Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    veterán

    válasz pc360 #11117 üzenetére

    Igazad van! Csak felrottyan az agyvizem :), mikor egy game alatt 5*ugyan az lo ki. 😂
    Igaz, 4.4 BR volt a srac. Es premium vasralas gep volt.
    De A6M2 volt.
    Meg azt sem ertem, hogy ekkora elteres lehet az emelesi sebessegbe? Mert a repsebesseg kb egyformak. Vagy a turbo ekkora teljesitmeny tobletet tud adni , gepenkent elteroen?

    Francia91:
    Japan gep volt. :)
    A horizontalis fordulast ertem. Fordulna p39 .is csak a pilotam nem birja. Egy fordulas es beajul, mert kepzettsege nulla. De a kepzett nemet pilotam is 3 -4 fordulo es befarad. Ok elfogadom, igyekszem ezen belul poziciot fogni es tuzelni. A magassagi fordulokat nem ertem. Olyan magasra emelkedik amit en nem tudok, es csucsponton tehetetlenne valik a gep. Ez gondolom azert van mert a huzo ero elfogy es a sebesseg tul alacsony lesz. Igy atesik a gep. De ha nem nyomom neki a vegletekig akkor meg nem tudok tuztavolsagon belul kerulni. Igy ezekben a szitukban mindig vesztes vagyok. Ha hamarabb otthagyom , es elfordulok akkor utannam jon es megint vesztes pozicioba kerulok.
    Hogy lehet ezt kitaktikazni?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák