-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kami11
őstag
válasz TheHardOne #119052 üzenetére
Köszi a tippet, ezt holnap délelőtt, mikor senki nem lesz idehaza és nem használja a netet kipróbálom.
Melyik menüt választottad? A hibabejelentést?A cukrász a selejtet habbal takarja be, a kőműves habarccsal, az orvos meg földdel.
-
Jackx
tag
válasz TheHardOne #119052 üzenetére
Ha ezt más is megcsinálta, kérlek írjatok majd róla.
Illetve későbbi tapasztalatok is, mennyire oldotta meg a problémákat. -
Kami11
őstag
válasz TheHardOne #119052 üzenetére
Ez nem jött be, azon túl, hogy tudta mi a gond, azt mondta, hogy nem tudja visszatenni a régebbi firmware-t.
Szerencséd volt azzal az ügyfélszolgálatos nővel.A cukrász a selejtet habbal takarja be, a kőműves habarccsal, az orvos meg földdel.
-
[w]
őstag
válasz TheHardOne #119108 üzenetére
akkor lehet mégsem én hülyültem meg?
szerk.: más lesz a gond, telón most wifi-vel is bejött, de a LAN asztali gépeken egyiken sem (sem kábelen, sem wifin)
[ Szerkesztve ]
cmdr PETER W. VOLKOV
-
gduck
addikt
válasz TheHardOne #119378 üzenetére
"A 2.1 végű firmware kalap szar"
Akkor én a szerencsés kivétel vagyok, mert semmi gondom nincs vele
-
woodworm
veterán
válasz TheHardOne #120956 üzenetére
Nem, nem oldódik meg automatikusan a probléma. Kikényszerített ip-cím váltással időlegesen jó szokott lenni, de 2-3-4 nap után ugyanolyan sz@r lesz.
-
pl92
csendes tag
válasz TheHardOne #120956 üzenetére
és ha a "2-2-NOSH" sehogy sem akar felmenni? reset után sem, üsz. manuális frissítés után sem... hónapok óta ezzel szopok
-
Atke
senior tag
válasz TheHardOne #120956 üzenetére
Egész éjjelre kihúztam, de még mindig ugyanaz a helyzet:CH7465VF-NCIP-6.15.20.2-1-NOSH
Tegnap este még átkapcsoltam modem módra, úgy hasított,de nem opció mert kb 4 eszköz állandóan WiFi-n lóg. -
#82860288
törölt tag
válasz TheHardOne #121899 üzenetére
Kellene nálunk is ilyen, kapásból 430 lakás csatlakozna a társasházban.
-
zzola
félisten
válasz TheHardOne #122558 üzenetére
Melyik városban?
-
cocka
veterán
válasz TheHardOne #122562 üzenetére
És szokás kecskeméti kerületekre hivatkozni? Nem pedig városrésznevekre?
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz TheHardOne #122558 üzenetére
Ha megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító meg tudjuk írni, hogy lehet-e javítani az értékeken.
-
ztibor
senior tag
válasz TheHardOne #122776 üzenetére
Nálam ez napi 5-10 alkalommal történik és teljesen random időpontokban.
Azt már megfigyeltem hogy 4-körül mindig ujraindul, tehát az lenne a fix.
Ha ez így van is gáz, mivel van hogy szarul indul el és a wifis dolgok egyáltalán nem működnek. Az okos eszközeimet dobálja le folyamatosan. Szóval ez így mint szolgáltatás 1 forintot nem ér. -
ztibor
senior tag
válasz TheHardOne #122971 üzenetére
Ugyanez, újraindulás alig mióta múlt héten modemet cseréltek újra, de ilyen 1-2 perces megakadások vannak bőven helyette.
-
ztibor
senior tag
válasz TheHardOne #122976 üzenetére
Nincs vodás mobilom, és nem használom a netet telefonálásra se.
-
pkaresz
senior tag
válasz TheHardOne #123207 üzenetére
1 nem
2 igen"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"
-
cocka
veterán
válasz TheHardOne #123207 üzenetére
Súgok valamit. A grimbuszok oka főleg a csodás modemeikben keresendő, kiszórják a sok szart, amik vagy hardveresen és/vagy szoftveresen szarok + olyan sávszélességeket kínálnak a usereknek, amikre még mindig nincs kész a hálózat. A kettő együtt okozza ezt a szívássorozatot.
Merthogy én a régi modememmel meg a 150 megabites csomagommal semmi problémát nem tapasztalok, kivéve a pdfben előre jelzett karbantartásokkor.
Szóval ez SEM user errorok miatt történik.
-
zsoltapagyi
friss újonc
válasz TheHardOne #123207 üzenetére
1. nem, wifire sem csatlakozom hónapok óta, mert olyan jó a net
2. talán, nem tudom hogy mennyi a 450-500 nyitott port kapcsolat. streamek, spotify, online multi játék menne ha engedné a net. Egyedül használom, konstans rossz volt. -
cocka
veterán
válasz TheHardOne #123212 üzenetére
hálózat, kiépítés, stabilitás, működés stb. valamikor jó volt.
Hát csak akkor nem 250, 500 és 1000 volt a három csomag, hanem kicsit lejjebb voltak a generált igények. De ha még ezekkel a sebességekkel is jó volt, akkor gyanús, hogy a modemek vagy ha úgy tetszik HGW-k a szarok.
Ezért lenne fontos tudni, hogy pontosan mi okozza a problémákat, hogy vissza lehessen csinál(tat)ni.
Még ha esetleg meg is tudnád, biztos, hogy minden érintettnek lenne ideje és energiája arra, hogy a vodkafont győzködje, hogy márpedig állítsa vissza a korábbi szoftvert, mert azzal még jó volt?
Sajnos a szolgáltató részéről semmiféle hajlandóság nincs a transzparenciára
Másik szolgáltatásuknál sincs. Nevezetesen: vodkafon TV médiabox. Lényegében szinte semmi nem állítható be rajta, ki vagy téve a hibaüzeneteiknek. Weben is meg appban is meg csak odabiggyesztenek egy WT1807-et és majd én sakkozzam ki, hogy szerintem mi lehet a probléma oka. Jegyzék erről nuku. Majd ha mi, felhasználók összeírjuk és statisztikát vezetünk arról, hogy kinek melyik hibakód milyen esetben és milyen körülmények közt jött elő, akkor talán majd tudunk bővebb felvilágosítást adni bárki másnak is, csak az a probléma, hogy ezzel nem nekünk kéne foglalkozni.
És valahogy ez a hibakódmutogatás is afféle vodafone-os szürrealitás. Tapasztalok valamilyen hibajelenséget, aminek okát egy hibakóddal írják le és bár a hibát én tapasztalom, azt nem tudhatom meg még az ügyfélszolgálattól meg a technikusoktól sem, hogy az adott hibakódot mi miatt írta a rendszer, és miután az ok ismeretlen marad, így azt sem, hogy a hiba érdemben hogy orvosolható. Bizonyos hibakódok esetén puffogtatnak bizonyos hibaelhárítási sablonokat, amik aztán adott esetben vagy működnek vagy nem.
Azaz olyan, mintha direkt nem akarnák, hogy tudd, hogy mi a hiba oka, viszont az érdemi kijavításra sem törekednek, hiszen a webes és appos szolgáltatás csak egy plusz, ami valójában az alapszolgáltatásnak nem része. Így aztán nem is kötelezi őket semmi arra, hogy lehetővé tegyék az ügyfeleknek a zökkenő- és hibaüzenetektől mentes használatot. -
LeadR
csendes tag
válasz TheHardOne #123207 üzenetére
1. Nem
2. Igen, bőven... (Netstat 1500-at dob ki az egyik pc-n, ebből néhány UDP)
Bár szerintem akkor sem működik rendesen, ha csak néhány eszköz megy a routerről. -
_Pepe_
csendes tag
válasz TheHardOne #122776 üzenetére
Szia!
Ha nem titok milyen router-t használsz a Vodás modem mögött?
Csak mert tavasszal volt egy periódus (03.23-04.27) amíg napi szinten többször is újraindult a gigabites nethez való híres Arris modemük, illetve most 09.13 óta ugyanazt produkálja. (2021.10.xx-2022.03.23 és 2022.04.27-09.13 közt hibátlanul üzemelt minden)
Gyakorlatilag most a 4. példány van nálam ebből az ipari hulladékból, és a ráolvasáson kívül már mindent IS csinált a tavaszi időszakban az 6 szerelő aki kint volt, illetve a mostani 4 is ugyanígy mindent ellenőrzött...
A bevezető kérdésem a router típusról azért tettem fel, mert sikerült hosszas telefonálások után végül egy valami Level 3 mérnökkel beszélni, aki szintén átnézett mindent, visszanézte hogy tavasszal hogy oldották meg az újraindulgatásos problémát, és talált egy belső feljegyzést, hogy egy másik ügyfélnél a Netgear NightHawk R7000 volt, és hogy a netgear-ekkel nincs barátságban a modemjük. Nekem egy Netgear R7800 -am van egyébként.
Próbáltam a régebbi Netgear WNDR 3700-ammal is, pont ugyanazt produkálja a modemjük. (Ez utóbbin egy régi DDWRT mozog....)Igazából az arc annyit mondott, hogy 99% hogy a modemjük firmware-je a hibás, de nem tud mit tenni. Hiába tesz föl nekem valami korábbi, vagy csak más konfigokat tartalmazó FW-t, egy következő frissítés ugyanígy agyonvágja és kezdődik előröl az tortúra...
Szerinte vagy lépjek vissza az 500-as netre a Compal (?) modemjükkel, vagy tegyem át AP módba a router-em. (AP móddal "oldotta meg" a másik ügyfél is a gondját)
Az R7800-am meg valahogy furán kezeli a modem reboot-ot: hiába kapja meg újraindulás után először a C osztályú címet (192.168.100.X), majd utána megjön neki a 80.x.x.x cím, nem működik. Kell a routeremben egy release majd renew a külső címre, hogy helyrebillenjen.
A DDWRT-s WNDR3700 az nem ilyen, az működik egyből modem reboot után is.
Ha van bármi ötlet, javaslat a folyamatos reboot megoldásra írj kérlek!Gigabyte Z370 HD3P, Intel Core i7-8700K, Kingston HyperX Predator 3200Mhz DDR4 (2x8GB), Gigabyte AORUS GeForce® GTX 1060 6G, Antec P280, Zalman ZM770-XT, Samsung SSD 960 EVO NVMe M.2 250GB, 19Tb WD Red, Leadtek PVR3000
-
Ledi
aktív tag
válasz TheHardOne #124578 üzenetére
Köszi! Erre nem gondoltam.
-
zzola
félisten
válasz TheHardOne #126226 üzenetére
"Egy végletekig túlterhelt, előfizetők között túlvállalva elosztott kapacitású, szar végponti ÉS cmts infrastruktúrán a szolgáltató abban lett érdekelt, hogy minél kevesebben/lassabban használják a "szolgáltatást"."
Én ezt miért nem érzem?
Jah, hogy ez csak a te fejedben létezik...
-
TheHardOne
tag
válasz TheHardOne #130632 üzenetére
Helyesbítenék, ezek 300-asak.
-
vg
addikt
válasz TheHardOne #130632 üzenetére
Hol kell megnézni?
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Eladó bontatlan AMD Ryzen 7 7800X3D processzor
- Új bontatlan Sandisk Ultra 3d SSD 4TB és Samsung 2.5 870 Evo 500GB SATA3 (MZ-77E500B)
- AkciÓ ÚJ Bontatlan MacBook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 18GB/512GB SSD Magyar bill Azonnal átvehető.
- ÉRKEZETT Bontatlan Új M2 M4 IPAD PRO 2022 11 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal Deák Térnél Átvehető.
- DeLL Precision 7740 workstation, üzletből, I7-9850H/32RAM/512GBSSD/NVIDIA QuadroRTX3000/17,3"FULLHD