Új hozzászólás Aktív témák
-
EasyLife
aktív tag
Eddig voltam a medimarkt soroksári áruházban, mellette az euronicsban. Egyikben sincs Series x. Konzol világ telefonon azt mondta h nincs sehol készletet, rendeljem elő... Series s mindkettőben volt bőven.
-
Grawens
senior tag
-
dunc
nagyúr
Jelentem ha valakinek hangos az olvasója, (berezonál) akkor tök egyszerű megoldásként tegyetek a gép alá egy gumilapot, és szépen lehalkul!
-
addikt
-
natë
nagyúr
Forza H. 4-hez megvettem a Fortune Island-et és XSX-en átnyargaltam...
Hát lefostam a bokám...A pocsolyák, az északi fény.... -
EasyLife
aktív tag
Nem, sőt azt mondta az ügyfélszolgálatos, hogy előleget kell fizetni(20.000ft) és az alapján ossza szét a Microsoft a boltok közt
-
30z.Samu
félisten
-
Tuomas
addikt
-
oriic
HÁZIGAZDA
Amugy van olyan aki bundlet vett de meg semmi infot nem kapott a Cyberpunkrol? (Mintha itt olvastam volna h vkit hivtak nov10 elott hogy kell e neki vagy sem)
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
newman8929
tag
válasz sting2 #21800 üzenetére
Én náluk akartam/om venni. Múlt héten kb 3 percig volt raktáron. Addig eljutottam, hogy a kosárba raktam, már mindent leokéztam, erre hibával vissza dobott. " A Megrendelni kívánt készülék lefoglalása nem sikerült." Azóta is benne van a kosaramban, és várom a készletet, de semmi infó nincs
-
DaveHutt
őstag
Megkövetem magam, elosztót cserélve tegnap egyszer se állt le a konzol. Köszönöm a segítséget a fórumozóknak!
-
30z.Samu
félisten
Sic Parvis Magna
-
EasyLife
aktív tag
Konzol világ Facebook üzenete:
Üdv!
A next gen konzolok előrendelési lehetőségeiről az alábbi információink vannak:
PlayStation 5 / Digital: ELŐRENDELÉSBEN ELFOGYOTT! 2. szállítmányról nem tudunk, nagy valószínűséggel csak 2021-ben lesz következő szállítmány.
Xbox Series S - Megjelenés napjától elérhető lesz SZEMÉLYESEN is az üzleteinkben.
Xbox Series X - Előrendelésben az ELSŐ NAPOS készlet elfogyott. Megjelenés után 1-2 héttel lesz minden üzletünkben SZEMÉLYESEN is. (Beérkezésük: 11.16 és 11.23.)
Xbox Series X december végéig kb 2 hetente jön újabb szállítmány.
Üdv.: Gabee -
Bad Pritt
nagyúr
Lepörgött a Gears Tactics kampánya (először). A sztori olyan, amilyen, a Gears-re jellemző tesztoszteron túltengéses macsóság, mindenki nagy, mindenki mérges, de végül szerintem jól köti össze a főszállal, elsősorban a negyedik, ötödik részhez van köze, hiába játszódik mindegyik előtt pár évvel. A kampány maga amúgy nem hosszú, 3 Act, viszont több mellékküldetés is megszakítja, szóval az össz játékidő karcolja a 30 órát.
Audiovizuálisan páratlan a zsáneren belül, a legtöbb hasonszőrű játék vagy a Unity engine-t használ (és abból sem mindig a legfrisseb build-et), vagy Unreal 3-at, mint az XCOM pl. Na ehhez képest a Gears Tactics az Unreal 4-nek köszönhetően köröket ver minden izometrikus játékra, ami valaha megjelent, a textúrák, fények, effektek páratlanok, de mégis a hangok viszik a prímet: minden hanghatás tökéletes, lövésektől kezdve robbanásokon át a locustok üvöltéséig és embereink beszédhangjáig. Külön érdekes volt megfigyelni, hogy a környezet nem statikus, a földön lévő kavicsdarabokat odébb rúgják a karaktere, a robbanások után a dobozok elrepülnek, a ládák felborulnak, apróságok, de nagyot dobtak a játékélményen. Egyetlen negatívum ezen a téren az Unrealra jellemző texture popup jelenség, főleg a missziók utáni összegző felületen a katonáink textúrái térnek magukhoz kicsit késve.
Ugye ebben a játékban kidobták az XCOM-okra jellemző bázismenedzselős részt, helyette a harcokra koncentráltak és ezt megfűszerezték egy kis rpg karakterfejlődéssel, így minden kasztnak van egy sajátos skill fája és minden katonánkat felszerelhetjük a küldetések során összeszedett, egyre jobb felszerelésekkel. A lehetőségek tárháza már itt kezd a végtelenhez közelíteni, gyakorlatilag az öt kasztnak van négyféle specializációja és egymást is kiegészítik sokszor, élmény volt kísérletezgetni velük.
A játék lényegi része, a harcok majdhogynem tökéletesek. Két lényeges eltérés van az XCOM-hoz képest és ez a kettő pont elég ahhoz, hogy főlé nőjön taktikázás terén: a egyik a kivégzések, a másik az overwatch működése. Ez utóbbi fundamentálisan ugyanaz, mint az XCOM-ban, viszont a különbségek teszik érdekessé: overwatch alatt nem pontatlanabb és nem sebez kevesebbet a lövés, nem csak mozgás aktiválja, hanem bármilyen akció az ellenfél részéről, illetve nem csak egy lövést enged a rendszer, hanem annyit, amennyi akciópontja megmaradt a karakternek az overwatch aktiválásakor. Ez alapján azt gondoltam, hogy jóval lassabb lesz a játékmenet, egy amolyan macska-egér kergetőzéssé alakul, de amint megértettem a kivégzések lényegét, elkezdtem a terveim szerves részévé tenni, úgy lett egyre pörgősebb, izgalmasabb minden kör. A kivégzések egy lényeges elem a Gears játékokban: ha egy ellenségnek elfogy a hp-ja, a földre kerül és ki lehet végezni jó véres módon, cserébe a társai fel tudják kelteni, ha nem végzünk vele előbb. A Tactics-ben a rendszer szintén hasonló, viszont a játék díjazza a kivégzéseket: kivégzést végző karakterünkön kívül a csapat többi tagja egy plusz akciópontot kap a körben.
Az elején azt gondoltam, ez csak egy gimmick, hogy autentikus legyen a játék a Gears univerzumban viszont ahogy haladtam előre a kampányban, úgy éreztem rá egyre inkább, hogy ezek a plusz egy-egy pontok mennyire fontosak és a szokásosnál érdemes még egy-két lépéssel előrébb gondolkodni, kivel lépjünk közelebb, kivel végezzünk ki, kit rakjunk overwatch módba, hány lövésnyi pontja legyen, stb. Voltak küldetések, ahol méterről méterre kellett előreküzdenem magam, míg máshol néhány jól időzített kivégzésből annyi pluszpont jött össze, hogy az alap 3 helyett volt karakterem, aki 7-8 pontból gazdálkodhatott és átgázoltunk a locust hordákon. Hiába hasonlít a játékmenet a többi taktikai játékhoz, ez a két apróságnak tűnő sajátosság teljesen más dinamikát ad a játékmenetnek, amit a kasztok képességei csak tovább mélyítenek. Élmény volt szinte minden misszió még úgy is, hogy sajnos nem lettek túl változatosak, nagyjából 5-6 fajtát váltogat a játék, amik maximum az opcionális feladatokban térnek el (ezeket amúgy érdemes figyelembe venni, mert értékes felszerelésekhez juthatunk, ha teljesítjük őket, ami főleg a játék középső szakaszában jönnek jól).
Az külön öröm volt számomra, hogy nem kellett küzdenem a játékkal, az irányítás intuitív, jól lett kontrollerre írva és hatalmas respect azért, mert sikerült eltalálni az arany középutat a komplexitás és érthető tálalás között, nem ömleszt végtelen szövegeket a játékosra minden körben, sok mindent egyszerűen színekkel jelez a játék és nincsenek féltucatnyi almenük az almenükön belül.
Pár dolgot inkább spoilerbe rakok, csak megjegyzések részemről:
- A játék bossharcai fantasztikusak és idegőrlően izgalmasak, a Brumak elleni tényleg egy óriási sakkjátszma volt, több körre előre kellett gondolkodni. Egyedül annyi bajom volt vele, hogy nem volt benne random faktor, minden e-hole ugyanott bukkant elő, szóval harmadik próbálkozásra már bele tudtam kalkulálni a rájuk adott választ, ez nagyban megkönnyítette a harcot - Reyna Torres arcára mintha nem jutott volna idő, az átvezetőkben annyira gumiszerű, steril volt a másik három főszereplőhöz képest, hogy először azt hittem, bugos és nem rakta rá a textúrát a játék, de végig ilyen maradt, szóval szerintem ez a végső produktum. Kár érte, mert a végén azért jó volt az az easter egg, szépen bekötötte a fősztoriba. Végszóként annyit tudok mondani, hogy nem egy tökéletes játék, a sztori maximum közepes és van egy-két furcsasága azért, pl. ha fedezékről fedezékre léptetjük a karaktereinket, akkor három külön lépésben messzebb tudnak menni, mintha egyben lelépnék a három pontot, ennek nem tudom, mi értelme van, mert amúgy a játék tudatosan gyorsítja a játékmenetet ( a locustok például egyszerre mozognak azokkal a karakterekkel, akik csak mozognak az adott körben és nem lőnek). Ha ezektől eltekintünk, akkor viszont remek élmény, az egyik legjobb a csapatalapú taktikai játékok között, az újrajátszhatósági faktor pedig egész magas a kétféle kampánynak, négyféle nehézségnek, a külön állítható ironman mode-nak és alapból a kasztrendszernek köszönhetően. Ajánlom mindenkinek.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Zebu
addikt
válasz Bad Pritt #21844 üzenetére
Szép összefoglaló! Én PC-n játszottam vele amikor kijött és nagyon tetszett. BUGokkal nem találkoztam és tényleg élmény volt játszani vele. Nagyon pörgős, és valóban a kivégzések szerves részei a játéknak, okosan kell használni őket, nagy előnyre lehet szert tenni a plusz lépsek számával. BOX-on még nem néztem, de szerintem kipróbálom ott is.
-
AMD Power
titán
Rászántam magam egy Venomos konti töltőre. KV-nál nincs nem is rendelhető. Nálunk sincsen.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
frankdelgado
őstag
válasz EasyLife #21835 üzenetére
Én írtam nekik, hogy mi a bré van, 5én leadott rendelésem még midíg nyers, pedig. Igaz előleget, csak tegnap fizettem. Pénteken volt szerencsém kipróbálni a vasat, nem tapasztaltam, hogy füstölt, zörgött, vagy büdösödött volna. Ezek jó jelek. Az új codot próbáltam, de valami lopakodós rész volt, nem volt látványos, viszont a szmnek kellemesebb volt a mozgás, gondolom a magasabb fps miatt.
-
EasyLife
aktív tag
Limitált ideig újraaktiváltuk az Xbox Series X 1TB termékünk előrendelését, mert elvileg jövő hét elején érkezik belőle ismét.
Itt lehet előrendelni: http://mmlink.hu/lqkwaydkÜdv, a MediaMarkt
Azért ráraktak egy 5e Ft-ot....
[ Szerkesztve ]
-
pzstm
titán
válasz Bad Pritt #21844 üzenetére
öröm hallani hogy újabb nagyszerű exkluzív, gamepass játék van XSX patch-el.
Amúgy pont az a játék, ami számomra full pozitv csalódásnak tűnik, de gamepass nélkül jó eséllyel lemaradnék róla
Köszi a részletes élménybeszámolót
iPhone 15 Pro Max 256GB Black |Macbook Air M1|Xbox Series X|Írhatsz nyugodtan, de x64 alatt nem barátkozom :)| I'm not special...I'm just limited edition!
Új hozzászólás Aktív témák
- Amazon Kindle
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...