Új hozzászólás Aktív témák
-
negyven2
veterán
válasz united28 #124570 üzenetére
Elvileg nincs tárhelykorlát a játékmentéseknél. Illetve némely esetben van, de az csak az adott játék esetében van. Pontosan, ha nagyon sok mentést csinálsz egy játékhoz, akkor kiírhatja, hogy nem tud menteni és töröljél a mentésekből. De ez alapvetően ritka és az adott játék fejlesztői is hibásak ezügyben, mert ezeknél a játékoknál úgy oldották meg, hogy minden mentés külön file-ba táról, míg a játékok döntő többségénél egy file-ban vannak a mentések.
A Cloud mentés elég megbízható, és gyors. Amikor a Like a Dragon-t csináltam 1000G-re, akkor volt az, hogy folyamatosan váltottam a Cloud verzió (laptop-on), és a One X verzió között. A váltások között kb. max 1-2 perc telt el, és mindig ott volt a legfrissebb mentés (vagyis egyből szinkronizálta is fel).
De Starfield esetében is egyből szinkronizál a Cloud kiadás és a PC-s (GeForce Now-s) kiadás között. Igaz itt néha dob hibaüzenetet, hogy nincs még feltöltve a mentés, de eddig mindig fel volt.
Ha meg hiba van a mentéssel, azt egy offline manuális mentés se tudja orvosolni, hiszen ilyenkor eleve a forrás file sérült (pl. mentés közben léptél ki a játékból, vagy omlott össze, vagy ment el az áram, vagy etc.).
elder troll: Igen, X360 és Classic Xbox játékok esetében csak egy 2GB-os tárhely érhető el, még BC-ben is.[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
Új hozzászólás Aktív témák
- Szólánc.
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Battlefield 1
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Tudományos Pandémia Klub
- Ilyen specifikációkkal érkezhet a 2025-ös ThinkPhone
- Tőzsde és gazdaság
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- 90 wattal tölt a Xiaomi 15
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen