Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Overwatch 2: PS5 vs Xbox Series X/S Upgrades Tested at 4K/120Hz - A Big Visual Update?
Digital Foundry
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Wesder
félisten
-
mcwolf79
veterán
Nem tudom amúgy , hogy ezen a Scorn-on mit hegesztettek ilyen sokáig , mert a játék menet faék egyszerűsége , annyira meg nem is néz ki jól szerintem .
Xbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x
-
Wesder
félisten
válasz modflow #95454 üzenetére
Nem lesz.
El kell fogadni, hogy legtöbb stúdiónak nem éri meg többtízezer sort lefordítani egy maréknyi embernek, mert nem beszélnek mást az anyanyelvükön kívül.
[ Szerkesztve ]
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Steve1207
veterán
válasz F_Peter #95449 üzenetére
Inkább azért van benne a magyar nyelv, mert szerb csapat (ahogy sok lengyel fejlesztésű játékban is megtalálható a magyar). Szóval inkább régió függőnek tartanám, mert "jófejek", simán jár a pacsi, hogy ilyenre is figyeltek. Másrészről meg puzzle címeknél alig van dialógus, nem kell sok szöveg, lehet házon belül valaki lefordította maguknak.
(#95455) mcwolf79: de ez sose volt nagy cím, indie játék, csak baromi régóta fejlesztik, valami 3-4 fős társaság játéka alacsony költségvetéssel (legalábbis eléggé úgy indult, nem hiszem, hogy sokat nőtt azért a cég).
.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz modflow #95458 üzenetére
Egy jótanács, hogy csomó interaktív gomb meg bigyó van mindenhol, amiket egymás után kell használni, a feladatok egymásra épülnek. A játék szinte játssza magát, szóval ahol van mit csinálni, ott szinte megcsinálja magának, majd átmész a következő feladatra, ahol megint egy-két gombnyomással megvan a helyi feladatot, majd a következőre és így tovább.
A problem, hogy a játék nem jelzi, hogy mi mi után következik, szóval trial and error alapon működik a játék...Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
őstag
válasz modflow #95460 üzenetére
Mert meg kell találni az első feladatot. Pont úgy ahogy Bad Pritt is írja. Addig csak gombokat nyomogatsz, de igazából nem csinálsz semmit.
"Lifttel" kell majd felmenni hozzá, ahol lesz majd egy puzzle. Persze ott is rá kell jönni, hogy amúgy mit kell csinálni és mi a megoldás. [ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz modflow #95460 üzenetére
Hát nem, ez sajna nagyon kis gagyi ebből a szempontból. Látsz egy fehér sziluettet, odamész, ha tudod használni, kipróbálod, ha változik valami, fasza, ha nem, akkor visszaáll az egész szerkezet alaphelyzetbe, és keresni kell valamit, aminél viszont változik, ha használod. Nagyjából ez az egész játék. Amúgy baromi idegesítő, hogy mennyi mesterséges játékidőt hosszabbító eszközt használnak a kelleténél hosszabb sétálós szakaszoktól kezdve lassú interaktív szekciókon át gyötrelmes sebességű NPC-kig.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bep
senior tag
válasz Bad Pritt #95462 üzenetére
The Medium is ilyen volt. Egy ötlet volt benne a craft, de abból, ha volt benne 2db, mintha el is felejtették volna a fejlesztés alatt, hogy van ilyen funkció benne. A többi meg csak menni kellett, ha akartad volna direkt sem tudtad volna megnehezíteni a saját dolgod.
-
őstag
válasz Wesder #95464 üzenetére
Igazából mész és nem tudod, hogy amúgy feleslegesen töltöd -e az időd valamivel. Vagy teljesen rossz irányba mész -e.
Mostanában minden játék tele van b*szva mankóval...és sanszos ez fajta stílus a legtöbb embernek nem fog tetszeni. Főleg hogy nem egy harcközpontú játék, hanem sok mászkálással és próbálgatással jutsz előre
Az a baj, ha valaki elkezdi nézni a videókat a játékmenetről, akkor pont a lényegét veszi el az egésznek. Viszont lehet jobban is jár vele, akinek ez nem tetszik.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
kiezTe90
senior tag
Lassan egy hete meg van a series x. Annyir tudok mondani, hogy nagyon tetszik, hogy ülök a kanapén és nyomatom. Ami negatív, hogy akkora bal**** vagyok minden játékban, hogy az valami hihetetlen
Lehet kontrollerel normálisan FPS játékokat amúgy? Most a BF 1-et tesztelem de hát iszonyat kemény nekem. (Mindig PC-n játszottam) Mennyi idő szerintetek átszokni a dolgokra?Egyre többször egyetértek Thanosal...
-
Steve1207
veterán
válasz kiezTe90 #95466 üzenetére
Pár hét, átlag kettőt szoktunk mondani. Nyilván ne multit, a sima sztorit nyomd a játékokban és ott még a nehézséggel is trükközhetsz, hogy hozzászokj. Én amúgy tps-en kezdtem az ősidőkben, sokkal jobb szerintem egy karakter mozgását látva megszokni, utána
egyszerűbbalapból megy az fps is.[ Szerkesztve ]
.
-
őstag
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Gtaati
őstag
Helló Mindenki!
AliExpress-ről rendeltem egy cfexpress -> nvme átalakítót próba képpen. Régebben eladott gépemből megmaradt polcon egy kb. 2 éve nem használt Samsung Sm951 PCIe Ahci egész pontosan MZHPV512HDGL-000L1 ssd. Gondoltam hátha jó lesz plusz tárnak az Xbox-hoz, de sajnos nem látja, ami valószínűleg azért van, mert nem nvme az ssd hanem ahci. Megpróbálom eladni/elcserélni és más m2.-s ssd-vel kipróbálni, ha ez meglesz akkor újra jelentkezek és megosztom a tapasztalataimat vele, hátha másnak segítség, hasznos lehet.
-
Wesder
félisten
válasz csuvicsuva #95471 üzenetére
Vendornál lehet venni scordongot, meg scornbreadet, ami tölti a HP-t.
Ha van tej az inventoryban, akkor talán még a scornflakes is játszik.
[ Szerkesztve ]
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
őstag
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Gtaati
őstag
válasz redXIII #95474 üzenetére
Helló!
Tudom, hogy hivatalosan a wd sn 530-t írják, ha x/s játékot akarunk futtatni róla. De ahogy más akár usb külső vinyot vagy ssd-t felismer és tarhelyként használható, akkor ebben a formában egy nem sn530 ssd miert nem menne sima tárhelyként? Max nem mennek róla az x/s címek, vagy rosszul gondolom? De ha lesz a kezemben egy nvme ssd, akkor egyből ki fog derülni:)
-
darkstreet89
tag
válasz kiezTe90 #95466 üzenetére
Igazából van aki 1 hét után rá érez, van aki 1 hónap után. Függ attól is, hogy a finomozgás mennyire működik az újjakba, vagy mennyire használod azokat a mindennapokban. Türelem és rengeteg gyakorlás, aztán 1-2 hónap és simán nem lesz gond a headshotal se. Én pl már b**abb vagyok egérrel, mint kontrollerel.
-
Bad Pritt
nagyúr
Hát emberek, ez a Scorn igen gyors ütemben kezdett so-so kategóriából no-no szintre süllyedni nálam... Ez a harcrendszer ez így kész van vajon?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Dawide@axele
aktív tag
Ma reggel kivégeztem a Scron-t!Nem voít ez rossz csak iszonyat rövid!
Playstation 4 , Iphone 7 Plus , Iphone XR 128GB, Iphone 12 mini, Iphone 14, Appe Watch, XBOX Series S, Surface Pro, Steam Deck 512
-
oriic
HÁZIGAZDA
Scorn
Pro:
-dizajn, meg az egész körítés
Kontra:
-minden más. Rövid, unalmas, frusztráló harcok és puzzle részek...
Live-Die-Respawn
-
őstag
-
Mephike
senior tag
Scorn nálam
Pro:
- dizájn, meg az egész körítés,
- puzzle részek
Kontra:
- nincs párbeszéd, vagy legalább a hős gondolatai jók lennének időnként,
- nincs történet, vagy legalább pár feljegyzés a játékban, hogy kicsit többet megtudhassunk a világról, amiben játszunk,
rövid a játék,
harcok engem nem idegesítettek, de bántóan egyszerűek,
kicsit több healt helyenként adhatott volna a játék -
hombre[EU]
veterán
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
őstag
Halo Infinite | Forge Fundamentals - Canvases & File Sharing
Magyar idő szerint október 17. 18:00.ZX Spectrum - Commodore 64
-
-
Bad Pritt
nagyúr
Scorn kontrához orbitális méretben írnám oda, hogy kiveszi a játékos kezéből a karakter menedzselését, jobb magyar kifejezés híján (angolban player agency). Képzeljük el más játékokban a következőt: Forzában ráéreztünk az autó irányítására, fizikára, pályákra, viszont a kocsi random néhány kanyarban előre nem várt módon megcsúszik. Gears of Warban épp óriási harc van, Marcus Fenix meg gondol egyet néha-néha és feláll a fedezék mögül. Halo-ban Master Chief pajzsa egyszer csak minden előjel nélkül kikapcsol. CoD-ban megakad a fegyver egy sorozat közben.
Na ez történik a Scornban, mikor az a kis ránk csimpaszkodó g*ci bizonyos előre nem várt helyeken levon az értékes hp-nkból. Mindehhez társul egy elcseszett save system, mert relatív sűrűk a checkpointok, viszont manuálisan csak fejezetenként egy részhez lehet visszatérni, szóval nálam úgy néz ki, hogy van egy mentés 0:55 meg egy 1:51 játékóránál és most olyan 2:40 körül lehetek.
Őszintén szólva ez egy mellbevágóan amatőr játék a fenti okokon túl a mesterségesen elnyújtott játékidő, a puzzle megoldások, a harcrendszer, az AI (igazából nincs, simán ki lehet akasztani) és minden egyéb miatt, ami nem grafika. Még a hangulatot sem mondanám annyira odaverősnek, mert ez a játék bizonyítja, hogy az Alient nem csak az art design, hanem a zene és hangok tették igazán naggyá, az meg itt visszafogott.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Magisk
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- PlayStation 5
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Nyaralás topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- PS4 Pro 1TB ELADÓ!
- Beszámítás! Microsoft XBOX Series S 512GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Sony Playstation 5 825GB SSD digital konzol extrával garanciával hibátlan működéssel
- Playstation 4 Játékok Tok Nélkül! 1./2.-(A.-tól,P.-ig)
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 Pro 1TB játékkonzol extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel