-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kukipapa_rr
tag
válasz Viktor0610 #6266 üzenetére
“Október vége óta kapcsolható be SMS alapon a VoWiFi a Yettelnél“
Erről semmit nem találok, sem a topicban, sem a weben.
Segítenél, hogy pontosan mit kéne és hova küldeni?
-
nagyúr
válasz Viktor0610 #6316 üzenetére
December 31 még messze van, mondjum az sincs kizárva hogy nem Alap értelmezett szolgáltatás lesz majd.
-
martonl
senior tag
válasz Viktor0610 #6316 üzenetére
Gondolom ki akarják azért bővíteni a készüléklistát is.
-
martonl
senior tag
válasz Viktor0610 #6336 üzenetére
Itt a telekomos neten van a hangsúly, azon vannak gondok.
-
goop
őstag
válasz Viktor0610 #6336 üzenetére
Samsung S21 FE a telefon. Kb. 2 napig nincs gond vele, utána jön a hívás gond. Ez a telefon nem mozog, mindig az otthoni wifin van. A többi készülék ami mozog, azokon nem jött elő.
-
yanna
őstag
válasz Viktor0610 #6357 üzenetére
Csak töredék készüléken működik...
-
yanna
őstag
válasz Viktor0610 #6360 üzenetére
Végülis már bárki is lehet űrutazó, tudjuk régen. Ezt is bejelentették.
-
martonl
senior tag
válasz Viktor0610 #6424 üzenetére
Pedig pl. a Yettel közli. Logikusan gondolom úgy lehet, hogy ezek a készülékek biztosan tudják a volte roamingot is, a többi meg ahogy esik.
[ Szerkesztve ]
-
m_laj
csendes tag
válasz Viktor0610 #6483 üzenetére
Épp most írtam ez miatt az A54 es topicba. Az én telómon még a 13 van és nem is talál frissítést. Azt írja naprakész.... viszont páromnak karácsonyra szintén egy A54et vettem és neki már android 14 van rajta... szóval keresem a megoldást.
-
yanna
őstag
válasz Viktor0610 #6543 üzenetére
Enyémen nem instabil, hanem stabilan nem működik.
-
yanna
őstag
válasz Viktor0610 #6545 üzenetére
Tisztában vagyok vele, nem is megyek a Tiszának emiatt. Egyedül a jósolt energia megtakarítás miatt érdekelne, mert kb. 50-60 %-ban wifin lóg a telcsi.
-
4Grider
nagyúr
válasz Viktor0610 #6547 üzenetére
Én is így látom. A repülő móddal együtt kombinálva a VoWiFit viszont már érezhetően lassabban merül a telefon.
-
dchard
veterán
válasz Viktor0610 #6547 üzenetére
Pedig bizony a körülményektől függően jelentős különbség lehet, főleg ha valaki sokat telefonál. A telefonnak sokkal kevésbé kell adnia a pár méterre lévő AP eléréséhez, mintha az adott esetben kilóméterekre lévő tornyot kell elérnie. Mivel a hang hívás kis sávszélességet igényel, az sem mindegy hogy milyen Wifi technológián használjuk: az AX például sokkal hatékonyabb a kis sávszélességű forgalom típusok kezelésében, mint az N/AC.
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
nagyúr
válasz Viktor0610 #6543 üzenetére
Nyugodtan megpusztulhat a gyártó is mert ez így egy káosz. Nagyon kéne, hogy szabályozza ezt az EU!
#6552 asszem VOLTE működött rajta korábban de nem biztos, nem az enyém a készülék és a SIM sem. Voda honlapja alapján egyébként automatikusan bekapcsolódik a Volte és VoWiFi is ha támogatott a készülék és be van kapcsolva beállításokban. Szóval gondolom nem támogatott.
[ Szerkesztve ]
Thanos was right.
-
veterán
válasz Viktor0610 #6740 üzenetére
Speciel én jeleztem nekik a problémát.
S23U -
martonl
senior tag
válasz Viktor0610 #6740 üzenetére
"Ami azt jelentheti, hogy sok bejelentés Samsung VoWIFI-ügyben nem érkezhetett a Yettelhez."
Miért, mennyinek kell érkeznie? -
martonl
senior tag
válasz Viktor0610 #6743 üzenetére
Elvileg egy bejelentésnek is elégségesnek kellene lennie szerintem. Sőt még tán annak is, hogy itt a fórumon megírjuk és te innen tudsz róla. Ettől függetlenül csak a fórumról is többen jelezték az ügyfélszolgálat felé tudomásom szerint. Szóval akkor hívjalak titeket én is (mert én még nem tettem meg eddig), vagy mostanra már tudtok a problémáról?
-
martonl
senior tag
válasz Viktor0610 #6747 üzenetére
Ez egy olyan szolgáltatás, amit jelenleg túl sokan azért nem használhatnak. Egyrészt mert elég friss, másrészt mind az előfizetők, mind a készülékek kis halmazát érinti. Éppen ezért is kéne minden bejelentést komolyan venni, ráadásul ahogy más is írta, illene megnézni a teljes szolgáltatást és az összes támogatott készüléket számba venni.
Ha nagyon rosszmájú lennék azt mondanám, itt inkább az történhetett, hogy valami fejeseteknek nem ment a szifonján és ő szólt. A többiek meg el lettek hajtva a szokásos szöveggel, hogy "biztos az internet rossz és erre a szolgáltatásra nincs ráhatásotok".
Minden esetre én is írtam az ügyfélszolgálatnak, nekem S23-on Telekom kábelneten változatlanul nem megy.
[ Szerkesztve ]
-
Avayasoft
tag
válasz Viktor0610 #6747 üzenetére
Amúgy valahol ez lenne az elvárható. A szolgáltató észlelje a hibát és javítsa ki. Ne csak várja a hibabejelentéseket. Főleg úgy hogy az ügyfélszolgálat első körben mindenkit leráz. És később is...
Nem értem, ha ráküldök valamire egy frissítést stb, akkor utána kiemelten figyelem a rendszert hibák után. Eleg lenne csak az előző nap bejelentkezett vowifis telefonok számához viszonyítani az adott napiakat...
-
martonl
senior tag
válasz Viktor0610 #6752 üzenetére
Nálam szerencsére sokkal egyszerűbb a hibát reprodukálni. Nem megy. Eddig ment. IPv4, ha ez még számít.
Sajnos másik készülékkel most nincs módom tesztelni, mint a Galaxy S23-om. -
martonl
senior tag
válasz Viktor0610 #6752 üzenetére
Szintén S23 Szigethalom, Telekom optikán megy. Majd újraindítom a routert én is és megnézem, van-e változás. A net egyébként most is megy, csak a rend kedvéért.
Szerk.: újraindítás után se megy.[ Szerkesztve ]
-
PLaci58
őstag
válasz Viktor0610 #6789 üzenetére
Igen ipv4 van csak. Most teszteltem a vezetêkes és vodás mobil neten is és egyiken sincs ipv6 címem, annyi az eltérés, hogy a vezetékesen azt írja, hogy a kiszolgálónak van a dns-nél ipv6 címe. A vezetékesen stabilan nem megy a Yettel VoWifi, a megosztott vodás mobilneten meg stabilan megy. Mindegyik 0/10 ipv6-ra.
[ Szerkesztve ]
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
4Grider
nagyúr
válasz Viktor0610 #6874 üzenetére
Miközben sok tízezer androidos sem tudta használni a yeti VoWiFi-t...
-
martonl
senior tag
válasz Viktor0610 #6877 üzenetére
Így utólag az lehetett a hiba, hogy csak IPv6-on ment. De erre rá kellett jönnünk egy fórumtárs segítségével. Nálad gondolom eleve van IPv6, ezért nem éreztél a dologból semmit. Azt nem tudom, készülékfüggő volt-e a dolog, vagy csak véletlen egybeesés, de mint írtam, gondolom valami fejesnek nem ment a szifonján a céges hálón és szólt. Lehet talán az Apple-nak, ők meg nektek.
Mi is többen szóltunk a fórumról az ügyfélszolgálatnak, de gondolom az kevésbé volt "hangos" a cégeteknek. Mi nem a Samsung ügyfélszolgálatot ba@tatjuk az ilyen dolgokkal általában, de a szifonosoknál úgy látom, előszeretettel kezdik a kört az Apple-nál.
-
PLaci58
őstag
válasz Viktor0610 #6877 üzenetére
Igen, a gyengébb minőségű netekkel simán működött (mobilnetekkel, adsl-el), de a jobb neten nem kapcsolódott fel a yettel vowifi. Nekem is stabilan ment vodás mobilnet megosztásával.
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
emre33
addikt
válasz Viktor0610 #6877 üzenetére
Ipv-al. nem ment androiddal se! Azaz ha nem volt Ipv6 címed, akkor nem ment a vowoifi
Tudod miért nem jelentettük be? Mert az ügyfélszolgálatos soha de SOHA nem hisz a bejelentőnek!
Értelmetlen bejelenteni.ASUS B650E-E, AMD Ryzen 9 7900, CORSAIR 64GB DDR5 6000MHz CL30 KIT CMK64GX5M2B6000Z30, ARCTIC COOLING Liquid Freezer II 360
-
4Grider
nagyúr
válasz Viktor0610 #6911 üzenetére
Leírta. Azért kellene kiírni hogy az almákkal problémák lehetnek ezeken a hálózatokon, hogy a jóárasítani akaró többi almás ne is gondolkozzon a Telekomról elváltásban.
-
Oliverda
félisten
válasz Viktor0610 #6911 üzenetére
Hogy miért lenne célszerű tájékoztatni az ügyfeleket a fennálló problémákról? Például azért, hogy ne kelljen hibát keresni saját oldalon, ne kelljen emiatt az ügyfélszolgálattal hadakozni, vagy ad absurdum, számításba lehessen venni a szolgáltatásra való szerződés előtt. Ha tudtam volna, hogy ilyen színvonalú a VoWiFi, várok még pár hónapot, esetleg maradok a Telekomnál.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Új hozzászólás Aktív témák
- Iphone 11 fehér 128 GB független
- Eredeti - Apple USB-C kábellel és Magsafe 2 - minden típus - macbook töltő - garancia
- Macbook Pro 16" - 2020 gyártás, i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
- Macbook Pro 15" - 2019, 8 mag i9, 32/512 GB, 4GB Radeon, 90 ciklus, garancia, doboz, szürke (65)
- Macbook Pro 15" - 2018, 6 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 83 ciklus, garancia, ezüst (02)