Új hozzászólás Aktív témák

  • negyven2

    veterán

    válasz united28 #124570 üzenetére

    Elvileg nincs tárhelykorlát a játékmentéseknél. Illetve némely esetben van, de az csak az adott játék esetében van. Pontosan, ha nagyon sok mentést csinálsz egy játékhoz, akkor kiírhatja, hogy nem tud menteni és töröljél a mentésekből. De ez alapvetően ritka és az adott játék fejlesztői is hibásak ezügyben, mert ezeknél a játékoknál úgy oldották meg, hogy minden mentés külön file-ba táról, míg a játékok döntő többségénél egy file-ban vannak a mentések.

    A Cloud mentés elég megbízható, és gyors. Amikor a Like a Dragon-t csináltam 1000G-re, akkor volt az, hogy folyamatosan váltottam a Cloud verzió (laptop-on), és a One X verzió között. A váltások között kb. max 1-2 perc telt el, és mindig ott volt a legfrissebb mentés (vagyis egyből szinkronizálta is fel).

    De Starfield esetében is egyből szinkronizál a Cloud kiadás és a PC-s (GeForce Now-s) kiadás között. Igaz itt néha dob hibaüzenetet, hogy nincs még feltöltve a mentés, de eddig mindig fel volt.

    Ha meg hiba van a mentéssel, azt egy offline manuális mentés se tudja orvosolni, hiszen ilyenkor eleve a forrás file sérült (pl. mentés közben léptél ki a játékból, vagy omlott össze, vagy ment el az áram, vagy etc.).

    elder troll: Igen, X360 és Classic Xbox játékok esetében csak egy 2GB-os tárhely érhető el, még BC-ben is.

    [ Szerkesztve ]

    “I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”

Új hozzászólás Aktív témák