-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
ztsoft
őstag
válasz Gubek-Einste #69023 üzenetére
Azért az ilyen csomag eltűnésre kíváncsi lennék, hogy hogyan sikerül előidézni nekik. Nekem is volt már hasonló, akkor a hölgy annyit mondott, hogy a szerződésem és a valós engedélyek nem egyeztek meg.
Ennyire rossz a rendszerük, hogy csak úgy maguktól módosulnak az adatok (rossz helyre kerülnek mások engedélyei, olvastam már olyanról, hogy egy teljesen ismeretlen ember adatai szerepeltek egy újonnan megkötött, e-mail-ben kiküldött szerződésben)?
Az ügyintéző hozzá nem értése, hanyagsága, nemtörődömsége miatt következik be?
Esetleg mind a kettő közre játszik benne?
Saját tapasztalatom. A MediaCard megrendelést sikerült elbaltázni. Az első megrendelésem törlődött a rendszerből (látszódott, de vissza volt vonva). A másodiknál csak a kiszállítás törlődött. A harmadikat meg is kaptam. Meg egy pár hiba bejelentésem tűnt el, szó szerint semmi nyoma nem volt.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
-
ztsoft
őstag
Felénk is minden egyes oszlopon földelve (azaz, egybe van kötve az elektromos hálózat földelésével) van a kábel tartó, feszítő, vele együtt az elosztó doboz is a gerincen. Így a házba bejövő koax árnyékolása is.
Gondolom az érintés védelem miatt is kötelező, nehogy a szakit levágja az oszlopról.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Azt nem tudom, hogy Nálad hogy csinálták. Itt szemmel látható a csupasz sodrott vezeték, ami az elektromos hálózat földelését átviszi a vezeték tartókra (elektromos, UPC), elektromos házi bekötésekre, meg magára az oszlopra is. Nem is beszélve az erősítőkről, amik az elektromos hálózatból kapják a kakaót, így ott is kötelező a földelés.
Nekem egy régi (2008-as) monitor TV antenna csatlakozója rázott (ki is purcant benne a táp). Javításkor derült ki, hogy hibás volt benne egy nagyfeszültségű zavarszűrő kondenzátor, ami kis mértékben a hálózati feszültséget átengedte (a fázis kereső is mutatta). Csere óta tökéletes.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz wjbhbdux #69500 üzenetére
Csak így tovább fiúk! Meg lesz az évégi prémium is a jól megérdemel munka után!
Most komolyan, van még olyan része az oldalnak, ami hibától mentes (nem kell, hogy tökéletes legyen, csak rendesen működjön)?
Most nagyon jó az oldaluk, össze-vissza hiba üzeneteket dobál fel, egymás után újra és újra be kell jelentkezni, de a számlámat még most sem tudom letölteni. Katasztrofális, amit művelnek.
(#69502) Laza... Most néztem meg, nálam nincs mínusz jel az összeg előtt.
[ Szerkesztve ]
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Ma kaptam egy levelet (e-mail) a UPC-től, egy imitálás volt benne egy kérdőív kitöltésére. Persze a szokásos, mennyire ajánlaná ismerőseinek, barátainak, partnereinek a UPC-t kérdéssel kezdtek, de azért volt benne lényeges kérdés is (az összes szolgáltatással kapcsolatban). De volt számomra értelmezhetetlen is (kép, utolsó kérdés). Erre mit is kellett volna pontoznom, a MediaCard-ot vagy a TV-met? A MediaCard-ot hülyeség lett volna pontozni, mivel nincs köze a használhatósághoz, működik a háttérben. A TV-m meg nem tartozik a UPC-hez. Persze, a "nem használom"-t jelöltem, de lehetett volna jobban is összerakni a kérdéseket.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Nem kell messzire menni, az F1 is költözött már más csatornára a foci miatt. Igaz, ott is HD-ben ment, mert a szerződésük HD továbbításra szól, ahogy a reklámok alatt sem szakíthatják meg a kép stream-et. Ennyivel szerencsésebb az F1.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz gyulazsolti #69823 üzenetére
Szia!
A szolgáltatói eszközön Te semmit nem frissíthetsz. Annyit tehetsz, hogy bridge módba rakod az Ubee-t és saját router-t használsz.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz gyulazsolti #69826 üzenetére
Egy próbát tehetsz, de nagy esélyt nem látok rá. Elnézve a mostani káoszt az oldalukkal kapcsolatban, örülhetünk, hogy a szolgáltatások működnek.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz gyulazsolti #69832 üzenetére
Felhívtam őket, frissítették a routert. Belenéztek, az 53-as portot, meg úgy általában leellenőrizték.
Nem találtak hibát.Nem mondom kétszer sem, hogy az Avast nem ad vak riasztást (nekik is el kell adni a portékát), de ezt a szöveget sem venném készpénznek. Ugyan a frissítést honnan vették? Ha jól tudom, az Ubee-re már egy ideje nem jött frissítés, ahogy a TC-re sem.
Tudnak az oldallal kapcsolatos hibáról, és úgy az összes káoszról ami most náluk urarkodik.
Persze, ahogy a Horizon box-nál is, eleinte tagadták, hogy semmi baja (a felhasználók meg sűrűn panaszkodtak), majd később elismerték, hogy mégsem tökéletes. Erről ennyit. Csak halkan súgom meg, hogy a káosz tavaly karácsony óta tart, és egyre rosszabb a helyzet.
Ha ennyi idő kevés volt a hibák javítására, akkor az már nem fog megjavulni. Az oldalukat meg nem tudom ki fejleszti, de egy normális oldalt nem tudnak összerakni, csak nézd meg a foglaltság jelzőt, én három fajtát láttam eddig az oldalukon.
Ezek után kérdem. Miért is higgyem el azt amit mondanak vagy tesznek? Egy trehány banda, cég!
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz gyulazsolti #69834 üzenetére
Csak azt, amit fentebb javasoltál, hogy vegyek egy routert és használjam azt.
Én tavaly vettem egy TP-LINK router-t használtan, jelenleg LEDE van rajta, én ezt használom. Az Ubee-nél sokkal többet tud a Wi-Fi-je, talán még a Connect-nél is. A többiben biztos, hogy többet tud. Előtte a 30-as nethez is inkább egy régi 100-as TP-LINK-et használtam.
Vagy esetleg szóljak nekik, hogy ez így mégsem jó, és adjanak egy másik routert aminek jó a szoftvere?
Az összes Ubee-n ugyan az a szoftver van. Még azt is megmerem kockáztatni, hogy az összes eszközükön ugyan az van (természetesen a hardver specifikus dolgok eltérnek).
Erre hivatkozva kicserélik egyáltalán?
Az itt gyűjtött tapasztalatok alapján, erre azt mondanám, hogy 5000 Ft-ért (ha jól tudom, ennyiért adják kérésre) adnak Connect box-ot (amivel szintén vannak problémák, itt olvashatsz róla bőven). A cserét nagy valószínűséggel el fogják utasítani (de biztosat csak Ők tudnak mondani), mivel a hiba bejelentésnél a hibát elhárították (nem találtak). Így nem indokolt a csere.
Innentől kezdve csak rajtad áll. hogy hogyan döntesz. Megpróbálkozol a cserével, hátha sikerül (ami nem garancia a hibátlan eszközre), vagy nem foglalkozol vele és így használod tovább, vagy használsz saját router-t és nem bízol semmilyen a belső hálózattal kapcsolatos dolgot a szolgáltatói eszközre (én ezt javaslom, de ezzel nem vagyok egyedül itt a fórumon).
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz gyulazsolti #69837 üzenetére
Szívesen!
Igazság szerint nekem a szolgáltatói router elég. Kiszolgál amire nekem kell.
Talán nem is lenne itt baj a szolgáltatások mennyiségével (sok embernek elég az alap tudás, a többit nem használja). Ebben az esetben adott egy hardver, amire a szolgáltató faragott egy saját szoftvert (aminek a minősége megkérdőjelezhető), pláne így, hogy más területen is szenvednek. Csak egy adalék hozzá, [link], és válasz rá, [link], azt viszont nem tudom, hogy időközben tettek-e ellene (azóta sem kaptam figyelmeztetést).
Még a router-t gyártó cégekben is jobban megbízok szoftverileg (elég sok oldal, cég foglalkozik ezek biztonságával, hamar kiderülnek a hiányosságok, hibák), mint bennük (még nem találkoztam olyannal, ahol komolyan tesztelték volna a UPC eszközeit biztonság szempontjából).
A közösség által fejlesztett szoftverek (LEDE, OpenWRT, stb.), mint biztonság, mint szolgáltatás, mint használhatóság, szempontjából a többi felett állnak (persze, itt is lehetnek hibák, olykor súlyosak is, de több szem, többet lát alapon elég hamar kiderülnek, javításra kerülnek. Egy zárt rendszernél ez nem valósul meg, csak a készítőjére hagyatkozhatunk, hogy javítja a hibát).
(#69838) jubilleum
Szépen megoldották! Nálam biztos, hogy nem fúrták volna át az ablakot, pláne úgy, hogy még a szemetet is ott hagyják! Trehány munka![ Szerkesztve ]
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz FireShadow #69854 üzenetére
Nálam csak ennyi kimaradás volt éjjel, beavatkozás nélkül helyreállt (legalább is a ping mérés ment).
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
-
ztsoft
őstag
válasz Draken #69888 üzenetére
Szia!
Nálam a Nonstop S telefon 500 Ft, a képen Nonstop M van, ami 2000 Ft, már itt 1500 Ft különbség van. Nincs benne a második készülék sem. A többit csak a UPC tudja.
Amúgy jó, hogy a telefonszámot megosztod egy nyilvános fórumon!
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Draken #69893 üzenetére
Nyugodtan hívhatnak, mert nem használom
Akkor már csak egy kérdésem van. Miért fizetsz 1500 Ft-al többet egy olyan szolgáltatásért, amit úgysem használsz?
Ha jól tudom, van 14 napod a szerződés kötés után az elállásra (ha tévedek, akkor a többiek majd kijavítanak).Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Van még hova süllyedni. Rá is kerestem az oldalukon, nem is egy fajtát kínálnak, [link].
De ami nem hagyott nyugodni,
Hiheteten sebességAkár 10/100/1000 Mbp/s-es teljesítmény otthonod villamoshálózatán keresztül.
Ugyan, ez a szöveg kinek a fejéből pattant ki? Egy, "Akár 1000", nem kell a 10, 100. Kettő, "Mbps" vagy "Mb/s", olyan nincs, hogy "Mbp/s".
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Draken #69924 üzenetére
Amire én céloztam, vissza mondod az új szerződést, vársz addig, amíg kevés idő lesz már csak hátra a mostani hűségedből (1, 2 hét, esetleg 1 hónap), majd telefonon (1221) felhívod Őket és a lemondás menüt választva közlöd az ügyintézővel, hogy ha nem adnak valami elfogadható árú csomagot, akkor lemondasz mindent.
Praktikákról meg itt a fórumon sokat olvashatsz, sokan leírták már a saját történetüket (köztük én is) ez ügyben.
A többi már rajtad múlik, hogy hogyan döntesz.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Nálam is hasonló a helyzet. MTV Live HD (594 MHz, 91/100 %), RTL Klub HD, Discovery Science (610 MHz, 90/100 %), eddig ezek kockásodtak (igaz, mostanában ritkán nézek TV, inkább netes tartalmat fogyasztok).
Box nincs, így a visszanézőt nem tudom tesztelni. Viszont van 1 %-os packet loss is a bix.hu-ra. Valami kezdi megadni magát.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Az bajom, hogy nagyon kiszámíthatatlan a viselkedése (mind net, mind TV esetén), van egy 1 - 10 mp-es tartomány, mikor konkrétan használhatatlan a szolgáltatás, de utána mintha elvágták volna, tökéletes. A következő alkalom lehet egy órán belül is, de lehet több nap után, vagy akár több hét után (kép). Így hiba bejelentést sem tudok tenni, mert nehéz lenne bizonyítani, főleg ha a két esemény közt több hét is van.
Most ezt kaptam a default gateway-re és a bix.hu-ra (egymás után futtatva):
--- 176.63.51.254 ping statistics ---
100 packets transmitted, 100 received, 0% packet loss, time 99151ms
rtt min/avg/max/mdev = 5.990/8.693/25.768/3.362 ms--- bix.hu ping statistics ---
100 packets transmitted, 100 received, 0% packet loss, time 99149ms
rtt min/avg/max/mdev = 14.296/17.585/34.232/4.081 msLEDE-ből ki lehet valahogy nyerni az aktuális default gateway-t? Így tudnám azt is monitorozni, talán többet segítene.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Most épp a Viasat 3 HD kockásodott, csináltam is gyorsan tesztet az alapértelmezett átjáróra, szépen megugrott a ping.
--- 176.63.51.254 ping statistics ---
100 packets transmitted, 100 received, 0% packet loss, time 99163ms
rtt min/avg/max/mdev = 4.734/45.742/1380.673/192.398 ms, pipe 2Ennyi volt, ismét jó minden. Az a valami igazán megadhatná már magát, kezdem unni a dolgot.
[ Szerkesztve ]
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz ztsoft #69946 üzenetére
Immáron az átjáró is szerepel a mérésben. Most akkor a UPC és köztem van valahol a hiba?
(#69948) headhunter
Szerintem rossz helyen keresed. Ha az illető hajlandó is lenne feltölteni valahova, ha ki is tudná menteni az adott eszközről, még akkor is kicsi rá az esély, hogy meg tudnád nézni, mivel a felvétel kódolva van.[ Szerkesztve ]
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz m0h0senator #69966 üzenetére
Szia!
Letöltési sebesség tesztelésére nem alkalmas az Ubuntu szerveréről ISO fájl letöltése, nagyon sok tükör szerver is működik a terhelés megoszlása miatt, de még így is van olyan időszak, mikor nagyon lelassul. A torrent meg pont erre nem alkalmas, már csak a technológiája miatt.
Helyette inkább ezt ajánlom, [link], direkt ilyen céllal hozták létre. Persze, itt is lehet nagyobb terhelés, de sokkal kisebb az esélye. Ráadásul többféle fájl méretből választhatsz.
Idézet a readme fájlból:
You can use it for FTP/HTTP/rsync client large file compliance testing, or to
saturate our outbound bandwidth (please don't do it for extended periods).Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Nemo1001 #69973 üzenetére
Nagyon nem ennyivel kellene jönnie (~114,4 Mb/s). Én egy 2 GiB-os fájlal teszteltem a laptomon (SATA 1-es) meg a NAS-on (SATA 3-as), mind kettő 1 Gb-es kábeles kapcsolattal. A laptopon 14,6 MB/s volt a max, a NAS-on meg 14,7 MB/s, ami nagyjából meg is felel a 120-as netnek (~117,6 Mb/s), nekem ez van.
Viszont eléggé ugrált a sebesség letöltés közben mind két esetben, több esetben vissza eset 4 MB/s-re. Ahogy a NAS-on mért átlag is jól mutatja (wget-tel töltöttem le):
2018-06-25 12:40:37 (10,1 MB/s) -- „2GiB” mentve [2147483648/2147483648]
Még az hozzá tartozik, hogy nálam gondok vannak a nettel meg a TV-vel is, így ez is közre játszhatott. Persze, a szerver terheltsége is.
Ugyan ez a fájl NAS-ról laptopra másolása (NSF megosztás használatával), átlagban 65 MB/s-et tudott (~520 Mb/s, valahol itt a vége a laptop tudásának).
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz m0h0senator #69975 üzenetére
Kérd vissza az IPv4-et, az IPv6-os már elég sok bonyodalmat okozott, sok rosszat olvastam róla itt a fórumon.
(#69974) ztsoft
Még milyen jó, hogy az NFS-t sem tudtam helyesen leírni.[ Szerkesztve ]
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Gergőke88 #69979 üzenetére
Szia!
Ügyfélszolgálat leráz, mivel az oszlopon van a probléma és azt az alvállalkozó javítja.
Ezt nem igazán értem. Neked mi közöd van az alvállalkozóhoz. Te a UPC-vel szerződtél, az alvállalkozó meg legyen az Ő problémájuk. Még a végén Neked kell egyeztetni az alvállalkozóval. Eszem megáll.Én már ilyenkor keményen csapdosnám az asztalt. Mi az, hogy az oszlopon lévő probléma nem az övék, talán bérlik valakitől és nem nyúlhatnak hozzá.
Komolyabbra fordítva, én addig nem hagynám, hogy letegye a telefont az ügyfélszolgálatos, míg nem rögzíti a hibajegyet. Ha Ő nem tudja, akarja, akkor kapcsoljon át egy másikhoz. Nem szabad hagyni, hogy mondva csinált ürüggyel lerázzanak.
Ha jól tudom, akkor ez jön.
Ha ez megvan, innentől ketyeg a 72 óra. Ha ezen belül nem kezdik meg a hibaelhárítást, akkor már jogosult vagy a kötbére.Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Watercolour #69990 üzenetére
Ha nem is nekem címezted, de köszönöm a korrekciót. Igyekszem megjegyezni, hogy legközelebb ne keljen javítani.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Másnál nem volt éjszaka kimaradás (0:01-től 3:11-ig)? Csak az alapértelmezett átjárót lehetett ping-elni.
A karbantartást már nem tudom megnézni, mert ma 7:00-tól van megadva időpont.
Ezzel kapcsolatban is van furcsaság. Én elhiszem, hogy a "Budapest 14.ker" nagy terület, de azért ugyan azzal a szöveggel, időponttal, 32 szer betenni, az már szerintem sok. A 13. "csak" kétszer, a 11. "csak" egyszer szerepel ugyan azzal a dátummal, időponttal.Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Szia!
hop-nál szépen mennek a számok felfele viszont GW-nél elvesznek csomagok de 0% packet loss
Ezt én sem értem, de, hogy őszinte legyek, még a kérdést sem.
A linkelt képen nincs csomag vesztés. A "Loss %" mindenhol 0, a "Sent" és a "Recv" pontosan egyeznek, azaz, amit küldött csomagot, arra a válasz meg is érkezett. Most akkor hol a csomagvesztés?
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
elvileg egyformának kéne lennie a számoknak
Milyen számoknak kellene egyezni? Az előző hsz-ben linkelt képen egyeznek a számok. Vagy a többi oszlopban szereplő számokra gondolsz? Ha igen, akkor nem érted a képen látható adatokat. Azok a válaszidők rangsorolva, átlagolva. Azok soha nem fognak egyezni, "Best" (a legjobb, legkisebb), "Avrg" (átlag), "Worst" (legrosszabb, legnagyobb), "Last" (utolsó).Minél messzebb (minél több hardveren halad keresztül a csomag) van egy szerver, annál tovább tart a válasznak megérkezni hozzád.
Igen, itt kettő csomag elveszett (két helyen 72-t küldött, 71-re jött válasz).
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz -=RelakS=- #70053 üzenetére
a UPC-nél mi a gond az adblockerrel?
Valószínűleg fogja a statisztikát készítő script-et, meg az általuk fontosnak ítélt oldalakat.
Úgy meg pláne, hogy másik böngészőből megnézve egy darab reklámot nem látok
Még szép is lenne egy fizetett szolgáltatásokat kínáló cégnél is tele lenne reklámmal az oldal.
Hol írja, bejelentkezve? Nálam nincs ilyen, igaz a követés elleni védelem is be van kapcsolva és a legszigorúbbra van állítva.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Gubek-Einste #70055 üzenetére
Igen, a csomagoknál nálam is ott van.
De nem igazán jól sikerült, mert ugyan azokat a csomagokat látom blokkolás nélkül is, mint blokkolva. Így értelmetlen az egész.A Firefox alatt működött az előző mondat, de Chromium alatt már nem, ott blokkolta a csomagokat.Meg is van a megoldás rá (legalább is uBlock Origin alatt működik), be kell kapcsolni a Külső szűrők - > Hirdetések -> Adblock Warning Removal List és már nincs is hatása. A szöveg még látható, de egy szabállyal az is eltüntethető.
A Chromium alatt még egy érdekes dolgot is találtam. A főoldalon megjelent a doubleclick.net is a blokkoltak között, [link].
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz blakey #70070 üzenetére
Nálam a Viasat3 HD, RTL2 HD, Cool HD hiányzik (talán csak ennyi), de ezek ki, be jelentkezve is hiányoznak.
Megnéztem a beállítások között is, hátha csak nincs engedélyezve, de onnan is hiányzik. Két MediaCard HD csomaggal a TV előfizetés.Megmondom őszintén, nem is nagyon érdekel. Olyan két hónapja néztem egy Android-os box-on, de a HD adások pocsék minőségűek voltak (az SD-ről nem is beszélve, szinte nézhetetlen), még 30 perc után sem változott a helyzet.
[ Szerkesztve ]
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz blakey #70074 üzenetére
A box Rikomagic MK22 Plus (S912, 3/32), 7.1.2-es Android-dal, Play-ből telepített Horizon Go-val (nem rá eszkábált). Eleinte még jó volt, azután talán valamelyik frissítéssel vágták agyon (ahogy a teljes képernyőn megjelent a fekete keret).
De mindegy is, már nincs Android a box-on, már LE van a belsőtárhelyen.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz norberto_th #70119 üzenetére
Ja, én is szenvedtem vele pár napja. Már nem idegesítem magam rajta. De azért megjelent egy kis ablak, Kérjük, segítsen jobbá tenni a MyUPC menüjét., mire rákattintottam volna, eltűnt. Talán előbb az oldalt kellene rendbe rakni, utána lehet foglalkozni a többivel.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz -=RelakS=- #70123 üzenetére
Ha kérdőív volt, azt én is töltöttem nem olyan rég, írtam is róla itt.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz ztsoft #70121 üzenetére
Nagy nehezen sikerült letölteni az aktuális számlát. Talán másnak is segít amire rájöttem (lehet volt már, de inkább többször, mint egyszer sem).
Az értesítés megjött, hogy elkészült a számla. Neki is estem, hogy akkor letöltöm. Elég makacs a UPC oldala, nem adja meg magát egy könnyen.
Eleinte a bejelentkezéssel szórakoztattuk egymást, persze a különböző színű, szövegű (, szagú) kis ablakokat csak úgy ontotta magából. Én elvoltam, egy idő után már szinte szórakoztató is volt, próbáltam kitalálni, hogy mi lesz a következő kis ablak.Megunta, sikerült bejelentkezve maradnom (már szinte csalódott voltam )! Ezek után eljutottam a számlázási oldalra. Itt még nem ért véget a harc, de nem ám! Nincs egy számla sem, még a régiek sem, amiket már befizettem. Gondoltam, frissítem az oldalt a böngészőben, rossz ötlet volt, azaz, ismét indult a már megkedvelt játék, bejelentkezés címmel. És ez a körforgás folytatódott, folytatódott, folytatódott.
Ekkor véletlenül rápillantottam az órára. Úristen! Már két órája szórakozok ezzel a sz@ros oldallal!
Ekkor hirtelen felindulásból töröltem az összes adatot a böngészőből, ami a UPC-hez köthető (sütik, helyben tárolt adatok). Láss csodát! Egyből ment minden, le is töltöttem a számlát! Kijelentkezés. Siker, nagyon boldog voltam, hogy legyőztem a nagy gonosz UPC-t!
Ha már ez ilyen könnyen ment, gondoltam teszek még egy próbát. Kár volt, ismét kezdődött minden elölről. Ismét törlés, ismét siker.
Ezután tettem egy próbát a "privát ablak"-kal (ugye az ablak bezárása után töröl mindent, azaz, nem jegyez meg semmit). Ez tökéletes, simán eljutok a számlázási oldalra, de még az előfizetési adataim, szolgáltatásaim között is bóklászhatok, ki sem kell jelentkezni (nem szeretek bejelentkezve maradni a fontosabb oldalakon). Ablak bezár. Teszt újra, ismét egy "privát ablak", bejelentkezés, bóklászás, minden tökéletes.
Ezek után kijelenthetem, hogy a UPC a saját farkát kergeti, mármint az oldalon. Ismét bebizonyosodott, hogy a UPC programozói (akár megbízott, akár saját) alkalmatlanok a feladatra! A saját maguk által elhelyezett adatok (sütik, stb) tesznek keresztbe az oldalnak. Egy valamire való Web fejlesztő ilyen hibát soha nem követ el!
Értem én, hogy a HTML nyelvben a szabvány csak ajánlott, meg, hogy senki nem tartja be (tisztelet a kivételnek ), de az alapvető dolgokat, amitől a böngésző, oldal is hibásan működhet, azt be kell tartani. Mint pl. az id attribútum (unique id, egyedi azonosító), már csak a főoldala is tele van hibával (köztük az említettel is), [link].
Én az ilyen emberekre csak egy szót tudok, kontárok!Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz ztsoft #70148 üzenetére
Még egy szösszenetet engedjetek meg a HTML-hez, ez a kedvencem.
Egyesek azt hiszik, hogyha a HTML kód elejére beteszik a <!DOCTYPE html> sort, akkor az már HTML 5. Ugye, kedves prohardver. Ha eddig nem lett volna meg, [link].
[ Szerkesztve ]
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz blakey #70195 üzenetére
A régebbi Samsung-gal kapcsolatban van tapasztalatom. Van két TV-m (F-es, H-s szeria, 2013, 2014), amiben csak akkor van az EPG kis ablakában kép, ha nem a UPC-t állítom be szolgáltatónak, azaz, sima kézi keresést csinálok. Viszont ilyenkor elő jön a hibás karakterkódolás, mind a csatornák nevei, mind az EPG szövegében. Sajnos nem találtam rá jó megoldást, hogy az időzóna is jó legyen, valami mindig hibás volt.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
-
ztsoft
őstag
Sziasztok!
Az imént egy érdekes dolog történt. Internetes rádió hallgatás közben egyszer csak csend lett. Próbáltam a böngészőben egy oldalt, hiba, nem tölt be. Vezetékes telefon látszólag megy, vonal van. Néztem a saját router-em, IP cím van a UPC-től, minden jónak tűnik. Viszont a TC-t nem érem el (sem a 100.1-en, sem a 0.1-en), LED-ek elméletileg jót jeleznek, egyedül a LAN-é furcsa egy kicsit, 1 mp-es ütemes villogás (persze, a Wi-Fi megint megy, folyamatosan világít, valamikor újraindult a kicsike).
Saját router WAN port újra kapcsolódás, majd ismét próba a TC-re, ekkor már a 0.1-es IP címen be tudok jelentkezni. Átrakták router módba (de úgy, hogy a saját router-em észre sem vette, maradt a publikus IP cím a WAN portján), de az összes beállítás megmaradt. Nem értem, ez miért kellett. Eddig soha nem volt ilyen.
Volt már ilyen valakinél? Esetleg ez egy újabb UPC feature, amit megint meg kell szokni?
Már kezd elegem lenni belőlük, sikerül megszabadulni a "csoda box"-tól, remélve, hogy már nem lesz annyi bajom velük. Erre most a HGW-t vették elő. Húzzanak már el a véresbe.
[ Szerkesztve ]
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Xbox tulajok OFF topicja
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Házimozi belépő szinten
- Politika
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Könyvajánló
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs