Új hozzászólás Aktív témák
-
anytime
őstag
Melyik gep 20mm-ese a jobb es milyen befuzes mellett?
He112A0 vagy B0? -
PAtr0n
addikt
válasz Francia91 #10152 üzenetére
Bocs a tegnapi eltűnésért, hirtelen megszakadt a net. Mondjuk a játékból is elég lett, hihetetlen hogy 11 körből 3 Air domination, meg 4 sima domination. Utóbbival még nem is lenne akkora baj, de pofátlan ahogy Gazsi figyeli, hogy kinél mi van aktiválva. 1 győztes kör kellett volna még az 500GE-hez mondom most egyedül befejezem, hátha szerencsém lesz. Hát nem lett. Ugyan assault módba dobott ahol ugyanúgy bombázni érdemes, de persze hogy egy tetves klánt kaptunk ellenfélnek. Biztos véletlen volt ez is. A fele ticektük megmaradt, kábé 5 perc volt a meccs.
Mind1, a 300GE is jó végülis.
[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Bertiee
aktív tag
Sziasztok!
Orosz gépeknél 3-as kategóriában melyik gép alkalmas 4-500 m-en történő harcra? A La5-ök 3000 m felett semmivé válnak... Ebben a kategóriában melyiknek a legnagyobb a kapaszkodó képessége?
Ja, miért változtatja a program időnként a gép paramétereit? Úgy tűnik, időnkén- más-más pályán ugyanazon gépnemnek más és más a kapaszkodó képessége, végsebessége stb.
-
Colos1
őstag
válasz Bertiee #10155 üzenetére
Ezt mióta veszed észre? Csodálkoznék, ha lemodellezték volna a motor viselkedését a légköri körülményektől függően. A motor teljesítménye függ a levegő nyomásától, hőmérsékletétől és páratartalmától, de szerintem itt nem ennek a lemodellezéséről van szó A Gaijin ilyet nem tud. Meg akkor én is észrevettem volna SB -ben.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
PAtr0n
addikt
válasz Colos1 #10156 üzenetére
De jó hogy előkerültél colos!
Mostanában sokat repkedek SB-ben, bár igaz csak a tank SB csaták miatt viszek be 1-2 madarat is, legalább azokat is húzom. Egérrel bohóckodok egyenlőre, de most nem ez a lényeg. Van 1 dolog ami zavar, és nehéz kitapasztalnom. Maradjunk egy mezei BF109 G6-nál. Sokszor szívom be azzal, hogy éles fordulózás közben beremeg a gép, és átesik, ezáltal pörögve fúródok a földbe. Néha sikerül visszarángatni, a rudder és a aileron-ok megfelelő használatával, de ez ugye attól függ mennyire pörögtem már be.
Kicsit utána olvastam a témának, bár csak angolul, és arra jutottam, hogy minél élesebb fordulót veszek adott sebességen, annál gyorsabban esve a sebességemmel együtt, egyszer csak megszűnik a szárnyakon a felhajtóerő. Ez így helyes? Vagy kiegészítenéd még valamivel?1-2 gép még SB-ben is hihetetlen mutatványokra képes, főleg amikor yak-ot, vagy Spitfire-t kéne leforogni, nem is értem hogy ezek mi a szarért nem képesek átesni? Én meg ott küzdök vele, hogy megfogjam a Messert éles fordulóban kb 300km/h-nál. De minden esetre már ügyesedek, tegnap már összesen 5 gépet lelőttem. Kell már egy botkormány, mert ez a nézelődünk, közben íven tartjuk a gépet elég nehéz egérrel.
[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Colos1
őstag
válasz PAtr0n #10157 üzenetére
Ez valóban így van, de nem csak az alacsony sebesség miatt megszűnő felhajtóerő miatt tud átesni, hanem a túl nagy AoA miatt leváló áramlás miatt megszűnő felhajtóerő miatt is. Ilyenkor kezd el remegni a gép. Ha csak simán elfogy a felhajtóerő, attól nem rázza magát, hanem csak simán elindul a föld felé.
A pörgés azért jön létre, mert ha a gép dőlése a fordulóban nem éri el a 90° -ot, akkor csak az egyik szárny esik át. Aztán ha már pörög, akkor előfordulhat, hogy szárny leárnyékolja a vezérsíkot, ami miatt nehezebben jön ki a dugóból. De erre azért figyeltek harci repülőknél, hogy ne nagyon forduljon elő.
A Spitek Yakok azért nem esnek át, mert nincs normális FM -jük. Azonban egyre többször látom, hogy menekül előlem Yak -al, majd egyszer csak átesik, szóval szerintem lassan de biztosan azokat is állítják be rendesen. Amúgy pont a Yak volt egy különösen átesős gép, a túl vastag szárnyprofilja miatt.
A G-6 -nak amúgy nem szabadna ilyen könnyen átesni. Sőt, úgy általában a Messereknek sem, mert a gép annyira jó volt ilyen szempontból, hogy a dugóból sok esetben saját magától, a pilóta beavatkozása nélkül is kijött.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
PAtr0n
addikt
válasz Colos1 #10159 üzenetére
Kezdem kapizsgálni, de mi is az AoA? Meg mondjuk éles balra fordulózáskor, a jobb oldali szárny alól szűnik meg a felhajtóerő, kvázi azt idézve elő mintha leszaggatták volna? Mi történik mondjuk szabályos 90 fokos fordulónál ha elfogy a sebesség? A gép orra a földnek veszi az irányt, de nem jön létre pörgés?
Nem azért voltak ilyen jók a messerek a dugóhúzóból való kijutásból, mert kicsit "orrnehezek" voltak? vagy csak én gondolom így? Az van előttem, hogy egy áteső Messernek az előre tolt súlypont miatt orral kellene elkezdeni visszazuhanni, így hamar vissza lehet venni felette az irányítást.
Amúgy mondasz valamit, Yak-ot még látni átesni párszor, de Spit-et egyáltalán nem.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Colos1
őstag
válasz PAtr0n #10160 üzenetére
AoA = Angle of Attack
Így van, hasonló, mint amikor a szárny leszakad, de mégsem, mert lassítja a pörgést.
Jól gondolkozol, ha 90°-ban áll a gép, akkor nem pörög be, legalább is nem azonnal. Csak elkezd leesni, de esés közben bepöröghet, ha a két szárny nem egyszerre kapja újból el az áramlatot.
És nem egyszerre fogjaAz is segíti, hogy orrnehéz, de ha belegondolsz, minden gépnek a szárny előtt van a súlypontja, különben nem tudna a levegőben maradni. Nagyon jó az aerodinamikája is, a kettő együtt okozza ezt.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
PAtr0n
addikt
válasz Colos1 #10161 üzenetére
Köszi, így már kezd összeállni a kép! Legalább megnyugtattál, hogy nem gondolkoztam olyan rosszul aerodinamika terén
Amúgy a túl vastag szárnyprofil, azon kívül, hogy merevebb szárnyat eredményez, van még elméleti és gyakorlati haszna?Ha már súlypont, mi a helyzet a középmotoros csodákkal? P-400, 39, 63? Ezekre mi jellemző? Sokszor látom, hogy ezek is előszeretettel esnek át bizonyos szituációkban, de ugyanakkor néha majdnem leforogják a Messert.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Colos1
őstag
válasz PAtr0n #10162 üzenetére
A vastag szárnyprofil csak hátrány. Az Oroszok nem direkt alkalmazták, hanem azért, mert olyan gyenge anyagokból kellett építkezniük, hogy muszáj volt vastagabbra építeni, hogy elbírja a terhelést. Már leírtam nektek, hogy amikor a 90 -es évek elején újra elkezdték gyártani a Yak-9 -et és a 3-at, nem az eredeti anyagokból - ami gyakorlatilag bútorlap -, hanem normális könnyűfém ötvözetekből (és egy működőképes motorral), ők döbbentek meg a legjobban, hogy simán lerepüli a P-51 -et Szent meggyőződésem, hogy a WT -ben ezeknek az új építésűeknek az FM -je van
A középmotorosoknál is muszáj a szárny előtt lennie, de a baromi nagy gépágyúval, meg az építésből adódóan ki vannak ugyanúgy egyensúlyozva, mint az orrmotorosok. Nem feltétlen emiatt esnek át.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
PAtr0n
addikt
válasz Colos1 #10163 üzenetére
Azt tudom, hogy többnyire fából voltak ácsolva a gépeik, ezért is nevetséges amikor csak nyelik a minengeschoß-t, de b*sznak szétesni, az FM-jük meg közben alig szenved csorbát
De köszi a sok magyarázatot, élmény olvasni. Amúgy a kétmotoros gépeket imádom repülni, nem sújtja őket olyan szinten az átesés mint az egymotorosokat. Me410 most a kedvenc. Kezesbárány.
Ellenben visszatérve, próbáltam párszor Fókával is menni, de az túl ideges nekem, folyton bepörgök vele. Nehéz lesz megszoknom."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
RG4L
őstag
Kedves Játékosok!
Sajnálattal közöljük, hogy a mai naptól bizonytalan ideig a magyarítás nem elérhető. Türelmeteket és megértéseteket kérjük.
A már letöltött magyar nyelvi csomag 100%-ig kompatibilis a jelenlegi játékverzióval, így bátran használható a továbbiakban is. Azonban felhívjuk mindenki figyelmét, hogy az 1.53-as frissítés megjelenése után sok hiányzó szöveg lehet a fordításban, ami ronthatja a játékélményt.
Ennek megoldására két javaslattal tudunk szolgálni:
A "config.blk" fájlban töröljétek ki a "testLocalization:b=yes" sort az alján, majd a tetején írjátok át a "Hungarian"-t "English"-re. Így az eredeti angol nyelven tudjátok használni és biztosan nem lesz benne hiba.
A "config.blk" fájlban töröljétek ki a "testLocalization:b=yes" sort az alján, a "Hungarian" a tetején maradjon. Így egy régebbi a magyar fordítást fog betölteni, de a hiányzó szövegeket angollal fogja pótolni, így használhatóbb lesz.Üdv:
Gelesztaa & Br3nor[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
Francia91
veterán
Hogy ez a [WTHU] Ronin04 mekkora egy gané...
Dobott már be ellene RB meccsbe, ha egyedül maradt, vagy elbújt fenn 11 km magasban, vagy mikor lelőné az ember, kiugrik.. XDLegutóbb is egyedül maradt, megtaláltam, már majdnem odaértem, elkezdtem lőni, és kiugrott...
De rendszeresen ezt csinálja, vagy kiugrik, vagy felmászik 10 km fölé...
Most ezt megemlítettem a Facebook-os WT Hungary csoportban, ScreenShoot-okkal mellékelve, beszólt, majd kib*szatott a csoportból...
Csak szólok itt is, hogy aki találkozik vele RB-ben, tudja mire számítson, de visszaolvasva munnergep-nek már volt rá panasza, ráadásul korábban az FB-s WT csoportban is volt rá panasz, nem is egy..."Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
RG4L
őstag
Francia, az előző hozzászólásomat közzétehetnéd abban a fostaliga facebook csoportban, amiből már kiléptem. Legjobb printscreennel lenne. Köszi
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
Akkor tárgytalan, Francia.
A magyarítással annyi változott, hogy mostantól nem tehetjük közzé a fájlokat. A napokban alá kell írnom az NDA-t (ez ilyen általános tartomapofám szerződés), amit majd digitális formában vissza kell küldeni a Gaijinnak, majd Anton (a CEO) is alá fogja írni.
Ketten csináljuk a magyarítást, egy srác és én. Mi döntjük el kb., hogy mikor szeretnénk, hogy megjelenjen a játékban a magyar nyelv. 1.53 a héten jön szerintem, ezért úgy beszéltük meg, hogy kb. 1.55-re készen szeretnénk lenni. Ha előtte, akkor előtte, de 1.55-ön túlcsúszni nem nagyon szeretnénk.
War Thunder: Gelesztaa
-
PAtr0n
addikt
Beruháztam egy ilyenre mosmá, tűrhetetlen egérrel SB-zni:
Elkezdem vele a bénázást SB-ben, nagyon kíváncsi vagyok.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Colos1
őstag
válasz PAtr0n #10176 üzenetére
Gratulálok, megtetted az első lépést a teljes romlásba vezető úton
Figyelj a beállításokra, a "nonlinearity" alapból 2 -esen van, azt 1...1,2 -re tedd, és az érzékenységet úgy állítsd, hogy az gyakorlatilag egy késleltetés. 100% -on ahogy húzod a joyt úgy mozdul a gépben is, ha lejjebb húzod, akkor meg késni fog.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
PAtr0n
addikt
válasz Colos1 #10179 üzenetére
Aha, megtettem. Csak nehogy hamarosan egy Thrustmaster Warthog legyen belőle
Amúgy eddig azzal szarkodtam, hogy beállítsam úgy-ahogy a joy-t. A szégyen az, hogy most jöttem rá, hogy pl. az Me 410-nél van airbrake, és k*rva hasznos ha nem akarok túlfutni leszálláskor
A trimemlléssel szarakodtam a legtöbbet, de nem jöttem rá, hogy a beállított értékeket mikor aktiválja? Az oké, hogy a kar pillanatnyi állása szerint ha bekapcsolom a trimet, akkor az lesz az alaphelyzet, de hogy amit százalékban megadok miért nem használja?Köszi a tippeket, be is lövöm azokat is normálisan.
Ja és most rohadt nagy nyűgöm a körbenézés kényelmes megvalósítása. Most beüzemeltem egy másodlagos egeret erre, de muszáj lesz csinálnom egy infrás face track-et kreálni, ha nem akarok megőrülni.
[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Colos1
őstag
válasz PAtr0n #10180 üzenetére
A Trimnél állítsd be, hogy relatív tengely legyen, feltéve, hogy gombokra tetted. Ha van a joy -on trimkerék, akkor nem jó a relatív.
Én hasonlóan voltam, mint te, és kezdetnek egy Logitech Extreme 3D pro -t vettem anno. Kb. fél évre rá annyira ráálltam, hogy megvásároltam a Logitech G940 -est
Egyszer telepítsd ezt, még openbéta, és két repcsi van benne ingyen, egy Su-25T és egy TF-51D, ami a P-51D -nek a kétüléses változata. A TF-51D teljesen klikkelhető pilótafülkével rendelkezik, azaz egérrel kell kapcsolgatni, mint FSX -ben. Annak ellenére, hogy openbéta, egyáltalán nincs benne több bug, mint a "stabil" 1.2 -ben
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
-
Francia91
veterán
válasz PAtr0n #10180 üzenetére
Pedig RB-ben mennyit szorakoztam az airbrake-kel az Me-410-zel
Mikor a vadasz jott hatulrol nagy sebesseggel, en meg behuzom az airbrake-t, az tulszalad rajtam, es lesorozom . Csak a B-6/R3-mal szoktam repulni, de ott remek moka a tuzero miatt"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
PAtr0n
addikt
válasz Colos1 #10181 üzenetére
Na ez így elsőre nem esett le mit is kell csinálni, trim kerék nincs a joy-on amúgy. Most ki se tudom próbálni, mert nem otthon vagyok, jelenleg a laposon telepítem az 1.53-as tapaszt, de ránézek, hátha felfogom mit is írtál.
DCS na igen. Egyszer biztos ki fogom próbálni. Ott amúgy le van modellezve a légkör fizikája is? Páratartalom , hőmérséklet, szél stb....
Megnéztem a Logi G940-et, most még drágább mint anno. De rohadtul tetszik, mondjuk a Warthog is! De legalább még kapni. Nem hinném, hogy egyhamar váltok, max akkor, ha nagyon bevonz a szim. De inkább ne vonzzon be, drága mulatság lenne egy profi botkormány.
Francia91:
Ha előbb tudom ezt, már pár frag-el többem lenne SB-ben Így is nagyon jó repcsi az Me 410, rohadtul tetszik az egész cockpit, meg a sok szuper megoldás amit akkor a németek kitaláltak arra a gépre.[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Colos1
őstag
válasz PAtr0n #10184 üzenetére
Tengely beállításoknál lehet állítani, hogy relatív legyen-e. Ez akkor kell, ha a tengelyt gombokra teszed, mert a gomboknak a kimenete 0 vagy 1, nem úgy, mint a tengelynek, ami 0 -tól 1-ig. A relatív tengely növekményesen veszi figyelembe a gombnyomást, ez gyakorlatilag úgy néz ki, hogy ameddig nyomod a gombot, addig folyamatosan növeli a tengely értékét. Ha normál tengelyre teszel gombot, akkor ha megnyomod, azonnal max -ra ugrik, ha elengeded, akkor meg vissza minimumra.
A DCS -ben hivatalosan nem tudom, hogy van-e ilyen, de valami biztosan van, mert a Bf109K-4 teljesítményén érezni lehet a különbséget, ha pl. 20°C helyett 35°C -ban repülök. Egyes gépek (pl. a két kedvenc, a Bf109K-4 és a Szu-27) PFM -el vannak jelen (Professional FM), ez azt jelenti, hogy nem csak simán scriptelik a viselkedést, hanem beteszik a gépet egy szélcsatornába, megvizsgálják, és az alapján modellezik le a viselkedést, lehet, hogy csak emiatt érzem másnak. A szél le van, még a turbulencia is. Sőt, a szél esetén több magassági szinten külön tudja kezelni az irányokat és az erősséget. Lehet dinamikus időjárást is állítani, pl. beállítasz 1-2 ciklont vagy anticiklont, és máris változó körülmények között találod magad.
Ők amúgy katonai szimulátorokkal foglalkoznak, a DCS World -ot csak mellékesen csinálják, sok dolgot nem adhatnak ki, pl. a Szu-27 azzal a fedélzeti elektronikával van jelen, mint amivel anno megjelent - talán picit újabb -, és pl. még nem lehet aktív radaros rakétát vinni vele, pedig a jelenlegi tud, és akár 4 célra egyszerre ki tudja lőni. Mivel azonban az amcsik pár éve megszerezték, az FM -jét, azt már nem kell titkolni, így nemrég megkapta a
majdnemkatonai pontosságú FM -et. (Pl. lehet vele kobrázni) Sajnos a modulok pénzesek, nem is olcsóak, de az mindenféleképpen dicséretes, hogy az ingyen letölthető DCS World -ba van egy csöves + egy propis gép ingyé. (Szu-25T + TF-51D)A Logi G940 azért ilyen drága, mert force feedback -os, de tényleg nagyon felment az ára, én anno 65k -ért vettem.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Szőrös
veterán
válasz Colos1 #10185 üzenetére
DCS-hez gyakran van akciós csomag vásár, mindig nézem de eddig sosem csábultam el.
Munka mellett már nincs arra energiám, hogy ezeket is betanuljam.Talán a mostani pecs egy kicsit javított WT-n, a leképző motor jobb lett az biztos, mert a spottolás sokat javult. E-4-et is próbáltam, igaz csak teszt repülésen, és egész jól repked.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
PAtr0n
addikt
válasz Colos1 #10185 üzenetére
Köszi a sok infot! Lassan hazarepülök (bringával ), letőtöm a jaítást ott is, aztán ránézek a beállításokra.
DCS-t kipróbálni meg majd talán egyszer. Nagyon vonz a minél élethűbb repülési modell, de ahhoz én most még kevés lennék. Mondjuk persze a pilóta szakmára hatványozottan igaz a "puding próbája az evés", mert régen is úgy tanultak repülni, hogy felszálltak, aztán vagy elestek vagy nem, de még hanyagolom. Meg nem is jó egyszerre 2 külön játékot nyúzni, mert túl hamar rájönnék, hogy mi a WT gyengesége, és idegesítene, hogy amit DCS-ben meg tudok csinálni a BF-el, azt a WT-ben nem, vagy máshogy.
Először begyakorlom a WT szimet, tanulok pár cseles manővert bottal, aztán majd meglátjuk.
Amúgy meg az IL-2-t fogom előbb kipróbálni, mert az nagyon tetszik videókból. Annak se tűnik rossznak a fizikája, látszik hogy ott többet foglalkoztak a valós FM-el, mondjuk repülő sincs 400 akárhán, maradt erőforrás fejleszteni a meglévő gépeket."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Colos1
őstag
válasz Szőrös #10186 üzenetére
Reggel én is mentem egy kanyart a G-2 -vel, végre megcsinálták a Messerek prop vezérlését, mert az volt a specialitásuk, hogy az automatika nem csak a governorból állt - amely az állásszöget változtatja a sebesség függvényében, hogy konstans speed legyen a prop - , hanem az aktuális gázálláshoz beállította a legideálisabb fordulatszámot. Ezt a cuccot az egyes szakirodalmak még manapság is computer -nek hívják. Előre meg volt határozva, hogy milyen nyomáshoz milyen fordulat illik, és ez volt az 1942-es évekre jellemző módon "beprogramozva". Már csak azt kell kijavítani, hogy az a kar, amely mozog a prop vezérlésekor az valójában az üzemanyagpumpák 3 állású kapcsolója A G2 -nek is ugyanolyan gázkaron lévő elektromos kapcsolója volt, mint a többi Messernek. Ja, meg még egy hiba: a prop állásszög maximuma kézi vezérlésben nem 12:00, hanem 12:30, automatikusan meg nem 11:30, hanem 12:00. Fél órás késésben vannak De ezt asszem jelezték már nekik párszor
(#10187) PAtr0n: Amikor én kipróbáltam a K-4 -et a DCS -ben, és utána a WT -ben a G-10 -et (A K-4 még nincs kifejlesztve), meg kellett lepődnöm, mert nagyon hasonlít a kettő. Ezért szoktam mondani, hogy a Messerekkel a WT -ben nagyon alapos munkát végeztek, szinte csak a Trim -elés és a kiélezett helyzetekben történő viselkedés különbözik, de az sem olyan mértékben, hogy számomra zavaró legyen. A DCS -ben élethűbb az irányítás, ha ott megtanulod vezetni a Messert, akkor a WT -ben császár lehetnél vele,
ha a szövetséges gépeknél - főleg az oroszoknál - is ilyen alapossággal készítették volna el az FM -eket.Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
PAtr0n
addikt
válasz Colos1 #10188 üzenetére
A hsz.-ed első felére nem tudok köpni meg nyelni sem. Már megint
Nekem ennyi elég szim-be is, hogy gázkar.A második felére viszont: Tegnap előtt a G6-al bohóckodtam a joy-al, nagyon jó vele menni, ami a durva, hogy bizonyos sebességnél, b@szott jó vertikális turnfight-ot lehet vele csinálni, sokszor átesnek mögöttem a Yak-ok
De úgy alapjába véve a P-47-ek, Yak-ok fos P-39, P-63-ak sokszor felkúrnak agyilag, olyat jönnek utánam, hogy lesek, hogy ezt meg hogy csinálta? Motorikusan oké hogy erősek, de hogy ennyire jól manőverezhetőek legyenek bizonyos helyzetekben az gyanús.
Mondasz valamit, hogy lehet minden gép a Messer-ek FM-jét kapta meg, könnyítéssel."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz Colos1 #10188 üzenetére
Tényleg Colos, arra nincs ötleted hogy tudnám kevésbé "kapkodóssá" tenni a free look-ot? A másodlagos egér nem jött be, muszáj 2 kézzel használnom a joy-t. Ez a boton lévő nézegető nem jó, nagyon fixek a nézetek, rendesen hátranézni nem is lehet vele, meg rohadt gyorsan odaugrik.
Rohadtul be vagyok emiatt korlátolva, hirtelen most nem tudok egy Oculus rift-et venni, de még egy infrás free track cuccot se összerakni."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Colos1
őstag
válasz PAtr0n #10190 üzenetére
A boton lévő nézegetőt be kell állítani. Ez az, amit a tengelyekről írtam reggel. Keresd meg a beállításokban, és tedd át relatív tengelyre, ezt úgy találod meg, hogy ráállsz a funkcióra, és alul az "Achse-Bearbeiten" -re kattintasz alul, vagy ha angolul van, akkor Axix-propeties vagy mi lesz a neve. Ott vannak különféle csúszkák is, azokkal még lehet finomítani rajta. Meg érdemes beállítani egy gombot, ami visszateszi alapállásba mindkét tengelyt, megadhatod ugyanazon gombot mindkét tengelyhez.
Amúgy az amcsi gépek mostanában valóban érdekesen viselkednek. De a játék csúcspontja az volt, amikor az IL-2, amit üldöztem, csinált egy Pugachev-kobrát
Akkor utána 1 hónapig nem léptem be...
Csak hogy értsd: jelenleg csak a Szu-27, illetve ennek továbbfejlesztései tudják megcsinálni, meg ha nagyon profi a pilóta, és át van alakítva a Mig-29, akkor azzal is.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
PAtr0n
addikt
válasz Colos1 #10191 üzenetére
Köszi, már be is lőttem! Most már legalább világos a relatív tengely fogalma Azért egy face-track cuccot építek majd, az ad igazi szabadságot.
IL-2. Abból lövöm le a legtöbbet mostanság. Mondjuk lesen rajta, hogy az a darab kő milyen manőverekre képes néha. Na de azért a Pugachev-kobra, azért enyhe túlzás. Megnéztem volna róla egy replayt
Amik még kiakasztanak mostanában ezek a fekete-sárga P-51-ek. Bár lehet azok már tényleg tudtak repülni, de hogy egy P-39, P-63 miket csinál néha, az vicc.
Mentem az ominózus P-51-el most egy tesztrepülést, hát combat flaps-el elég durván lehet vele fordulni. A dugóhúzóból relatíve nehezebben vettem ki, de meg lehetett oldani még."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Colos1
őstag
válasz PAtr0n #10192 üzenetére
Az a fekete-sárga P-51 az első változat volt, Allison motorral. Hogy tudott-e repülni?
Amikor az angolok - mert nekik készítették - megkapták próbára, azt mondták, hogy talán felderítő gépnek jó lesz, másra nem nagyon. Aztán a Rolls-Royce berepülőpilótája ment véle egy-két kört, és leszállás után valami ilyesmit mondott: "Tegyetek bele egy Merlint, akkor talán lehet belőle valami..." Aztán az még nem volt az igazi, volt P-51A, B, C és a D lett végre olyan, amilyennek az elején lennie kellett volna.
Engem ezért idegelnek ki azok a szarok. Csak OP-51 -nek hívom
Azóta javították az IL-2 -t. És ketten láttuk, az egy qrva kobra volt Csak nem volt 120°-os.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
csaabz
őstag
Lejött a patch, első benyomásom, hogy gyönyörű lett a játék. 1080p full-fullban játszom, viszont ezt már meg is érzi a gépem (Core i5, 8GB RAM, 280X). Néha egy-egy mikro akadás becsúszik, az is lehet hogy lag, bár csak 30-as a ping. Majd meglátom.
Kipróbáltam a Pe-8 bombázót, hatalmas jószág, leginkább csak egyenesen tud menni és nagyon lassan. Volt egy olyan pálya (árkádban), hogy a 4 tonna bombája nem pusztított el teljesen egy bázist. Meg is lepődtem.
Amit nem tudok mire vélni, az az új legénység training. Nem is teljesen értem, de péntek este nem is volt hozzá kedvem...
https://www.flickr.com/photos/187066941@N05/
-
PAtr0n
addikt
válasz csaabz #10194 üzenetére
Én nem vettem észre sok változást már ami a gépigényt illeti. Laposon sem. Az én asztali konfigom majdnem ugyanaz mint a tiéd, de a VGA gyengébb (R9 270). Azon kívül, hogy szebb, realisztikusabbak lettek a fényviszonyok, a fátyol eltűnt, pl. laposon majdnem full minimumon játszok, és olyan SB csatákban ahol szemből jött a fény, szar volt a HDR hatás, vakított a fehérség, most az megszűnt, ráadásul tényleg könnyebb felismerni a messziről jövő repülőket, de a tankokat is könnyebben veszem észre.
Mondjuk ez a repülő sziluett amikor még elég messze van, tényleg csalóka, nem tudod merre van orral, jön vagy megy, erről írtak is a devblogban, ez még azért fura.A legfurább viszont az, amikor RB-ben vagy SB-ben tankból lövök, és nem onnan jön a lövedék ahonnét eddig. Ferdinél pl. érdekes az is SB-ben most, hogy amikor sniper módban megyek fel egy meredek dombra, de közben süllyesztem az ágyút, látom a monstrum orrát is egy darabig. De ez betudható a "nerfelt" célzó optikának.
Legénység training: Ki lett véve pár skill (machine gun firing-ből 3 féle), az ezekre eddig elköltött pontok át lettek osztva más skillekre. Amúgy nem rossz ez az új rendszer, annyiban azért gázabb, hogy csak nagyobb lépcsőkben lehet mostantól húzni őket. De az egérrel egy-egy skill fölé húzva, kiírja, hogyan módosul az adott skill. Ez azért hasznos.
Colos1:
Akkor nem volt az olyan jó, gondolhattam volna. Rendre szétszopatnak SB-ben ezek az OP-51-ek. A vicc, hogy a G6 után simán jön, nem tudom lerázni.
[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
Gyerekek, azt kell hogy mondjam, a japánokkal csináltak valamit. Jó értelemben. Az cannon-ok végre úgy sebeznek ahogy kell. Bár peccs óta csak 2x repültem velük, az is csak AB, simán lettem az első velük. 3 gépet vittem be, 8-9 kill. Gyulladni még gyulladnak, de mintha nem az első kósza lövedéktől tennék most már, sőt én gyullasztottam velük nem kevés gépet.
Más is megerősítené ezt?
[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz Francia91 #10197 üzenetére
Hajrá!
Tényleg jó velük repkedni, pedig laposon nyomom, szar graffal, rosszabb egérrel
A golyóik a legtöbb esetben szárnyat szakítanak, meg gyullasztanak. A legutóbbi meccsen 2db B-17 lett 1 percen belül az A6M5 otsu-m prédája."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
Új hozzászólás Aktív témák
- Kolondrum: BBM Enterprise - End-Of-Life-Notice - 2024.11.01
- Ukrajnai háború
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Kerékpársportok
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Autós topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- További aktív témák...