Új hozzászólás Aktív témák

  • PROTRON

    addikt

    válasz asdf_ #8221 üzenetére

    Tartok tőle összekeveredtek a dolgok, nem csoda, annyit kavartak 2021 augusztusa óta hogy nehéz követni. Az a prospektus csak a felszín. ;)

    Szóval az eredeti terv az volt hogy minden cég aki a fizikai hálózattal foglalkozik egybeolvad egy nagy országos EON-ba és mindenki ott fog minden hálózati ügyet intézni, de a számlázást nem, azt országosan egybe olvasztja az MVM. Ezeket korábban a hálózatos cégek maguk intézték, de elvették tőlük. De voltak eleve csak energiakereskedelemmel foglalkozó magán vállalkozások is, tehát hálózati rész nélkül, de ez most mellékes.

    Aztán ahogy közeledett a dátum, kiderült hogy ordas nagy b...ság volt az egész elképzelés, de azért az EON megvette az ELMŰ-ÉMÁSZ-t (az EON-t meg kivásárolták lölőék, emiatt sz.pik mindenki) és egyébként "beterelték" a többi 5-6 hálózati céget az EON esernyője alá, azaz a dolgozók felének lecserélték az email címét @eon...-ra. Ennyi az érdemi változás.
    De ugyanazok az emberek, ugyanazokban az irodákban és valójában ugyanannak a korábbi hálózati cégnek dolgozva végzik ugyanazt a munkát mint az elmúlt 10 évben. Ugyanúgy meg van az 5-6 területi hálózatos cég.
    Csak valaki sokat akart lenyúlni, ezért kellett ez az egész.

    Tehát országos szinten valóban EON weblapon kezded az ügyet, amit +1 hét csúszással egy EON-os ügyintéző átad az adott területi, pl Budapesten az ELMŰ-ÉMÁSZ hálózatos kollegának...de legalább a rendszer haszna, hogy minimum 1 ügyintézővel lassult a folyamat. :D
    Napi szinten rengeteg hálózatos kapcsolattartónk még mindig elmu-emasz-os email címet használ, ahogy a hivatalos levelek fejlécében is sokszor még ELMŰ logó van.

    Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.

Új hozzászólás Aktív témák