-
Fototrend
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
perge666
veterán
Én eddig nem néztem utána neten,de most rákerestem,és én sem találtam semmi infót.
Csak azt írtam le amit nekem is mondtak,de akkor kamu valószínűleg.
Engem amúgy sem izgat,mert nemrég vettem egy 50-es veterán DT-t,azt szeretném szépen lassan rendberakni hogy csilli-villi legyen,meg van egy SR50 Streetem is.
Nekem bőven elég egy ilyen kis motor,melóbajáráshoz legjobb,keveset eszik,meg ilyen 40-50-60 km-es kirándulásokra,túrákra szoktunk menni páran időnként. -
Topikgazda
válasz dave93 #63100 üzenetére
Nem rossz ez az SR, ennyit mindenképp megér, szép is. Viszont a 70-es Malossi hengernél kicsit konkrétabbat is írhatott volna, hogy mi van rajta.
Valószínű, hogy egy Malossi sport 70 (öntöttvas) van rajta. Így reális is az a tíz lóerő amit odabiggyesztettek. Nem kajálja le a gatyád legalább mint egy alu. A rezo viszont nem egy nagy durranás.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
mumtaz
senior tag
Az ám. Ez az a bót. Ez akart megfűzni és teljes meggyőzéssel próbálta velem elhitetni, hogy a Speedfight kihajtható lábtartója az 50-eseken nem olyan, mint a 100-ason, hanem olyan, amilyen azon a gépen van, amit elhoztam. Mármint olyan, hogy "gyárilag" ki van reszelve az idomból és "gyárilag" egy összehegesztett, flexszelt, ecsettel feketére épphogy lefestett vasdarab.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Chereiose
addikt
válasz sityupityu #63099 üzenetére
Melyik SR50? Az a 220 ezres vagy mennyi is volt.
dave93: Én nyitott vagyok teljesen az SR50-re is, azok még erősebbek is, amit linkeltél meg valóban nagyon szép, bár annyira ez a régebbi fajta nem jön ne. Scarabeok közül a fekete tetszik, legjobban az a lila szerű fogott meg, de az meg érdekes színű..
Amúgy a vidékiekkel az a bajom, hogy innen Budapestről max hétvégén tudnék lemenni megnézni, és ha esetleg meg is vennék, hogy hoznám haza...[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Chereiose #63104 üzenetére
Igen, azt a 220 ezrest mondom. Ha jól emlékszem azt írta, hogy a helyszínen minimális alku beleférne.
"Amúgy a vidékiekkel az a bajom, hogy innen Budapestről max hétvégén tudnék lemenni megnézni, és ha esetleg meg is vennék, hogy hoznám haza."
Utánfutó? Vagy nem egyedül mész el megnézni, és ha tetszik akkor szépen hazamotorozol vele. Legalább le lenne tesztelve.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Tothgera30
Ármester
válasz sityupityu #63105 üzenetére
Ez a vidék dolog nekem meg ott probléma hogy minden kinézett motorért mehetek Bp.-re, és még onnan 100-200km-t valamerre. Nem tudom mennyiből lehetne motorszállítást intézni, mivel autóval és futóval lenyomni akkora távot nem egyszerű dolog.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Topikgazda
válasz Tothgera30 #63106 üzenetére
Valami ismerősnek nincsen mikrobusz? Robogóhoz a legjobb.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Chereiose
addikt
válasz sityupityu #63105 üzenetére
Nem tudom lehet több volt az mint 220. Hát már mind1, mert nincs fent már szerintem.
Hazamotorozni vidékről esélytelen, utánfutóm sincs még ismerősnek se.Meg eleve, el kell menni, megnézni, ha meg tetszik akkor még egyszer vissza valami utánfutóval, ami mondom nincs
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Chereiose
addikt
válasz sityupityu #63109 üzenetére
De nincs senkinek se kisbusza a családomban
Amúgy ez nagyon tetszik, árban is rendben van, csak kár, hogy 4 ütemű...Nem tudom, azt nem érdemes bevállalni..[link] -
Topikgazda
válasz Chereiose #63110 üzenetére
Ehh.
Nem rég kipróbáltál egy ilyet 2T-ben ha jól emlékszem, de azt mondtad, hogy nem volt motorilag egy nagy durranás. Na, most ez, még ha hibátlan is a motorja jó eséllyel még attól is sz@rabbúl fog menni. Felejtsd el az 50-es 2T-t!
Abból, ahogy korábban már írta valaki minimum egy 125-ös kell.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Chereiose
addikt
válasz sityupityu #63111 üzenetére
[link] Ez sem rossz, csak hát pécsett van...
Igen, a 4T-ről állapottól független lemondok...Amit neztem 2T az eleve tuti hibás volt, annyira nem lehetett gyenge Régi kis yamaha mintem több erőt adott le
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Chereiose
addikt
válasz sityupityu #63113 üzenetére
Sr ből is ilyet vennék legszívesebben, összes hirdetés agyon hajtott tuningolt 15 éves vacak..
-
Topikgazda
válasz Chereiose #63114 üzenetére
Ez is tíz éves már. Lehet, hogy még gyári a motorja de benne van, hogy pont abban az állapotban van amire már kéne költeni.
A múltkor írtam már, hogy azért mert valami már nem gyári az nem feltétlen sz@rabb mint ha még gyári lenne. Ha szakszerűen, normális cuccokkal van felújítva valami az simán lehet olyan minőségre mint a gyári. Ha jobban belenyúlsz a zsebedbe akkor még sokkal jobb is.
Megvettem már a főtengelyt is az Aerox-ba amit most csinálok, 52 ezer volt. Megnézném, hogy gyárilag mikor raknak bele ilyet, ami azt kibírná amit ez ki fog majd bírni.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
korpicschess
veterán
válasz sityupityu #63115 üzenetére
Óvatosan kell bánni velük. Nálunk volt egy kereskedés ahol szép állapotú, régebbi de kevés km-es (vagy inkább arra tekert) robogókat árultak, mondjuk úgy ahogy rendbe is rakták őket. Szerelő persze rögtön rámondta, hogy 30k legalább van benne.
Állapotot kell venni, amit elég nehéz, hogyha az ember nem ért hozzá, és/vagy nincs összehasonlítási alapja.Ezek az újabb SR-ek nagyon szépek. Még esetleg Malaguti F15-öt is nézhetsz, nekem volt, elég nagy, kényelmes robogó.
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
Chereiose
addikt
válasz korpicschess #63116 üzenetére
Szépek az SR-ek, de ritkák is nagyon (az újak) Engem speciel továbbra is egy Piaggio Liberty érdekelne..
-
Topikgazda
válasz korpicschess #63116 üzenetére
Ezt gondolom inkább Chereiose-nak szántad.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
őstag
válasz Chereiose #63117 üzenetére
Ismerem az érzést... Az a baj, amikor már én is az ötödik "pöcsköszörűt" hagytam ott, ami telefonba és hirdetés alapján full rendben volt, a valóság pedig elkeserítő volt, akkor igazából már 20-30km-t is fájt utazni, hogy megnézzek egy másikat, mert már nem akarod elhinni, hogy lehet találni egy tényleg jót. Pláne vidékre 200-300km-t utazni vagy vidékről Pestre ugyanennyit, hát ahhoz tényleg nagyon kifogástalannak kell lennie képen és elmondás alapján, hogy leinduljon az ember... Annál rosszabb nem mondom, hogy nincs, mint leutazni ennyit egy utánfutóval / kisbusszal és hazajönni üres kézzel, de azért nagyon nem jó és bosszantó érzés
Chereiose: Esetleg ez megér egy telefont, állítólag gyári állapot, árban nem olyan rossz és végre tulajdonos, nem kereskedő. [link]
-
őstag
válasz Tothgera30 #63120 üzenetére
Ez? Nem igazán ismerem az NRG-ket, nem tudom ezt a fajtát szabad-e venni, annyi biztos, hogy ez a fajta fordított első teló sajnos elég sz@r a pesti utakon...
Persze a Liberty nagy kereke elég sokat számít én se véletlenül döntöttem emellett, lehet amellett kéne maradni.Viszont abba a hibába sose szabad beleesni, amibe én már a végén hajlamos voltam, hogy annyira izgat a téma, hogy mindegy már csak vegyünk valamit. Türelmesnek kell lenni, majd jön egy jó vétel, nem szabad leadni az igényekből, pláne ha hosszútávra tervez az ember.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Tothgera30 #63120 üzenetére
Ezzel a kasznival SR50-ek készültek 2000 előtt vizes minarellivel is amik a piaggio blokknál is jobbak voltak. A legkiforrottabb, legbeváltabb típus.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
tween
őstag
válasz sityupityu #63122 üzenetére
Tőled kérdezem, mivel te szereted a rezonátorokat. Van egy Gianelli rezonátorom, de nem szeretem ezt a láncfűrész hangját. lehet még tompítani rajta? Több gyapot kell a tompítóba, vagy hogyan működik ez?
-
Tothgera30
Ármester
válasz dave93 #63121 üzenetére
Ez egy MC3-as, de amúgy a blokk stimmel. Viszont ilyen áron felejtsd el hogy normálisat kapsz. Talán 2014-től már láttam Runnerban olajos villát, azelőtt zsíros volt mindegyikben. Nekem is az volt az MC4-ben, pár hibátlanul tette a dolgát.
#63122 sityupityu: Az állításod ilyen formában hülyeség. A Piaggio is ugyan olyan jó.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
üszök
őstag
válasz dave93 #63121 üzenetére
Miért kell vagy 10 évvel fiatalabbnak hazudni mint amennyi valójában?
Az első fékkarban meg ott figyel egy finom kis bukta nyoma. K.b. 2k egy fékkar,én biztos kicserélném eladás előtt az elhajlottat.
Ez annyiban van előnyben a Morini blokkal,hogy könnyebb karbisra alakítani ha megdöglik az injektor,mert itt megvan az olaj pumpa szíjas hajtása."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Topikgazda
Előfordul, hogy egy idő után cserélni is kell benne egyébként is.
Hogy több gyapotot beletenni?.......hát nem tudom, megpróbálhatod, de baromi nagy csendesedést szerintem ne várj. Milyen Gianelli amúgy?(#63124) Tothgera30 Jó, igazad van, ez nézőpont kérdése. Én jobbnak tartom.
Ami mindenkit érint az az, hogy alkatrész árakban is van különbség. Egy olcsóbb példa: A haverom a piaggio blokkos SR50-hez a szívócsonkot kb 8 ezerért veszi, a vizes minarelli-hez megveszed a feléért. Ráadásul szó szerint évente kell cserélnie, mert berepedezik neki mindig, hiába fújogatja minden félével.
Ami nem mindenkit érint de engem,és a hozzám hasonlólat igen, hogy jobban lehet tuningolni a minarelli-t és szintén olcsóbban. Nem véletlenül a tuningolok kedvenc robogója az Aerox a vizes minarelli blokkjával.
Egyébként jó a piaggio blokk is, egy szóval nem mondom, hogy rossz lenne.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Tothgera30
Ármester
Teljesen mindegy hogy befecskendezős vagy porlasztós. A Morini nem bevált konstrukció (nem leszólni akarom), szervizes ismerős 12-15k km-t futott motorokban főtengelycsapágyat cserélt, és elég sok ilyen kis javítani való volt a blokkban. Még mindig azt mondom, gyűjtsön hozzá, és újabb Piaggio blokkos Purejet vagy karburátoros motort vegyen, a többi már állapot függvénye. Az MC3-as, MC4-es NRG-k szerintem mostanság nagyon jó áron vannak. Az enyémmel is nagyon jól járt az új tulaj.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Topikgazda
válasz Tothgera30 #63128 üzenetére
"Teljesen mindegy hogy befecskendezős vagy porlasztós. A Morini nem bevált konstrukció"
Ezzel tök egyetértek. Ha meg valaki bele is akar piszkálni, hát arra sem a legjobb választás. Hogy ne az legyen, hogy én mondom kikerestem ezt.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
urbi73
senior tag
Azért a Minarelli blokkot se egy főnyeremény tuningolni , mert gyakorlatilag kikerül a blokkból a gyári alkatrész 50 %-a komoly tuningolás esetén .
-
-
Tothgera30
Ármester
válasz urbi73 #63130 üzenetére
Valahogy ha hozzá akar nyúlni az átlagos user, akkor a vizes Piaggio a legegyszerűbb döntés (és gyárilag az a legerősebb), mivel 17,5-ös karbi, vagy 18-as torokkal befecskendező, nyitott kipufogó, könnyebb görgős sportvariátor, és már igencsak meglép egy ilyen kis 50ccm-es a gyáriak között. De persze ki hogy érzi.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Topikgazda
-
urbi73
senior tag
válasz sityupityu #63132 üzenetére
Akkor már mindegy hogy Morini ,vagy Minarelli .Ok, a minához több a tuning alkatrész , ennyi csak a Minarelli blokk javára.
Egy kínai blokkot is meglehet csinálni minőségi alkatrészekkel . Épp ilyen robogót nyüstölök . Ennek se jött elő több baja , mint egy Aerox , sr ,stb .-
-
mumtaz
senior tag
Na a vásárlásból ahogyan én hoztam a Jetforce-ot. Sok választásom nem volt. Volt egy a Balatonnál, akivel kiegyeztem, hogy az a gari, hogy hazajövök vele lábon. Hihetetlen mondon, amikor indultam volna érte és üzentem, hogy akkor indulnék, azonnal lett valami baja. Konkrétan, hogy fullad, stb...
Na aztán ott volt a 'b' ember, akihez Szombathelyre kellett lemenni. Itt is kötöttem némi garihoz a dolgot. És itt felajánlotta, hogy hazahoz Pestre a mocival együtt. Kikötése az volt, hogy menjek le, mert potyára nem akar feljönni.
Elmentem, megnéztem, megállapítottam, hogy hajtókar csapágyas. 130-ról lealkudtsm 110-re, plusz kikötés volt, hogy én megcsináltatom a főtengelyt, de Ő fizeti. Belement. Így én megycsináltattam 18000-ért, plusz ugye tömítés, szimering és csapágy ~12000. Én küldtem a számlákat, Ő utalta a pénzt, de kiegyeztünk 22000-be. Így nekem 8000-be került.Apropó. Most nem tudom, mi legyen a Speedfightommal. Mióta megvan a Jetforce, azóta áll. Henger nincs rajta, mert azt hittem, azért nem indul, de nem. Folyamatosan gyengült aztán egyszer leállt és többé nem indult. Viszont a henger-gyűrű-dugó kifogástalan. Most nem tudom, hogy bele ugorjak-e megint a hibafeltárásba, vagy adjam el így, ahogy van. Nem tudom, hogy mennyit kaphatnék érte így, vagy úgy.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
Hú bakker. Na ez nem semmi: [link]
Ez egy barom. Ha jól megnézzük a képeket, látszik, hogy ez egy karbisra alakított TSDI Jetforce. De az állat kivágott a segédvázból (vagy minek hívják), hogy elférjen a karbi. Látszik, hogy a kompresszort benne hagyta "dugónak". Persze nem működik.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
tween
őstag
Na megjött a bukósisak amit rendeltem, délután ki is próbálom hosszabb távon az elkészült gépsárkányt, hogyan muzsikál, eddig csak utcahosszat volt tesztelve. Ugye a motor tönkre volt hajtva, két évet állt garázsban, úgy vettem meg potom pénzért, apósom meg felújította. 13 éve nem motoroztam :-D
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sityupityu #63127 üzenetére
de az, hogy berepedezik, nem jelenti azt, hogy falsot sziv.
a 20 eves jogokon, sr eken, rs esken is be van repedezve, de csak a felulete. tul vastag a szivocsonk ahhoz, hogy vegig legyen repedve. ha nem sziv falsot rajta kell hagyni. ugy meg evtizedeket bir.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
addikt
válasz Tothgera30 #63137 üzenetére
A régi (~96') állóhengeres, levegős.
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Topikgazda
válasz Topiccsendőr #63139 üzenetére
Persze, hogy falsot szív, nem véletlenül cseréli! Érezni is egyből a motoron amikor ez megtörténik. Nem sima felszíni repedezés miatt cseréli. Ennyire madárnak nézed az embert?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Pete55555
addikt
válasz Chereiose #63143 üzenetére
Egy sz@r kínai.
Haver vett ilyet, hiába mondtam neki, hogy 150-ért vegyen használtan normálisat, ő mondta, hogy 220-ért vesz újat.
Na, a motowell szutykot a 20 éves Jog-ommal úgy gyorsultam le, hogy azt hittem lefulladt a haver.
Az csak plusz, hogy vízhűtéses volt, és a vízpumpával egyfolytában gond volt, az önindító hol működött, hol nem...
Én nem erőltetném....Szeretem leracsniztatni...
-
Topikgazda
válasz Chereiose #63143 üzenetére
Az SR viszont nem rossz. Alkudsz még egy kicsit a helyszínen ha jó aztán szevasz.
(#63148) dzso22 Igen, a minarelli koppintásokkal kevés kivétellel valóban vigyázni kell. Korábban a morini-ről raktam be egy linket, itt van egy a minarelli-ről is. Ez egy jó kis oldal egyébként, utána lehet nézni mindennek ha valaki kíváncsi.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Új hozzászólás Aktív témák
- Hálózati / IP kamera
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Politika
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Home server / házi szerver építése
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!