Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Watercolour

    aktív tag

    válasz cigam #60251 üzenetére

    Eléggé irigyellek, és nem teljesen értem, hogy ilyen választékkal miért van UPC-d. :D

    Az én szakadási hibámon ültek június 5-től június 25-ig, és utána pár nappal kiderült, hogy továbbra sincs megjavítva a probléma, azóta is rendszeresen szakad a netem, és a folyamatos panaszok ellenére nem mondanak semmit. Ha lenne más (értelmes, tehát nem ADSL) szolgáltató nálunk, már régen nem lennék UPC előfizető.

    [ Szerkesztve ]

  • ztsoft

    őstag

    válasz cigam #60251 üzenetére

    Ahogy látom nem vagyok egyedül azzal a véleménnyel, hogy a UPC mélyrepülésben van.
    Eddig azt gondoltam, hogy csak én vagyok ilyen "szerencsés" helyzetben, hogy gondjaim vannak, amik nem oldódnak meg, de látom, már egyre többen pártolnak el. Sajnos én nem ugrálhatok, nincs másik internet szolgáltató, a mobil internet egyelőre nem vetélytárs.
    Igéret van Digi-re, de beszélgettem a technikusokkal, hát nem kapkodják el, nem lehet tudni, hogy lesz-e belőle valami.

    (#60255) Watercolour A helyedben, én ismét panaszt tennék a UPC-nél és követelném az azonnali kivizsgálást, plusz igényt tartanék a kötbérre is.
    Nálam ezt közel fél évig játszották eszt (Augusztus végétől December közepéig), ekkor már felment a pumpa és egy kicsit indulatosabban beszélgettem, meg fenyegetőztem a szerződés felmondásával, és csak ekkor jött a kérdés, hogy akarok-e panaszt tenni! Jogos volt a panaszom, így több, mint 20 ezer forint kötbért kaptam.

    Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

Új hozzászólás Aktív témák