Új hozzászólás Aktív témák
-
gab1ka
aktív tag
Miért kellene router a PS5 és a szemüveg közé? Ez PSVR a playstation saját szemüvege, ott a wifi 6 a gépben..Az első generációs vr is működött ötöd TFLOPS-al, alacsonyabb felbontáson. Ez miért ne működne ugyanúgy csak mindenben kicsit fejlettebben? Totál értelmetlen megállapítások..
-
L.Edit
tag
Ha kritikán alulian gyenge lenne a VR teljesítménye, akkor sem szeretnének ezt még késéssel, inkonzisztenciával, megbízhatatlansággal megfűszerezve eladni mint "működö" terméket. Vedd figyelembe, hogy a célközönség nem ért hozzá semennyire, és nem fog tudni megtalálni és megoldani semmilyen felmerülő problémát. Nekik sokkal egyszerűb bedugni a kábel két végét, és azt kicseréltetni a userrel ha kiesnek képkockák.
Csíramentes, mosott-szárított belsőség eladó.
-
veterán
Az ugye megvan itt a nagy fröcsögés mellett, hogy a konzol egy pöppet más mint egy pc, amire nem lehet célhardverre optimalizálni hanem keresztül kell menni x rétegen. Van igazság abban amit mondasz de a teljes igazságtól mint Makó Jeruzsálemtől.
Nézd meg a PSVR1-et! Ott is működött most meg itt van egy 5-6x erősebb vas. Ezen miért nem működne sokkal jobban?Cikkhez: A vezeték nélküliséggel az aksi súlya és üzemideje is nagy probléma. Elég sokat használtam hololens2-t mostanában és bár igaz, hogy azon egy komplett OS fut de nem nagyon bírt ki 30 percnél többet egy töltéssel...
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
quest2 teljesen jol mukodik wireless modban
PCn jatekra jelenleg ket ajanlott headset van, a Quest2 es kizarolag szimulatorozni a Reverb G2. elobbi azert, mert wireless, es immerziora az dobja a legtobbet. a G2nek meg messze a legnagyobb a felbontasa.
itt a baj valoszinuleg az, hogy wired headseteknel nem kell aku, szoval kb teljesen at kene dolgozni hozza a designt, egyebkent nem lesz kenyelmes.
#8adamssss: hololens dev modban kb egy orat kibirt amikor legutobb neztem, de tenyleg tolteni kellett sokat.
Quest2 kb 3-4 orat bir, az mar eleg.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
veterán
A PS dobozára azért van ráírva, hogy 8K mert hardveresen és szoftveresen is tudja. Ha 8k tévére kötöd a menü 8k-ban renderelődik, a 8K filmet lejátsza, sőt még játék is van ami natív 8k-ban fut így ezen kár lovagolni mert ezek tények.
Sokkal jobb lesz a PSVR1-hez képest.
Btw pont az ilyen Te félék miatt ülnénk még mindig a fán és járnánk lóháton mert az első autó nyilván rosszabb volt mint a négylábú.
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
hombre[EU]
veterán
-
BusinessGuy
senior tag
Nyomod a marhaságot...Igen a ps5 gyenge ha vr-ról van szó. Viszont van egy dolog amiben a psvr a többi elött volt az pedig a NULLA screendooreffekt ami még a q2-t es g2-t is igaz alig de kísérti. Volt mindkettő most 3080-al elötte 2080-al hajtottam. A psvr halála a felbontás volt és a nyalókás gagyi irányítás volt. Ezt mind kiküszöbölték, kap a gép egy jóval magasabb felbontást és rendes irányítást. Ha ezzel a felbontással is sde mentesen oleddel hozzák amit kell akkor lazán egy jó élmény lesz. Ha nem is openworld játékokra mert arra brutálisabb felbontás és hw kéne, de egy Hl Alyx szint menni fog rajta amut a 2080 is megoldott amitől a ps5 nincs messze. Lehengerlő látvány vr-ban maxiélménnyel még vagy egy évtized. De a psvr2 latmzán a piac egyik kegjjobbja lehet addig. Meglátjuk.
-
veterán
-
blountex
senior tag
Crusnak bizonyos szempontból igaza van.
Nem elég erősek még a VRhez a mai hardverek legalábbis kompromisszum nélkül, akárcsak ha az RayTracing nézzük.
Első genhez képest egy színtet léptünk itt is előre, ezt akárhogy is nézzük csak pozitív dolog.
Mivel továbbra is velünk van ez az eszköz és nem mondtak le a gyártók a fejlesztésről, így egyértelmű, hogy lesz jövője. Még nem mindenki elégedett a minőséggel, játékokkal, de ha folyamatosan fejlesztik egy idő után eljön az áttörés.
Ugyan ez igaz a hardverekre és a korai 3D játékokra. -
opr
veterán
"Ha nem lenne hw limit, nem kéne semmiféle foveated."
Ez egy olyan szinten gyonyoru megallapitas, hogy be kene keretezni. Azt hiszem, ez egy megfelelo pont arra, hogy befejezzuk az eszmecseret."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
BusinessGuy
senior tag
Na itt jön elő az amikor egyetlen mondattal elárulod hogy úgy fröcsögsz hogy közöd sincs a témához. Tudod nincs olyan hogy előhozza a screendooreffektet valakinél valakinél meg nem pláne nem a felbontásból eredően. A psvr a kijelzőtechnikának köszönhetően volt szinte SDE mentes mivel egy pixelhez 3 subpixel tartozott szemben a többi 2 subpixeles megoldással a "nagyoknál" emiatt a kép a szemenként jóval magasabb felbontással bíró Vive-hoz vagy akár questekhez képest is jóval kevésbé volt SDE-s...
Kár is rád időt pazarolni a továbbiakban mert ebböl rögtön lejött hogy tapasztalat és tudás nélkül a levegőbe beszélsz sületlenségeket...[ Szerkesztve ]
-
BusinessGuy
senior tag
Az idézeted: Ezt irja egy cikkiró akinek feltételezhetően a büdös életbe nem volt PSVR a fején, ahogy neked se de változatlanul immár durván besülve tolod tovább fullba amit nem kéne...Tehát még egyszer, miközben a felbontása a psvr-nak alacsony volt addig az SDE gyakorlatilag szinte (igen szinte, ha lenne egy csepp közöd a témához tudnád hogy miért szinte de ismeret nélkül szakadj) nulla volt a többi fejeshez képest a 3 subpixel miatt. Még a jóval durvább felbontással biró quest 2-n és g2-n is érzékelhetőbb az SDE de te lovagolj azon a marhaságon hogy az SDE volt a psvr baja és most is kevés lesz...
Megkockáztatom hogy a hardveres ismereteit VR játékokkal kapcsolatos sületlenségeid alapján jóesetben Mobil Vr ami valaha a fejedre került, minden más infó maximum hirekből cikkekből származik mint tudás - na ez meg is látszik. Különben tudnád mi volt a psvr valódi gyengesége - nem tudod, tudnád hogy milyen hardver kellhet egy jobb vr játékhoz - nem tudod, tudnád hogy bizony van bőven komoly VR játék az Alyx-en túl is csakhát nem Half Life igy nincs is ekkora hir értéke - ezt sem tudod. Tehát marad az hogy te tulajdonképpen zéró tapasztalattal, netről összeollózott tudással próbálod itt osztani az észt miközben kvázi minden második mondatod egy jókora öngól ami rávilágit mennyire nem vagy képben az egész témakörrel. Vajon ez trollkodás, vagy csak emberi butaság?Addig is egy cikk csak neked ami igy kezd: "PlayStation VR: why there's no screen-door effect"
[link][ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest