Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Crus

    őstag

    válasz opr #32 üzenetére

    A VR-nak megvan a maga ipari és tech felhasználási módja, de ott se a látványról szól a történet, mer' hát az erősen szolid... olyan amilyen, itt tart a techno, mocsok messze van ez még attól, amit ma a pár 100k-s displayeden otthon látsz.

    A gyártóknak meg nyilván az az érdekük, hogy neked eladják majd a 3. és a 4. HMD-t is. Ettől még qrvára nem kell elvakult fanboyként viselkedni, hanem objektíven, realistán kell szemlélni... vagy ne adja ég, kipróbálni komolyabb VR setupokat és ráébredni, hogy mit is akarsz ettől az egésztől.

    Ettől függetlenül nekem is van, most éppen egy MQ2-t hajtok a PS5 hw-nél "pöttyet" komolyabb hardver alól, de abszolút eseti a cucc használata, akkor széles igazán a mosoly, ha leveszem és a nagy displayt bámulom... Próbáltam a komolyabbakat is, csodák ott sincsenek!

    A foveated render meg pontosan arról szól, hogy oldjuk meg 10.3 TFLOPS-ból a VR kérdéskört. Egy trükk, amivel nem kell totálisan rommá terhelni szerencsétlen PS5 GPU-t. Nem először nyúl a Sony ilyenekhez, amikor kevés a craft: lsd. anno a checkerboard rendering... Ezeket a kényszer szüli! Ha nem lenne hw limit, nem kéne semmiféle foveated.

    [ Szerkesztve ]

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc

Új hozzászólás Aktív témák