-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
LouiS22
veterán
-
LouiS22
veterán
válasz picsirti #95708 üzenetére
Azért nem foglalkoznak tomppal, mert ha a végén ki is kell köhögniük a kötbért még az is aprópénz lesz ahhoz képest, mint amit el kellett volna költeni egy fejlesztésre/hibajavításra. Egy igen vastag tétel minden multi költségvetésében a bírság/egyéb ilyen kifizetés (értsd: panaszos ügyfél).
Kettő: ha szopatni akarják, akkor nem ismerik el a követelés jogosságát, azaz a kedves ügyfél forduljon bírósághoz. Azt pedig addig a percig, amíg meg nem nyeri a pert, neki kell finanszíroznia.
Egyedül akkor foglalkoznának vele érdemben, ha találna egy olyan tévécsatornát/újságot/újságírót, aki azt mondja, hogy hú, ez sztori. Akkor viszonylag gyorsan rendeződne az ügy. De ez szvsz senki ingerküszöbét nem fogja megütni sem.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
Nem akarom rontani az ünneplést, de az egészen biztos, hogy a két napja megírt leveleddel a alábbi nem történt meg:
1. feldolgozta az NMHH
2. továbbította és kérdéssekkel fordult a Vodafone-hozA 30 napos válaszidők országában egy állami szerv nem fog ennyi idő alatt intézkedni. Az emailed Iktatják, vizsgálatot kezdenek, megindul a fingreszelés. De ezt legalább egy főosztályvezetőnek, rosszabb esetben magának Karas Monikáknak ellenjegyeznie kell. Ez mind idő.
De örülök, hogy legalább 12 órája majdnem jó a szolgáltatásod, élvezd ki. Lehetséges magyarázat az, hogy Vodafone (minő meglepő) olvassa a fórumot, látták, hogy nem csak a levegőbe beszélsz, tényleg elmész a falig. Így majd lehet hivatkozási alap, hogy hát ennyi ideig tartott a vizsgálat, hálózatfejlesztés, kábelcsere, Tibi szabadsága (bármit lehet kamuzni) - de nekik fontos EGY ÜGYFÉL elégedettsége is, jajjaj, hamut szórunk a fejünkre. Vagy szimplán most untak meg és tettek vissza IP-re, hogy végre nyugtuk legyen tőled a következő hibajelzés-cunamidig (ami - ha jól sejtem - az első kiadósabb esőzés után be is fog következni,lásd múltbéli észrevételek eső-minőség témakörben).
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
-
LouiS22
veterán
válasz hypno skate #96011 üzenetére
Ennek mondjuk semmi, de semmi köze nincs a Vodafone-hoz. Ők nem a tartalmat adják, csak továbbítják. Tessen reklamálni az adott csatornánál (én is észrevettem amúgy, hogy pl. a Food Network músora 20 perc csúszásban van az EPG-hez képest). Ők adják le a műsortervet az EPG-t szolgáltató cégnek (esetünkben ez a Port-Network). Ha menet közben változtattak, és arról nem szóltak, az az ő saruk. Ha meg a Port nem frissítette be (kevésbé valószínű), akkor meg náluk lehet reklamálni. És még mindig ott a bűvös mondat is: a műsorváltoztatás joga minden esetben fenntartva.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz Okosandroid #96050 üzenetére
Azt ugye tudod,h ogy ezzel spórolni szinte semmit nem spórolsz, ámde a folyamatos ki-be kapcsolgatással az eszközt nyírod ki hosszabb távon?
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
A telefonos ügyfélszolgálat Romániában van, a FB support meg Magyarországról történik. Plusz a FB-on nem látnak se ügyfélszámot ,se semmit, nem véletlenül van, ,hogy onnan terelnek a telefonos felé, mert érdemben az az ügyfélszolgálati csatorna. A FB pont azért van, amiért minden más cégnek: mert "kell". De ettől még ügyintézésre alkalmatlan.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
Azért ez erősen szubjektív kijelentés
Az általad vizionált "döglődésnek" amúgy egyszerű oka volt/van: miután pontosan tudható volt, hogy a TV2-n (tudod, két nagy csatorna, őket nézi együtt a tévét néző lakosság 35 százaléka) indul a Sztárban sztár, senki nem pakolt hatalmas tartalmat estére - mert csak feleslegesen égne el. Mondjuk a Film+ azért adott alternatívát A Dunkirkkel... De ez is szubjektív.
Egyébként meg olyannyira nem döglődik, hogy még nő is a tévézéssel töltött idő: [link] (második negyedéves adatot hirtelen nem találtam és nem is rémlik, de egészen biztos vagyok benne, hogy a covid miatt kiugrás lesz a képernyő előtt töltött időben).
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
Vélhetően ők a tesztkörnyezet, hogy milyen ügyfélirritációt okoz ez a lépés. Aztán ezt demózzák a döntéshozóknak, hogy íme, ilyen eredmények voltak, ennyi és ennyi százalék visongott, vagy egyébként tök jól lezajlott, hasznos, stb.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
-
LouiS22
veterán
válasz Miska0330 #96730 üzenetére
az NMHH-nak jelezheted az esetet.
Munkalap nélkül (ráadásul eszköz hiányában) nem fogja senki bekötni, pláne nem "fusiban".
Azt nem tudom, hogy Isaszegen van-e másik elérhető szolgáltató, de igen, én erősen elgondolkodnék a váltáson. Fusd végig az ÁSZF-et, hogy ez a bénázás kimeríti-e a szolgáltató oldaláról a szerződésszegést. Ha igen, következmény nélkül dobbanthatsz.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz zolee001 #96746 üzenetére
Az illegális része az, ahogyan és akitől igénybe veszed a "világ tévécsatornáját". Az országban maradva: nemigen tudok olyan országos lefedettségű magyar kereskedelmi csatornáról, akik legálisan olyan szolgáltatást üzemeltetnének, amivel te saját eszközzel, saját rendszeredben IP alapon hozzáférhetsz a streamjeikhez, azt saját rendszerbe pakolhatod egy .m3u-ból.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz hodostamas #96761 üzenetére
Ne aggódj, nincs ingyen. Meg fogod kapni a számlát
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz #75501312 #96974 üzenetére
Nem. Nem érted jól.
A telefonos ügyfélszolgálatok működését nem csak fogyasztóvédelmi, de hírközlési előírások is szabályozzák. Az ügyfélszolgálatok elérhetőségével kapcsolatban például a fogyasztóvédelmi hatóság és a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság NMHH egyaránt eljárhat.
Mennyi ideig kell várnunk ügyintézésre a telefonban?
A hírközlési szabályozás nem követeli meg, hogy a szolgáltató folyamatosan elérhető telefonos ügyfélszolgálatot üzemeltessen. Így lehetnek olyan időszakok – pl. hétvégén, ünnepnapon, esetleg éjszaka – amikor valóban nem lehet ügyintézővel beszélni. Ez jellemzően kisebb szolgáltatóknál fordul elő.
Az ügyfélszolgálat nyitvatartási idejét a szolgáltató általános szerződési feltételeinek kell tartalmaznia.
Nincs előírva, hogy a szolgáltatónak mennyi időn belül kell kapcsolnia az ügyintézőt.
Csupán az a kötelező – a legalább 1000 előfizetővel rendelkező szolgáltatónak -, hogy határozza meg, a beérkező hívások hány százalékánál vállalja, hogy 60 másodpercen belül az ügyintéző bejelentkezik. Ez azonban bármilyen érték lehet.
Ráadásul ez a százalékos arány csak egy statisztikai mutató, amelynek teljesülését ugyan a szolgáltatónak mérésekkel ellenőriznie kell. Ez a gyakorlatban azt jelenti, egy-egy hívást nézve nem kell minden esetben teljesülnie. A többi esetben a várakozási idő a hatvan másodpercnél akár jóval hosszabb is lehet.Kötelező 5 percen belül elérni az ügyintézőt?
Azt a fogyasztóvédelmi szabályozás írja elő, hogy a szolgáltatónak „ésszerű időn belül” fogadnia kell a hívást és kapcsolnia kell az ügyintézőt, de a fogyasztóvédelmi törvény sem tartalmaz konkrét határidőt.
Az előírás csupán annyi, hogy annak érdekében, hogy a hívó öt percen belül ügyintézővel beszélhessen, a szolgáltatónak úgy kell eljárnia, ahogy az adott helyzetben elvárható.
Vagyis ha például egy villámcsapás miatt valahol nem működik a kábeltévé, és az előfizetők tömegesen hívják az ügyfélszolgálatot, a szolgáltatónak nem kell hirtelen többszörösére emelnie az ügyfélszolgálati dolgozók létszámát az öt percen belüli kapcsolás érdekében.
Normál körülmények között viszont törekednie kell arra, hogy öt percen belül ügyintézőt kapcsolhasson. A hírközlési szabállyal ellenben ez már nem csak egy statisztikai célérték, hanem a hatóság vizsgálhatja, hogy a szolgáltató az öt percen belüli bejelentkezés érdekében megtette-e a tőle telhető intézkedéseket.Kaphatok-e kártérítést?
A hatóságoknak nincs hatásköre az előfizető és a szolgáltató közötti vitás ügyekben dönteni. Nem bírálhatják felül a szolgáltatók előfizetői panaszokra adott válaszait. Nem kötelezhetik a szolgáltatót arra sem, hogy a hosszú várakozási idő alatt felmerült telefonköltséget térítse meg, vagy más kártérítést adjon, még akkor sem, ha az ügyben a szolgáltató részéről jogsértést állapítanak meg.
A hatóságok kezében lévő eszközök legjellemzőbben a bírságkiszabás, a jogsértő szolgáltatói gyakorlat megállapítása és kötelezés annak megváltoztatására vagy szélsőséges esetben a szolgáltató ideiglenes felfüggesztésére terjednek ki.Forrás: [link]
Saját hozzátétel: gondolom mindenkinek feltűnt, hogy a legtöbb üfi azzal kezdi, hogy terheltségünk megnőtt, hívjon később, minden ügyintézőnk foglalt. Vagyis, egy vizsgálat során már hivatkozhat arra, hogy ő minden tőle telhetőt megtett: tájékoztatott előtte, hogy sokáig kell várnom.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
-
LouiS22
veterán
Ez szerintem sem állja meg a helyét, a Mtv. ebben az esetben elég világosan fogalmaz.
Ja, és így az is kiderült, amit azért sejtettünk: azért nincs több HD csati, mert nem férnek el. De legalább most kimondta a valaki, akinek most nincs neve.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz Terentius #97191 üzenetére
Netes vásárlás/telefonos rendelés esetén igen, hiszen nem volt személyesen jelen, nem tudtál meggyőződni a termékről fizikai valójában. De érdemes lenne elolvasni a (vélhetően) mailben kapott szerződést, egészen biztosan tartalmaznia kell egy erre vonatkozó szakaszt.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
Duna World HD vs Vodafone: [link]
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz szabogabor10 #97639 üzenetére
Mire gondolsz? Időközben HD lett?
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz GaezhyFeri #100605 üzenetére
3. féltől veszik az EPG adatokat (ha jól emlékszem, akkor a port.hu-tól, de nem szentírás).
Teszel fel egy fotót példával?
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz GaezhyFeri #100607 üzenetére
Ezek egyike sem megy a Film+-on Az egy filmcsatorna, nem sorozatcsati.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
-
LouiS22
veterán
válasz #72445440 #100746 üzenetére
Az nem reprezentatív minta, hogy több ismerősöd lemondta. 3 millió 600 ezer nem sok? Rengeteg. Ez azt jelenti, hogy minden 2,5 lakosnak (lakosnak, azaz lehet újszülött is!!!) az országban van előfizetése. És ha mondjuk ebben nincs benne a digitális földfelszíni szabadon fogható (márpedig sanszonsan nincs benne), akkor ez a szám még magasabb.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz ates2 #100749 üzenetére
Lásd előző hozzászólásom. Rengeteg a lakosság számára vetítve a 3 millió 600 ezer előfizeté (még úgy is, hogy becsült érték).
Hulut meg biztosan nem fog nyomkodni, nem is érhető el Magyarországon (de még az EU-ban sem legális formában).
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
-
LouiS22
veterán
Off lesz, de mégis érdekesség:
Saját AndroidTV-re szolgáltatnak, vagy Mi Box és Mi Stick az eszköz. Mindenesetre érdekes lesz, ha elkezdenek ezek a szolgáltatók megjelenni.
Nyilván a minőségről zéró info van, viszont 1 hónapos hűségidő is létezik. A csatornakínálat meg olyan, amilyen. Ha bővítenek HD irányban és nem agyontömörített jelet küldenek ki, akkor a nagyoknak lehetnek a jövőben problémái.
Viszont a GYIK rész maga a vicc, kicsit olyan, mintha warez pistike írta volna (a személyes kedvencem az ők azt a jelet továbbítják, amit kapnak. Aha, persze ).
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Komplett igényes gamer PC (Monitor, alaplap, cpu, ház, táp,ssd, vga)
- Samsung S34BG850 G8 - 34" Ívelt Smart OLED - 3440x1440 175Hz - 0.1 ms - TrueBlack 400 - FreeSync
- Samsung Galaxy S21+ 5G 256GB Phantom Silver
- HP 255 G8 15.6" FHD IPS Ryzen 7 5700U 16GB DDR4 512GB NVMe SSD gar
- Latitude 7420 14" FHD IPS i7-1185G7 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam., gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs