Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
nagyúr
Ja meg kérdés Scornhoz: nálatok is mindig kiírja indítás előtt, hogy szükséges kontroller a játékhoz?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
eL Geri
őstag
Sziasztok!
A The Ascent játék nemrég megjelent story dlc-jével kapcsolatban arról is szó volt, hogy közelharci (pl. kard) fegyver is bekerül a játékba.
Arról van információtok, hogy ez az eszköz csak az új részen, vagy az egész játékban megszerezhető, használható, h megvan a DLC?
Köszi! -
-
őstag
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Dinomano
senior tag
Még az előző hozzászóláshoz:
Oké, hogy a szereplő nem beszél, de baxus, azért a világ, lények bemutatása, a wierd ökoszisztéma bemutatása kötelező lett volna. Valamint egy note-okban eldobált sztori vagy mini sztori esetleg./(^_^)____7=--- - - >|
-
Redneck
veterán
válasz eL Geri #95505 üzenetére
Jó kérdés. New game+ módban logikus lenne.
Hétvégén lehet toljuk a haverokkal a couch coopot, de sajnos nincs DLC-m, majd nagyon akciósan behúzom.Mintha smoothabb lenne az alap mióta frissítették, de még nem toltam sokat, majd megírom megvannak-e még a röccenések.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Dinomano #95508 üzenetére
Az egész játék élvezetesebb lett volna egy narratív sétaszimulátorként vagy fegyvertelen túlélőhorroként összeszedhető cuccokkal, szépen felépülő sztorival. Szinkron se kellett volna hozzá, csak sok-sok írott anyag.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
minilego
senior tag
Ea play hub meg letezik? Regebben ment a gepen,most viszont nem
-
l.skywalker
Topikgazda
válasz Dinomano #95512 üzenetére
Ennek a játéknak a lényege tényleg csak a látvány. Kábé olyan mint egy virtuális múzeumi tárlatvezetés. Csak azért beszél róla mindenki és próbálja ki, mert a Game Pass-ban van. Ha többet fektettek volna a sztoriba, a harcrendszerbe vagy bármi másban akkor már nem Scorn lenne a játék címe, hanem Prometheus - és nem Indie lenne hanem a Marvel-nek csinálná meg a Square Enix
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
őstag
válasz hombre[EU] #95514 üzenetére
Mondjuk a véleményt nyilvánítók többsége az első puzzle -ig sem jutott el. Persze ettől még hiányos marad a játék, de szerintem nem rossz. Nekem csak a sztori hiányzik, de az nagyon.
Az nagyon fel tudná dobni, ha valamilyen történet/bemutatás lenne a játékmenetben, mert azért lenne mit elmagyarázni.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
addikt
válasz l.skywalker #95517 üzenetére
Még nem néztem bele, de legalább kiakad a "Giger számláló"?
-
Bad Pritt
nagyúr
Az ki. Az a legjobb a játékban, hogy ugyan minden pillanatban megidézik Giger munkásságát, de épp eléggé egyediek ahhoz, hogy ne lehessen összekeverni. Szóval ha bármit kivennél innen és beillesztenéd mondjuk az Alienbe azért érezni lehetne, hogy nem teljesen passzolnak.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
veterán
válasz hombre[EU] #95514 üzenetére
Hat én is ezt gondolom.AC: Odyssey main quest végén járok 120 óránál és gondoltam változatossag miatt kipróbálom a Scornt. Nem tudom hogy tulajdonképp mi a lényege? Mi a története? Van neki olyan egyáltalán? Eljutottam az első puzzles-ig de nem ertem a játék lényegét. Gondoltam rá, hogy egy ember aki az emberiséget leigázó idegenek fogságába került és onnan akar szabadulni. Gondoltam arra, hogy egy a halál utani élet startját latjuk a pokolba kerülvén. Ki ez a lény akit irányítunk?Mit akar?Hol van? Kiderül a játék végére? Vagy ahogy itt már többen is írták ez csak néhány órás tárlat vezetés egy nyomasztó dizájn orgazmusban?
-
hombre[EU]
veterán
szóval nincs benne harcrendszer tehát nem akció játék. a puzzle része sem létezik tehát kalandjátéknak sem felel meg. a sétaszimulátorokban minimum interakció van, de legalább egy történettel megtámogatják,ami leköti az ember figyelmét...de itt semmi sincs.3d modelleket, textúrákat nézel, akkor ez miért nem rossz videójáték?
[ Szerkesztve ]
Life, Uh, Finds A Way
-
veterán
válasz hombre[EU] #95523 üzenetére
Akkor te végig játszottad? Van valami magyarázat hol vagyunk, mit csinálunk? Van valami sztorija a játeknak?
[ Szerkesztve ]
-
hombre[EU]
veterán
Life, Uh, Finds A Way
-
Steve1207
veterán
válasz beyruth82 #95522 üzenetére
Rosszul kezelik sokan a játékot, mert pass-os, meg a világot látva teljesen mást vár. Ez kb olyan, mint egy tech demo (főleg, ha kijön 6 éve) meg egy Witness, csak nem táblákon oldod meg a feladatokat, hanem a környezettel és úgy jutsz tovább ide-oda, néha bámészkodsz és le van tudva.
.
-
őstag
válasz hombre[EU] #95523 üzenetére
Van benne keresgetés, útkeresés, de vannak benne puzzle, logikai feladatok is. Látványos is, főleg később.
Az eleje talán egy kicsit érthetetlen. Az alapján elég nehéz is lenne megítélni a játékot. Én nem azt mondom, hogy ez mindenkinek tetszeni fog, de aki úgy alkot róla véleményt, hogy játszott vele kb. 5 percet vagy el sem indította, annak fogalma sincs róla, hogy milyen a játék.
Az biztos, hogy nagyon megosztó játék és haladni kell vele, hogy valaki számára kiderüljön tetszik -e neki.
Ahogy feljebb írtam szerintem a legtöbb embernek nem fog tetszeni, és már az elején kilép belőle. Meg tényleg nem mondanám én sem egy kész játéknak a feljebb említett hiányosságok miatt.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
őstag
Van már fent néhány videó, gameplay a Warhammer 40k Darktide -ról. Most megy ugye a PC béta (Steam és MS store). Jön majd Series X|S -re is.
Elég ennyit beírni YouTube -on:
warhammer 40k darktide[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Mephike
senior tag
Végigjátszva a játékot hasonló a véleményem, mint neked. Egy remek játék, de mondhatnám azt is, hogy korszakalkotó játék... lehetett volna, HA többet tettek volna bele. És igen így néha nem érződik többnek mint egy techdemó. Amúgy a grafikust/dizájnert/művészt innen is üdvözlöm, rettentő tehetségesek. Remélem a következő projektjükre több időt/pénzt kapnak és nem egy ilyen hiányos művet tesznek majd le.
-
Wesder
félisten
Megvettem a Stanley Parable Ultra Deluxe-ot. Innen játszott vele valaki?
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
őstag
válasz Mephike #95532 üzenetére
Mondjuk az sem ártott volna, ha nem 4 -en kezdik el a projektet. Persze idővel bővült a csapat, de erre a játékra szerintem jóval több ember kellett volna. Már csak azért is, hogy további tartalommal töltsék fel, ami kiegészíti a játékmenetet.
Már egy jó történetíró is aranyat ért volna nekik.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Bad Pritt #95500 üzenetére
Nem igazán tudom kiegészíteni a korábbiakat az ezres után sem, mindent leírtunk a "játékról". Kezdetleges, félkész játékelemek összessége kevés érdekességgel, rengeteg sétával, semmi segítésggel. Van egy-két jobb pillanata, az első puzzle csarnok a nyomorékkal szerintem jó (lett volna, ha ad egy kis segítséget a játék), illetve Act IV remek letta labirintusszerűen összekötött termekkel meg a többlépcsős feladványokkal.
Ezzel együtt is sajnos elképesztően idegesítő dolgokkal van tele a játék önismétlő feladatokkal, elképesztően gyenge harccal és egy nevetséges bossharccal és érthetetlen cselekménnyel. Mész, nyomkodod a fehér sziluettes dolgokat, de hogy miért, arról fogalmad sincs még a játék végeztével sem, abszolút nulla kontextust ad a játék és még csak azt sem lehet mondani, hogy environmental storytelling és érdemes körülnézni, mert csak egymásra vannak hányva az assetek, semmi értelmeset nem lehet kibogarászni belőlük.
Látványos amúgy, mennyire nem lett tesztelve a játék, biztos vagyok benne, hogy valamelyik korábbi verzióban végig tudták gyalulni az egészet és ezért elkezdték baltával faragni a balanszot, sok helyen nincs is értelme elmenni a lőszertöltő állomásért, mert annyi ellenfelet spawnol a használata, hogy jobban jársz, ha skipeled. Ugyanígy a ránk csimpaszkodó lény is valszeg balansz céllal csapolja meg a hp-t néha, a játék végére tetemes mennyiség veszett el miatta és kikerülhetetlenek ezek a scriptelt részek, amatőr megoldás.
Ha valami dicséretet érdemel az tényleg az art design, grafika, effektek sok helyen és az animációk minősége, de ez sajna nem menti meg a játékot, a fun factor nem létezik, nyögvenyelős, sok helyütt idegesítő élmény sajnos a játék. Szerencsére rövid, nekem olyan 4-5 óra volt az ezres. Kár érte.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Wesder
félisten
-
Bad Pritt
nagyúr
Most néztem meg a Dead Space gameplay-eket, engem meggyőzött, előrendeltem lemezen.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
válasz hombre[EU] #95525 üzenetére
Néztem az eddigi videókat róla. Hát.... Ez sem az én játékom lesz. De most a jó értelemben. Látszik, hogy tettek bele időt, a grafikai fejlődés bámulatos. De már a videók alapján is annyira fosatós, hogy inkább kihagyom. Pedig nagyon jól néz ki.
Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!
-
válasz hombre[EU] #95541 üzenetére
PC-n végigvittem az első részt anno. Ott is kakapisi egybe volt. Szerintem az egyetlen horror játék, amit végigjátszottam. Nem tudom miért vagyok így vele, de nagyon nem az én stílusom. (érdekes, hogy filmekben meg kimondottan szeretem a horrort, pedig egy random fűrész filmben azért jobb a grafika meg a részletesség, mint pl a Fear első részében. A Fear-t mégsem tudtam végigjátszani.)
Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Steve1207 #95547 üzenetére
Vagy az első vagy a második mindenkinek kimarad elsőre, mert ugyanannak a feladványnak a két megoldása:
a 001-nél kiszabadítod a nyomorékot, odacsámpázik a kapu paneljéhez és berakod a karját, a 002-nél egy másik terembe tolod be, ahol kikaparja egy gép a héjból és csak a karja marad meg, amit használni tudsz a panelhoz. [ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
veterán
válasz Bad Pritt #95546 üzenetére
Igen. Meg hát ha játszottál az Originsel akkor játszottál a többivel is amit azóta kiadtak. Tök ugyan az. Én nagy ubisoft rajongó voltam eddig. Itt fórumon is hangoztattam többször de már nem úgy gondolom. Far cry-nál még talan valami változatosság van 5-6 között de origins és odyssey tökre ugyan az, szerencsére valhallával nem játszottam. Kb 30 óra utan már csak feladatot látsz a küldikben. Elterveztem hogy minden kérdőjelet, minden régiót felfedezek, kimaxolok oddysseyben. Elkezdtem spartanak elfoglalni területeket. Kb 5-6 sikeres területfoglalás utan vettem észre hogy amit elsőnek elfoglaltam az athéniaiaktól azt újra visszafoglalták időközben. Beleraktam vagy 20 órát ezekbe a terület foglalásokba teljesen feleslegesen. Na ekkor lett elegem a játékból és csak a main storyt kezdtem el nyomni ha már anno megvettem a játékot. Valaki egyszer itt írta, hogy ha játszottál 1 ubis játékkal akkor kb játszottál mindegyikkel. Milyen igaza volt 😂
[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz beyruth82 #95549 üzenetére
Felesleges is az open world feladatokkal foglalkozni, úgyis mindenhol ugyanaz. Kivétel Witcher 3, mert jól össze van rakva és érdekes tud maradni végig, Red Dead Redemption 2 elég élethű tud lenni ennek minden előnyével és hátrányával, Deus Ex Mankind Divided meg egy apró sandbox gyémánt. Minden más mesterségesen felfújt játékóra temető kis változtatásokkal a Dragon Age Origins óta.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Xbox Series X|S
- Vicces képek
- További aktív témák...
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 Pro 1TB játékkonzol extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel
- Playstation 5 Drive Edition 825GB (CFI-1216A), 2025.11.03-ig gyári garanciával, Bp-i üzletből eladó
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel!
- Újszerű! Garanciális Sony Playstation 5 Lemezes változat, 825GB! 2025.12 Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! Sony Playstation 5 825GB SSD digital konzol extrával garanciával hibátlan működéssel