-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kezo0
addikt
válasz gduck #131023 üzenetére
Azért gondolom, hogy itt nem pusztán a box bugos, mert azok a rögzített műsorok, amelyek nem játszhatók le a boxon 4-5 nap után, az androidos és iOS/iPadOS appokban sem játszhatók le onnan kezdve. Sőt, ott még az is megjelenik, hogy „Ez a felvétel jelenleg nem elérhető”.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
gduck
addikt
válasz gduck #131004 üzenetére
Van már magyar cikk is: A 4iG csoport a Nagra Open TV videóplatformját és biztonsági platformját választotta az újgenerációs, funkciógazdag és több eszközzel is igénybe vehető televíziós szolgáltatásra való átállásához
"A platformok működőképesek a Sagemcom legújabb Android TV-s set-top-boxai mellett a már meglévő set-top-boxokon is. Emellett a Kudelski és partnerei további készüléktámogatást is tudnak nyújtani a Smart TV-k-re, a FireTV-re, az AppleTV-re és más jelentős mobil eszközökre is."
[ Szerkesztve ]
-
LouiS22
veterán
válasz gduck #131077 üzenetére
Szép pr cikk, majd meglátjuk, hogy ebből mi valósul meg. Az jó, hogy a cég képes smart tv-ket is támogatni, kérdés, hogy az operátorban lesz-e erre hajlandóság.
With a seemingly endless list of new OTT entrants and content available to today's consumers, NAGRA's OpenTV Platform allows for the management of hybrid networks and delivers advanced two-way features to cable operators. Supporting a mix of linear QAM delivered TV, on demand IPTV multicast and OTT unicast services via a hosted solution availing the very latest features will continue to drive higher NPS scores.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
pjen
félisten
válasz gduck #131077 üzenetére
Olyan mintha a tv gyártók és a szolgáltatók direkt egymás ellen dolgoznának. A gÿártók szinte minden Tv be építettek PVR t. A szolgáltatók a csatlakozásokkal szinte ellehetlenítették. Megjelentek az okos Tv k, ki lehetne váltani a drótot, boxot, hát nem. Nehogy, könnyebb egyszerübb legyen. Esetleg olcsóbb is.
I -
zzola
félisten
válasz gduck #131243 üzenetére
Igen, ki fogják vezetni, de az nem igaz, hogy sz@rnak rá. Rengeteg erőforrás és pénz kell. Brand váltás, le kell válni az anyacégről, mellette 2-3 szolgáltató szolgáltatásait és ügyfeleit szeretnék egy rendszerbe és adatbázisba összefésülni, mindeközben még a rendszeren/adatbázison is van még mit csiszolni
Neked biztosan jobban menne....Másik oldalról meg érthető az elégedetlenség, mert tavaly ilyenkor is ilyen volt kb. a szolgáltatás minősége...eltelt egy év és szinte semmi változás.
[ Szerkesztve ]
-
tomp
félisten
válasz gduck #131250 üzenetére
Mondjuk a hazai vodafone eddig se foglalkozott a VodaTV platformal mert a magyar cég így kapja készen. A hibákat legfeljebb elküldik a fejlesztő országnak, hogy ez és ez a hiba.
Szerintem maga a vodafone nem foglalkozik a magyar hibajelentéssel mert már nem a cégcsoport tagja. -
cocka
veterán
válasz gduck #131291 üzenetére
Köszönöm, hogy megerősítettél, gyakorlatilag ugyanerről a hibáról írtam. Csak bizonyos felvett műsoroknál megtartja a felvétel lejátszása gombot, csak értelme már nincs, mert úgy indul a sztori, hogy mikor rányomsz, nem azonnal indul, hanem eltelik kb. 5 mp, aztán úgy tűnik, mintha elindulna, kb. 10 képkockányi pillanatra felvillan, hogy "tartalomkorlátozás miatt" nem játszható le, aztán fekete kép és a továbbiakban csak kilépni tudsz.
-
kezo0
addikt
válasz gduck #131307 üzenetére
Szerintem ez eddig is egyértelmű volt.
A Voda szerverein nyilván minden adásba kerülő műsort rögzítenek, ami a csatornákkal történt megállapodások alapján visszanézhető és/vagy felvehető az előfizetők számára. Amikor te „rögzítesz” egy műsort, csak annyi történik, hogy kapsz egy 90 napos jogosultságot arra, hogy lejátszhasd az adott műsort a Voda szerveréről.
A műsorvisszajátszó szolgáltatás használatakor pedig egy 7 napos jogosultságod van ugyanerre.
Szóval mindkét esetben csak hozzáférhetsz meghatározott ideig egy központilag rögzített tartalomhoz.
Most pedig ebben a jogosultság-kiosztásban támadt zavar, mert egyes csatornák egyes műsorainál 90 nap helyett már 4-5 nap után megszűnik a jogosultságod, hogy lejátszd magadnál a „rögzített” műsort a Voda szerveréről. Mindeközben ha az adott műsor visszanézése engedélyezett, akkor ott a 7 napos jogosultságod továbbra is él.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz gduck #131310 üzenetére
Igen, és az a legérdekesebb, hogy nem minden csatorna nem minden műsoránál romlik el. Valószínűleg azért is tart ennyi ideig kijavítani, mert nincs benne semmilyen észrevehető rendszer, mintázat, és emiatt rohadt nehéz lehet kiszúrni, hogy mi okozza.
(Vagy b./ opció: ingyenes extra, ezért lesz.rják. Jó lesz ez így is a sok parasztnak. Úgyis másik rendszer lesz egy éven (?) belül.)
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
Adams84
tag
válasz gduck #131433 üzenetére
Pont tegnap jelentettem be a TV2Play apphoz kapcsolódó hibát webes felületen, egyelőre nem jeleztek vissza. Úgy vettem észre, hogy beletekerésnél romlik le a minőség ...
Te is jelentsd be, ha teheted, talán komolyabban veszik az ügyet... (vagy mégse?)Ui: ha már TV2Play Zéró előfizető is vagyok (499 Ft/hó), akkor elvárnám a TV2 és Vodafone oldaláról is, hogy megfelelően működjön
[ Szerkesztve ]
-
gduck
addikt
-
cocka
veterán
válasz gduck #131433 üzenetére
Na tudod mikor fogok én erre regisztrálni. Az sem egyértelmű, hogy a sima, zero és a prémium közül melyikhez enged hozzáférni.
Vagy ez is úgy működik, mint az RTL+, hogy ha Active-od van, akkor a boxon is csak az Active csomag tartalmai érhetők el?
Mert a cikkekből ez nem derült ki (mármint a TV2 kapcsán).
-
viktorhu
veterán
válasz gduck #131431 üzenetére
Szerintem lehet benne logika, hónapok óta dolgoznak a vodás háttérrendszerekről való leváláson - lehetnek olyan funkciói az alkalmazásnak és a weboldalnak, amik valamilyen központi vodás rendszerről mennek, ugyanúgy, ahogy a Vodafone TV-ről is bejelentették a leválás terveit.
-
boborján2
aktív tag
válasz gduck #131445 üzenetére
Nem lepődöm meg , hogy épp egy xiaomival van probléma.
/nekem nagyon rossz tapasztalataim vannak a márkával/
@amdboy
Emailban kapsz egy tájékoztatót benne a kódokkal amire szükséged lesz.
Nekem 5-6 órával azután érkezett ,hogy a myvoda felületen aktiváltam a hbo csomagot.[ Szerkesztve ]
ignored users : snyper990 | SlayR0113
-
Adams84
tag
válasz gduck #131433 üzenetére
TV2 Play applikáció videóinak rossz minőségével kapcsolatos állapotfrissítés: a néhány nappal ezelőtt weben tett hibabejelentésemet lezárta a Vodafone, mely szerint nincs hiba és ha újra tapasztalom, végezzem el az általuk ajánlott műveleteket (modem és box újraindítás, box gyári beállításainak visszaállítása stb...). Szóval a szokásos bullshit szöveg
Ezt követően tegnap telefonon is megtettem a bejelentést, az ügyintéző részletesen rögzítette a hibát (mondanom kellett legalább 3 konkrét műsort/videót is), és továbbította az illetékesek felé.
A beszélgetés során kifejezettem kértem, hogy érdemben is vizsgálják ki a hibát, és ne arra hivatkozzanak, hogy egy áramtalanítással meg fog oldódni
Meglátjuk, hogy mi lesz ...
gduck: Te amúgy a Vodafone-os kuponkóddal használod a TV2Play szolgáltatást vagy a fizetős Zéró csomagod van? -
Adams84
tag
válasz gduck #131518 üzenetére
Köszi. Sajnos ma is lezárták a hibát, mivel "távdiagnosztikai" méréseik alapján már nem áll fenn. Ma szóban hivatalos panaszt tettem, rögzítették. Az ügyintézővel folytatott beszélgetés tartalma azt sugallta, hogy a Vodafone nem felelős a TV2 Play applikáció kapcsán (nem ők fejlesztik, hanem állítólag a TV2) és ezért annak helyes működését sem tudja garantálni a Vodafone. Mindenesetre kértem, hogy ha nem is a Vodafone a felelős, legalább továbbítsák az illetékes (TV2?) felé, mert ennek hiányában sohasem oldódik meg a probléma
[ Szerkesztve ]
-
Adams84
tag
válasz gduck #131580 üzenetére
Szoktad a beletekerés (10 mp) funkciót használni a TV2 Play appban? Nekem az a tapasztalatom, hogy akkor romlik le a videóminőség, ha hosszabb időt előretekerek ... Vagy "normál" megtekintés mellett is előjön a hiba?
(Mondjuk ez a 10 másodpercenkénti ugrási lehetőség is egy vicc, mert annyiszor kell megnyomni a gombot a távirányítón, ahányszor 10 másodpercet szeretnél ugrani. Tehát egy 10 perces műsorrészlet átugráshoz 60-szor kell megnyomni a távirányítón a gombot, 20 perces ugráshoz 120-szor. Bízom benne, hogy ezt még fejleszten fogják. Amúgy nemrég Telekom-os Android box-on is megnéztem, hogy hogyan működik a TV2 Play app, ott maximálisan jó a minőség, viszont nincs beletekerési lehetőség.) -
cocka
veterán
válasz gduck #131616 üzenetére
Ha már ismét szóba került a Zero, nekem az sem egyértelmű, hogy elő lehet-e fizetni a kettőre együtt vagy kizáró vaggyal csak az egyikre vagy csak a másikra?
Amúgy a TV2-t még a piros-fehér-zöld csiga korszakában szerettem, aztán elkezdték nonstop másolni az RTL-es műsorokat. Mindig ez volt a kotta: RTL megvette a jogokat, megcsinálta a magyar verziót, jött a TV2-es copy, lásd Fal vs. Piramis, Álarcos énekes vs. Nicsak ki vagyok stb..
-
cocka
veterán
válasz gduck #131647 üzenetére
Ja az vicces volt. Olyat nekem is csinált, hogy jött a firmware update, lefrissült és utána átállt koax módra. Alig jött be pár csatorna neten keresztül, majd amikor kapott végre koaxot és nekiálltam lekerestetni, nem talált semmilyen csatornát. Szal. erről ennyit. Hangolás sikertelen meg hasonlók... aztán áramtalanítás után észhez tért és megint csak neten jön minden.
-
cocka
veterán
válasz gduck #131760 üzenetére
Isten őrizzen minket az Android TV-től. Az a duma, hogy majd állítólag működni fognak a régi VTV boxokon is az új rendszerek. Na erre leszek én kíváncsi, amikor a saját OS-e is érezhető lagokat produkál, ha netet kap. Akkor majd pont egy Android TV fog rajta zökkenőmentesen futni. Hiszi a piszi!
-
cocka
veterán
válasz gduck #131770 üzenetére
LehetNE, ha nem Android TV lenne. Android OS és Android TV két különböző oprendszer. Az S922X-es boxomon elég gyorsan fut az Android OS, mert a gép teljesítménye, ha nem is atomerőmű, de kategóriájában eléggé kiemelkedő, nem véletlenül kell neki 12 volt.
De nem tudom a híres
(Sagemcom_Broadband_SAS, DCI362_UHD_VF_HU, Wired)
eszközük mennyire képes más OS-ek futtatására.
-
cocka
veterán
válasz gduck #131805 üzenetére
Igen, ezekre a szempontokra próbáltam rávilágítani, csak nyilván nem tudom egyértelműen, hogy a háromféle eszköz közül melyik hogy viselkedik. De beírom a tippjeimet.
Tényezők:
1. Hány napra lát előre az EPG?
Okostévé: max. 24 óra
Saját box: max. 24 óra
Kaon: 7 nap2. Két egy időben futó műsort képes-e rögzíteni?
Okostévé: Talán, ha két CI+ modulfogadója van. De nyilván ritkák az ilyen tévék, különben nem lenne sok értelme set-top boxokat gyártani. Tehát feltételezem, hogy a legtöbbön csak azt veheted fel, amit éppen nézel. Ráadásul feltehetően ki sem kapcsolhatod a készüléket felvétel közben. (másik kettőnél legalább a tévét magát kikapcsolhatod, anélkül is futhat a felvétel)
Saját box: Ha FBC-s akkor talán az azonos frekiken lévőket tudja venni egyszerre, de más csatornákat aligha. És tudtommal ezek sem rendelkeznek két modulfogadóval, tehát hiába van ilyen hiperszuper cuccod értelmesen nem lehet vele felvételeket ütemezni.
Kaon: Nem.
3. Futó felvétel közben ugyanazon az eszközön nézhetsz másik csatornát is vagy legfeljebb azt nézheted csak, amit éppen vesz? Vagy későbbre beállított felvételnél odakapcsol-e a műsort adó csatornára vagy sem?
Okostévé: A két CI+ modulosokban biztosan, a többiben erősen kétlem.
Saját box: Talán, de max. azonos frekiken lévőket. Hogy a felvenni kívánt csatornára vált-e, amikor a felvételt kezdenie kell az kérdéses.
Kaon: Nem.
4. A külső háttértárra rögzített felvétel másolható vagy lejátszható-e más eszközön?
Okostévé: Nem.
Saját box: Boxtól függ.
Kaon: Nem.
[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
válasz gduck #131832 üzenetére
És mire való a HDMI in portja? Akkor más HDMI kimeneteket is ráköthetsz, hogy felvehesd a 2.5-es HDD-re?
Tessék, akkor ott a megoldás. Gondolom a linux miatt a HDCP eleve offos, ahogy az CoreELEC-en is van.
Androidos boxon, ha az Androidot indítom, akkor van HDCP, ha a CoreELEC-et, akkor nincs.
Végül is, ha úgy vesszük a régi VHS-eknek is két SCART portja volt. Ha jól rémlik azok közül mindkettő kétirányú, csak mégis valahogy meg volt határozva, hogy melyik megy a TV-re, melyik megy a dekóderbe.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen