Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ldave

    félisten

    válasz -conrad- #71036 üzenetére

    Ha az ember nem akar mythic raid-en az elsők között haladni, akkor manapság már tényleg szinte mindegy, hogy mivel is játszik ('bring the player, not the class'). Az viszont továbbra is igaz, hogy boss-onként és patch-eként simán változik, hogy menyik spec tolja a legtöbb sebzést, szóval az a szimulációs eredményektől a valóság szinte mindig elüt.

    A Slime draws near! Command?

  • Cathfaern

    nagyúr

    válasz -conrad- #71036 üzenetére

    Noh, első dolog amin megakadt a szemem:
    "Druid. Nem akarok megint 4féle geart összeszedni"
    Már nem kell :) Leather-ön lévő main stat automatikusan vált int / agi között attól függően milyen specen vagy. A secondary statoknak pedig már messze kisebb a jelentőségük, mint régen, mivel nincsenek cap-ek (se crit se haste, hit meg expertise pedig nem is létezik már)

    "Hogyan van ez most, ha szeretnék offspec fegyvert akkor van craft, vagy kiszedem az offspec artifactot a mainspec kárára, mármint azt húzom helyette?"
    Mindegyik artifact fegyvert meg tudod szerezni egy karakterrel, szóval druiddal akár mind a négyet (csak lvl100-on az elsőt, és későbbi szinteken a többit). Viszont ezt is kell fejleszteni, így nyilván az egyik előrébb lesz a másiknál, de ahhoz, hogy minden passive / aktív dolgot megadjon elég kevés pontot elég rászórni, utána már csak a statjait növeled. Minden egyes új szinthez exponenciálisan több pont kell, ami offspec szempontjából pozitívum, mert pl. a 14. szinthez annyi pont kell, mint az első 13-hoz összesen. Ez at jelenti, hogy ugyanannyi pont kell ahhoz, hogy legyen egy 14-es fegyvered, mint hogy legyen két 13-as. Ez később is megmarad, szóval 2 fegyvert nagyjából szinten lehet tartani.

    Mivel nekem a main karakterem is csak 101 még, a classos részhez nem szólnék :)

  • Arnold2

    őstag

    válasz -conrad- #71036 üzenetére

    Csak példa kedvéért, ha ezzel mennék tovább és nem sok helye van raideken mert a survi hunter nem jó dps, akkor nekem nem érte meg.

    Ez a része csak és kizárólag attól függ, hogy mennyire akarsz komolyan játszani. Ha mythic szintű játékot és klánt keresel, akkor abban nem feltétlen tudok segíteni.
    Casual ill. fél-HC guildek pedig sokkal többre tartják azt, akinek van tapasztalata, raidrutinja és ért a classhoz. Értsd: hiába tolsz 2 milka DPS-t ha nem tudsz kiállni a pirosból / nem követed a taktikát hisz a fight első felében úgy is halott leszel. Így ha csak nem mythic raidelés a cél, úgy szinte mindegy mivel mész.

    Demonhunterhez: elég sok van belőlük per pill. Szerencsém volt egy DH-s klántárssal együtt fejlődni. Azt kell mondanom, hogy mind a tank spec mind a DPS spec jelenleg nagyon imba. Tankban kvázi megölhetetlen (nem egy olyan HC/myth dungen bosst hoztunk le 20-30%-ról, hogy már csak ketten voltunk /lock-kal játszom). A DPS specce pedig... hát, vannak ott is számok az biztos :)

    Van egy DK tankunk is és ő is szépen muzsikál. Bár még egy kicsit rutintalan a játékos, de amint egyre jobb lesz, a DK is szépen muzsikál a keze alatt.

    Warriort én még csak DPSben láttam. Nem tudom, hogy milyen speccben volt, de single target és multi target fightokon is nagyon szép számokat hozott.

    Az artifact fegyverekről egy kicsit. A fegyver első 13 szintje viszonylag olcsó és könnyen felhúzható. Ezért azt tanácsolom, hogy válassz magadnak egy szimpatikus class-spec kombót és kezdje el játszani azzal az artifacttal. Ha nem jön be, akkor válts spec-et és kezd el abba gyűjtögetni a pontokat. Nem fogsz sokat bukni egyáltalán ha meggondolod magad. Ugyanis, ahogy többen is mondták itt a fegyverre rakott 14-ik pont majdnem annyiba kerül mint az előtte lévő 13 összesen. Mondjuk azt, hogy az első 13 pont a demó rész, de a móka utána kezdődik :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák