dolgok, kedves technikus (állítólag "tanuló", egy másik technikus mondta) elkezdte magyarázni, hogy egy ilyen kis készüléktől ne várjak nagy hangerőt, mondtam, hogy van szabvány, amit a gyártóknak be kellene tartani, meg lehet, hogy szoftveresen is be lehet avatkozni. Meg, hogy nem érti, hogy nálam hogyan van kötözgetve a hang, elmagyaráztam, de továbbra sem értette.
De most komolyan, nem erősítőről (több tíz Watt) beszélünk, hanem egy vonal kimeneti jelről (0 dB, 775mV), ennek mi köze van a mérethez? Jött még példának a régi, új céges autóban lévő Hi-Fi különbsége, rádió készülékek, stb. Itt már kezdett felmenni a pumpa, mondtam is, hogy hagyjuk a fenébe az egészet. Minden volt, csak a hiba kiderítése nem, arról akart meggyőzni, hogy ez így tökéletes, hát persze, lehet Neki az, de nekem nem.
Ha ilyen lesz a jövőbeli hibaelhárítás a UPC-nél, akkor köszönöm, nem szeretnék részese lenni.Még azt hozzá kell tennem, hogy a másik technikus (régebbről ismerem) tette a dolgát, jelszintet ellenőrzött, írta az értékeket, meg talán elhangzott az is a részéről, hogy hoz be egy másik box-ot tesztelés céljából, de a kedves kollégája egyből mondott valami hülyeséget, így az sem biztos, hogy elhangzott a részéről.
Persze, hiba nincs, minden tökéletes, ment a szignó (most kapcsolok, hogy még azt sem tudom, hogy mit írtam alá a tableten, mert ott én nem láttam leírva semmit, csak rublikák voltak, vagy már az idegtől nem láttam). Olvasta már valaki, hogy mit ír alá a tableten? Még szóban sem közölték.
Hogy is van az új szlogen? Ja, megvan! A jövő megérkezett! Igen, már itt van, rugdossa az ajtót.
Még egy idézet és abba hagyom, "Köszönjük, hogy társaságunkat választotta. Bízunk benne, hogy szolgáltatásaink minősége egy újabb szintre emeli otthoni szórakoztatását.", igen, az újabb szint megvolt!
Bocs, hogy hosszúra sikerült.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Az értéket nem azért írtam, hogy annyinak kell lennie, csak azért, hogy legyen valamiféle fogalmuk azoknak, akik nem ismerik a vonal kimenetet, írhattam volna "referencia értéket" is, de így még nehezebben beazonosítható lenne.
Igaz, az érzékenység sem egyforma, de több 10 kOhm-mon nem sokat jelent hangerőben (pl. az egyiknek 47 kOhm, a másiknak 100 kOhm az érzékenysége), nincs két olyan eszköz, ami tökéletesen egymáshoz van illesztve ilyen szempontból. Esetemben a két TV között elenyésző volt a különbség a hangerőben.
Kerestem az új box-ról információt, amit a gyártó adott ki, abból mindjárt kiderülne, hogy ki a hunyó, de persze nincs semmi.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Igazad van, rosszat írtam. Néztem a TV-m PC hang bemenetét, de semmilyen adat nincs megadva róla (sem a használatiban, sem a szerviz könyvben). Az erősítőm analóg bemenetei 150 mV, 50 kOhm, kimenet 150 mV, 2,2 kOhm. PC vonal kimenetről sem találtam semmit a hangkártya leírásában, Wikipedia szerint 300 mV, 10kOhm (persze nagyon gyártó függő).
Mindegy hagyom is a fenébe az egészet (de azért még holnap tesztelem a kis Alcor DVB-T box hangerejét ).Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz ztsoft #48018 üzenetére
Meg csináltam a tesztet az Alcor box-al, ugyan úgy kötöttem be mint az új box-ot (kép: HDMI -> DVI, hang: scart -> scart átalakító -> TV PC bemenet), ugyan azt a szintet produkálta, mint a Pace HD. Az már biztos, hogy az új box a hunyó (az, hogy ehhez köze van-e a UPC-nek az már kérdés, igaz a Pace HD-nál is voltak különbségek az SD és HD adások között).
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
A Pace helyett a blakey által linkelt box-ot kaptam, csak bizonyos okok (teszt) miatt nem írom ki a nevét.
A honlapon megint a régi box-okat ajánlják több TV esetén. Szerintem ezt még nem írták át, mintha valaki már írta volna itt.
Jobban átgondolva a problémámat, igenis van helye. Csak tételezzük fel, hogy az előfizető nagyothalló, most akkor Ő nem fogja hallani a hangot, mert a box ennyit tud (tudom, van nagyothalló készülék, de az nem megoldás, hogy egész nap azt használja, tapasztalat, édes apámnál is így van)? Vagy vegyen egy erősítőt, hangfala(ka)t, hogy élvezni tudja a szolgáltatást?
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Igen, van hang késleltetés állítás (HDMI, S/PDIF), de hangerő állítás nincs a menüben, külön a távval lehet állítani, de az maxon van. Már én is átnéztem mindent, de nem találtam rá megoldást.
Újabban már nem e-mail-ben kérdőíveznek hibajavítás után, most hívott az automata (skynet ), hogy értékeljem a hibaelhárítást.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz bostone #48060 üzenetére
Én a távozáson gondolkozom, az okok, mert több is van.
Ügyfélszolgálat (szeretik hülyének, analfabétának nézni az ügyfelet):
Sajnos elég sűrűn kell telefonálnom hiba miatt, így már az elején közlöm az üf-el, hogy meg tudom csinálni "Gyári beállítások" mágikus csodát, meg a "húzza ki, dogja be" csodát egyedül is, nem kell a kezemet fogni, persze nem ilyen stílusban.
Volt, hogy rossz település kódot adtak meg, persze, én voltam a hülye, hogy nem jegyeztem meg a sajátomat.
Internet probléma miatt a box-on akarták "Gyári beállítások", mikor kérdeztem, hogy van-e köze az internethez, közölte, hogy nincs, de már régen volt vissza állítva (úgy látszik ez van nekik kiadva).
Ők bentről nem látnak semmi hibát (így nincs is), úgy kell győzködni Őket, hogy mégis van.
Már előre megy a fenyegetőzés, ki lesz számlázva a kiszállási díj!Hálózat (az, hogy ennyire rossz, vagy én vagyok nagyon háklis, azt nem tudom):
Eddig a 3 év alatt, három komolyabb hiba volt, amit nem, vagy nagyon sokára tudtak javítani (egyszer fizetek is kötbért), most is egy ilyen van. Nincs olyan nap, hogy minimum egyszer ne lenne hang kimaradás és/vagy kockásodás, van mikor meg is áll az adás pár másodpercre (még ha csak 3 órát nézem is), nos ha ez kis hiba, akkor én vagyok nagyon háklis, ha már fizetek érte, akkor legyen ennél jobb. Persze, mikor kijönnek, nem tapasztalható a hiba, az alatt a 10 perc alatt, tudom sietni kell, de így soha nem derül ki, hogy hol a bibi.Eszközök:
Még ha az eszköz használható is lenne, agyon vágják a saját rendszerükkel, stabilan folyamatosan pár napot képesek menni, utána minden bajuk lesz, pl. Ubee HGW router módban nálam használhatatlan (nem mindig látják egymást az egy hálózaton lévő eszközök). Bridge módban eddig max 30 napot bírt, utána már leszakadt a hálózatról, ezzel szemben egy 7 éves TP-LINK router 4 hónap folyamatos működés után, köszöni szépen, jól van (az utolsó reset 3 éve volt, de akkor sem hiba miatt).
Pace set-top box, folyamatos használat nem éri el a 12 órát (energia takarékos módban, állítólag rendesen ki van kapcsolva), de max 30 naponként kellett neki a "Gyári beállítások". Nem beszélve a szoftver hibákról (pl. EPG, lekérés közben, amíg nem kap válsz, addig meg akasztja a box-ot, ha nem kap választ, akkor le is fagy).
Az új jövevényről meg ne is beszéljünk.Így a vége felé egy pár kérdés. Tényleg ennyire háklis vagyok, másnál is vannak ehhez hasonló hibák és nem foglalkozik vele (persze ez a hálózatra vonatkozik)? Mert, hogy az utcából csak én jelentek hibát (ez egy kis utca, egy erősítő, összesen 13 ház, abból talán 7 van bekötve), meg, hogy ugráltatom (szívatom, már ez is elhangzott) Őket, már unják, hogy feleslegesen jönnek. Nem értem, most nem ez a munkájuk, vagy Ők is úgy vannak, mint egyes szolgálatok, ha nem kell menni sehova, akkor a központba pihiznek?
A végére csak annyit, nézz szét az interneten a UPC által bevezetett eszközök, szolgáltatások használhatóságáról, működéséről, így több információra tehetsz szert a UPC-vel kapcsolatban. Vagy itt a topikban is kereshetsz, csak pár kereső szó: Wi-Free, Horizon-Go, UPC Phone, Hitron.
Más szolgáltatókkal nem tudom össze vetni, mivel itt nincs más. Ez az én személyes véleményem arról, amit tapasztaltam!
Mint ahogy a kedves technikus is megkérdezte, idézem, "Miért vagy még itt, a UPC-nél?", nos, csak hűség miatt!Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Zitronensaft #48083 üzenetére
Pont ezért nem értem, hogy akkor miért ugráltatom Őket, nem mindegy, hogy nálam, vagy másnál vannak?
Én is így gondoltam, hogy mindig van mit csinálni.Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Csak kérdés, mi lesz a szabadon fogható Mindig TV-vel? Beteszik a fizetős csomagba, ja nem tehetik, mert közvetíteni kell. Esetleg vissza hozzák a "TV adót", vagy egyes esetekben nem kell majd fizetni.
Az biztos, hogy én egy fillért sem fizetek érte!Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest