-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
ztsoft
őstag
válasz Watercolour #62245 üzenetére
A PingPlotter nálam kilőve, mivel nincs Windows-om, sem macOS-em. No meg, annyira nem is érint a dolog, nincs puma 6-os eszközöm, meg nem is játszok.
Ezt is csak az összehasonlítás miatt végeztem el.
A sima ping is igencsak csalóka eredményt produkál, mivel a bix.hu nincs messze (még úgy sem, hogy a UPC-nél elhagyja a Magyar területet egy időre), de a google.com igencsak messze van (San Francisco-Oakland-San Jose, IP: 172.217.18.78, bud02s26-in-f14.1e100.net).
Ping eredmények:
--- bix.hu ping statistics ---
100 packets transmitted, 100 received, 0% packet loss, time 99151ms
rtt min/avg/max/mdev = 13.972/16.318/27.352/2.341 ms--- google.com ping statistics ---
100 packets transmitted, 100 received, 0% packet loss, time 99145ms
rtt min/avg/max/mdev = 13.447/16.507/29.379/3.524 msEzek után, akkor számít a távolság? A két ping teszt egymás után futott le (max 3 mp szünet volt köztük), így nem hiszem, hogy a hálózat annyit változott volna.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz vargalex #62250 üzenetére
Ok, köszi.
Két tesztet csináltam a bix.hu-ra, 0.3, 0.1 mp-es intervallummal.
--- bix.hu ping statistics --- 0.3 mp
100 packets transmitted, 100 received, 0% packet loss, time 29691ms
rtt min/avg/max/mdev = 14.045/17.632/32.235/4.253 ms--- bix.hu ping statistics --- 0.1 mp
100 packets transmitted, 100 received, 0% packet loss, time 9961ms
rtt min/avg/max/mdev = 13.949/17.483/36.292/4.145 msJó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
-
ztsoft
őstag
Másnál is vannak gondok a Viasat3 HD adással? Rendszeresen akadozik a kép és/vagy hang. Igaz ez tapasztalható több HD csatornánál is, de nem ilyen sűrűn (néha még SD csatornák is akadnak). A jelszintek itt vannak.
Már mindent kipróbáltam a Horizon box-nál (újraindítás, reset), de nem oldotta meg a problémát.
Más. Sikeresen teszteltem az időzített felvételt a Horizon box-on, gondoltam, ha már tudja akkor nem kelek fel a Japán F1-es 3. szabadedzésre a hajnali órákban, majd felveszi nekem szépen. Van itthon egy 80 GB-os 2.5" HDD nBase házban, rádugtam, formáztam, minden tökéletes (próba felvétel simán megy), beállítottam a felvételt az EPG-ből, majd kikapcsoltam a box-ot (a kijelzőt, meg a HDD LED-jét letakartam, ne világítson éjszaka).
Másnap délután jött a fekete leves! Ugye reggel időmérő, így délutáni szórakozásnak szántam a felvételt. A listában szerepel a felvétel, de elindítani nem tudtam (többszöri kísérlet, újraindítás hatására sem). Mind egy, majd megnézem a vissza nézővel, az is csak a felét volt hajlandó leadni (többszöri próbálkozásnál is ugyan ott állt meg). Így maradt a "virágbolt".Kíváncsi voltam a HDD-n lévő fájlokra, így rádugtam a laptopra, egy kis hókusz-pókusz után már láttam is a hiba okát. Sikerült a "drágának" 0 Byte-os fájlokat készíteni! Találtam egy SQLite3 adatbázis fájlt is, meg is sikerült nyitni, elég sok infót tárol a felvételről, de a felvett méret nem szerepel benne.
Ezek után még egyszer biztos nem jut eszbe, hogy felvételt készítsek vele!
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz tonyrulez #62623 üzenetére
Szia!
Egy kérdés. ÜFSZ-en mindig az a válasz, hogy most nem tudok belenézni a routeredbe, épp karbantartás van. ez hibabejelentés volt a részedről? Ha igen, akkor már lehet panaszt tenni, mivel ilyenkor hibajegyet kell felvenniük, 72 órájuk van a hibaelhárítás megkezdésére! Az, hogy éppen karbantartás van náluk, az egy dolog, akkor technikust kell kiküldeni.
Ha több ilyen hibabejelentésed volt, akkor a következő bejelentésnél említsd meg az összeset (nem kell pontos időpontot tudnod, mindenről felvétel készül), majd jelezd, hogy panaszt szeretnél tenni! Ne hagyd magad lerázni!
nem én vagyok az előfizető, csak az egyoldalúan kinevezett rendszergazda Ez mit is jelent pontosan? Ez egy céges előfizetés? Az ilyen ügyeket a tulajdonosnak (akinek a nevére szól a szerződés) kell intézni (lehet ezért nem vesznek komolyan).
Hogy a kérdésedre is válaszoljak, van lehetőség kötbér fizetés nélkül lemondani a hűségre előfizetett netet, ha nem hajlandóak szolgáltatni?, igen, van, de csak akkor, ha a hibát nem tudják/akarják javítani, és az MNHH is be lett vonva az ügybe. Ezt már több helyen olvastam, de a pontos menetét nem ismerem.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz headhunter #62641 üzenetére
Úgy látszik én mindenhol (TV, internet, telefon) elértem a plafont, az igénybe vett napok száma mindenhol 0.
TV:
Igénybe vett kedvezmény mértéke 25 000 Ft
Igénybe vett kedvezmény időszaka 0 napInternet:
Igénybe vett kedvezmény mértéke 35 000 Ft
Igénybe vett kedvezmény időszaka 0 napTelefon:
Igénybe vett kedvezmény mértéke: 15 000 Ft
Igénybe vett kedvezmény időszaka: 0 napPár napja még a telefonnál írta a napok számát. Az előző 2 éves ciklusba a végére több, mint 250 ezer volt az összeg (TV + Internet + Telefon). Ez egy pozitív haladás.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz mZoleee #62860 üzenetére
Szia!
Akkor van értelme, ha van regisztrált domain neved és nem akarsz harmadik szolgáltatót (ddns) bevonni a rendszerbe, és persze saját szervert üzemeltetsz otthon.
Átlag használatra bőven elég a ddns, nem beszélve a plusz költségekről (domain név, fix IP cím).
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Shepherdke #62927 üzenetére
Szia!
Mivel ezeken a UPC saját szoftvere (Horizon) fut, így nem kizárt, hogy a távirányító sem a gyári kódokat használja (esetleg még a táv sem gyári). Sajnos ezekről a box-okról nincs infó a neten, így csak találgatni tudok.
Esetleg ha a TV távja tud olyat, hogy egy másik táv kódját olvasni tudja, majd ezt programozni egy gombra (a két táv egymással szembe fordítva, majd a megfelelő gombokat megnyomva), de ezt a TV leírásában tudod megnézni.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Akcok94 #62934 üzenetére
Szia!
ha kihúztam a connect box-bol a régi telefon zsinórt az miben befolyásolta a vezetékest telefont?
Ha csak egy "zsinór" volt benne, akkor nem lesz vezetékes telefon.Azóta nincs vezetékes telefon, a telefon lent van a földszinten és szerintem a fehér dobozból közvetlenül kapja a jelet.
Ha a "fehér doboz" a UPC Connect Box akkor a válaszom, igen.Másik hogy egyszer van hbo csomagunk egyszer nincs ez milyen hiba jelenség lehet?
Erre a 1221-en tudnak válaszolni, ha Te magad nem tudod, hogy van-e HBO csomagod.Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Shepherdke #62941 üzenetére
Az IR port nem egyenlő a távval! Ha a telefon működik távként is (appal), még akkor sem biztos, hogy venni is képes a jeleket (kell egy adó meg egy vevő is).
Azt nem tudom, hogy van-e ilyen app, rá kell keresni a Play-en. Egyet találtam, ez ígéretesnek tűnik, ahogy az egyéni kódot lehet megadni, meg a leírásban szereplő adatbázisokban is lehet keresgélni. Kérdés, hogy hogyan sikerül kinyerni a kódot.
Arduino-val a kód kiolvasása könnyen megoldható lenne, csak egy vevő kell hozzá.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz canniball #62988 üzenetére
Ja, a jó munkához sok idő kell, a sz@rhoz meg még több.
Ahogy látom, az ügyfélszolgálat egy kicsit sem változott, 3. hívásra sikerült eljutni oda, hogy technikust küldjön, sajnos az egyéb ráolvasásos, reset-es, koax rángatós (újabban már a koax kihúzása, visszadugása is szerepel a hibaelhárításban ) csodaszerek nem segítettek. Nem beszélve arról, hogy közben hülyének nézik az ügyfelet! Egy darabig próbálok kedves, türelmes lenni, de hamar felszalad a pumpa.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz LouiS22 #63042 üzenetére
Szia!
milyen bitrátával érkezik be adott csatornától a kép/hang és milyen bitrátával osztják tovább az előfizetőknek.
Az ilyen kérdésre még akkor sem fogsz normális választ kapni, ha a . Ez még akár üzleti titok is lehet.NEm szeretem, ha teljesen hülyének néznek
Sajnos itt az előfizetéshez alapból jár ez a jog is.Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz qnadam #63053 üzenetére
Ebben teljesen igazad van (pl.: a Discovery Networks Europe szórja műholdon az IDX HD, DTX HD, Science Europe HD csatornákat, az biztos, hogy szolgáltatóknak, mert nincs EPG a stream-en).
Én a UPC-re céloztam, hogy nem fogják megmondani, ettől sokkal kisebb súlyú infót sem osztottak meg.Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Gubek-Einste #63061 üzenetére
[link]
Én is kaptam.Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
UPC-nél 1 Gbps-es net ([link])? Még az 500-as sem tökéletes mindenhol.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz blakey #63073 üzenetére
És (#63072) legelek pontosan ezt gondoltam én is. Nekem a 120-as net tökéletesen elég.
Sajnos ismét fejetlen fejlesztés lesz, inkább a jelenlegi rendszer kellene tökéletesíteni. Nem gond, ha eddig kevés volt a panasz az 500-as net miatt, majd most az 1 Gbps miatt lesz bőven (csak az itt olvasottak alapján).Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz ztsoft #63068 üzenetére
Ennyit erről: Frissítés: cikkünk megjelenését követően a UPC Magyarország hivatalosan cáfolta, hogy 1 Gbps sávszélességű internetcsomagokat vezetne be a közeli jövőben.
Ez gyors volt, bárcsak minden ilyen gyorsan menne.Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Én eddig csak a regisztrációról kaptam e-mail-t, pedig az első hozzászólásom megvolt.
Más. Tegnap volt kint a technikus (9 óra után) egy hiba miatt, de külső hiba van, így annyit mondott, hogy majd jönnek javítani, meg majd szólnak, hogy ellenőrizzem (eddig is így volt, legtöbbször jöttek szólni, vagy láttam Őket az utcában).
Erre kaptam tegnap 17:32-kor két e-mail-t a UPC től, hogy a hiba elhárítva, idézet:1. Tájékoztatjuk, hogy az Ön szolgáltatását is érintő hiba 2017.10.27. napján 14 órakor elhárításra került.
Kérjük, ellenőrizze szolgáltatását.2. Tájékoztatjuk, hogy az Ön szolgáltatását is érintő hiba 2017.10.27. napján 15 órakor elhárításra került.
Kérjük, ellenőrizze szolgáltatását.Ezzel szemben a hiba továbbra is fennáll. Most akkor a UPC-nek, vagy a technikusnak higgyek? Nem szeretnék keresztbe tenni a technikusnak egy újabb hibajelentéssel.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz LouiS22 #63113 üzenetére
Most jobban belegondolva, a tegnapi kiszállásnál nem talált belső hibát (ellenőrizte a csatlakozásokat, stb.), le lett adva külső hibára (alá is írtam). Lehet a UPC ezt értelmezte sikeres javításnak.
Volt már hasonló eset, akkor a technikus kapott egy kis fejmosást (még UPC alkalmazott ként), mint később kiderült, egy kedves kollégája a központban nézte be a dolgot.A technikus lelkivilága (aki a UPC alkalmazottja/alvállalkozója)
Már nem UPC alkalmazottak, mint Watercolour is írta.(#63114) Watercolour
Ismerős a helyzet, ugyan ezt játszották velem 3 hónapon keresztül.
Velem anno fél éven keresztül, meg is lett az eredménye, kötbér.Az én álláspontom szerint neked, mint előfizetőnek, kizárólag azzal kell foglalkoznod, hogy a bejelentett problémád valóban elhárult-e vagy sem. A helyedben magasról tennék arra, hogy ki és mit cseszett el vagy végzett el hanyagul.
Ez igaz, de itt nincs hanyagul végzett munka (mindent mutatott a tableten, már annyi mindent tanultam, hogy lassan én is kérhetek hozzáférést ).nekem már a hócipőm tele van a UPC teszetoszaságával, ügyfél hülyének nézésével, hazudozásával és általános inkompetenciájával.
Osztom a véleményed. De a technikusok, akiket eddig megismertem, azok nem tartoznak ide (egy kivétellel, de azt azóta nem is láttam).Köszönöm mind kettőtök véleményét, hasonló állásponton vagyok én is, de most jobban hiszek a technikusnak, mint a UPC-nek.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Szia!
Az, hogy pontosan mitől lehet, azt nem tudom, de a helyedben a 1221-en tennék hibabejelentést, és ezt addig folytatnám, míg ki nem javítják a hibát, cserélik a hibás eszközt.
ügyfélszolgálat tanácstalan.
Akkor miért nem küld technikust, hogy kiderítse a hiba okát.Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz zotosz #63240 üzenetére
Szia!
Nem igazán értem, hogy mi a kérdésed.
a TV továbbra is optikai kábellel az erősítővel, ebben a felállásban viszont nem megy át a többcsatornás hang.
Ha jól tudom, ennek jogi okai vannak, így a box-ot is össze kell kötni optikai kábellel az erősítővel.a boxból HDMI kábellel nem lehet hangcsatornákat továbbítani és csak optikai kábellel lehet közvetlenül összekötni a boxot és az erősítőt.
A HDMI tud "hangcsatornákat" továbbítani, de mint írtad az erősítődön nincs HDMI, így marad az optikai kábel.Gondolom ezzel a kérdéssel ÜFSZ nem tud mit kezdeni.
Ebben biztos vagyok.Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Szia!
A visszanéző itt is hasonló, további infó, [link].
A horizon box-nál személyre lehet szabni a csatornákat?
Igen, van a kedvencek, itt tetszőleges csatornákat adhatsz hozzá, tetszőleges sorrendben. Azt viszont nem tudom, hogy a távirányító gombjaira hogyan reagál. Az EPG a megadott tartalmat, a megadott sorrendben hozza.Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
De viszont amit (#63293) kezo0 leírt, az minden tekintetben igaz. Ezen a box-on a visszanéző sokkal rosszabbul működik, mint a Horizon Go alkalmazáson, vagy a webes felületen. De majd Te magad is tapasztalni fogod.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Okosandroid #63382 üzenetére
Nálam semmi, választani sem tudok. Az SD-nél van Magyar, Angol, megy mind a kettő.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Ha valaki meg tudná nézni, hogy milyen hang kódolás van a Viasat3 HD adón, persze csak Mediacard-osok, meg akiknél van hang (gyanús, hogy valami olyan kódolást használnak, amit a box nem ismer).
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
És (#63394) csabi63 köszönöm.
Ezek szerint nem változott, igaz nekem a sebességet nem írja az erősítő (a box meg szinte semmit), csak mintavételi frekvenciát, azt is csak PCM-nél. Most próbáltam egy pár HD adót DD 5.1-el, simán megy.Nem igazán értem, hogy mit sikerül így elcseszni, tegnap még jó volt.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Szia!
Én a helyedben panaszt tennék az oldalukon, ugyan azt leírnám, amit ide írtál, meg linkelném mellé azt a képet. Esetleg a kiesett időre még kötbér is kérhető.
Az újra indulásból arra következtetek, hogy a HGW egy másik konfig fájlt töltött le, ez lehet egy hiba is (nem az előfizetésedhez megfelelő beállítás van a rendszerben). Lehet a technikus észre vette, jelezte, de nem sikerül véglegesen módosítani (sajnos a hozzá nem értés nagyon meghatározó a UPC-nél, nem a technikusokra gondoltam).
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Gubek-Einste #63785 üzenetére
Köszönöm. Most már világos. Azt hittem, hogy a UPC adott ki egy programot (bekevert a csatorna állítás, én a TV csatornára gondoltam). Lehet az olvasással is figyelmetlen voltam.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
-
ztsoft
őstag
válasz ztsoft #64655 üzenetére
Megjött a Mediacard, az Amiko HD8260+-os box tökéletesen kezeli, első pillanatra azt hittem, hogy HofiZoli hozzászólása igaz lesz, de nem. A gyári szoftver (2.4.22_conax) nem kezeli a UPC Mediacard-ot, csak a modult ismerte fel. Feltettem a 2.4.22_emu-t (lehet, hogy van újabb szoftver, de már egy ideje nem követem a változásokat), egyből ment az azonosítás, majd a kódolt adás elindult, még a régebbi írásom sem kellett, a modul a legújabb szoftverrel érkezett (nem talált újabb szoftvert).
Ha valaki együtt tud élni azzal, hogy az ékezetes betűket tartalmazó csatorna nevek hibásan jelenek meg (mint az előző hozzászólásomban a képeken látszik), akkor ajánlott az Amiko HD8260+-os box, emu-s szoftverrel.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Sziasztok!
Ismét hegesztenek valamit a upc.hu-n, vagy megint haldoklik az oldal? Van hogy sikerül belépni, de 2 - 3 oldal után ismét be kell lépni, rosszabb esetben nem sikerül belépni, mindig a bejelentkező oldalra dob (Firefox, Chromium alatt is ugyan az).
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz ztsoft #64821 üzenetére
Ezt a problémát valamelyest sikerült elhárítani, de egy újabb jelentkezett a rendszerben. Ma sikereresen megrendeltem a második Horizon box helyett a Mediacard-ot, meg is jött a szerződés módosítás, majd kicsivel később egy másik e-mail is, amiben ez állt:
Köszönjük, hogy My UPC szolgáltatásunkat használta. Tájékoztatjuk, hogy számlakézbesítési módjának megváltoztatására vonatkozó igényét fogadtuk és a beállítás sikeresen megtörtént.
Az új számlakézbesítési mód: PDF normál - My UPC1, Nem kértem, igényeltem ilyet!
2, Eddig is PDF formátumban kaptam a számlám.
3, A módosítást telefonon intéztem, nem a My UPC-ben.Ennyire sikerült szétcseszni a rendszert? Három napig tartott, mire sikerült Nekik kinyomozni, hogy milyen készülékek vannak nálam (eltérés volt a TV szolgáltatásnál levők, és a Készülékeknél lévők között).
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Vicces képek
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Energiaital topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
- Üzletből, garanciával, Macbook Air Retina 13" 2020, 8GBRAM 256GB SSD magyar bill
- Lenovo ThinkStation P330 Workstation: 3D tervezésre (CAD), videó vágásra, animációk készítésére(DCC)
- ASUS ROG STRIX RTX 3070 8GB
- Eladó ASUS ROG STRIX SCAR II GL704G kishibás gamer notebook
- ÚJ! // ÁR ALATT! // Edifier S3000 MK II // Muziker garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen