-
Fototrend
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz sityupityu #63496 üzenetére
Nezd, leszedtem:
Nem tudom, h minek kellene itt lennie.
En dobozba kaptam a kiput, ujonnan.Szerk.: visszatehetem vagy vmit szedjek ki?
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Tothgera30
Ármester
válasz norbert1998 #63500 üzenetére
Elég bonyolultan állsz a dologhoz. Tehát ha nincs kívül a hengeren mondjuk egy 70ccm-es bevésés, akkor nem igazán büntetendő. Attól függetlenül hány ccm-es, mondjuk KPM-nél már padra teszik, átlépi a 45km/h-t onnan az egészet te viszed el, szóval már a fojtás eltávolítása sem szabályos, ha hivatalos akarok maradni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
addikt
válasz norbert1998 #63500 üzenetére
Ne parazz mar ezen. Ennek kb. annyi az eselye (mar, h balesetet okozol + a rendor a mocira is ranez komolyabban) mint egy lotto harmasnak. Nem sok Az meg, h elkuldi cc meresre szinte semmi. Jo persze ha rendort latsz ne elozd le a vagoner pluszt es a 125os 4t sz@rokat...
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
norbert1998
veterán
válasz Tothgera30 #63502 üzenetére
(#63503) body007
Nade azért kérem, nincs is olyan normális 50-es gép, ami ne menne minimum 50-et, akkor miről beszélünk?
Igen, azt tudom, hogy a fojtás eltáv nem szabályos, de azért a kipuffot nehezebb szétkapni, mmint a hengert (máshonnan nem szedtünk ki semmit)Nem akarok balesetet szenvedni, ynilván; eddig egyszer elcsusztam és ennyi volt, de még csak 500km-t vezettem motorral... És ez tűnik releváns dolognak, ami miatt egyáltalán beküldheti a rendőr, mármint a baleset. Nyilván, ha nem tudunk helyszínen megegyezni, akkor, és ki van hívva a rend őre.
Ezekszerint túlreagálom? -
Tothgera30
Ármester
válasz norbert1998 #63504 üzenetére
Nade azért kérem, nincs is olyan normális 50-es gép, ami ne menne minimum 50-et, akkor miről beszélünk? - Pedig van, a legtöbb gyári állapotban 45km/h-nál megáll mint a vasszög.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Redneck
veterán
válasz norbert1998 #63504 üzenetére
Ne pörögd túl. A full power 70-es 2T, egy combos rezóval már más tészta, ahogy pár kommenttel ez előtt le volt írva.
Azt pedig hogy jóformán az összes megy 50 fölött hagyjuk. Ezen már vitáztam itt egyszer, szerintem a kategória szabályozása egy vicc. Nyugodtan mehetne a max 70 km/h. Pár főútvonalon ha nem mész 70 km/h-val, veszélyezteted önmagad és a forgalomban résztvevőket.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
norbert1998
veterán
válasz Tothgera30 #63505 üzenetére
Rly? De az digitális szabályzás, gondolom, ami a tizenévesek büdzséjébe belefér, ha nem anyu veszi meg, akkor bizonyhogy nélkülözi ezt a tiltást.
-
Topikgazda
válasz Tothgera30 #63499 üzenetére
Ez így nem igaz, hogy többet számít. Ugyanúgy számít! Egyébként odaírtam a variátort is. Minél komolyabban megyünk bele a tuninba, annál komolyabb és drágább variátor is kell. De ugyanúgy szükség van a csőre is. Sőt. Mit érnél egy felső kategóriás racing aluhengerrel, oversize variátorral stb ha nincs megfelelő csöved hozzá?
Minden számít, és a megfelelő eredmény eléréséhez szükség van felső kategóriás rezóra is. Ha az nincs, akkor hiába minden.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Dj.Mike
senior tag
Sziasztok. Korábban vettem egy gyárival megegyező paraméterekkel rendelkező kipufogót ugye pont amiatt mert a Giannelli kiszívta az olajat. Csakhogy mára rájöttem hogy iszonyatosan lefojtja a motort tehát ma került is visszafele a rezonátor. Viszont mintha nem spriccelné már úgy az olajat. Ja és persze sebességre jobb vele a motor. A fojtott kipufogóval ha elérte a 60at utána már nagyon nehézkesen ment felfelé a mutató vagyis gyenge volt vele. A lényeg hogy most a Giannelli hogy megint rajta van simán túlmegy a 80on. Remélem nem járok úgy hogy kinyomja az összes kenést. Inkább rakok még kevés olajat a tankba is. Nagyon gondolkozok egy 70es hengeren mert a gyárinál nagyobb karburátor már rajta van meg ugye a kipufogó. Nem tudom mennyire éri meg rátenni a hengert és mennyire menne a tartósság rovására.
-
Topikgazda
válasz Dj.Mike #63510 üzenetére
Már múltkor is értetlenül olvastam a problémádat, de ahogy most ezt írtad, hogy a"Giannelli kiszívta az olajat" mosolyogtam egyet. Ilyen nincs! Bár beismerem, hogy magyarázatot sem találok a problémádra.
Ötvenes hengerhez minek tettél fel a gyárinál nagyobb karbit? Egyébként mikor került rá az a nagyobb karburátor?[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Dj.Mike
senior tag
válasz sityupityu #63511 üzenetére
Nem olyan rég került rá. Azzal nincs is baj mert jó az égés a gyertyán látszik is. Igazából pont azért került rá mert már előtte is volt az a drasztikus olaj csöpögés és annak a reményében hogy ha több keveréket kap a henger elég lesz neki hogy ne szoruljon meg. De mostmár elindultam az úgynevezett tuning útján azért is kérdeztem a nagyobb hengert hogy mennyire éri meg rátenni. Amúgy a karburátor nem árt talán még javult is valamicskét a dolog tőle.
-
Topikgazda
-
Dj.Mike
senior tag
válasz sityupityu #63513 üzenetére
Mindenképp vashengert mert azok még nem olyan nagy teljesítményűek amihez már mindenképp kéne erősített főtengely. Sima utcai használatra kell meg munkába járásra. Az imént nézegettem a 70es szetteket különböző gyártóktól pontosan 4 fajtát is. Naraku, Motoforce, Malossi meg DR. Nem igazán tudok dönteni melyik lenne a jó választás. A DR meg a Malossi biztos jók de elég drágák is. Ott a Naraku ami meg túl olcsónak tűnik és talán nem valami jó minőség lehet. Nem tudok választani.
-
Redneck
veterán
Váltós, különolajozású 2T motoron szerintetek tartós lejtmenetnél van értelme néha ráhúzni kicsit a szivatót illetve kuplungolva öblögetni? Múltkor jöttem lefelé a Normafáról és gyakorlatilag gázt pár percig egyáltalán nem kellett volna húzzak annyira lejtőn jöttem gyér forgalomban!
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
mumtaz
senior tag
válasz Redneck #63515 üzenetére
Végig gurultad az Istenhegyit?
Ha külön olajzású, akkor nem kell.
Ha egyébként csak alapjáraton pöfögve gurulsz üresben, akkor nem kell cibálgatni a gázt.[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
addikt
válasz sityupityu #63509 üzenetére
Az maga a cső lenne személyesen
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
siti
senior tag
válasz norbert1998 #63507 üzenetére
Németben a rendőr rátesz kis fékpadra és megméri. Persze ehez is az kell hogy megállítson. Itthon nem fog ezzel zaklatni a rendőr, elkéri a biztosításod és ha rendben, akkor megvetegeti a válad is. Ha viszont balasetezel, akkor a biztosító fogja bevizsgáltatni, mert olcsóbb mint kifezetni az okozott kárt. Akkor is, ha nem te voltál a hibás. Ha téged csapnak el, reflexből nem kérsz semmit (persze ha nincs rendőri intézkedés és nem a kórházban ébredsz), te meg figyelsz hogy ne zúzzál le drága autót. Meghurcolni nem fognak, így vetted, adásvételi nincs meg és kész. Amíg nincs rendszem, addig ez egy kis törvényen kívüli világ és ez így jó.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Redneck
veterán
válasz mumtaz #63516 üzenetére
Igen. Motorfékes gurulást kérdezem. Kell néha ráhúzni vagy öblögetni? Különolajozás működik, de ilyenkor elég magas a fordulat azért, nem épp alapjáraton pöfög.
Szerk:
Nem üresben gurultam, akkor nincs motorfék.[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
mumtaz
senior tag
válasz Redneck #63520 üzenetére
Motorfékben azért néha kell, mert ugyan az olajszivattyú magasabb fordulaton több olajat nyom, de - és itt majd a nálam nagyobb tudású motoros társak megmondják - vagy túl sok olajat fog kapni (ami a kenésnek jó, de a gyertyabeköpésileg nem). Vagy túl keveset, mert nincs benzin és levegő, amiben elkeveredhetne és/vagy lenne mit szívnia a motornak.
(Úgy mondtam valamit, hogy nem mondtam aemmit )De mindenképpen jobb, ha néha adsz egy kis gázt neki. A külön olajzásnak nem az az előnye, hogy mindig legyen kenés (kivéve mondjuk az injektoros Jetforce-om). Sokkal inkább az, hogy nem Neked kell kevergetni. De azért a benzin kell neki.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
NORBl
aktív tag
Piaggio NRG MC2, 3 - 3,3 L 70 km-re az kicsit sok, nem ? Annyit eszik, előző szaki az automata szivatóról magyarázott faternak, nem rakta vissza, vagy nem volt. Sanszos, hogy nem jó, vagy levette a szivatót ?
[ Szerkesztve ]
-
tevike
senior tag
Sziasztok!
Egy peugeot elystar 125hoz mit szoltok?
Vagy mindenkepen csak olasz vagy japan motorba szabad gondolkodni?
- NO PAIN ~ NO GAIN -
-
Tothgera30
Ármester
válasz sityupityu #63508 üzenetére
Gyári motorra értettem a teóriámat. Mert mondjuk egy befecsisnél map módosítás nélkül nem sokat érsz.
#63523 tevike: Semmit. Alkatrész nem nagyon van hozzá. Bár ha műszakis, jó állapotú példányt találsz, akkor talán rendben.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
norbert1998
veterán
Amúgy ha már említettem át esetleges váltást.... Reiju, generic (trigger)illetve cpi motorokról am6(masolat,cpesetén en) blokkal mi a vélemény?
-
hoby36
senior tag
Hellotok!Szerintetek mitől jelezhet motor hibát egy Piaggio blokkos Runner?Rendesen megy ,indul....Most volt dugattyú és membrán cserélve.Gondolom ehez semmi közük.Annyi,hogy termosztátot kiszedtem,mert az rossz volt.
A logikában semmi sem véletlen!
-
slloyd
senior tag
Srácok,
Egy olyan problémám van,hogy a 4 ütemü robogóm hirtelen gázadásra hörren egyet vagy többet pl. Hidegen 2-3 másodpercig csak hörög mire felpörög.
Melegen szintén hörren de kb 1 másodperc után viszont felpörög.
Na most én szétszedten a légszürőt kitisztítottan a szivacsot meg a légszúrőházat de a jelenség maradt.Viszont!
Ami furcsa,hogy légszürő nélkül szépen veszi a lapot mint hidegen mint melegen.
Ez vajon milyen anomália lehet?
Járjak légszűrő nélkül?
Jelenleg úgy használom,hohy jó nagy alapjárat van neki adva majd viszi a kereket már mert így nem hörög gázadásra olyan sokat....
Ez a hörrgés amúgy olyan mintha elvenném a gyújtást.... -
slloyd
senior tag
válasz hoby36 #63528 üzenetére
Igen teljesen gyári a moci 4 éves 2 gazdája vagyok.
Annyi,hogy a cdi ki lett cserélve benne mert 45kmh ra volt lecsökkentve most 68kmh de a régi is működik épp ma vettem ki mert az új a régi mellett fityegett.
Épp főfúvókát akartam cserélni mert vettem hozzá készletet azt hittem attól csinálja de nem légszürő szivacs és az oldala nélkül szépen pörög egyből fel...
Most tanácstalan vagyok jelenleg...[ Szerkesztve ]
-
benceman00
tag
válasz slloyd #63529 üzenetére
Vagy koszos a légszűrő és nem kap elég levegőtvagy kevés a levegô neki és amikor leveszed a szűrőt akkor pont jó. Direkt szűrővel nem ajánlott, szűrő nélkül meg kivégzés a hengernek.Először takarítsd ki a szűrőt, menj egy kört.Ha nem jó akkor meg játsz a keverék csavarral a karbin.[ Szerkesztve ]
Üdv, ASZPi
-
norbert1998
veterán
válasz norbert1998 #63525 üzenetére
Ezt de szépen összefoogalmaztam... Szóval,
ha már említettem az esetleges váltást, van néhány márka/gyártó, amik nem annyira híresek. Az am6-os blokkal szerelt gépeket nézegettem, ezekből Reiju és Generic (Trigger), illetve kicikínai által másolt am6 blokkos CPI-ről van szó.
Szóval, hogy ezek mennyire megbízhatóak, ha úgy adódna, hogy se Aprilia se Yamaha, se Derbi nem lenne elérhető? -
slloyd
senior tag
válasz benceman00 #63530 üzenetére
A karbi levegő csavarjával sokat játszadoztam,de janos az sem hozott eredményt....
Vegyek új légszürőt esetleg 4t sportlégszűrőt?
El tud ez a szivacs használódni?
Az a baj,hogy csak kompletten kapok légszürő házzal együtt.
Esetleg egy kisseb főfuvóka ?
Most 62 van benne esetleg egy 50-es?
Mert ha jól tévedek akkor ezek szerint kevesebb levegőhöz kevesebb üzemanyag passzolna...[ Szerkesztve ]
-
slloyd
senior tag
válasz benceman00 #63533 üzenetére
Most ez fúrcsa lesz de még a gyertyát sosem vettem ki belőle sőt mostanra az egyetlen gyergyakulcsom js elveszett
-
gabe_
őstag
Hátra, a fogaskerekes kihajtáshoz milyen olajat érdemes használni? Hajtómű olajból valami spécit, vagy megfelel valami olcsóbb is?
Sovány szakácsban sose bízz!
-
gabe_
őstag
válasz benceman00 #63536 üzenetére
Tudom, az előző robogómban még a szerelő aki kicserélte mondta, hogy valami vizes állagú lötty volt benne.
A mostanin le akarom cserélni magam.Sovány szakácsban sose bízz!
-
slloyd
senior tag
válasz benceman00 #63536 üzenetére
Köszi az infót rápillantok az enyém milyen színű.
-
mumtaz
senior tag
Nah ma reggel kilőttem a gyertyámat megint. Ugye kb. 3-4 hete szétment a gyertyamenet a hengerfejemben. Akkor Quick Steel-lel beragasztottam a gyertyát, hogy kibírja, míg hazaérek és/vagy akár addig, míg megjön a másik hengerfej. Utóbbi megjött már vagy egy hete, de nem volt időm kicserélni, de a gép ment rendesen. Ma reggelig. Kellett egy újabb útszéli Quick Steel beavatkozás, hogy beérjek a melóhelyemre. Az új hengerfej nálam van, úgyhogy meló után hengerfej csere lesz.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Micsurin
nagyúr
válasz mumtaz #63539 üzenetére
Ott a parkolóban kapod szét?
más:
Mivel 18,500 van a gépben gondoltam elviszem és szelephézagot megnézetem stb, meg azt az érdekes gondot, hogy valami leszívja az akkut.... Vadi új Varta akku, eltöltést követően elmegyek ~500 km-t (6-7 indítás) és lemerül az akksi...
Szerintetek mi lehet? Feszültség szabályzó ?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
Csak a Quannonba hülye méretű az aksi sajnos ! louisban is csak 2-3 fajtát árulnak. De ha vissza jött a wilkerből akkor lehet belepróbálok egy másik akkut is! Köszi!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Zin
senior tag
honda nes 125 4t Ennek van olaj szuroje vagy csak olajat vegyek 1 litert?
░▒▓█.:Itt a tél! Lassan lehet Core i-zni:.█▓▒░
-
Micsurin
nagyúr
Nem, olyan mintha az indítások terhelnék meg! (Meg van még érdekesség csak egy ponton indul ha kicsit több vagy kevesebb gázt húz rá az ember akkor nem indul, részben ezért is vittem be...)
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
Annyira nehéz elhinni, hogy valami alapból ilyen szar legyen, hogy mint múltkor is 3-35km (suliból haza fele + egy kis öröm karika ) után megálltam az áruháznál, bementem nem telt el 20 perc, és nem akart indulni, bezzeg sebességbe rakva lábbal rálökve azonnal életre kelt!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs